19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από gika »

Τράκαρε ο Κουτσιανικούλης

01 Μαι 2011 22:20, Από PAOK24
Τράκαρε ο Κουτσιανικούλης


Πρωταγωνιστής σε τροχαίο ατύχημα φαίνεται να είναι ο Βασίλης Κουτσιανικούλης, όπως λένε οι πρώτες πληροφορίες, στον δρόμο για Καρδία περίπου 15χλμ έξω από τα Θεσσαλονίκη.



Το ατύχημα δεν έχει πολύ ώρα που έγινε και ευτυχώς απ ότι φαίνεται ο νεαρός άσος του ΠΑΟΚ δεν έπαθε απολύτως τίποτα. Στον χώρο του δυστυχήματος έσπευσε ο Θοδωρής Ζαγοράκης ο οποίος βρίσκεται μαζί με τον παίκτη, ενώ το αυτοκίνητο του Θεσσαλού έχει πάθει μεγάλη ζημιά.

Σε λίγο περισσότερα…

Ε τον παπάρα.. :lol: :lol:

Τόσο καιρό τράκαρε πάνω σε αμυντικούς.. Τώρα τράκαρε και με το αμάξι.. Άμα το χεις στο DNA σου... :lol:

Σοβαρά τώρα, αφού δεν έπαθε τίποτα το παιδί, πάλι καλά. Όσο για το αμάξι στα @@ μας. Αφενός γιατί δεν θα πεθανουμε και για λαμαρίνες και αφετέρου γιατί αύριο κι όλας μπορεί να πάει να αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο με τόσα που παίρνει! Οπότε όλα καλά..
w.s
Δημοσιεύσεις: 456
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:13
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από w.s »

Ανανεωση συμβολαιου εδω και τωρα με αυξημενες αποδοχες. Ολοκληρη χ6 ειχε το παλικαρι. πρεπει να ξαναπαει ιδια για να μην στεναχωρηθει
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από adamroxas »

Ευτυχως δεν επαθες τιποτα... ελα τωρα ριξε 3 γκολακια στον βαζελο και θα σου παρουμε καινουργιο αμαξι ;)
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Περαστικά (από το σοκ) και άλλο κακό να μη σε βρεί.
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από zoomgr »

w.s έγραψε:Ανανεωση συμβολαιου εδω και τωρα με αυξημενες αποδοχες. Ολοκληρη χ6 ειχε το παλικαρι. πρεπει να ξαναπαει ιδια για να μην στεναχωρηθει
καλά κάνει και έχει Χ6, δεν τα κλεψε, μαγκιά του, πάρε και εσύ αν μπορείς, αν δεν μπορείς να χαίρεσαι που την κατέστρεψε τότε, μαμώ την μιζέρια σας
w.s
Δημοσιεύσεις: 456
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:13
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από w.s »

δεν αντιλεγω. τα εχω με αυτους που του τα δωσανε. και γω αμα μπορουσα να τα παρω θα τα επαιρνα
Άβαταρ μέλους
GeorgT
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 18:45

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από GeorgT »

Ψιλοβροχο + Καρδια = δυσκολες καταστασεις!

10 χρονια μενω Σαλονικη αλλα αυτο το έμαθα στο πρωτο μου εξάμηνο!

Περαστικά σου μπιλ κ τα μυαλα μεσα παντου κ στο γηπεδο κ στους δρόμους!
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από zoomgr »

w.s έγραψε:δεν αντιλεγω. τα εχω με αυτους που του τα δωσανε. και γω αμα μπορουσα να τα παρω θα τα επαιρνα
άντε να πάρεις να την τρακαρεις να το ευχαριστηθούμε και εμείς, όπως και εσύ.
Καλοτρακαρισμένη να την έχεις lol
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από adamroxas »

w.s έγραψε:δεν αντιλεγω. τα εχω με αυτους που του τα δωσανε. και γω αμα μπορουσα να τα παρω θα τα επαιρνα
Φιλε αυτην την στιγμη μαλωνεις σε 2 τοπικ! Οκ δεν πας τον Ζαγορακη, δεν γουσταρεις τον Κουτσιανικουλη, αλλα μην κραζεις αναιτια, λες και βοηθαει σε κατι!
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από sernikos »

περαστικε ρε μπιλυ

απορια1: η κολωνα ειχε καμια φωτο αμυντικου επανω; :mrgreen:

απορια2: σε καθισμα μπεμπε οδηγουσες; η Χ6 λιγο φορτηγο δεν σου πεφτει; :lol:
Άβαταρ μέλους
kotsos
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από kotsos »

Πρόσεχε ρε γαμώτο πρόσεχε..

Σε λεωφόρο στη Γερμανία να οδηγείς, το ψιλόβροχο παραμένει πάντα ο πιο ύπουλος εχθρός...

Περαστικά
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Odi »

sernikos έγραψε:
απορια2: σε καθισμα μπεμπε οδηγουσες; η Χ6 λιγο φορτηγο δεν σου πεφτει; :lol:
Έχω εκφράσει την ίδια απορία κάποιες σελίδες πιο πριν και πληροφορήθηκα ότι η Χ6 διαθέτει ρυθμιζόμενο κάθισμα (καθ ύψος) :opaokara:

Περαστικά ρε Μπίλι.Σιδερένιος.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Karelias »

Επίσης υπάρχουν και τα μαξιλαριά.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Falegkos »

Ελπιζω να εφτεγε μονο το ψιλοβροχο ναι παλικαρι μου?
πρωτομαγιά εσυ δεν ήπιες τα εντερα σου... ελπίζω.

Περαστικά αν εχει κατι, αλλο τετοιο να μην σου συμβεί.
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από ronaldo »

αφού δεν έπαθε τίποτε ήταν τυχερός..
θα μάθει να είναι και πιο προσεχτικός πλέον..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”