5. Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Pegasus »

Δεν το σώζουν ό,τι και να πουν. Δεν υπάρχει "θα έκανα". Υπάρχει "με πήδηξαν ΠΑΟΚτσήδες".
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από free4 »

Kαι μεσα σε ολα πεταγεται κι ο.. Ξεφτελης!!!

Παρουσιάζω το κείμενο.. εμπλουτισμένο με σχόλιο του ΠΑΟΚιζειν!

Aδύνατο είναι να κρυφτείς,άμα είσαι Ξεφτελής!

Γιά μιά ακόμη φορά ο εμετικός Στράτος Ξεφτελής βάλθηκε να εκνευρίσει το λαό του ΠΑΟΚ προσβάλοντας τον Πάμπλο Γκαρσία. Το κρατικοδίαιτο ρεμάλι της κρατικής tv, επιβεβαιώνει κάθε φορά που ασχολείται με τον ΠΑΟΚ πως αυτός που τον δήλωσε στο ληξιαρχείο ήταν τσιβδός ή δυσλεκτικός και ο υπάλληλος μπέρδεψε το Σ με το Ξ. Η αργόμισθη λινάτσα της ΝΕΤ, μετά το προκλητικό του κείμενο γιά τα επεισόδια της Τούμπας, στοχοποίησε τον Πάμπλο Γκαρσία γιά τη συμπεριφορά του στον αγώνα της Τετάρτης κόντρα στην αγαπημένη του κούλα. Κι εντάξει, η αλήθεια είναι ότι ακόμα και ξεπεσμένοι γραφιάδες έχουν δικαίωμα στην άποψη. Η εμπάθεια που βγάζει ωστόσο είναι τόσο προφανής, αφού αμφισβητεί ακόμα και την ποδοσφαιρική του αξία και εμβέλεια, θυμίζοντας δύο πέναλτυ που έχει χάσει την εποχή του Πελέ. Πανύβλακα-άσχετε Σεφερλή της δημοσιογραφίας, σε πρόσφατο γκάλοπ που έγινε στην Ουρουγουάη, ο Πάμπλο κατετάγη στην 22η θέση των σπουδαιότερων προσωπικοτήτων της χώρας, όντας ο πρώτος ποδοσφαιριστής στη σχετική λίστα, ξεπερνώντας το Φορλάν όπως επίσης τους ''ήρωες'' που το 50 σήκωσαν το παγκόσμιο μέσα στο Μαρακανά. Αλλά που να τα ξέρεις αυτά, εγκάθετε ρεμπεσκέ, που ανδρώθηκες επαγγελματικά σ' ένα χώρο όπου κυριαρχούσε η βαρεμάρα και η τεμπελιά! Την επόμενη φορά, πλέξε το εγκώμιο του Γεωργέα.
Αναλυτικά το άρθρο, το οποίο συστήνουμε να αποφύγουν όσοι έχουν πίεση!


Ποδοσφαιριστής "για δέσιμο" είναι ο Ουρουγουανός χαφ, που δεν έχει μάθει να σέβεται τον αντίπαλο, σύμφωνα με όσα γράφει στο σημερινό του σχόλιο στο "Εθνοσπόρ" ο Στράτος Σεφτελής.

Γκαρσία: Ενας fake... Τσε!

Μεγάλος παίχτης ο Πάμπλο Γκαρσία. Το «καναρίνι», όπως τον λένε. Το απέδειξε και προχθές. Οντως ήταν MVP του αγώνα. Και σωστά τον επέλεξαν οι δημοσιογράφοι που ήσαν στην Τούμπα, εκφράζοντας την ετυμηγορία τους συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα πριν αρχίσει να μοιράζει μπουνιές στις καθυστερήσεις.

Ομως για μια ακόμη φορά έδειξε ότι είναι «για δέσιμο». Είναι η αλητεία προσωποποιημένη μέσα στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου. Δεν έχει μάθει να σέβεται τον αντίπαλό του. Το παίζει μάγκας. Αντρας! Εχει νοοτροπία ανθρώπου που πιστεύει ότι η μαγκιά μετριέται με μπουνιές και βρισιές. Εχει μια διαδρομή γεμάτη ψευτομαγκιές, αν και μερικές φορές έχει βρει τον μάστορά του. Οπως το 2002, στα προκριματικά του Μουντιάλ, όταν ο Βολιβιανός Νάτσο Γκαρσία (του Αρη) τον οδήγησε αιμόφυρτο στον πάγκο ύστερα από γροθιά.

Στην Εθνική Ουρουγουάης τον θυμούνται καλά για δύο χαμένα πέναλτι. Το ένα, το 2005 στο μπαράζ με την Αυστραλία. Το έχασε και η Ουρουγουάη αποκλείστηκε από τα τελικά. Το άλλο, με τη Βραζιλία, στον ημιτελικό του Κόπα Αμέρικα το 2007. Το έχασε κι αυτό, και μαζί η Ουρουγουάη έχασε την ευκαιρία να παίξει στον τελικό. Το θέμα μας δεν είναι ο Γκαρσία.

Το ζήτημα είναι αυτοί που τον υποστηρίζουν. Και τον έχουν αναδείξει σε πρότυπο. Σε αγωνιστή! Σε... Τσε! Και οδηγούν χιλιάδες νέους στη λογική ότι μάγκας και επαναστάτης είναι αυτός που μοιράζει μπουνιές γύρω του. 'Η προκαλεί έναν αξιοπρεπέστατο προπονητή να... τα πουν «κατ' ιδίαν»!

http://www.paokizein.gr/nea/1292-adynat ... telis.html
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6490
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Parolos »

Όπως λένε και στο χωριό μου...
Κύριε Ξεφτελή.... Άααεεεεεε.........! Συνοδευόμενο με το ηχητικό σπλάτς!
Άβαταρ μέλους
funk
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2010, 20:41

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από funk »

εγω απο την αλλη, δεν μπορω να καταλαβω με ποια λογικη, αναδημοσιευετε, σε αυτο το ποστ, την καθε παπαρια, του καθε ξεφτιλισμενου λαμογιου.
το ξερουμε. θα τον κρεμασουν. να πα να γαμηθουνε.
αν θελω να εκνευριστω και να μου ανεβει το αιμα στο κεφαλι, μπορω να μπω σε χιλιαδες αλλες σελιδες.
οχι εδω.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από teod1980 »

Ας βγάλει μία ευχαριστήρια ανακοίνωση υπέρ του Pablo Garcia η ένωση των συντακτών και των δημοσιογράφων ελλάδας, για όλα τα φύλλα εφημερίδων που πούλησαν, για όλα τα κλικ σε σάιτ που διαβάστηκαν και σε όλες τις ακροαματικότητες που είχαν τα ραδιόφωνά τους εξαιτίας του.
Μεγάλη χάρη τους έκανες Παυλάρα και μπορούν να δικαιολογήσουν έστω και για λίγες μέρες το ψωμάκι τους στα ''αφεντικά'' τους...
Κάτι πρέπει να πουν όλοι τους για να ζήσουν και το βρήκανε στο πρόσωπο του Παμπλο...
Ακόμα και ψυχολόγοι και οι καθαριστές των μμε γράψανε για την τεράστια αυτή προσωπικότητα που λέγεται

Pablo Gabriel García Pérez
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από giapas »

Καραγκιόζη Σεφτελη.... είσαι πολυ ξεφτελής τελικά
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από monopaokre »

free4 έγραψε:Kαι μεσα σε ολα πεταγεται κι ο.. Ξεφτελης!!!

Παρουσιάζω το κείμενο.. εμπλουτισμένο με σχόλιο του ΠΑΟΚιζειν!

Aδύνατο είναι να κρυφτείς,άμα είσαι Ξεφτελής!

Γιά μιά ακόμη φορά ο εμετικός Στράτος Ξεφτελής βάλθηκε να εκνευρίσει το λαό του ΠΑΟΚ προσβάλοντας τον Πάμπλο Γκαρσία. Το κρατικοδίαιτο ρεμάλι της κρατικής tv, επιβεβαιώνει κάθε φορά που ασχολείται με τον ΠΑΟΚ πως αυτός που τον δήλωσε στο ληξιαρχείο ήταν τσιβδός ή δυσλεκτικός και ο υπάλληλος μπέρδεψε το Σ με το Ξ. Η αργόμισθη λινάτσα της ΝΕΤ, μετά το προκλητικό του κείμενο γιά τα επεισόδια της Τούμπας, στοχοποίησε τον Πάμπλο Γκαρσία γιά τη συμπεριφορά του στον αγώνα της Τετάρτης κόντρα στην αγαπημένη του κούλα. Κι εντάξει, η αλήθεια είναι ότι ακόμα και ξεπεσμένοι γραφιάδες έχουν δικαίωμα στην άποψη. Η εμπάθεια που βγάζει ωστόσο είναι τόσο προφανής, αφού αμφισβητεί ακόμα και την ποδοσφαιρική του αξία και εμβέλεια, θυμίζοντας δύο πέναλτυ που έχει χάσει την εποχή του Πελέ. Πανύβλακα-άσχετε Σεφερλή της δημοσιογραφίας, σε πρόσφατο γκάλοπ που έγινε στην Ουρουγουάη, ο Πάμπλο κατετάγη στην 22η θέση των σπουδαιότερων προσωπικοτήτων της χώρας, όντας ο πρώτος ποδοσφαιριστής στη σχετική λίστα, ξεπερνώντας το Φορλάν όπως επίσης τους ''ήρωες'' που το 50 σήκωσαν το παγκόσμιο μέσα στο Μαρακανά. Αλλά που να τα ξέρεις αυτά, εγκάθετε ρεμπεσκέ, που ανδρώθηκες επαγγελματικά σ' ένα χώρο όπου κυριαρχούσε η βαρεμάρα και η τεμπελιά! Την επόμενη φορά, πλέξε το εγκώμιο του Γεωργέα.
Αναλυτικά το άρθρο, το οποίο συστήνουμε να αποφύγουν όσοι έχουν πίεση!


Ποδοσφαιριστής "για δέσιμο" είναι ο Ουρουγουανός χαφ, που δεν έχει μάθει να σέβεται τον αντίπαλο, σύμφωνα με όσα γράφει στο σημερινό του σχόλιο στο "Εθνοσπόρ" ο Στράτος Σεφτελής.

Γκαρσία: Ενας fake... Τσε!

Μεγάλος παίχτης ο Πάμπλο Γκαρσία. Το «καναρίνι», όπως τον λένε. Το απέδειξε και προχθές. Οντως ήταν MVP του αγώνα. Και σωστά τον επέλεξαν οι δημοσιογράφοι που ήσαν στην Τούμπα, εκφράζοντας την ετυμηγορία τους συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα πριν αρχίσει να μοιράζει μπουνιές στις καθυστερήσεις.

Ομως για μια ακόμη φορά έδειξε ότι είναι «για δέσιμο». Είναι η αλητεία προσωποποιημένη μέσα στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου. Δεν έχει μάθει να σέβεται τον αντίπαλό του. Το παίζει μάγκας. Αντρας! Εχει νοοτροπία ανθρώπου που πιστεύει ότι η μαγκιά μετριέται με μπουνιές και βρισιές. Εχει μια διαδρομή γεμάτη ψευτομαγκιές, αν και μερικές φορές έχει βρει τον μάστορά του. Οπως το 2002, στα προκριματικά του Μουντιάλ, όταν ο Βολιβιανός Νάτσο Γκαρσία (του Αρη) τον οδήγησε αιμόφυρτο στον πάγκο ύστερα από γροθιά.

Στην Εθνική Ουρουγουάης τον θυμούνται καλά για δύο χαμένα πέναλτι. Το ένα, το 2005 στο μπαράζ με την Αυστραλία. Το έχασε και η Ουρουγουάη αποκλείστηκε από τα τελικά. Το άλλο, με τη Βραζιλία, στον ημιτελικό του Κόπα Αμέρικα το 2007. Το έχασε κι αυτό, και μαζί η Ουρουγουάη έχασε την ευκαιρία να παίξει στον τελικό. Το θέμα μας δεν είναι ο Γκαρσία.

Το ζήτημα είναι αυτοί που τον υποστηρίζουν. Και τον έχουν αναδείξει σε πρότυπο. Σε αγωνιστή! Σε... Τσε! Και οδηγούν χιλιάδες νέους στη λογική ότι μάγκας και επαναστάτης είναι αυτός που μοιράζει μπουνιές γύρω του. 'Η προκαλεί έναν αξιοπρεπέστατο προπονητή να... τα πουν «κατ' ιδίαν»!

http://www.paokizein.gr/nea/1292-adynat ... telis.html
Αν δεν ήσουν ήταν τόσο μπάσταρδος ίσως να ήξερε ότι το παρατσούκλι του Γκαρσία δεν είναι το "καναρίνι" αλλά ο "επαρχιώτης". Ακού το καναρίνι. Σιγά μην τον φωνάζουν και "η χαρωπή πεταλουδίτσα" ή "η Μάγια η Μέλισσα"
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από kos »

funk έγραψε:εγω απο την αλλη, δεν μπορω να καταλαβω με ποια λογικη, αναδημοσιευετε, σε αυτο το ποστ, την καθε παπαρια, του καθε ξεφτιλισμενου λαμογιου.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από MANIAKOS »

μονοπαοκρε νομιζω ειρωνικα το λεει ο αθλιος δημοσιογραφισκος..

πολυ θα θελαν να τον εχουν στην ομαδα τους...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από eorptol »

αλλη μια βδελλα που λειτουργει παρασιτικα στην ερτ....ο ξεφτελης που ουτε να μιλησει σωστα μπορει ο ξεφτυλας.......

αν αυτος ειναι καναρινι ρε ξεφτελη εσυ εισαι μπουφος......
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21322
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από navigator11 »

στα @@ μας μωρέ τι γράφει ο κάθε εγκάθετος πουτάνασγιος.το θέμα λογικό κι επόμενο ήταν πως θα διογκωνόταν σε βαθμό αηδίας.αν και για μένα,όπως το έγραψα,ο γκαρσία δε βγαίνει σε καμία περίπτωση λάδι ...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από moican4 »

Λαδι δεν βγαινει...
αλλα το καθε ξεπλυμα να βγαινει και να κρινει τα παντα την ωρα που εχουν γινει σημεια και στο μπουρδελο που υποστηριζει ,παει πολυ...

ΑΛΗΤΕΣ
ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ
ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ


ΥΓ. Παρακληση,
μην αναδημοσιευδετε τους οχετους αμορφωτων, ηλιθιων ανθρωπων που αυτοαποκαλουνται δημοσιο..
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

π@υτάνας γιοι δημοσιογράφοι, π@υτανοσπέρματα της χαβούζας και του στόλου,
οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο και να προσπαθείτε
ούτε για μία τρίχα από τα @@δια του Παύλου δεν αξίζετε.

εσείς όλα τα αποβράσματα του λεκανοπεδίου και της τρούμπας,
γ@μημένοι για μια ζωή θα είστε ρε
και θα κυκλοφοράτε με παντελόνια με φερμουάρ από πίσω, τρύπιοι παλιοπ@@σταράδες

ΑΛΗΤΕΣ - ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Olorin »

+1
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από 8emis4 »

funk έγραψε:εγω απο την αλλη, δεν μπορω να καταλαβω με ποια λογικη, αναδημοσιευετε, σε αυτο το ποστ, την καθε παπαρια, του καθε ξεφτιλισμενου λαμογιου.
το ξερουμε. θα τον κρεμασουν. να πα να γαμηθουνε.
αν θελω να εκνευριστω και να μου ανεβει το αιμα στο κεφαλι, μπορω να μπω σε χιλιαδες αλλες σελιδες.
οχι εδω.
++++++++++++++
Τρελος μαζοχισμος μιλαμε!
Κι εγω ανηκω σε εκεινους που αποφευγουν συνειδητα να διαβαζουν ολους αυτους τους παπαρες και αναγκαζομαι συχνα να τους τρωω στη μαπα εδω μεσα!
Λυπηθείτε μας!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”