Να γιατί σε πάω με χίλια.......DimisK έγραψε:Είναι της μόδας το να είναι κανείς άθεος. Είναι της μόδας να μην πιστεύει στο χριστιανισμό, είναι μαγκιά, είναι στάση ζωής, είναι σκεπτικισμός, είναι...είναι..
Το να λες ότι πιστεύεις στο Χριστό και στην Παναγιά είναι φλώρικο, είναι...υποδούλωση, είναι πολύ...κακό.
Δικαίωμα του καθενός να πιστεύει και να λέει ότι θέλει. Αλίμονο.
Και επειδή εγώ δεν φοβάμαι να χαρακτηριστώ ως φλώρος, υπόδουλος ή ότι άλλο το λέω ξεκάθαρα: Είμαι Χριστιανός ορθόδοξος, πιστεύω στο Χριστό και στην Παναγιά, τους έχω μέσα στη ζωή μου και δόξα το Θεό, όλα μου πάνε καλά. Πηγαίνω εκκλησία, πιστεύω στους αγίους και τέλος πάντων συμπεριφέρομαι όμως μου έμαθαν οι γονείς και οι παππούδες μου. Πιστεύω πολύ με άλλα λόγια.
Κατανοώ απόλυτα την ανεξιθρησκεία και ότι θέλει ο καθένας να πιστεύει.
Ωστόσο με προσβάλει βάναυσα το να γράφει κάποιος για "χριστιανικές αηδίες" και απαιτώ τέτοιου είδους σχόλια να λείπουν.
Επίσης ο Δικέφαλος Αετός είναι σύμβολο της βυζαντικής αυτοκρατορίας και της ορθοδοξίας. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΟΚ. Ας μην προσπαθούν κάποιοι να αλλοιώσουν την ιστορία στο όνομα ενός ψευτοπροοδευτισμού που καταντά γραφικός. Αυτά όλα είναι μέρος της ιστορίας του ΠΑΟΚ. Αν κάποιοι θέλουν να πιστεύουν ότι ο δικέφαλος του ΠΑΟΚ είναι άλλος από της ΑΕΚ και δεν έχει σχέση με την Πόλη, τον Ελληνισμό, την Ορθοδοξία, το Βυζάντιο, την Ελλάδα είναι δικαίωμά τους. Μόνο που η ιστορία δεν αλλοιώνεται όσο κι αν θα το ήθελαν κάποιοι...
Και μην ξεχνάτε ότι το πρώτο βήμα για την απαξίωση μιας Ιδέας είναι να αλλοιώνει τις ρίζες της...
Να είσαι καλά αδερφέ και να τα γράφεις πάντα έτσι.
πάνω δεξιά σε κάθε δημοσίευση.