Μα .... ΚΑΝΕΝΑΣ;;;;DC έγραψε:Με την ευκαιρία της καναπεδιάς που έφαγε το σκουλίκι, ένα κουιζάκι στα γρήγορα.
Ποιος θυμάται το σύνθημα που φωνάξαμε το '85, όταν τους (ξανα)πετάξαμε εκτός Ευρώπης;
Με κλάνετε ρε ή βολτάρουν μόνο βρέφη εδώ μέσα;
Μα .... ΚΑΝΕΝΑΣ;;;;DC έγραψε:Με την ευκαιρία της καναπεδιάς που έφαγε το σκουλίκι, ένα κουιζάκι στα γρήγορα.
Ποιος θυμάται το σύνθημα που φωνάξαμε το '85, όταν τους (ξανα)πετάξαμε εκτός Ευρώπης;
Είναι κωμικό να ζητάς σεβασμό των απόψεων σου όταν στο αμέσως προηγούμενο πόστ κατηγορείς για παραποιήσεις και αποπροσανατολισμούς ζητώντας και "έλεος πια",νομίζοντας πως παριστάνεις εσύ τον ακοίμητο φρουρό της ορθής ΠΑΟΚτσήδικης σκέψης και ανωτερότητας.giapas έγραψε: Εμεις όμως έχουμε κανει την ιστορικη επιλογη να το χρεωσουμε στο ρουλη. Πληρης παραποιηση και αποπροσανατολισμος.
Ξαναλέω...
ΒΓΗΚΑΜΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΕΚ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ και περιμένετε να χαρω για τον αρη?
Απο το γιαχιτς και το καραμπελα και το μακο και το μπερνς.
Ελεος πια
Ω ρε φίλε, τι καναπές είναι αυτός??! Χωράει όοολη η λωρίδα της παπαναστασίου!free4 έγραψε:
[youtube]aB1Uiq9aoJE&feature=share[/youtube]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ουτε φανταζεστε τι ερχεται!!!!
ox aman έγραψε:Ω ρε φίλε, τι καναπές είναι αυτός??! Χωράει όοολη η λωρίδα της παπαναστασίου!free4 έγραψε:
[youtube]aB1Uiq9aoJE&feature=share[/youtube]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ουτε φανταζεστε τι ερχεται!!!!
Αδερφε ημουν -10 τοτε! χαχαχαχαDC έγραψε:Μα .... ΚΑΝΕΝΑΣ;;;;DC έγραψε:Με την ευκαιρία της καναπεδιάς που έφαγε το σκουλίκι, ένα κουιζάκι στα γρήγορα.
Ποιος θυμάται το σύνθημα που φωνάξαμε το '85, όταν τους (ξανα)πετάξαμε εκτός Ευρώπης;
Με κλάνετε ρε ή βολτάρουν μόνο βρέφη εδώ μέσα;
23 ειμουν αλλα δεν το θυμαμε μονο την πορεια προς το τιτλο θυμαμε και την φιεστα το ματς με βαζελο στο τελοςDC έγραψε:Με την ευκαιρία της καναπεδιάς που έφαγε το σκουλίκι, ένα κουιζάκι στα γρήγορα.
Ποιος θυμάται το σύνθημα που φωνάξαμε το '85, όταν τους (ξανα)πετάξαμε εκτός Ευρώπης;
πως αντεχεις να τους ακους ?jpower73 έγραψε:πολυ κλαψα στον..........ΚΛΑΨ ΕΦ ΕΜ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Δεν ξεχνιούνται τέτοιες εμπνεύσεις:eorptol έγραψε:23 ειμουν αλλα δεν το θυμαμε μονο την πορεια προς το τιτλο θυμαμε και την φιεστα το ματς με βαζελο στο τελοςDC έγραψε:Με την ευκαιρία της καναπεδιάς που έφαγε το σκουλίκι, ένα κουιζάκι στα γρήγορα.
Ποιος θυμάται το σύνθημα που φωνάξαμε το '85, όταν τους (ξανα)πετάξαμε εκτός Ευρώπης;
....εσυ πως το θυμασε ρε θηριο ?.....![]()