Μάκης Χάβος

Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από teratios2 »

διαφωνώ...ο Φρίγκερ είναι καλύτερος...ή για την ακρίβεια, ο Φρίγκερ δεν είναι τόσο κακός....σκέψου πως ο Φρίγκερ είχε να κάνει με σαρδέλες ενώ τον Χάβο-Δερμιτζάκη τους ξελάσπωσαν αρκετές φορές το ατομικό ταλέντο παιχταράδων που τυχαίνει να έχουμε στον ΠΑΟΚ...με Φρίγκερ στον ΠΑΟΚ φέτος ο ΠΑΟΚ όπως τα πήγε θα πήγαινε ή και λίγο καλύτερα...είναι μαθηματικά βέβαιο πως πιο κάτω δεν είχε
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από Karelias »

Κάποιοι ή είστε πολύ μικροί ή δεν έχετε ιδέα τι έχει περάσει από τον πάγκο του ΠΑΟΚ.

Όπως και να χει, ο άνθρωπος πρόσφερε ότι πρόσφερε, (Τσουκαλά και Κλάους) έφυγε , τελείωσε, πάει.

Το να ασχολούνται κάποιοι ακόμα μαζί του, μόνο κόμπλα δείχνει και τίποτε άλλο.
Άβαταρ μέλους
nninik
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 19:03
Τοποθεσία: χαλκιδικη

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από nninik »

δικηο εχετε,χαβα κανω..
Άβαταρ μέλους
nninik
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 19:03
Τοποθεσία: χαλκιδικη

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από nninik »

μηλιωριδης στον σπορ103.."ο χαβος ανηκει στην οικογενεια.."
ετσι ακριβως!!!οχι στην οικογενεια του ΠΑΟΚ..στην οικογενεια..
τι μου θυμιζει,τι μου θυμιζει..α!το βρηκα!μπορει καποια στιγμη,
να του κανουμε μια προταση..που δεν θα μπορει να αρνηθει..
[youtube]SeldwfOwuL8[/youtube]
οικογενεια!κεφαλη της οποιας ο "σκυλος",απο κοντα κ ο "σβουρας",
ο Δουκας,ο "τιγρης"..ο ταταλια κ ο κλεμεντσα λειπουν..
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Έγινε αυτό που περίμενα.

Μακάρι να μπορούσα να σου πω κι ευχαριστώ. Μου είναι αδύνατον...
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από shark4 »

Προπονητική καριέρα

Ξεκίνησε την προπονητική του καριέρα αρχικά ως βοηθός προπονητή σε διάφορες ομάδες. Πρώτα του Λύσανδρου Γεωργαμλή στον Εθνικό και αργότερα στον Παναιτωλικό και στη συνέχεια του Νίκου Κωστένογλου στην ΑΕΚ αλλά και στον Αστέρα Τρίπολης. Στην ΑΕΚ εργάσθηκε και ως σκάουτερ.

Ως πρώτος προπονητής εργάσθηκε για πρώτη φορά στον Αγροτικό Αστέρα στη Β΄ Εθνική το 2009–10, διαδεχόμενος στο πόστο αυτό τον Γιώργο Φοιρό. Υπό την καθοδήγησή του η ομάδα σε 23 αγώνες σημείωσε 8 νίκες, 11 ισοπαλίες και 4 ήττες. Το καλοκαίρι του 2010 προσελήφθη από τον ΠΑΟΚ

- Αυτη ειναι η καριερα του Χαβου , μεχρι την στιγμη που ηρθε σε εμας ... Οποιος περιμενε περισσοτερα μαλλον ετρεφε φρουδες ελπιδες ολο αυτο τον καιρο ....
Οποιος δε ειχε και επιπλεον απαιτησεις , τοτε μαλλον κοιμοταν τον υπνο του δικαιου... Μια ΦΤΗΝΗ , ΑΟΣΜΗ , ΑΧΡΩΜΗ , ΑΓΕΥΣΤΗ λυση για τον παγκο ηταν μετα τον κλοουν-προπονητη-οπαδο" Ελληνα Γκουαρντιολα" ,Παυλο Δερμιτζακη ...Με αυτα που διαθεταμε , σαν χρηματα , μια χαρα ηταν . Ευκολη περιπτωση ηταν . Και τα μπινελικια του θα ακουγε και απαιτησεις δεν θα ειχε... Απο το μπλοκακι και βοηθος του αστειου , βρεθηκε εν μια νυκτι πρωτος προπονητης σε ομαδα με απαιτησεις και προκλησεις μπροστα της ...
Γι'αυτο που τον επιλεξανε και για τις γνωσεις και τις εμπειριες που ειχε , καλα τα πηγε ... Η παρτιδα μαλλον σωθηκε ... Οτι δεν θα εμενε , το ηξερε και ο ιδιος ...Και σαφως πολλες φορες ειχε εκνευρισει ολο τον κοσμο με τις επιλογες του ...Αλλα απο εναν προπονητη που προπονουσε ομαδες και επαιζε σε χωραφια , δεν περιμενα περισσοτερα . Ουτε σε παιχνιδια Ευρωπαικα ειχε συμμετασχει , oυτε παικτες τυπου Γκαρσια ,Μουσλι, Κοντρερας ειχε, ουτε σε ημιτελικους κυπελλου και πλευ-οφ ειχε ξαναβρεθει ...
Δεν θα ξεχασω την ημερα που ειχε παει ο Ζαγορακης στην προπονηση για να " βαλει χερι " στους παικτες , λεγοντας τους οτι αυτος ειναι ο προπονητης και αυτον πρεπει να σεβονται και να ακολουθουν .
Αυτος μεσες -ακρες ηταν ο Χαβος και το περασμα του απο τον ΠΑΟΚ ... Οταν τα εβρισκε μπαστουνια ,προσπαθουσε να ξεπατικωσει το πορτογαλλικο τριετες συτημα αλλα τις περισσοτερς φορες χωρις επιτυχια...
Απο εκει εως το να ριχνουμε στον Χαβο ολο το αναθεμα και να βγαζουμε ολη την χολη για οτι συνεβει φετος αγωνιστικα στον ΠΑΟΚ , παει πολυ ...
Ενα ακομα κομματι στο φετινο " προβληματικο" παζλ της ομαδας ηταν και αυτος ...
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9666
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Ξεκουράσου κάνα 6μηνο και κατά τον Οκτώβριο-Νοέμβριο επανέρχεσαι.
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από Zorro4 »

nninik έγραψε:μηλιωριδης στον σπορ103.."ο χαβος ανηκει στην οικογενεια.."
ετσι ακριβως!!!οχι στην οικογενεια του ΠΑΟΚ..στην οικογενεια..
τι μου θυμιζει,τι μου θυμιζει..α!το βρηκα!μπορει καποια στιγμη,
να του κανουμε μια προταση..που δεν θα μπορει να αρνηθει..
[youtube]SeldwfOwuL8[/youtube]
οικογενεια!κεφαλη της οποιας ο "σκυλος",απο κοντα κ ο "σβουρας",
ο Δουκας,ο "τιγρης"..ο ταταλια κ ο κλεμεντσα λειπουν..
:lol: :lol: :lol: :lol: ... Κλαίω... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21292
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από navigator11 »

κι εγώ κλαίω.από ανακούφιση.τελείωσε αυτή η γαμημένη κωλοχρονιά,δυστυχώς πάλι δίχως κάποιον τίτλο.απόρροια σε μεγάλο βαθμό της ύπαρξης στον πάγκο αισθητά κατώτερου προπονητή σε σχέση με το υλικό της ομάδας.

τελείωσε και το κεφάλαιο χάβος.ομολογώ πως σαν ΣΑΜΑΡΙ (όχι ... οντέϊ άλ φάϊς :lol: ) σε κάποιο βαθμό αδίκως τα άκουγες μέσα στη χρονιά τόσο έντονα (αν και το κωλαράκι σου συχνά-πυκνά ξυνόταν κι εσένα) μιάς και ο ΓΑΪΔΑΡΟΣ,μετά την επί μήνες κωλυσιεργία στο ζήτημα προπονητή και τις τραγελαφικές επιλογές των προκατόχων χάβου-ο ΠΔ ήταν αναμφισβήτητα τέτοια,για τον καραμπίνα δεν έχω άποψη-προστατεύτηκε τρόπον τινά "εξαναγκαστικά" δια της στωϊκής ανοχής όλων μας μέχρι το τέλος των υποχρεώσεων της ομάδας.

υγ φίλε ολοριν,δι'εμέ δεν υπάρχει δίλημμα.ο μάκης υπήρξε ευλογημένος,που διαδέχτηκε το δερμιτζάνκι.ευτυχώς θα πώ.για τον ίδιο το χάβο αλλά και τον ΠΑΟΚ δεδομένα.απλά αναμενόμενα ανέκυψαν κατά τη διάρκεια της καριέρας του στον πάγκο της ομάδας κάποιες ... τεχνικές δυσκολίες του στύλ:

[youtube]ajXyXepAUiY&feature=related[/youtube]

:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από indian chief »

δεδομενων των συνθηκων και της προτερης εμπειριας του καλα τα πηγε...αυτο που θα γουσταρα απο δω και περα ομως-γιατι μου ειναι συμπαθης και πιστευω πως εχει γνωσεις-ειναι να μην καιμε ετσι ξανα ατομα που βγαινουν μεσα απ την ομαδα......παρε μεγαλο προπονητη και στελεχωσε το επιτελειο του με τετοιους ανθρωπους....και την ομαδα ξερουν και μπορει να στο μελλον να εχεις αναδειξει και δικο σου πετυχημενο προπονητη....καλη συνεχεια μακη και ευχαριστω γιατι ματωσες για την ομαδα μας παρα τα λαθη!!!
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9666
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

22 νίκες, 8 ισοπαλίες και 12 ήττες = 42 αγώνες.

Για να δούμε, θα μπορέσει ο επόμενος να κάνει έστω τα μισά;
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7617
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

τι με νοιαζει ρε εμενα τι θα κανει σε 42 αγωνες......
αυτο που με ενδιαφερει να τελειωνει το επιθετο του σε ιτσ μιτσ να μιλαει 7 γλωσσες να εχει παρει πρωταθλημα στην ευρωπη να ειναι πανω απο 52 χρονων να μην εχει κομποσχοινια να εχει για βοηθο οποιον θελει εκτος απο τον μηχαιλιδη να δουλεωει με νεους αλλα μην τυχον και οι παλιοσειρες μεινουν εκτος να βγαλει τον αυτοματο πιλοτο αλλα μην τυχον και χασουμε γιατι θα ειναι μ@λ@κ@ς που με τετοια χαφ δεν παιζει το 4-2-3-1 να χρησιμοποιει εναλαξ τον γεωργιου τον σακελαριου και που και που τον λινο να βαλει τον βιερινια στην φυσικη του :shock: θεση για να δουμε επιτελους τον βασιλακη να παιζει και το κυριοτερο να εχει.......3 ονοματα

:pano: ΣΕ ΛΕΩ
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Kλειδώνει.... όποιος πρόλαβε, πρόλαβε!

Σε 15'.
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από george aspromayros »

το μελλον θα αποκαλυψει πολλα!

Για μενα ηταν το ευκολο θυμα ..οχι οτι δεν κερδισε απο ολο αυτο...

οπως ειπα κ παλιοτερα του στελνω τις ευχες μου!
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από teratios2 »

μακάρι ποτέ να μην ξεκλειδώσει
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”