11. Zlatan Muslimović

monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από monopaokre »

Εμένα αυτή η αδιαφορία σε παίκτη 30 ετών που έχει την τελευταια του ευκαιρία για καλο συμβόλαιο μου δείχνει ότι έχει ήδη κλείσει αλλού. Ετσι πιστεύω και αν έχω δίκιο δεν βλέπω τον λόγο να προσπαθήσει για οτιδήποτε
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

Εισαι κυριολεκτικά αρρώστια!
Άβαταρ μέλους
vouts_charis
Δημοσιεύσεις: 80
Εγγραφή: Τρί 25 Μάιος 2010, 23:37

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από vouts_charis »

Μας έχεις κουράσει...ΦΤΑΝΕΙ.........
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από Falegkos »

στην κερκίδα για τα επόμενα ματς και ας ανεβασουν κανεναν απο την μικρη ομαδα.
Πουλο...
Άβαταρ μέλους
sakisxxx
Δημοσιεύσεις: 704
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 02:57
Τοποθεσία: ΟΡΥΧΕΙΟ ΝΟΤΙΟΥ

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από sakisxxx »

Τραγικος.........Παλι εχασε το αχαστο......Πιστευω και οι τελευταοι υποστηρικτες(εαν υπηρχαν),να πειστηκαν οτι δεν κανει αλλον για τον ΠΑΟΚ μας....
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ενταξει το 2ο πες γινεται πανω στη φαση αλλα στο πρωτο πως πλασαρεις ετσι ..αχαχ τελος καλο ολλα καλλα
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από zoomgr »

ρε Ζλάταν τόση ώρα στον πάγκο δεν έβλεπες από Αθανασιάδη τίποτα?
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Θα μπορούσε να αποβεί μοιραίος...
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16695
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από Equalizer »

zoomgr έγραψε:ρε Ζλάταν τόση ώρα στον πάγκο δεν έβλεπες από Αθανασιάδη τίποτα?
Έεεεετσι με την αρμύρα..
Ζλάταν σε πίστεψα όσο λίγους. Μου έχεις βγάλει την πίστη δεν σε αντέχω άλλο. Βάλε γκολ στο επόμενο να εξιλεωθείς..
Άβαταρ μέλους
stavrospgr
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 23:42

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από stavrospgr »

Έλεος ρε Μούσλι.... ξεκόλλα....
gpaok
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 15:31

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από gpaok »

Ειναι ξεκαθαρο πια νομιζω οτι τοσο μπορει τοσο παιζει.
Πραγμα που δεν ισχυει για αλλους παιχτες μας οι οποιοι αποδεδειγμενα μπορουν πολλα περισσότερα, απλα αυτη την χρονια δεν τα δειχνουν.
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από zoomgr »

μετά από τα άχαστα, η ψυχολογία του θα είναι @!#!@#!@
Stavros_Paoki
Δημοσιεύσεις: 403
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
Τοποθεσία: Κουφάλια

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από Stavros_Paoki »

Σκόραρε στην Πόλη! Ήμουν υποστηρικτής του , αλλά Φεύγα!
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από sernikos »

ολοι λενε οτι ο ΠΑΟΚ εχει στα συν του σε σχεση με τις αλλες ομαδες το γεγονος οτι ολοι οι παικτες βαρομετρο θα μεινουν
τον μουσλι τι τον βαζουμε απο τη στιγμη που ξερουν ολοι οτι 80% φευγει;
ετσι για να ισορροπηθει η κατασταση;;;;;
Άβαταρ μέλους
Kourdos
Δημοσιεύσεις: 3142
Εγγραφή: Πέμ 23 Σεπ 2010, 08:25
Τοποθεσία: Αιγιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από Kourdos »

Καλώς τον έβαλε στην θέση του Κλάους, αμυντικά για να μαρκάρει τις κεφαλιές στις στημένες φάσεις και επιθετικά για τις αντεπιθέσεις, άσχετο αν μας απογοήτευσε πάλι στα τελειώματα. Ευτυχώς που δεν το φάγαμε στο τέλος γιατί θα τον σταυρώναμε (συμπεριλαμβανομένου και εμού που ακόμα τον γουστάρω :mrgreen: ).
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”