το κομματι στο οποιο αναφεροταν στον σαντος δημοσιευτηκε περυσι σε πολλες αθλητικες εφημεριδες και δεν ειναι καθολου τιμητικο .....Maximus έγραψε:Πολυ ενδιαφέρον! Για πες παραπάνω...
19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
-
_paokara__
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Παραθέτω και την εξής δήλωση του Μουρίνιο για το Santos
Αθήνα, 27.04.2005
ΜΟΥΡΙΝΙΟ: "ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ Ο ΣΑΝΤΟΣ"
Με τα καλύτερα λόγια μίλησε ο κορυφαίος κατά πολλούς προπονητής του κόσμου, Ζοσέ Μουρίνιο για τον συμπατριώτη του προπονητή της ΑΕΚ, Φερνάντο Σάντος σε συνέντευξή του στο περιοδικό active.
"Ο Σάντος είναι εξαιρετικός προπονητής. Αγάπάω πολύ τους προπονητές που δουλεύουν σκληρά και δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη και ο Σάντος είναι ένας από αυτούς. http://www.athens24.gr/news/sport/footb ... l?id=19177
και Για να μην πει κανεις ότι είμαι off topic:
Να τι έγραψε ο Μουρίνιο στην αυτοβιογραφία του για τον Κουτσιανικούλη:
"Ο Μέσi είναι ο αργεντινος Kουτσιανικούλης."
Αθήνα, 27.04.2005
ΜΟΥΡΙΝΙΟ: "ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ Ο ΣΑΝΤΟΣ"
Με τα καλύτερα λόγια μίλησε ο κορυφαίος κατά πολλούς προπονητής του κόσμου, Ζοσέ Μουρίνιο για τον συμπατριώτη του προπονητή της ΑΕΚ, Φερνάντο Σάντος σε συνέντευξή του στο περιοδικό active.
"Ο Σάντος είναι εξαιρετικός προπονητής. Αγάπάω πολύ τους προπονητές που δουλεύουν σκληρά και δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη και ο Σάντος είναι ένας από αυτούς. http://www.athens24.gr/news/sport/footb ... l?id=19177
και Για να μην πει κανεις ότι είμαι off topic:
Να τι έγραψε ο Μουρίνιο στην αυτοβιογραφία του για τον Κουτσιανικούλη:
"Ο Μέσi είναι ο αργεντινος Kουτσιανικούλης."
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
ελπιζω τουλαχιστον το παθημα με τον road runner να μας εγινε μαθημα...για οσους ονειρευονται γεωργιαδηδες, ανακογλους,φορτουνηδες κτλ κτλ κτλ... αργησαμε αλλα ΠΙΣΤΕΥΩ πως καταλαβαμε οτι πιτσιρικαδες καλους εχουμε και στη β' ομαδα μας...και οχι να στοιχιζουν 1εκ το ποδι...
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Πράγματι αν αυτά ηταν που μας έλεγε ο Κουτσια...εεε ο παοκάρα εννοώ τότε ναι...Ρεζίλι τον έκανε τον Σάντος ο συμπατριώτης του
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Δυστυχώς. Αυτός ο παίκτης μάλλον είναι γεννημένος μόνο για τα derbies (!)
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
-
_paokara__
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
ΣΥΝΓΝΩΜΗ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΛΑ? ειμαι σιγουρος οτι δεν εχεις ιδεα απο ποδοσφαιρο....δεν τον ειδες πουθενα τον κουτσια στο ματς με τον οφη ???τις 2 ασιστ μια απο δεξια και μια απο αριστερα μετα απο προσωπικη προσπαθεια σε στυλ παρε βαλε στον αθανασιαδη ποιος τις εδωσε??? σε ρωταω ποιος? ειδες? αλλα τοσο ξερεις απο μπαλα τοσο λεςΑποστόληςΑ έγραψε:Με τον ΟΦΗ πάντως κατάφερε να περάσει απαρατήρητος.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Ρε Billy άνοιξε λογαριασμό στο twitter ξέρω γω να πούμε και σταμάτα να spammareis εδώ μέσα...

-
Johann4