Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
οι μακεδονομαχοι ? μαστροκωστας δημητριαδης ? τσαμπουκαδες και βρισιες τα παλιολαμογια ?
ο δημητριαδης ζει απο τους πελατες του στην θεσσαλονικη και οταν χανει εδω τους βριζει και πουλαει τρελλα
εμεις ας φουλαρουμε βενζινη στα βενζιναδικα του δημητριαδη σαν καλοι πελατες που ειμαστε.....
ΜΑΣΤΡΟΚΩΣΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΗΘΟΣ FAIR PLAY ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΑΣΕΣ
2-1 ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΠΑΛΙΟΠΑΠΑΡΑ ? ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΕΣ ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΑΠΛΑ ΕΛΕΓΕΣ
ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΓΕ Η αεκ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΣΟΔΕΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΗ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ......
ο δημητριαδης ζει απο τους πελατες του στην θεσσαλονικη και οταν χανει εδω τους βριζει και πουλαει τρελλα
εμεις ας φουλαρουμε βενζινη στα βενζιναδικα του δημητριαδη σαν καλοι πελατες που ειμαστε.....
ΜΑΣΤΡΟΚΩΣΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΗΘΟΣ FAIR PLAY ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΑΣΕΣ
2-1 ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΠΑΛΙΟΠΑΠΑΡΑ ? ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΕΣ ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΑΠΛΑ ΕΛΕΓΕΣ
ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΓΕ Η αεκ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΣΟΔΕΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΗ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ......
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2079
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ο γνωστός μετριοπαθής οπλαρχηγός.Kolokotronis_4 έγραψε:τέτοιο σίχαμα αυτό το χανούμι, το ερπετό του νότου.
Σκατο-ομάδα ντροπή της προσφυγιάς.
π@υτανοσπέρματα χανουμογ@μοκ@ριόλια ρουφάτε τον είναι όλος δικός σας.
Σκατά στην ομάδα σας ρουφιάνοι του νότου
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Πολύ ήπιος είναι και αυτό γιατί σέβεται και τους κανόνες του forum...
...Πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψεις τη συμπεριφορά κατά τη διάρκεια και πολύ περισσότερο μετά τον αγώνα, αυτής της ομαδούλας...Των αθλητών, των παραγόντων, των ΑΡΔ, του κόσμου της...Χαρακτηριστικό, αμέσως μετά το παιχνίδι λέω σε ουδέτερο φίλο, κοίτα να δεις που αύριο θα μας σπάσουν τα @ρχίδι@, ως αδικημένοι...Μπα, μου λέει, αποκλείεται...δεν έχουν "πάτημα"...Λοιπόν και "πάτημα" "ανακαλύψανε" και έχουν πάρει σβάρνα από το πρωί τα μικρόφωνα, κλαίγοντας, λαϊκίζοντας και φυσικά προπαγανδίζοντας, λέγοντας ξεδιάντροπα ψέματα, ελπίζοντας ότι οι ακροατές δεν έχουν δει το παιχνίδι....
Αυτή είναι η κούλα, ήταν, είναι, και θα παραμείνει, το βρωμερό παράσιτο του ποδοσφαίρου, η ντροπή του "Κ" στο όνομά της....
...Πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψεις τη συμπεριφορά κατά τη διάρκεια και πολύ περισσότερο μετά τον αγώνα, αυτής της ομαδούλας...Των αθλητών, των παραγόντων, των ΑΡΔ, του κόσμου της...Χαρακτηριστικό, αμέσως μετά το παιχνίδι λέω σε ουδέτερο φίλο, κοίτα να δεις που αύριο θα μας σπάσουν τα @ρχίδι@, ως αδικημένοι...Μπα, μου λέει, αποκλείεται...δεν έχουν "πάτημα"...Λοιπόν και "πάτημα" "ανακαλύψανε" και έχουν πάρει σβάρνα από το πρωί τα μικρόφωνα, κλαίγοντας, λαϊκίζοντας και φυσικά προπαγανδίζοντας, λέγοντας ξεδιάντροπα ψέματα, ελπίζοντας ότι οι ακροατές δεν έχουν δει το παιχνίδι....
Αυτή είναι η κούλα, ήταν, είναι, και θα παραμείνει, το βρωμερό παράσιτο του ποδοσφαίρου, η ντροπή του "Κ" στο όνομά της....
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Kαι λιγα ειπες.Kolokotronis_4 έγραψε:τέτοιο σίχαμα αυτό το χανούμι, το ερπετό του νότου.
Σκατο-ομάδα ντροπή της προσφυγιάς.
π@υτανοσπέρματα χανουμογ@μοκ@ριόλια ρουφάτε τον είναι όλος δικός σας.
Σκατά στην ομάδα σας ρουφιάνοι του νότου
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΑΕΚ. Άλλες εποχές ήταν Παναθηναϊκός, ΑΕΚ, Ολυμπιακός κτλ. . Ή αλλιώς γαυροβαζελοχάνουμοι. Τα ίδια σκατά με άλλη σειρά. Όση ζάχαρη και να τα ρίχνουν, λουκούμια δε γίνονται. Σκατά θα παραμένουν. Χαίρομαι που στο πεδίο των αθλητικών είμαι με τον ΠΑΟΚ.
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Για τον περσινό μας γυμναστή λεςstephanos έγραψε:Δες και ποιόν έχει στον πάγκο.Argonaut4 έγραψε:Βλέπω την Μπράγκα στο τελικό με 18 ή 12 μύρια μπάτζετ δεν θυμάμαι.........και με πιάνει κατάθλιψη ...ειδικά όταν βλέπεις ποιες ομάδες απέκλεισε.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Μπουχουχου....
...Γιατί έδωσε χέρι που δεν ήταν...και έβαλε γκολ ο ΠΑΟΚ...μπουχουχου
...Και ο Φωτάκης έπεσε στο Σάχα...και πέναλτυ δεν ήταν...μπουχουχου
...Και ο Μάκος δεν έκανε τίποτα...μπουχουχου
...Και ο Γεωργέας ακούμπησε το Λίνο που έκανε θέατρο...μπουχουχου
...Και ο Κοντρέρας έπρεπε να πάρει κόκκινη γιατί χτύπησε το Δέλλα...μπουχουχου
...Και γιατί ο αλήτης ο Γκαρσία βάρεσε το Μίτσελ...μπουχουχου
...Και να τιμωρηθεί αυτός ο αληταράς με το γράμμα του νόμου...μπουχουχου
...Και να τιμωρηθεί και ο ΠΑΟΚ για τη ζούγκλα στην Τούμπα...μπουχουχου
...Και γιατί μόνο το αεκ να τιμωρείται...μπουχουχου
...Και εμείς είμαστε μόνοι μας και όλοι οι άλλοι μαζί...μπουχουχου
Έχετε καταντήσει αηδία πια...
...Γιατί έδωσε χέρι που δεν ήταν...και έβαλε γκολ ο ΠΑΟΚ...μπουχουχου
...Και ο Φωτάκης έπεσε στο Σάχα...και πέναλτυ δεν ήταν...μπουχουχου
...Και ο Μάκος δεν έκανε τίποτα...μπουχουχου
...Και ο Γεωργέας ακούμπησε το Λίνο που έκανε θέατρο...μπουχουχου
...Και ο Κοντρέρας έπρεπε να πάρει κόκκινη γιατί χτύπησε το Δέλλα...μπουχουχου
...Και γιατί ο αλήτης ο Γκαρσία βάρεσε το Μίτσελ...μπουχουχου
...Και να τιμωρηθεί αυτός ο αληταράς με το γράμμα του νόμου...μπουχουχου
...Και να τιμωρηθεί και ο ΠΑΟΚ για τη ζούγκλα στην Τούμπα...μπουχουχου
...Και γιατί μόνο το αεκ να τιμωρείται...μπουχουχου
...Και εμείς είμαστε μόνοι μας και όλοι οι άλλοι μαζί...μπουχουχου
Έχετε καταντήσει αηδία πια...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21288
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
για όλα όσα αναφέρεις νίκο δε δίνω βάση στα μυξοκλάματα του αδαμιδιακού.πάντως,το φάουλ του ντιόπ από το οποίο ισοφαρίσαμε δε νομίζω να ήταν.τώρα όλα τ'άλλα είναι για εσωτερική κατανάλωση μεταξύ των χλεμπονιάρηδων του νότου.
-
Dimg4
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Παντως τους πονεσε τοοοοοοσο πολυ που ηδη εχω δει κανα δυο ηλιθια γκρουπακια στο fb απο αεκακια χαχαχαχ
γκρουπακια τυπου "μπαοκ δυο πρωταθληματα εχεις" και μπλα μπλα χαχαχχα ρε τα χαιβανια μπηκαν στη διαδικασια να φτιαξουν γκρουπ! ρε ΓΚΑΡΣΙΑ ΠΟΣΟ ΒΑΘΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ'ΧΩΣΕΣ!!!!
γκρουπακια τυπου "μπαοκ δυο πρωταθληματα εχεις" και μπλα μπλα χαχαχχα ρε τα χαιβανια μπηκαν στη διαδικασια να φτιαξουν γκρουπ! ρε ΓΚΑΡΣΙΑ ΠΟΣΟ ΒΑΘΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ'ΧΩΣΕΣ!!!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Νάβι, σου λέω τι ακούω από το πρωί στο ραδιόφωνο... Μία μόνιμη κλάψα, μια φάρσα που έχουνε στήσει οι ΑΡΔ του αεκ και οι "ουδέτεροι" και πραγματικά δεν έχει τελειωμό...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Στην ΑΕΚ έχουν καταλάβει ότι το να ρίχνουν λάσπη στον ΠΑΟΚ βοηθά πολύ γιατί ο ΠΑΟΚ είναι ο μόνος που μπορεί να χωθεί αγωνιστικά στο ΠΟΚ. Και φυσικά με τις τρέχουσες ισορροπίες (ΑΕΚ = τρώω τα ψίχουλα απ' το τραπέζι του γαυροβάζελου) αυτό δε θα είναι καλό για την ΑΕΚ απ' όλες τις απόψεις: ένας επιπλέον αντίπαλος, περαιτέρω οπαδική συρρίκνωση κτλ. . Οι νίκες τους σε ποδόσφαιρο και χάντμπολ ήταν γι' αυτούς ανάσα ζωής σε μια χρονιά τους που μόνο ζοφερή τη λέει κανείς.
Αρειανοί, Ηρακλειδείς, Αελκάτι, ΑΕΚτσήδες συμφωνούν: αντιΠΑΟΚ πάνω απ' όλα.
Αρειανοί, Ηρακλειδείς, Αελκάτι, ΑΕΚτσήδες συμφωνούν: αντιΠΑΟΚ πάνω απ' όλα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
+1926niko70 έγραψε:Πολύ ήπιος είναι και αυτό γιατί σέβεται και τους κανόνες του forum...![]()
...Πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψεις τη συμπεριφορά κατά τη διάρκεια και πολύ περισσότερο μετά τον αγώνα, αυτής της ομαδούλας...Των αθλητών, των παραγόντων, των ΑΡΔ, του κόσμου της...Χαρακτηριστικό, αμέσως μετά το παιχνίδι λέω σε ουδέτερο φίλο, κοίτα να δεις που αύριο θα μας σπάσουν τα @ρχίδι@, ως αδικημένοι...Μπα, μου λέει, αποκλείεται...δεν έχουν "πάτημα"...Λοιπόν και "πάτημα" "ανακαλύψανε" και έχουν πάρει σβάρνα από το πρωί τα μικρόφωνα, κλαίγοντας, λαϊκίζοντας και φυσικά προπαγανδίζοντας, λέγοντας ξεδιάντροπα ψέματα, ελπίζοντας ότι οι ακροατές δεν έχουν δει το παιχνίδι....
Αυτή είναι η κούλα, ήταν, είναι, και θα παραμείνει, το βρωμερό παράσιτο του ποδοσφαίρου, η ντροπή του "Κ" στο όνομά της....
Tους έχει βαρεθεί η ψυχή μου.
-
Dimg4
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ρε οι αρειανοι χθες αντιδρουσαν πιο πολυ απο τους αεκτσηδες!!! ηταν απιστευτα αστειο αυτο που γινοταν! Κανει πεναλτυ ο Σαχα, τ δεχονται τα χανουμια και μαλωνω με αρειανους γιατι "κοντραρε η μπαλα αναμεσα σε φωτακη και σαχα" χαχαχαχχαχα
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Τίμο Θεσσαλονίκη μένεις?? Ρωτάω γιατί έμενα 5 χρόνια στη Σαλονίκη και δεν είχα γνωρίσει ούτε έναν αεκτσή Σαλονικιό.... Και βλέπω διάφορους να λένε για χανούμια στη Σαλονίκη και κάτι τύπους να στέλνουν μηνύματα σε εκπομπές του στυλ ghost club, koufalia21 και λέω που στον μπέο κρύβονται...