Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Να προβλέψω 6 πονταλάκια βάζελος στα ματς με το βόλο ή θα είμαι γραφικός..?? 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Πωπω πωπω Χ ήρθανε τα πουστρόπεδα του ΠΟΚ ................ΠΑΟΚ κορυφή.
Πουτάνα τύχη μας χρωστάς πολλά φέτος.
Πουτάνα τύχη μας χρωστάς πολλά φέτος.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
happy end. τώρα πάμε για τουλάχιστον x με την αεκ για να μείνουμε στην πρώτη θέση.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
αν πάμε για Χ με κούλα θα φάμε καμιά 3άρα, πάμε για 2πλό
ΠΑΟΚ είσαι
ΠΑΟΚ είσαι
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Δεν εχει Χ και μαλακιες.Μονο διπλο.Αν οι παιχτες εχουν εγωισμο και σεβονται τη φανελα που φορανε,θα παιξουν για το διπλο,να ξεπλυνουν τη ντροπη απο το κυπελλο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
αποδοση απο οσο καταλαβα :ugeek:MANIAKOS έγραψε:λογω αποδοσης η γιουχα ή εγινε κτ και το χασα?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Argonaut4 έγραψε:Πωπω πωπω Χ ήρθανε τα πουστρόπεδα του ΠΟΚ ................ΠΑΟΚ κορυφή.
Πουτάνα τύχη μας χρωστάς πολλά φέτος.
ετσι πολυ καλο αποτελεσμα ....τι λεει ο μπεος υποσχεθηκε λεει μετα το τελος του ματς την κυριακη τα καλλιτερα στο παιχνιδη τους με βαζελο......ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΔΙΠΛΟ ΚΑΙ ΝΙΚΗ ΜΠΕΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ......
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Όχι,όχι λόγω απόδοσης.MANIAKOS έγραψε:λογω αποδοσης η γιουχα ή εγινε κτ και το χασα?
τον ζητάει η liverpool....γι αυτό! :ugeek:
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Με πρόλαβε ο στατιστικολάγνος ρε γαμώτο
, το ίδιο ήθελα να αποκαλύψω, ότι δηλαδή διέρρευσε στους εξαγριωμένους χούλιγκανς των Βορέιων Προαστίων η υπογραφή του στη Λίβερπουλ, εξ ου και οι εύλογες αποδοκιμασίες λόγω της στυγνής προδοσίας.