Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
paokmono
Δημοσιεύσεις: 376
Εγγραφή: Δευ 31 Μάιος 2010, 09:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από paokmono »

η μόνη περίπτωση να πάρουμε το καλό εισιτήριο του europa.
Με την ένσταση, η αεκ κατεβαίνει να πάρει το παιχνίδι. Εάν τα καταφέρει και περάσει και η ένσταση, παίρνουμε το καλό εισιτήριο του europa.
Εάν χάσει, τι είχαμε τι χάσαμε.
Εάν φέρουν ισοπαλία, θα περιμένουμε την ένσταση είτε για να παμε τσ.λ. είτε για το καλό εισιτήριο του europa.

Ακόμη όμως και σε αυτό το ενδεχόμενο, η ισοπαλία της αεκ θα οφείλεται στο ότι είχε κίνητρο. Εάν τα πράγματα μέναν ως είχαν (δηλ όχι ενσταση), η αεκ δεν υπήρχε περίπτωση να μην χάσει. Όχι ότι θα το έστηνε, αλλά δεν θα υπήρχε το κίνητρο για τους παίχτες της.

Θεωρώ σε όλα τα ενδεχόμενα πως ο ΠΑΟΚ θα κερδίσει.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από mpafos4 »

D.A.A.T. έγραψε:aαφιερωμενο σε αυτους που πανυγηριζαν επειδη εφυγε ο ΄΄αργος΄΄ που κρατουσε την ομαδα πισω..οι οποιοι χωρις ντροπη συνεχιζουν να κανουν υποδειξεις...


http://olapaok.gr/podosfairo/prwtathlht ... 71140.html


Πρωταθλητής και... καλύτερος ο Σορλέν
Ποδόσφαιρο 24 Μαϊ. 2011 10:18 - Από Χρύσανθος Δοβλέτογλου

Η Εβιάν, ομάδα που αγωνίζεται ο πρώην μέσος του ΠΑΟΚ κέρδισε την άνοδό της στην μεγάλη κατηγορία του γαλλικού πρωταθλήματος. Ποια η προσωπική του διάκριση
6 σχόλια

Την περασμένη σεζόν η Εβιάν κέρδισε την άνοδό της στην δεύτερη τη τάξει κατηγορία της Γαλλίας και φέτος πανηγύρισε ακόμη μια επιτυχία, αφού κατάφερε να καταλάβει μια θέση που την οδηγεί στην μεγάλη κατηγορία του γαλλικού πρωταθλήματος. Όπως γράφεται χαρακτηριστικά σε γαλλικά ΜΜΕ η ομάδα του πρώην μέσου του ΠΑΟΚ, Ολιβιέ Σορλέν... "ετοιμάζεται με ενθουσιασμό και κέφι να αμφισβητήσει την ελίτ του γαλλικού ποδοσφαίρου".

Η Εβιάν βρίσκεται στην πρώτη θέση της βαθμολογίας με δύο βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο και την τελευταία αγωνιστική υποδέχεται την Μετζ, ματς στο οποίο οι ιθύνοντες και οι φίλαθλοι της ομάδας ετοιμάζουν φιέστα.


Επίσης, ο Ολιβιέ Σορλέν ψηφίστηκε στην καλύτερη ενδεκάδα της League 2, την οποία απαρτίζουν οι: Costil (Sedan) - Corchia (Le Mans), Cerdan (Le Mans), Genton (Le Havre), C. Fabien (Boulogne) - Alessandrini (Clermont), Sorlin (Evian), Haddad (Châteauroux), Corgnet (Dijon) - Ribas (Dijon), Privat (Clermont).
Πες τα,ανθρωπε μου,γιατι με αυτα που διαβαζουμε εδω μεσα,κατα καιρους,θα μας κανουν να ξεχασουμε και αυτα τα λιγα που ξερουμε!
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1104
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jpower73 »

«Φέσι» 10 εκατομμυρίων ευρώ στο ΟΑΚΑ!!!

ΑΕΚ, Παναθηναϊκός, Ομοσπονδίες και Πολιτεία χρωστάνε χρήματα για χρήσεις του ΟΑΚΑ, οι οποίες υπερβαίνουν αθροιστικά τα δέκα εκατομμύρια ευρώ, όπως αναφέρει η εφημερίδα “Ελευθεροτυπία”. Πρωταθλήτρια στα χρέη είναι η «Ένωση», η οποία έχει εκχωρήσει τα έσοδά από τα τηλεοπτικά δικαιώματά της ποδοσφαιρικής ομάδας. Το Ολυμπιακό Κέντρο έχει οφειλές ύψους έξι εκατομμυρίων ευρώ, με την κρατική επιχορήγηση ύψους 18.6 εκατ. ευρώ να αποτελεί τη μοναδική πηγή οξυγόνου.
Ο συντονιστής γενικός διευθυντής του Σταδίου, Βασίλης Κάκος, έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία τον οφειλετών, οι οποίοι αναλυτικά είναι:
-ΠΑΕ ΑΕΚ: 852.000 ευρώ
-ΠΑΕ Παναθηναϊκός: 300.000 ευρώ
-ΚΑΕ Παναθηναϊκός: 200.000
-Ομοσπονδία Ποδηλασίας: 456.000 ευρώ
-Φίλιππος Ένωση: 800.000 ευρώ
-Ενοικιαστής πάρκων τένις: 160.000 ευρώ
-Υπουργείο Υγείας: 600.000 ευρώ
-Ειδική υπηρεσία Δημοσίων Έργων για ους Ολυμπιακούς Αγώνες: 450.000 ευρώ

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://vatolakkiotis.blogspot.com/2011/05/10_24.html
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Olorin »

D.A.A.T. έγραψε:aαφιερωμενο σε αυτους που πανυγηριζαν επειδη εφυγε ο ΄΄αργος΄΄ που κρατουσε την ομαδα πισω..οι οποιοι χωρις ντροπη συνεχιζουν να κανουν υποδειξεις...


http://olapaok.gr/podosfairo/prwtathlht ... 71140.html


Πρωταθλητής και... καλύτερος ο Σορλέν
Ποδόσφαιρο 24 Μαϊ. 2011 10:18 - Από Χρύσανθος Δοβλέτογλου

Η Εβιάν, ομάδα που αγωνίζεται ο πρώην μέσος του ΠΑΟΚ κέρδισε την άνοδό της στην μεγάλη κατηγορία του γαλλικού πρωταθλήματος. Ποια η προσωπική του διάκριση
6 σχόλια

Την περασμένη σεζόν η Εβιάν κέρδισε την άνοδό της στην δεύτερη τη τάξει κατηγορία της Γαλλίας και φέτος πανηγύρισε ακόμη μια επιτυχία, αφού κατάφερε να καταλάβει μια θέση που την οδηγεί στην μεγάλη κατηγορία του γαλλικού πρωταθλήματος. Όπως γράφεται χαρακτηριστικά σε γαλλικά ΜΜΕ η ομάδα του πρώην μέσου του ΠΑΟΚ, Ολιβιέ Σορλέν... "ετοιμάζεται με ενθουσιασμό και κέφι να αμφισβητήσει την ελίτ του γαλλικού ποδοσφαίρου".

Η Εβιάν βρίσκεται στην πρώτη θέση της βαθμολογίας με δύο βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο και την τελευταία αγωνιστική υποδέχεται την Μετζ, ματς στο οποίο οι ιθύνοντες και οι φίλαθλοι της ομάδας ετοιμάζουν φιέστα.


Επίσης, ο Ολιβιέ Σορλέν ψηφίστηκε στην καλύτερη ενδεκάδα της League 2, την οποία απαρτίζουν οι: Costil (Sedan) - Corchia (Le Mans), Cerdan (Le Mans), Genton (Le Havre), C. Fabien (Boulogne) - Alessandrini (Clermont), Sorlin (Evian), Haddad (Châteauroux), Corgnet (Dijon) - Ribas (Dijon), Privat (Clermont).
Ετσι οπως τα λες ειναι. Μπορει να ειναι μονο ενας παικτης, αλλα το ροστερ μας ειναι πολυ πιο αδειο χωρις αυτον. Μακαρι να βρει την ακρη με τη γυναικα του και να γυρισει πισω.
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από black death »

Ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ - όποιος θέλει να γελάσει διαβάζει:
«Σήμερα η ΠΑΕ ΑΕΚ κατέθεσε ένσταση αναφορικά με το κύρος της αναμέτρησης του εκτός έδρας αγώνα της ομάδας μας με τον Ολυμπιακό Βόλου.

Η ένσταση αυτή κατατέθηκε ως ελάχιστη ηθική υποχρέωση, τόσο προς τον φίλαθλο κόσμο της ΑΕΚ, όσο και προς όλο το φίλαθλο κόσμο της Ελλάδας, που δεν δέχεται να συμπορεύεται με αυτούς που κάνουν λάβαρο παραβατικές και προκλητικές συμπεριφορές.

Η ΠΑΕ ΑΕΚ και ο κόσμος της, φέτος, έχουν αποδείξει ότι είναι οι μόνοι που αντιστέκονται απέναντι σε διοργανώτριες αρχές και όργανα που με τις αποφάσεις τους εθελοτυφλούν και «νομιμοποιούν» την παρανομία, αφήνοντας ατιμώρητους ή και καμία φορά επιβραβεύοντας τους αυτουργούς της.

Τα «παπαγαλάκια» και όσοι δεν θέλουν την ΑΕΚ να πρωταγωνιστεί, αλλά να κρατάει ρόλο κομπάρσου, θα βαλθούν πάλι να διαστρεβλώσουν καταστάσεις και να μπουν σε συγκρίσεις με το «χάρτινο» πρωτάθλημα του 2008 και την ηθική που πρέπει να τηρείται.

ΟΧΙ κύριοι. Δεν θα σας κάνουμε τη χάρη. Οι αξίες που πρεσβεύει η ΑΕΚ και η ιστορία της δεν διαβάλλονται, όταν κινείται κατά των παραβατών και των «βιαστών» του ποδοσφαίρου.

Οι αξίες και η ηθική αμαυρώνονται με τη συγκάλυψη και την ατιμωρησία.

Η ένσταση μας γίνεται σήμερα, έχοντας την 3η θέση στα play-off, έχοντας ακόμα μία αγωνιστική που όλα τα αποτελέσματα είναι ανοικτά για όλες τις ομάδες και βεβαίως χωρίς να αγνοείται από κανέναν ότι η πρώτη θέση στα play-off, δεν οδηγεί σε ομίλους του Champions League, αλλά σε δύο προκριματικούς αγώνες, χωρίς την εξασφάλιση πρόκρισης ή οικονομικής ενίσχυσης.

Σήμερα για άλλη μία φορά, η ΠΑΕ ΑΕΚ καταγγέλλει τα αυτονόητα, ανεξαρτήτως της τελικής έκβασης των αγωνιστικών αποτελεσμάτων αλλά και της απόφασης των αθλητικών δικαιοδοτικών αρχών, που πιστεύουμε ότι μετά από την 5ετή παρουσία τους στη Super League, πρέπει να διαπνέονται και αυτοί από πνεύμα κάθαρσης και εξυγίανσης του χώρου.

Το ποδόσφαιρο πρέπει να αλλάξει και θα αλλάξει.

Το οφείλουμε στην ιστορία μας, στα παιδιά μας και στον αυτοσεβασμό του καθένα μας ξεχωριστά»
Σε bold τα κορυφαία σημεία. :mrgreen: :mrgreen:
Δε μας χέζεις ρε Αδαμίδη που δεν θες και συγκρίσεις με το χάρτινο. Δεν είναι Γιάννης, είναι Γιαννάκης.
Πόλεμο στο Μπέο και τη βρωμιά του ποδοσφαίρου :mrgreen: , όχι ότι θα τσιμπήσεις τριποντάκι απ' το πουθενά. :mrgreen:
Ρε κάνετε ότι κάνετε (και καλά κάνετε), τουλάχιστον βουλώστε το κιόλας. Ούτε ΑΕΚτζής με IQ κάτω από 70 δεν τα τρώει αυτά.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teod1980 »

Η ένσταση της αεκ μας εξυπηρετεί για να αυξήσει το ενδεχόμενο να παλέψει το τελευταίο της ματς με το λαγό με πάθος και κίνητρο. Επίσης δίνει πάτημα στο Βόλο να μη χτυπήσει τον ΠΑΟΚ αφού και να νικήσει πρέπει να μη δικαιωθεί η κούλα, ενώ αν δεν δικαιωθεί ρισκάρει με νίκη της αεκ να μείνει εκτός σε περισσότερα πλέον ενδεχόμενα...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teod1980 »

Α ναι και οπαδικά μας βοηθαει γιατί πλέον η κούλα βυθίζεται ακόμα περισσότερο στα χέρια τυχάρπαστων ανθρωπάκων....
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από black death »

Δεν μας εξυπηρετεί καθόλου, απ' τη στιγμή που πιθανότατα θα δικαιωθεί. Αν πάρει το τρίποντο, χάνουμε όπως και να 'χει την πρώτη θέση. Σκέψου τώρα να νικήσουμε εμείς και να έρθει χ ή άσσος αυτή και μετά να πάρει το τρίποντο απ' το πουθενά...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος black death την Τρί 24 Μάιος 2011, 18:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από shark4 »

Κοροιδευανε τους γαυρους με την ενσταση με την Καλαμαρια ... Τα ιδια σκ@τα εισαστε και εσεις ...Αρης καταντησατε , κλαψομουν@δες..
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teod1980 »

black death έγραψε:Δεν μας εξυπηρετεί καθόλου, απ' τη στιγμή που πιθανότατα θα δικαιωθεί. Αν πάρει το τρίποντο, χάνουμε όπως και να 'χει την πρώτη θέση. Σκέψου τώρα να νικήσουμε εμείς και να έρθει χ ή άσσος αυτή και μετά να πάρει το τρίποντο απ' το πουθενά...
Αυτό ούτως η άλλως είναι εξωαγωνιστικό...εγώ το έγραψα (εντάξει όσο γίνεται) αγωνιστικά...
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από black death »

Ναι, κατάλαβα ότι το έγραψες έτσι, αλλά το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό, ότι πιθανότατα θα δικαιωθεί, δεν μιλάμε για 50-50 φάση. Εκτός αν μπει χέρι βαζέλικο ξέρω 'γώ.
Άβαταρ μέλους
iliasp
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:39
Τοποθεσία: Derby, UK

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από iliasp »

black death έγραψε:Δεν μας εξυπηρετεί καθόλου, απ' τη στιγμή που πιθανότατα θα δικαιωθεί. Αν πάρει το τρίποντο, χάνουμε όπως και να 'χει την πρώτη θέση. Σκέψου τώρα να νικήσουμε εμείς και να έρθει χ ή άσσος αυτή και μετά να πάρει το τρίποντο απ' το πουθενά...
Ακριβως, αυτο συνειδητοποιησα! Αν δικαιωθει η ΑΕΚ και παρει το παιχνιδι στα χαρτια τοτε χανουμε την πρωτη θεση ανεξαρτητως των αποτελεσματων της τελευταιας αγωνιστικης.
Αν βεβαια δικαιωθει τελικα η ΑΕΚ τοτε μιλαμε για πραγματικη παρωδια.
Ισως απο του χρονου θα πρεπει να καταργηθουν τα πλει-οφς τα οποια δεν υπαρχουν σε αλλα ευρωπαικα πρωταθληματα ετσι κι αλλιως.
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Federacion »

ισως καλυτερα να καταργηθει το ελληνικό πρωτάθλημα να τελειωνουμε μια κ καλή με αυτή την αηδία...
Άβαταρ μέλους
iliasp
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:39
Τοποθεσία: Derby, UK

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από iliasp »

Federacion έγραψε:ισως καλυτερα να καταργηθει το ελληνικό πρωτάθλημα να τελειωνουμε μια κ καλή με αυτή την αηδία...
Σωστος.
Που παμε ρε, με τον Χοντροβαγγελα προεδρο της Σουπερλιγδας...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από gash04 »

Η απόφαση θα βγεί μετά τα πλέι οφ έτσι ώστε να δουν τι θα γίνει και μετά αν χρειαστεί να πάρουν και την ανάλογη απόφαση.

Το πιθανότερο είναι ότι τίποτα δεν θα γίνει.

Ξέρετε πολλά τσακάλια να τρώει το ένα το άλλο?

Απλά κομπάρσος της όλης υπόθεσης είναι ο Ζαγοράκης και εμείς οι μ@λ@κες με όλα αυτά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”