19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Ως είθισται, ισχύουν και τα δύο ταυτόχρονα.
Ο Βασίλης έχει απογοητεύσει, δεν έγινε ξαφνικά παιχταράς, δεν πρέπει να τον αναγάγουμε σε μέγιστη απώλεια επειδή μόνο και μόνο δεν τον βλέπουμε να παίζει, εξυφαίνοντας φαντασιακά προσόντα.
Επίσης όμως, ο ΠΑΟΚ έχει φερθεί τουλάχιστον ερασιτεχνικά όσον αφορά την αξιοποίηση και προώθησή του, ενώ είναι γελοίο να λες ότι κερδίσαμε ένα παίκτη και μετά να τον ξαποστέλνεις στην κερκίδα, ανεγκέφαλο στρατιωτικό καψόνι θυμίζει.
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από monopaokre »

Κοίταξε νομίζω ότι τα προσόντα του Κούτσια είναι πολύ συγκεκριμένα και όχι ιδιαίτερα χρήσιμα για μια ομάδα υψηλότερη απο τον Τέλη. Και δεν τον θεωρώ καθόλου τυχαίο που οι καλές του εμφανίσεις ήταν κατά του ΠΟΚ όπου έβρισκε πιο πολλούς χώρους. Και δεν κατηγορώ τον παίκτη που πιαστήκαμε "κότσοι" αλλά μην ωραιοποιούμε τα πράγματα... Εγω συμφωνώ ότι ο Χάβος τον αδικεί αλλά μην ξεχνάμε πως αδικεί και τον Ελ Ζαρ πολύ περισσότερο από τον Μπίλυ. Καλύτερα να ξυπνήσουμε λίγο...Δεν ειναι 17 χρονων 22 είναι. Τωρα για τη σύγκριση που κάνει ενας φίλος με τον Βιέρι του πρώτου χρόνου...Αν εσύ θες να μας πείσεις ότι δεν έβλεπες προοπτικές στον Πορτογάλο τι να πω?? Εξηγησέ μου απλώς αφού ηταν χάλια όπως λες γιατι το καλοκαίρι παρακαλούσαμε όλοι να τον κρατήσουμε??
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ Η ΟΧΙ ΤΟΝ ΜΠΙΛΥ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΡΑΠΕΜΨΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΖΟΥΕΛΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΟΤΑΝ ΑΠΟΧΩΡΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΙΠΕ <<Ο ΠΙΟ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΥΤΣΙΑΝΙΚΟΥΛΗΣ>> ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΙΧΤΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΖΟΥΕΛΑ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ .................ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΖΟΥΕΛΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΧΑΡΗ ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΗ ΑΛΛΑ ΕΝΙΩΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΚΑΤΑΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ..... ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ...ΔΕΝ ΠΑ ΝΑ ΛΕΣ ΔΕ ΠΑ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΑΣ ΣΕΡΝΟΝΤΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ...........ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ ΑΛΛΑ Ο ΖΑΓΟΡ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ....... ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΠΑΟΚΤΣΗΔΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ..ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΒΡΥΖΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ


Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από sernikos »

εσυ ποσα λεφτα εχασες απο τον παροπλισμο του κουτσια και πονας;
εχεις κανα καλυτερο απο το Ζαγορακη να διαχειριστει τα λεφτα σου (μας);;
γουσταρεις σαουρο;μπεο;πανοπουλο;θεοδωριδη;πατερα;μαρινακη;
τι γουσταρεις αν δε σαρεσει και η διαχειριση του Ζαγορακη..πιαστηκες απο τη μαλακια που ειπε ο Ζουελα, σοβαρος ανθρωπος που οποτε χτυπαει παλαμακια ο μανατζερ σηκωνεται και χορευει..
και πιστευεις τι ειπε αυτος και οχι το Σαντος και οσους ηρθαν μετα απο αυτον..στο κατω κατω ο Ζησης και ο Ζαγορ δεν συναινεσαν σε αυτη τη μεταγραφη;αν βλεπανε κατι δεν θα μπαινανε στη μεση να τον προφυλαξουν;

αλλα ξεχασα, δεν ειναι δικα τους τα λεφτα..

ακους εκει ρε το λαμογιο που εδωσε και τα λεφτα μας για να εχουν τα παιδια μας προπονητικο αντι να κανει κανα γυραδικο..
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

ΔΗΛΑΔΗ Ο ΖΟΥΕΛΑ ΕΙΠΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΕΝΑΝ ΣΥΜΠΑΙΧΤΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΣΕ ΤΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ!!!!! ΑΥΤΟ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ??? Ο ΖΟΥΕΛΑ ΛΕΕΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΝΩ ΕΣΥ ΔΕΝ ΛΕΣ ????ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΕΣΤΩ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΖΟΥΕΛΑ???? ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΙΧΤΗ ΜΗΔΕΝΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ........... ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΖΟΥΕΛΑ ΑΠΕΙΡΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΟΥ ...... !!!!ΗΜΑΡΤΟΝ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ !!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ Ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ .......


Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team



Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
paoki_
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: Τρί 23 Φεβ 2010, 11:08

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από paoki_ »

αν δεν εισαι καθυστερημενος σε παρακαλω βγαλε τα καπς..
εγω τον πιστευω τον μπιλλυ, αυτος ομως πιστευει στον εαυτο του??
(εχω βασιμες υποψιες οτι ειναι ο παοκαρα, γ αθτο εθγενικοι εδς μεσα) :roll:
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

εσυ θα πιστευες στον εαυτο σου αν μετα τις δηλωσεις στηριξης που εκανε ο προπονητης σου για σενα σε εστελνε στην κερκιδα ????ουτε καν αλλαγη ???τρελλα πραγματα
Άβαταρ μέλους
paoki_
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: Τρί 23 Φεβ 2010, 11:08

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από paoki_ »

ρε συ εχω παι3ει και εγω μπαλα με εναν απο τους χειροτερους προπονητες της θεσσαλονικης, και απο τετοιες μλκιες αλλο τιποτα.. δεν ειναι αμοιρος ευθυνων και ο κουτσια, αφου περσυ δεν εδει3ε αυτα που επρεπε.. φαινοταν πολυ πιεσμενος, σαν να μην μπορει να ανταπε3ελθει.. φετος οσες φορες επαι3ε ηταν θετικος, και αποψη μου πως στο τελος θα λαμψει αν παρει χαμπαρι τι γαμημενο ταλεντο κουβαλαει και το εκμεταλευτει..
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από sernikos »

_paokara__ έγραψε: ΔΗΛΑΔΗ Ο ΖΟΥΕΛΑ ΕΙΠΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΕΝΑΝ ΣΥΜΠΑΙΧΤΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΣΕ ΤΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ!!!!! ΑΥΤΟ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ??? Ο ΖΟΥΕΛΑ ΛΕΕΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΝΩ ΕΣΥ ΔΕΝ ΛΕΣ ????ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΕΣΤΩ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΖΟΥΕΛΑ???? ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΙΧΤΗ ΜΗΔΕΝΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ........... ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΖΟΥΕΛΑ ΑΠΕΙΡΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΟΥ ...... !!!!ΗΜΑΡΤΟΝ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ !!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ Ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ .......
τωρα η δεν καταλαβαινεις η δε θες να παραδεχτεις αυτο που λεω,
δεν ειπα οτι ειναι αμπαλος ο ζουελα, υποτακτικος ειπα οτι ειναι μιας και ειναι μαιμουνακι του μανατζερ του
ειδαμε τι επαθε, πηγε στους μπραβους να τρωει ξυλο για να μη φυγει..

ασφαλως και δεν ειμαι ποδοσφαιρανθρωπος αλλα εχω σε μεγαλυτερη εκτιμηση αλλους που ακομη ειναι στην ομαδα παρα τον ζουελα..
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από monopaokre »

_paokara__ έγραψε:ΔΗΛΑΔΗ Ο ΖΟΥΕΛΑ ΕΙΠΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΕΝΑΝ ΣΥΜΠΑΙΧΤΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΣΕ ΤΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ!!!!! ΑΥΤΟ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ??? Ο ΖΟΥΕΛΑ ΛΕΕΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΝΩ ΕΣΥ ΔΕΝ ΛΕΣ ????ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΕΣΤΩ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΖΟΥΕΛΑ???? ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΙΧΤΗ ΜΗΔΕΝΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ........... ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΖΟΥΕΛΑ ΑΠΕΙΡΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΟΥ ...... !!!!ΗΜΑΡΤΟΝ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ !!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ Ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ .......



Εμπιστεύεσαι δηλαδή εσύ την γνώμη του Ζουέλα απο του Σάντος?
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

ρε χαβο παλι εκτος αποστολης ο μικρος βαλτος εισαι ??εντολες εκτελεις??δεν μπορει μετα την δηλωση που εκανες να του συμπεριφερεσαι ετσι?
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

monopaokre έγραψε:
_paokara__ έγραψε:ΔΗΛΑΔΗ Ο ΖΟΥΕΛΑ ΕΙΠΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΕΝΑΝ ΣΥΜΠΑΙΧΤΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΣΕ ΤΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ!!!!! ΑΥΤΟ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ??? Ο ΖΟΥΕΛΑ ΛΕΕΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΕΝΩ ΕΣΥ ΔΕΝ ΛΕΣ ????ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ΕΣΤΩ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΖΟΥΕΛΑ???? ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΙΧΤΗ ΜΗΔΕΝΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ........... ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΖΟΥΕΛΑ ΑΠΕΙΡΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΟΥ ...... !!!!ΗΜΑΡΤΟΝ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ !!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ Ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ .......



Εμπιστεύεσαι δηλαδή εσύ την γνώμη του Ζουέλα απο του Σάντος?
οσο για την κριση του σαντος σε παραμεμπω στην αυτοβιογραφια του μουρινιο στο κεφαλαιο που αναφερεται στον σαντος διαβασε καλα το και ελα να ξαναμιλησουμε......
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Federacion »

Υπάρχει τέτοιο κεφάλαιο;
εχει μεταφραστεί στα ελληνικά;
μπορούμε να το βρούμε ηλεκτρονικα;
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Maximus »

Πολυ ενδιαφέρον! Για πες παραπάνω...
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από monopaokre »

Βάλ'το αυτό το απόσπασμα. Αλλά εγώ θα εμπιστευτώ πιο πολύ τα μάτια μου και τα γεγονότα παρά την αυτοβιογραφία του Μουρίνιο
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”