91. Dario Krešić

Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Parolos »

Στην αναμονή για Κρέσιτς
Εικόνα

Ο Παντελής Κωνσταντινίδης είχε σήμερα ραντεβού και με τον Ντάριο Κρέσιτς και οι δύο άνδρες συζήτησαν για την επόμενη σεζόν.

Ο Κροάτης ήθελε να μάθει ποια θα είναι η κατάσταση τη νέα χρονιά και ο τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ, τόνισε ότι όλα θα εξαρτηθούν από το νέο προπονητή που θα έρθει.

Ο Κρέσιτς από την πλευρά του, είπε για ακόμα μία φορά, ότι μπορεί ανα πάσα στιγμή να φέρει πρόταση από ομάδα του εξωτερικού για να συνεχίσει αλλού την καριέρα του. Ο Κωνσταντινίδης του ξεκαθάρισε ότι εφόσον φέρει πρόταση, ο ΠΑΟΚ θα την αξιολογήσει και έπειτα θα πάρει την απόφασή του.

Ο Κροάτης για ακόμα μία φορά φέτος κάνει λόγο για πρόταση από ομάδα του εξωτερικού, αλλά έως τώρα δεν έχει έρθει καμία στα γραφεία της ΠΑΕ.

Τέλος, συζήτηση έγινε και με τον Ναμπίλ Ελ Ζαρ. Ο Μαροκινός του οποίου ο δανεισμός από τη Λίβερπουλ, ολοκληρώνεται τον Ιούνιο, ζήτησε παράλογα πράγματα. Το συμβόλαιο του φέτος που είναι στις 500.000 ευρώ, πληρώνεται από μισό με τη Λίβερπουλ και ο Ελ Ζαρ ζήτησε τη νέα σεζόν, ο ΠΑΟΚ να καλύψει από μόνος του αυτό ποσό, την ώρα που ο Δικέφαλος δεν του προτείνει κάτι παραπάνω από 200.000. Εφόσον ο Ελ Ζαρ εμμείνει σε αυτήν του τη στάση, τότε δεν υπάρχει πιθανότητα να παραμείνει στην Τούμπα.

Κώδικας: Επιλογή όλων

[url]http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=8628[/url]
Μάλιστα..
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από arisk »

Άντε σιγά-σιγά να φεύγουν οι γκρινιάρηδες που μουρμουρίζουν μόνιμα επι παντός επιστητού... Άντε φέρε 7-8 κατοστάρικα πρόταση, να δώσουμε τα 2 κατοστάρικα στη Μπόχουμ να πάρουμε πίσω τον Ντάνυ και έτσι θα έχουμε και καλύτερο τερματοφύλακα και 5 κατοστάρικα ρέστα... :lol: :lol: :lol:

Άσε που το Ζαγοράκη τον έχω ικανό μετά απο καναδυο σεζόν να τον ξαναπουλήσει τον Πορτογάλο... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ας φερει προταση οχι μονο σα λογια...αλλιως να βρει αλλο μεσο πιεσης ....με 500 και πανω τον αποχαιρετω...πολυ καλα ρεφλεξ μεν αλλα και αρκετες αδυναμιες..και πιστευω βρισκουμε ευκολα αντικαταστατη.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Sera4 »

arisk έγραψε:Άντε σιγά-σιγά να φεύγουν οι γκρινιάρηδες που μουρμουρίζουν μόνιμα επι παντός επιστητού... Άντε φέρε 7-8 κατοστάρικα πρόταση, να δώσουμε τα 2 κατοστάρικα στη Μπόχουμ να πάρουμε πίσω τον Ντάνυ και έτσι θα έχουμε και καλύτερο τερματοφύλακα και 5 κατοστάρικα ρέστα... :lol: :lol: :lol:

Άσε που το Ζαγοράκη τον έχω ικανό μετά απο καναδυο σεζόν να τον ξαναπουλήσει τον Πορτογάλο... :lol: :lol: :lol:
για μενα προσωπικα εχοντας δει και αγωνιζομενο τον γιακουμη σαν 2ος μου ακουγεται εξαιρετικη λυση...
Μαρκήσιος
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Δευ 02 Μάιος 2011, 18:38

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Μαρκήσιος »

Parolos έγραψε:Στην αναμονή για Κρέσιτς
Εικόνα

Ο Κρέσιτς από την πλευρά του, είπε για ακόμα μία φορά, ότι μπορεί ανα πάσα στιγμή να φέρει πρόταση από ομάδα του εξωτερικού για να συνεχίσει αλλού την καριέρα του. Ο Κωνσταντινίδης του ξεκαθάρισε ότι εφόσον φέρει πρόταση, ο ΠΑΟΚ θα την αξιολογήσει και έπειτα θα πάρει την απόφασή του.

Ο Κροάτης για ακόμα μία φορά φέτος κάνει λόγο για πρόταση από ομάδα του εξωτερικού, αλλά έως τώρα δεν έχει έρθει καμία στα γραφεία της ΠΑΕ.

Κώδικας: Επιλογή όλων

[url]http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=8628[/url]
Μάλιστα..
Πληροφορίες ότι η F.C. Bayern München σε περίπτωση που δεν ευδοκιμήσει το φλερτ της με τον Μάνουελ Νόιερ θα καταθέσει επίσημη πρόταση για απόκτηση του Ντάριο Κρέσιτς με τα μισά λεφτά (γύρω στα 8 μύρια) διαψεύδονται ως αναληθείς... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από arisk »

Sera4 έγραψε:
arisk έγραψε:Άντε σιγά-σιγά να φεύγουν οι γκρινιάρηδες που μουρμουρίζουν μόνιμα επι παντός επιστητού... Άντε φέρε 7-8 κατοστάρικα πρόταση, να δώσουμε τα 2 κατοστάρικα στη Μπόχουμ να πάρουμε πίσω τον Ντάνυ και έτσι θα έχουμε και καλύτερο τερματοφύλακα και 5 κατοστάρικα ρέστα... :lol: :lol: :lol:

Άσε που το Ζαγοράκη τον έχω ικανό μετά απο καναδυο σεζόν να τον ξαναπουλήσει τον Πορτογάλο... :lol: :lol: :lol:
για μενα προσωπικα εχοντας δει και αγωνιζομενο τον γιακουμη σαν 2ος μου ακουγεται εξαιρετικη λυση...
Δυστυχώς δεν τον έχω δει live και έτσι δεν έχω προσωπική άποψη για τον μικρό... Πάντως για τον Φερνάντες σοβαρολογώ... Πέρισυ στον Ηρακλή έβγαλε μάτια, φέτος στον παναθηναικό δεν έπαιξε για άλλους λόγους, τον θεωρώ αντάξιο του Κρέσιτς και θα εξοικονομήσουμε και ένα σημαντικό πόσο κάνοντας αυτή την τράμπα και δεν θα χαλάει το κλίμα της ομάδας κάθε τόσο με τις γκρίνιες του... ;)
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Olorin »

Ο Φερναντεζ για μενα ειναι καλυτερος του Κρεσιτς και ισαξιος η λιγο καλυτερος απο το φετινο Χαλκια. Τον παιρνεις, τον ξανακανεις παικτη και τον ξαναπουλας. :lol:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Sera4 »

αν βρουμε να τον πουλησουμε πουθενα θα ειναι απο τα καλυτερα ντιλ....
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από obanebane »

Η διαφορα για το ποιος θελει να παιξει στον ΠΑΟΚ και ποιος οχι φανηκε οταν μπηκε ο Γιακουμης.
Μηπως ειναι καιρος να μας αδιασεις το ροστερ να παιξουν αυτοι που θελουν?
H_gynaika_tou_Proedrou
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Κυρ 01 Μάιος 2011, 11:42

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από H_gynaika_tou_Proedrou »

Άντε όλους να τους δώσουμε...

Χαλαρώστε βρε παιδιά
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Olorin »

Ποια σοβαρη ομαδα να παρει τετοιο τερματα? Καμια. Μονο οι πανιωνιοκαβαλες να ασχοληθουν, αλλα κι αυτες παιρνουν μονο ελευθερους παικτες. Υπομονη ενα χρονο λοιπον.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Bono »

4ετες έχει...άρα η υπομονή πρέπει να κρατήσει ακόμα 2 χρόνια.
Εκτός και αν μας τον κλέψει καμμιά Μπάγερν.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Falegkos »

μια χαρα ειναι για τον ΠΑΟΚ.
Γενικα στο τερμα δεν εχοουμε προβλημα.

μην στεκεστε σε μερικες κακιες στιγμες. ο χαλκιας ψηφίστηκε εξω η χειροτερη μεταγραφη οταν ειχε παει αλλα εδω ειναι μια χαρα.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από obanebane »

Δε λεω οτι ειναι σουπερ αλλα τοσο κακος οσο φανηκε δεν ειναι.
Απλα δεν θελει να παιξει η ξερει οτι δεν θα παιξει και ειναι αδιαφορος.

Υ.Γ Για να μη το πολυψαχνω, συμφωνουμε οτι δεν κανει για την ομαδα.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από slidar »

kala ρε κραζετε τον καλυτερο τερματα των ομιλων του europa league? Ντροπη κακα παιδια.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”