19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από monopaokre »

_paokara__ έγραψε: δεν μπορεις κυριε? κερκιδα .. και το καλοκαιρι αντε γεια ..να δεις πως θα τρεχει ...
Για να είμαι ον τόπικ νομίζω πως πρώτη φορά αναφερόμαστε στον ίδιο Κουτσιανικούλη....
Κατά τ' άλλα συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από ronaldo »

τα καψώνια συνεχίζονται..
αφού μετά τον σαλπιγγίδη έπαιξε και ο εττό στην θέση του αριστερο εξτρέμ,τον σήκωσε στο 50 για πρώτη αλλαγή και στο τέλος δεν πέρασε καν στο παιχνίδι ενω αυτό είχε κριθεί από το 70 κιόλας
δεν το βλέπω όλο αυτό δίκαιο,τυχαίο ή ότι άλλο θα μπορούσε να το δικαιολογήσει
1.5 εκατομύριο έδωσες για αυτόν τον παίχτη δεν μπορείς να αντιμετωπίζεις λες και πρόκειται για τον τελευτάιο παίχτη από τα τσικό ούτε να του κάνεις καψώνια
με τι ψυχολογία να παίζει αυτό το παιδί μετά από όλα αυτά που βλέπει να γίνονται..3 σερί καλα παιχνίδια και γκολ με τον γαύρο και μετά πάλι τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από cristiano4 »

αν δεν παίξει ο αντελίνο αυτός η ο ελ ζαρ ειναι οι λυσεις οι λογικές,με το μυαλό του χάβου μπορεί να είναι και ο μπαλάφας,ελπίζω έστω και την ύστατη στιγμή να κάνει μία τυπικά σωστη διαχείρηση του ρόστερ,αλλιως δεν θα έχει καλό βράδυ τετάρτης ο ίδιος ο χάβος(δεν μιλάω για καφρίλες)
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

αν ειναι δυνατον ρε χαβο ουτε σημερα ???????? δεν εβαλες τον βασιλη !!!!!!!!!!!!!!!!!αφου δεν εχεις τον αντελινο???τι γινεται εδω ποιος μας δουλευει???? με τι κριτηρια γινονται οι επιλογες?? αδιανοητο !!! αδερφια για μενα ειναι αδιανοητο.........ρε βαλτον ελευθερο μπροστα να ζηταει την πρωτη πασα απο τα χαφ και οχι στα ποδια αλλα στον χωρο να κανεις την αντιπαλη αμυνα να τρεχει και να μην φτανει!!!! ρε χαβο εισαι σιγουρα προπονητης?
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από georgedoulk »

πρωτη φορα συμφωνω μαζι σου ΑΠΟΛΥΤΑ.
Penioti4
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος 2011, 15:52

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Penioti4 »

Και γω φίλε συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, δηλαδή αυτή η απαξίωση των παιχτών είναι ανεξήγητη, εντάξει δεν είναι ο υπερπαιχταράς αλλά στα ματς που χρειάζεται να μπει θα μπει και θα κάνει αυτό που πρέπει, όπως το έκανε φέτος και μια ζωή θα χαντακώνεται όταν θα χάνουμε 2-0 και θα τον βάζει στο 80' να το γυρίσει... Λίγο σωστή διαχείρηση των παιχτών ρε ΧΑΒΟ...
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από danirifle »

τον κουτσιανικούλη τον έχω κράξει όσο λίγοι! δεν τον πιστεύω καθόλου και θεωρώ πως η μεταγραφή του φταίει εν πολλοίς για την κακή οικονομική κατάσταση!

ΑΛΛΑ στο ματς με χανούμ έπρεπε να παίξει! 2 εξτρέμ μας έμεναν, ελ ζαρ και κουτσιανικούλης!
το ματς ήταν ό,τι έπρεπε για να παίξει! πολλοί ανοιχτοί χώροι σε ένα γήπεδο που του κάνει(τεράστιο, χωρίς τέλος)
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

παλι εκτος αποστολης που ειναι τωρα οι επιστημονες να μας πουν οτι δηθεν και ταχα ο μικρος και αδιαφορια και ετσι .......αλλα στην προπονηση μαμαει πατε να δειτε ..αν αυτο δεν ειναι αδικια στον πιτσιρικα τοτε τι ειναι ....???δεν ειναι δυνατον ρε χαβο ρεζιλευεις τον εαυτο σου μετα τις δηλωσεις που εκανες για τον βασιλη και επειδη δεν θεωρω οτι εχεις τοσο χαμηλη νοημοσυνη ..κατι παιζεται πισω απο την πλατη του μικρου καποιος σου επιβαλει πραγματα και καταστασεις διαφορετικα ειναι αδιανοητο λεμε .....
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Στις προπονησεις μπορει να πηγαινει καλα αλλα στους αγωνες καπου χανει.Πιστευω πολυ στο Βασιλακη αλλα συνεχιζει να μην επιβεβαιωνει τις προσδοκιες μου.
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

Δε χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε σε ακριβώς προηγούμενη δημοσίευση!
Thx, AdminTeam


οι προσδοκιες επιβεβαιωνοντε παιζοντας και περνοντας χρονο ..εδω μιλαμε για τρελλες καταστασεις απο την μια να λεει ο προπονητης τα καλλυτερα και απο την αλλη να σε στελνει κερκιδα ......τι να πει και ο σαλπι που σερνεται ενα χρονο ολοκληρο !!!! και εχει παιξει σε ολα τα παιχνιδια...δεν μιλαω για λινο και ιβιτς γιατι το θεωρω περιτο ..
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από don pablo »

ο ποιο αδικημενος για φετος .........κριμα
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από ronaldo »

σήμερα μπορούσε να παίξει μέχρι και κορυφή να φύγει στην κόντρα επίθεση
δυστυχώς όμως δεν πρέπει να παίζει
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

γιατί;

και να καταθέσω τη σκέψη μου. Ο Βασίλης είναι για κάθε προπονητή του ΠΑΟΚ φέτος εύκολη περίπτωση. Επειδή δε γουστάρεις να σε κράζουν για έναν ακόμη λόγο τον βάζεις και παίζει.
Σου βγήκε; Μπράβο στον κύριο προπονητή που αξιοποίησε την επένδυση της ομάδας.
Δε σου βγήκε; Μας έκαψε ο παίχτης που δώσαμε και μια περιουσία να τον πάρουμε και δεν κάνει τίποτα.
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από ronaldo »

το θέμα είναι αν σε αφήνουν να τον βάλεις να παίξει

ο Χάβος είχε δηλώσει μετά το ματς με τον γαύρο ότι κερδίσαμε έναν παίχτη,τον πιστεύω πολύ και θα παίξει ακόμα καλύτερα από εδώ και πέρα
ξαφνικά βρέθηκε στην εξέδρα μετά από αυτές τις δηλώσεις του Χάβου
είναι ή δεν είναι περίεργο?
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από xrictoforoc »

ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΧΕΙ Ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ Ο ΜΟΥΛΙΜΟΒΙΤΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ Ε;ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;
ΗΛΙΘΙΕ ΧΑΒΟ ΞΥΠΝΑ.ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΑ,ΒΛΑΚΑ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”