7. Nabil El Zhar

Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19020
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από gika »

Συνυπολογίζοντας όλα όσα λέει ο Τζόσουα, θα επιμείνω στο ότι η απόδοση του ήταν μάπα.. Εϊτε δεξιά, είτε αριστερά είτε δεκάρι, κουτουλούσε, έχανε τη μπάλα κτλ. Δεν συγχρονήστηκε με την υπολλοιπη ομάδα. Ήταν ήμία ταχύτητα κάτω ή μία ταχύτητα πάνω. Εκτός κλίματος σήμερα.

Ίσως φταίει το σύστημα και η αναμπουμπούλα, αλλά η αλήθεια είναι αυτή.

Παίκτης με καλές και κακές μέρες, ισόποσα μοιρασμένες. Δεν μπορείς να βασιστείς σε αυτόν, εκτός αν αποκτήσει σταθερότητα, αλλά σίγουρα είναι καλός από τον πάγκο αλλά και σε ορισμένα -ανοιχτά- παιχνίδια για βασικός.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

έχει κάνει κάνα τάμα να μην κατεβαίνει πίσω από τη σέντρα;

από ποιον περιμένει να τον καλύψει αμυντικά;

Δε θέλω να πω μεγάλη κουβέντα αλλά ειδικά σήμερα στο 1ο ημίχρονο, όταν δεν είχαμε μπάλα ήταν σαν να παίζουμε με 10.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από eleos »

danirifle έγραψε:ο σαλπιγγίδης είναι αστείος σαν εξτρέμ.
ο κουτσιανικούλης για αλλαγή κάτι κάνει.

Χωματουργική ο Ελ Ζάρ σήμερα,
ο Σάλπι τακούει πάλι...


www.koblexmania.gr είναι ελεύθερο?
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21325
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από navigator11 »

νομίζω πως το σχόλιο εγράφη ΠΡΙΝ το χθεσινό αγώνα και την εμφανισάρα του μαρο-κινού (μιάς και η πρόβλεψη της απόδοσής του είναι σαν παίζεις ΚΙΝΟ) .
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Χωρικός »

ναι όμως έβγαλε τη σέντρα του γκολ!
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από joshua »

navigator11 έγραψε:νομίζω πως το σχόλιο εγράφη ΠΡΙΝ το χθεσινό αγώνα και την εμφανισάρα του μαρο-κινού (μιάς και η πρόβλεψη της απόδοσής του είναι σαν παίζεις ΚΙΝΟ) .
Καθολου ΚΙΝΟ δεν ειναι nav.Βλεποντας την εντεκαδα σημερα, το πιο σιγουρο bet ηταν αλλαγη του ελζαρ στο ημιχρονο.Οταν ζηταμε απο ενα καθαρο εξτρεμ να παιξει 4-4-2 και να γυρναει συνεχεια να καλυπτει στην αμηνα το μπακ, δεν μπορεις να περιμενεις κατι καλητερο.Οταν η εντεκαδα ειναι φυσιολογικη, η αποδοση του ειναι καλη, οταν ο μακης αρχιζει τα μαγικα και χανεται καθε ποδοσφαιρικη λογικη η αποδοση του ειναι μετρια (οχι βεβαια χειροτερη απο καποιων αλλων) και την κανει ακομα χειροτερη η αναγκη του να δειξει οτι αξιζει να παραμεινει γι'αυτο αλωστε και ηταν φανερη στο προσωπο του αλλα και στον τροπο παιχνιδιου του η δυσαρεσκεια για το στησιμο της ομαδας.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21325
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από navigator11 »

έχουν βάση τα όσα γράφεις για σήμερα.απλά θεωρώ και πως όταν το στήσιμο της ομάδας τον εξυπηρετεί πάλι η απόδοσή του δεν κυμαίνεται σε σχετικά σταθερά επίπεδα.

υγ περί εκλάμψεων του προπονητού μας ...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Με τον Χάβο κάποιοι ποδοσφαιριστές θα θαφτούν. Ένας από αυτούς είναι ο El Zhar.
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από monopaokre »

Ντάξει με αυτό το σύστημα δεν είναι τυχαίο που μας κρέμασε κουδούνια ο Βόλος...Έχεις 2 μπακ που δεν ξέρουν να μαρκάρουν και βάζεις 2 φορ και 2 καθαρά εξτρέμ. Επίσης έχεις τον Γκαρσία μέσα(καλώς, μην παρεξηγηθούμε) που δεν μπορεί να τρέχει στα μήκη και τα πλάτη του γηπέδου...Τι να σε κάνει ο Βιτόλο. Με οποιδήποτε άλλο χαφ στη θέση του θα μας κάναν πολλές παραπάνω φάσεις σίγουρα.

Όσο για τον Ελ Ζαρ..Γνώμη μου είναι ότι αδικείται και απο τον Μάκη και απο τον εαυτό του. Θέλω όμως με τα 1000 να μείνει στην ομάδα
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από danirifle »

αυτό το καψόνι που έφαγες σήμερα από το χάβο ήταν απίστευτο...

δεν είχαμε εξτρέμ και έπαιξε ο σαλπιγγίδης και ο έττο ...

και σε έβαλε στο 80 στο 3-0? ΕΛΕΟΟΟΟΟΣΣΣ
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από e8nos »

ανανεωστε στο μοναδικο παιχτη που δειχνει κατι!καντε το αυτονοητο!
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από slidar »

Η διαχειριση του ελ ζαρ ειναι για τα πανυγηρια. ΑΝΤΕ ΡΕ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΙΤΕ ΤΟΝ ΠΑΙΧΤΑΡΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ο ελ ζαρ είναι παίχτης που μαζί με βιερίνια μπορεί να κλείσει το σπίτι στις αντίπαλες άμυνες με σωστή καθοδήγηση από κανονικό προπονητή...........αλλά δυστυχώς του κλείνει το σπίτι ο χαβίνιο.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Για την ώρα Ιάσονα μας χρωστάς κέρασμα!
(btw Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα για χθες...)
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Να σε καλά ρε Απόστολε.
Δεν το έχω ξεχάσει.........αλλά εχθές τέτοια πίκρα στα γεννέθλια μου .........να τα βράσω.
Την Τετάρτη ελπίζω να τα πούμε στου Πλάτωνα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”