+1nikos55 έγραψε:
Εξελισσεται σταθερα στο να γινει μια ακομα συνοικιακη ομαδα των Αθηνων, οπως ειναι ο Ατρομητος στο Περιστερι, ο Πανιωνιος στη Νεα Σμυρνη, θα ειναι ετσι σε λιγα χρονια και η Κουλα στη Νεα Φιλαδελφεια.
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
η γυναικα μου ειναι απο αθηνα τα ανηψια μου οι αθηναιοι ηταν 2 αεκ και 2 γαβροι τωρα οι αεκτζηδες μεινανε για 2 χρονια μονο αεκτζηδες και γινανε και αυτοι γαβροι(δεν το συζητω αν ηταν πανω θα τα εκανα ολα ΠΑΟΚ) οπως εκαναIKARIA_4 έγραψε:κ
οι κουλες ειναι λιγο ανυπαρκτοι,ακομα και μεσα στην Αθηνα.ειδικα τα τελευταια χρονια,λιγοστευουν ακομα πιο επικινδυνα και το ξερουν πολυ καλα.ειναι ολοφανερο ο,τι οδευουν ταχυτατα σε ομαδα γειτονιας.
ακομα και οι πανιωνιοι τους εχουν αρχισει στο ''ψιλο''.
τους γιους του κουμπαρου μου(γαβρος) απο την Λαμια που ειναι τωρα 30 και 28 χρονων και ειναι ΠΑΟΚ φανατικοι με διαρκειας κλπ. αν και ζουνε αθηνα.....οι αεκ αιμοραγει οπαδικα ειδικα στην αθηνα σε φοβερο σημειο συμφωνω με τον αδερφο
....
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
τι κανει αυτος ο σορλεν ρε στην γαλλια ? ουτε σεντερ φορ να ηταν......
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Α ρε Σορλέν σε έφαγε το μουνί ρε ............μακάρι να γύρναγες......να σε έχει πάγκο ο Χάβος.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Στη Ligue 1 η Εβιάν
Την άνοδό της στη μεγάλη κατηγορία του γαλλικού πρωταθλήματος για πρώτη φορά στην ιστορία της εξασφάλισε η Εβιάν. Μία αγωνιστική πριν το φινάλε, η ομάδα που πέρυσι αγωνιζόταν στην τρίτη κατηγορία και στην οποία παίζει ο άλλοτε παίκτης του ΠΑΟΚ Ολιβιέ Σορλέν, επικράτησε 2-1 της Ρέιμς, έφτασε τους 64 βαθμούς κι εξασφάλισε μαθηματικά πως θα είναι μία εκ των τριών ομάδων που θα προβιβαστούν στη Ligue 1.
Στη δεύτερη θέση με 62 βαθμούς είναι η Ντιζόν, που ήρθε ισόπαλη 1-1 με την Μπουλόν, ενώ τρίτη με 61 βαθμούς είναι η Αζαξιό, που επιβλήθηκε της Ιστρ με 2-0, ενώ τέταρτη με 59 βαθμούς είναι η Λε Μαν. Από τη Ligue 1 έχουν ήδη υποβιβαστεί μαθηματικά οι Αρλ και Λανς.
http://www.sport-fm.gr/article/476993
Την άνοδό της στη μεγάλη κατηγορία του γαλλικού πρωταθλήματος για πρώτη φορά στην ιστορία της εξασφάλισε η Εβιάν. Μία αγωνιστική πριν το φινάλε, η ομάδα που πέρυσι αγωνιζόταν στην τρίτη κατηγορία και στην οποία παίζει ο άλλοτε παίκτης του ΠΑΟΚ Ολιβιέ Σορλέν, επικράτησε 2-1 της Ρέιμς, έφτασε τους 64 βαθμούς κι εξασφάλισε μαθηματικά πως θα είναι μία εκ των τριών ομάδων που θα προβιβαστούν στη Ligue 1.
Στη δεύτερη θέση με 62 βαθμούς είναι η Ντιζόν, που ήρθε ισόπαλη 1-1 με την Μπουλόν, ενώ τρίτη με 61 βαθμούς είναι η Αζαξιό, που επιβλήθηκε της Ιστρ με 2-0, ενώ τέταρτη με 59 βαθμούς είναι η Λε Μαν. Από τη Ligue 1 έχουν ήδη υποβιβαστεί μαθηματικά οι Αρλ και Λανς.
http://www.sport-fm.gr/article/476993
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Λοιπόν, επειδή ζω σε σπίτι που είναι τίνγκα στα σκουλήκια και φυσικά μέρα που είναι πήγαν να ψηφίσουν, έμαθα πληροφορίες σχετικά με την δημοκρατικότητα της διαδικασίας.
Λέγανε πως όποιος δεν είναι οικονομικά τακτοποιημένος στην λέσχη (δλδ να έχει πληρώσει συνδρομή) δεν θα έχει δικαίωμα ψήφου. Έλα όμως που τα παπάρια του Superman έδωσαν λύση!!!!
Πλήρωσαν αυτοί για όσους δεν είχαν πληρώσει και υποτίθεται ότι τώρα χρωστάνε στον σύνδεσμο...Φυσικά ποιος πιστεύει ότι μπορεί να έχουν ψηφίσει και κάτι διαφορετικό???Εννοώ, κάτι που δεν θα ήθελαν τα μπαλάκια του Clark Kent????
Λέγανε πως όποιος δεν είναι οικονομικά τακτοποιημένος στην λέσχη (δλδ να έχει πληρώσει συνδρομή) δεν θα έχει δικαίωμα ψήφου. Έλα όμως που τα παπάρια του Superman έδωσαν λύση!!!!
Πλήρωσαν αυτοί για όσους δεν είχαν πληρώσει και υποτίθεται ότι τώρα χρωστάνε στον σύνδεσμο...Φυσικά ποιος πιστεύει ότι μπορεί να έχουν ψηφίσει και κάτι διαφορετικό???Εννοώ, κάτι που δεν θα ήθελαν τα μπαλάκια του Clark Kent????
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
μια σημειωση μονο... προπληρωνουν τη συνδρομη της επερχομενης χρονιας για να ψηφισουν....

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Μπαινω πριν 5 λεπτα στη zougla.gr και διαβαζω τιτλο ειδησεις "Συνεληφθει ο Αχ. Μπεος" παταω να δω λεπτομερειες και με βγαζει σε ενα θεμα με τιτλο "Στο νοσοκομειο ο Αχ. Μπεος"
Οτι να ναι.
Οτι να ναι.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Πήγαν να τον συλλάβουν και ένιωσε ξαφνική...αδιαθεσία οπότε διέφυγε της σύλληψης καταλήγοντας στό νοσοκομείο. Το είπαν στήν ''αθλητική κυριακή'' πρίν από λίγο. 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Συνελήφθη ο Αχιλλέας Μπέος
Στο ημίχρονο του αγώνα του Ολυμπιακού Βόλου και της ΑΕΚ στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, σύμφωνα με πληροφορίες, συνελήφθη ο μεγαλομέτοχος των γηπεδούχων, Αχιλλέας Μπέος.
Ο ισχυρός άνδρας των «ερυθρόλευκων» παρά την τιμωρία του, η οποία δεν του επιτρέπει την είσοδο στους αγωνιστικούς χώρους, στην ανάπαυλα του συγκεκριμένου ματς προσπάθησε να μπει στα αποδυτήρια.
Οι άνθρωποι της «Ένωσης» αντιλήφθηκαν αυτή του την κίνηση και ειδοποίησαν τους υπεύθυνους, οι οποίοι, σύμφωνα με πληροφορίες και δημοσιεύματα, προχώρησαν στη σύλληψή του,
Ο μεγαλομέτοχος του συλλόγου της Μαγνησίας στη συνέχεια ένιωσε κάποια ξαφνική αδιαθεσία, με αποτέλεσμα να διακομιστεί στο Νοσοκομείο της πόλης, όπου νοσηλεύεται υπό αστυνομική επίβλεψη.
Zougla
http://voliotaki.blogspot.com/
Στο ημίχρονο του αγώνα του Ολυμπιακού Βόλου και της ΑΕΚ στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, σύμφωνα με πληροφορίες, συνελήφθη ο μεγαλομέτοχος των γηπεδούχων, Αχιλλέας Μπέος.
Ο ισχυρός άνδρας των «ερυθρόλευκων» παρά την τιμωρία του, η οποία δεν του επιτρέπει την είσοδο στους αγωνιστικούς χώρους, στην ανάπαυλα του συγκεκριμένου ματς προσπάθησε να μπει στα αποδυτήρια.
Οι άνθρωποι της «Ένωσης» αντιλήφθηκαν αυτή του την κίνηση και ειδοποίησαν τους υπεύθυνους, οι οποίοι, σύμφωνα με πληροφορίες και δημοσιεύματα, προχώρησαν στη σύλληψή του,
Ο μεγαλομέτοχος του συλλόγου της Μαγνησίας στη συνέχεια ένιωσε κάποια ξαφνική αδιαθεσία, με αποτέλεσμα να διακομιστεί στο Νοσοκομείο της πόλης, όπου νοσηλεύεται υπό αστυνομική επίβλεψη.
Zougla
http://voliotaki.blogspot.com/
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Εμπρος στη ''μεγάλη του ψωμιάδη σχολή'''
Πάνε να σε συλλάβουν; Παίξ' το άρρωστος του θανατά....και καπάκι κάπνισε την πουράκλα σου στο ασθενοφόρο...

Πάνε να σε συλλάβουν; Παίξ' το άρρωστος του θανατά....και καπάκι κάπνισε την πουράκλα σου στο ασθενοφόρο...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Το δικαίωμα ένστασης στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Βόλου ενδέχεται να έχει η ΑΕΚ!
Η είσοδος του (τιμωρημένου) Αχιλλέα Μπέου στα αποδυτήρια μετά το τέλος του ματς -για την οποία η εισαγγελέας που βρισκόταν στο γήπεδο διέταξε τη σύλληψή του- δεν αποκλείεται να δίνει δικαίωμα στην «Ένωση» (βάσει του ΚΑΠ) να ζητήσει το μηδενισμό των γηπεδούχων!
Το θέμα (που προέκυψε έπειτα από πληροφορίες που μετέδωσαν στην εκπομπή τους στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 οι Αντώνης Πανούτσος και Αντώνης Καρπετόπουλος) έχει τεθεί υπόψιν της ΠΑΕ ΑΕΚ -που το μελετά και αναμένεται να τοποθετηθεί επίσημα προσεχώς.
Η είσοδος του (τιμωρημένου) Αχιλλέα Μπέου στα αποδυτήρια μετά το τέλος του ματς -για την οποία η εισαγγελέας που βρισκόταν στο γήπεδο διέταξε τη σύλληψή του- δεν αποκλείεται να δίνει δικαίωμα στην «Ένωση» (βάσει του ΚΑΠ) να ζητήσει το μηδενισμό των γηπεδούχων!
Το θέμα (που προέκυψε έπειτα από πληροφορίες που μετέδωσαν στην εκπομπή τους στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 οι Αντώνης Πανούτσος και Αντώνης Καρπετόπουλος) έχει τεθεί υπόψιν της ΠΑΕ ΑΕΚ -που το μελετά και αναμένεται να τοποθετηθεί επίσημα προσεχώς.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Μετά το τέλος του αγώνα πήγε στα αποδητήρια...
Θα είναι γελίοι αν κάνουν κάτι τέτοιο....
Ή μήπως δεν είναι ήδη γελίοι...
ΦΕΤΟΣ ΤΑ ΠΛΕΙ ΟΦ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΔΙΑ.
Θα είναι γελίοι αν κάνουν κάτι τέτοιο....
Ή μήπως δεν είναι ήδη γελίοι...
ΦΕΤΟΣ ΤΑ ΠΛΕΙ ΟΦ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΔΙΑ.