Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Dimg4

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Dimg4 »

Δε θα γινει ποτε αυτο γιατι ο Ζαγορακης θα ταυτιστει ως ο προεδρος που πουλησε τον καλυτερο παιχτη των τελευταιων 20 χρονων στον γαυρο, κατι που θα ξεπερασει την πωληση Σαλπιγγιδη, την πωληση Οκκα και πολλων αλλων...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από free4 »

Παλικάρια, κουλαρετε και ξεκολληστε λιγο...
Και μονο που μπαινουμε στο τρυπακι να συζηταμε για κατι φανταστικο, νομιζω δεν εχει καμια απολυτως σημασια! Ο γαυρος πρεπει να δωσει τουλαχιστον 8 μυρια (το μισο εστω της ρητρας) για να παρει Βιειρινια.. Ας μην πεφτουμε στην παγιδα που μας στηνουν και ξεκολληστε λιγο!

Ο Βιειρινια θα πουληθει (αν πουληθεί μετά την υπογραφή του νέου συμβολαίου του) στο εξωτερικο.. Τελος!
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25991
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από obanebane »

Λοιπον εγω θα πω μια κουβεντα ο βιερινια αν τον φωναξει ο ζαγορ και του δωσει νεο τετραετες με 700 το χρονο συν μπονους θα υπογραψει με κλειστα τα ματια.
Καπως ετσι θα γινει στο τελος να μου το θυμηθειτε εκτος αν βρεθει καποιος εκτος ελλαδος και δωσει ενα 8αρι και τον παρει πραγμα που με τα δεδομενα που ισχυουν ειναι πολυ δυσκολο.
Οι γαυροφυλλαδες και τα γαυροσαιτ ειναι φυσιολογικο να γραφουν για οποιονδηποτε καλο παιχτη υπαρχει στην αγορα πως θα πουλησουν αλλιως?
Το κορυφαιο ομως που ακουσα σημερα απο γαυρο ειναι οτι εκλεισαν τον σισε και το πιστευε κιολας.
Και του ειπα οτι ο βαζελος θα τους δωσει και τον γκοβου δωρο για να εχει παρεα ο τζιμπριλ.


Υ.Γ gika καλα τα λες απο εδω και περα θα σε φωναζω τζινι γιατι σε ολα εισαι μεσα. :opaokara:
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από markos4 »

yiannisPAOKitalia έγραψε:
markos4 έγραψε:λες και ευχαριστω...
Σιγά μη του δώσεις και κώλο για ρέστα. Απλά απαντάς με ερώτηση: Η μάνα σου ξέρει που το΄χει?

ΥΓ: Εσύ μια για στημμένα μας λες, μια για ευχαριστώ στον παλιοπουστοgay μας λες..
Τι ειπα ρε μεγαλε οτι μου φανηκε περιεργο το παιχνιδι στο βολο οπως μου φανηκε περιεργο του βολου μεσα στην αεκ.στειλε μου τον εισαγγελεα.
Οσων αφορα τον βιερινια ολα αγοραζονται ολα πουλιουνται ετσι ειναι το επαγγελματικο ποδοσφαιρο ειτε μας αρεσει ειτε οχι.ουτε εγω γουσταρω να φυγει ο βιερινια αλλα αν τα σκασει ο χοντρος θα τον παρει.και στην νετ το ειπανε στα αθλητικα και το παρελθον με εχει διδαξει οτι οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια.

Στειλε μου σε pm το επομενο ποστ μου τι θες να γραφει....
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από markos4 »

Gika οι αποψεις σου με βρισκουν απολυτως συμφωνω.
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Ε, δεν πάμε πλέον καθόλου καλά... :shock: :? :shock: :?
Σε λίγο μάλλον θα αποσύρει με επίσημη δήλωση ο χοντρός το ενδιαφέρον του για τον Αντελίνο
και θα εμείς θα κλαίμε για τη γραφική αδιαλλαξία μας που δεν οδήγησε πουθενά....
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από xrisitsapa »

gika, στα εσοδα που υπολογιζεις απο μια υποθετικη πωληση Βιερινια στο γαυρο, δεν πρεπει να υπολογισουμε και τη χασουρα απο τη μειωση των διαρκειας,η οποια για μενα θα ειναι πολυ μεγαλυτερη απο 3 εκ ευρω; Οταν δωσαμε τον οικοδομο, υπηρχε ενας φρεσκος Ζαγορακης, αφθαρτος και με οραμα, τον οποιο ολοι ακολουθουσαν τυφλα. Τωρα ειναι το ιδιο;μια τετοια πωληση δεν θα ηταν μηνυμα παραδοσης και ελλειψης οραματος;δεν θα εδινε λαβη σε σχολια;για μενα μεχρι και σε πτωση του Ζαγορ θα οδηγουσε, αρα σε ζημια πολλαπλασια απο ενα κερδος 3-4 εκ.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από giapas »

To ότι θα υπήρχε έστω ενας ΠΑΟΚτσης που θα χαρακτήριζε win-win τη πώληση του καλύτερου παίκτη της τελευταιας 20ετιας στο πουστογαυρο, αυτό δε το περίμενα.


Ο Ζαγοράκης αμα θέλει να πουλήσει ΟΛΟΥΣ τους άλλους, να πουλήσει και τα τσιμέντα ακόμα και μετα ας σκεφτει για Βιερινια.

Και όπως είπε ένας φίλος, ΗΔΗ επρεπε να του προτεινει ανανεωση με 7-8 κατοστάρικα και μετά βλέπουμε. Εδώ η πεθαμένη κουλα δινει 1 χαρτι στο Σκοκο , εμεις δινουμε τα κερατα μας σε Μουσλι-κοντους-ψηλους-μοντελα κλπ και δε μπορουν να βρεθουν 700-800 χιλιαρικα να κανεις μια ανανέωση στο Βιερινια? Για μ@λ@κες μας περνανε μαλλον

Περυσι, ο ΖΑΓΟΡ ΕΤΡΕΧΕ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙ ΧΑΛΚΙΑΔΕΣ ΛΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΜΑ
Φετος κάνουμε τις κοτες και αφήνουμε το καθε χοντρομπαλα να κανει το κομματι του με το παιχταρα μας.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από niko70 »

Νομίζω ότι έχει προτεραιότητα να τον πουλήσει για να κλείσει τις τρύπες, να μηδενίσει και να κάνει νέα αρχή...Γι' αυτό ακριβώς δεν τον έχει ανανεώσει...Επίσης, ότι ζητάει μετρητό και όχι ανταλλαγές και ένα ποσό (για ΠΑΟΚ) γύρω στα 4 χαρτιά.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από bane1980 »

Άντε μπράβο, το είπε κάποιος επιτέλους. Ρε παιδιά, πότε θα καταλάβουμε οτι τα όποια φράγκα από την όποια πώληση Βιερίνια ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΑ, αλλά ΣΕ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΡΥΠΑΣ;;;;

Θέλουμε να κλείσουμε τρύπα, να μειώσουμε budget και με Ο,ΤΙ ΜΕΙΝΕΙ να παίξουμε μεταγραφές. Με αποδεσμέυσεις, μειώσεις κλπ πες οτι μειώνεις budget (στο οποίο εάν δεν υπολογίσουν και κανά 0,5-1 χαρτί για πρόστιμα και κεκλεισμένων θα είναι νυχτωμένοι), η τρύπα θα κλείσει με πωλήσεις, τέλος. Οπότε μην ονειρεύεστε τι μπορούμε να κάνουμε με τα όποια φράγκα από πωλήσεις. Εκτός εάν πιάσεις 1-2 χαρτιά από Βιτόλο-Κρέσιτς και βγει και καμια χορηγία.

Επίσης, το εάν θα μείνει ή δεν θα μείνει ο μικρός μπορεί να κριθεί μέχρι κ τέλη Αυγούστου. Αλλιώς τότε να είσαι ομίλους τσ.λ. αλλιώς να είσαι εκτός ομίλων EL.

Πάμε για τον τελικό των τελικών τώρα αύριο και όλα τα άλλα από 25/5.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Πώληση Βιερίνια...........πόλεμος με τους συνδέσμους.....πόλεμος με τον απλό οπαδό........Τούμπα άδεια τουλάχιστον τους πρώτους μήνες και φυσικά πιθανός διωγμός Ζαγοράκη κατά 80%.

Τον Βιερίνια δε τον ακουμπάς άμα θες μεγάλη ομάδα.

Συμφωνώ με Γιάπα 100%.

Πούλα ότιδήποτε άλλο.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από eorptol »

markos4 έγραψε:
yiannisPAOKitalia έγραψε:
markos4 έγραψε:λες και ευχαριστω...
Σιγά μη του δώσεις και κώλο για ρέστα. Απλά απαντάς με ερώτηση: Η μάνα σου ξέρει που το΄χει?

ΥΓ: Εσύ μια για στημμένα μας λες, μια για ευχαριστώ στον παλιοπουστοgay μας λες..
Τι ειπα ρε μεγαλε οτι μου φανηκε περιεργο το παιχνιδι στο βολο οπως μου φανηκε περιεργο του βολου μεσα στην αεκ.στειλε μου τον εισαγγελεα.
Οσων αφορα τον βιερινια ολα αγοραζονται ολα πουλιουνται ετσι ειναι το επαγγελματικο ποδοσφαιρο ειτε μας αρεσει ειτε οχι.ουτε εγω γουσταρω να φυγει ο βιερινια αλλα αν τα σκασει ο χοντρος θα τον παρει.και στην νετ το ειπανε στα αθλητικα και το παρελθον με εχει διδαξει οτι οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια.

Στειλε μου σε pm το επομενο ποστ μου τι θες να γραφει....
markos αν βλεπεις συνομωσιες στημενα κλπ τι ασχολεισαι ? ανοησιες χωρις στοιχεια ....ΤΙ ΕΙΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΝΕΤ ? Ε ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΤ ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ ΟΤΙΒΛΑΚΕΙΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΤΙΣΦΥΛΛΑΔΕΣ ΤΟΥΣ.....
γιατι σε φανηκε ρε περειργο το παιχνιδι με βολο ? Ο ΝΕΜΕΘ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΔΕΝ ΣΚΟΡΑΡΕ ? ?ΠΟΥ ΕΙΧΑΝΕ ΛΥΣΑΞΕΙ ΝΑ ΙΣΟΦΑΡΙΣΟΥΝ ΔΕΝ ΣΕ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ? ΤΙ ΠΑΟΚΤΣΗΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
?
οσο για την καπνο και την φωτια να σε θυμισω ποσες φορες πουληθηκε ο κοντρερας στον παναθηναικο δυο η τρεις φορες ? ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΑΛΑΚΑ ΧΑΜΟΥΤΖΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ...
και το καλοκαιρι δεν τον ηθελε ο γαβρος ? ειδες καμμια προταση ? και αν εγινε γιατι δεν εγινε η μεταγραφη ?
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από eorptol »

Argonaut4 έγραψε:Πώληση Βιερίνια...........πόλεμος με τους συνδέσμους.....πόλεμος με τον απλό οπαδό........Τούμπα άδεια τουλάχιστον τους πρώτους μήνες και φυσικά πιθανός διωγμός Ζαγοράκη κατά 80%.

Τον Βιερίνια δε τον ακουμπάς άμα θες μεγάλη ομάδα.

Συμφωνώ με Γιάπα 100%.

Πούλα ότιδήποτε άλλο.
για μενα ο βιερινια πρεπει να μεινει αλλο 1 χρονο και να πουληθει μετα στο εξωτερικο ....δεν μπορουμε να τον κρατησουμε παραπανω δεν ειναι για το κολοπρωταθλημα μας .....να κερδισουμε λιγο ακομη αγωνιστικα και οικονομικα του χρονου με πωληση στο εξωτερικο.....
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από 8emis4 »

Μαγκιά μου που'μαι λογιστής, μαγκιά μου μαγκιά μου
και τη συνωμοσία εγώ, έχω μέσ'την καρδια μου...

υγ.
[youtube]725nIQVKqXc&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Rizla »

Ορισμενοι δεν σκεφτεστε πριν γραψετε...
Ο Βιειρινια επιασε στον ΠΑΟΚ.
Ειναι λογος να πηγαινεις στο γηπεδο.
Τετοιους παιχτες δεν τους πουλας,εκτος αν εισαι ο Πανδραμαικος και παιζεις στην Γ'...
Να τα κανω τι τα 4 μυρια?
Να δωσω ενα μυριο να παρω ενα παιχτη κι αν δεν μου βγει οπως θελω? Μετα τι γινεται?
Για να πωληθει ενας τετοιος παιχτης,πρεπει να υπαρχει ηδη μεσα στην ομαδα ενα ανερχομενο αστερι που να παρει την θεση του.
ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥΛΑΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΑΞΙΑΣ ΠΑΙΧΤΗ...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”