Πάντα από εμας εξαρτιόταν και εξαρτάται... Απλά μειώνονται (εκμηδενιζονται) τα περιθώρια λάθους!!!!IKARIA_4 έγραψε:2 νικες θελουμε και θα ειμαστε πρωτοι.
απο εμας εξαρταται
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Το ότι θα λείψει ο Κατσουράνης στο μεταξύ μας είναι ότι καλύτερο έμαθα τον τελευταίο καιρό.... Ένας Λέτο, ένας Νίνης και ένας Σισέ έμεινε. Μπορούμε αν παίξουμε σαν ΠΑΟΚ.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Βλέπω την Μπράγκα στο τελικό με 18 ή 12 μύρια μπάτζετ δεν θυμάμε.........και με πιάνει κατάθλιψη ...ειδικά όταν βλέπεις ποιες ομάδες απέκλεισε.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ο περσινος ΠΑΟΚ δεν ειχε να ζηλεψει τιποτα απο αυτη την μπραγκα το λεω και το εννοω.
Υ.Γ Σαντος αντε γαμησου ρε
Υ.Γ Σαντος αντε γαμησου ρε
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Στο ΤηλεΑστυ που κάνουνε εκπομπή οι 3 του ΠΟΚ .....επιμένει ο δημοσιογράφος της κούλας ότι ο ΠΑΟΚ θα χάσει με κατεβασμένα τα χέρια από τον βάζελο στο ΟΑΚΑ γιατί ο ΠΑΟΚ είναι η χειρότερη ομάδα στα Play-off.
Κεζεντζόγλου,Αντύπας και Νικολακόπουλος..ΟΥΣΤ ΚΑΡΙΟΛΙΑ!!
Bάλτε να δείτε άμα θέλετε να ξεράσετε!!!
Κεζεντζόγλου,Αντύπας και Νικολακόπουλος..ΟΥΣΤ ΚΑΡΙΟΛΙΑ!!
Bάλτε να δείτε άμα θέλετε να ξεράσετε!!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Διακρίνω μια έντονη τάση μαζοχισμού αυτήν την όμορφη νύχτα;Argonaut4 έγραψε:Στο ΤηλεΑστυ που κάνουνε εκπομπή οι 3 του ΠΟΚ .....επιμένει ο δημοσιογράφος της κούλας ότι ο ΠΑΟΚ θα χάσει με κατεβασμένα τα χέρια από τον βάζελο στο ΟΑΚΑ γιατί ο ΠΑΟΚ είναι η χειρότερη ομάδα στα Play-off.
Κεζεντζόγλου,Αντύπας και Νικολακόπουλος..ΟΥΣΤ ΚΑΡΙΟΛΙΑ!!
Bάλτε να δείτε άμα θέλετε να ξεράσετε!!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ρε γαμοτο το κιτρινο χρωμα φταιει που ειναι οι κιτρινιαρηδες τοσο μιζεροι και κλαψιαρηδες ?
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
τέτοιο σίχαμα αυτό το χανούμι, το ερπετό του νότου.
Σκατο-ομάδα ντροπή της προσφυγιάς.
π@υτανοσπέρματα χανουμογ@μοκ@ριόλια ρουφάτε τον είναι όλος δικός σας.
Σκατά στην ομάδα σας ρουφιάνοι του νότου
Σκατο-ομάδα ντροπή της προσφυγιάς.
π@υτανοσπέρματα χανουμογ@μοκ@ριόλια ρουφάτε τον είναι όλος δικός σας.
Σκατά στην ομάδα σας ρουφιάνοι του νότου
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Kαλά ο λαός του ΠΑΟΚ είναι οδοστρωτήρας.Δεν ξέρω αν έγινε επειδή το ποστάρισα αλλά μέτρησα ίσα με 6 ΠΑΟΚΙΑ τουλάχιστον που πήραν τηλ και τους κράξανε.
Πάθανε πλάκα ....είπαν ότι πρώτη φορά τους παίρνουν τηλ τόσοι ΠΑΟΚτσήδες.Ποιο πολλοί από αυτούς που πήρανε για τις ομαδούλες τους.
Πάθανε πλάκα ....είπαν ότι πρώτη φορά τους παίρνουν τηλ τόσοι ΠΑΟΚτσήδες.Ποιο πολλοί από αυτούς που πήρανε για τις ομαδούλες τους.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Δες και ποιόν έχει στον πάγκο.Argonaut4 έγραψε:Βλέπω την Μπράγκα στο τελικό με 18 ή 12 μύρια μπάτζετ δεν θυμάμαι.........και με πιάνει κατάθλιψη ...ειδικά όταν βλέπεις ποιες ομάδες απέκλεισε.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21298
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
κι εμείς (υποτίθεται πως εδώ και κοντά 1 χρόνο) έχουμε.τι,δεν έχουμε;;
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Γλυκομίλητος, όπως πάντα!Kolokotronis_4 έγραψε:τέτοιο σίχαμα αυτό το χανούμι, το ερπετό του νότου.
Σκατο-ομάδα ντροπή της προσφυγιάς.
π@υτανοσπέρματα χανουμογ@μοκ@ριόλια ρουφάτε τον είναι όλος δικός σας.
Σκατά στην ομάδα σας ρουφιάνοι του νότου
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Δν πιστεύω ότι μπορούσες να το θέσεις καλύτερα.Kolokotronis_4 έγραψε:τέτοιο σίχαμα αυτό το χανούμι, το ερπετό του νότου.
Σκατο-ομάδα ντροπή της προσφυγιάς.
π@υτανοσπέρματα χανουμογ@μοκ@ριόλια ρουφάτε τον είναι όλος δικός σας.
Σκατά στην ομάδα σας ρουφιάνοι του νότου