Για να είμαι ον τόπικ νομίζω πως πρώτη φορά αναφερόμαστε στον ίδιο Κουτσιανικούλη...._paokara__ έγραψε: δεν μπορεις κυριε? κερκιδα .. και το καλοκαιρι αντε γεια ..να δεις πως θα τρεχει ...
Κατά τ' άλλα συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις
Για να είμαι ον τόπικ νομίζω πως πρώτη φορά αναφερόμαστε στον ίδιο Κουτσιανικούλη...._paokara__ έγραψε: δεν μπορεις κυριε? κερκιδα .. και το καλοκαιρι αντε γεια ..να δεις πως θα τρεχει ...