19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
_paokara__ έγραψε:γιδι εισαι και φενεσαιgash04 έγραψε:Γίδι
Σήμερα πήρε το μάτι μου τον διάλογο και λιώνω στο γέλιο όσο το κοιτάω.
Α ρε Gash.....
Ο Κούτσια παιχνιδάκια θέλει και θα δείτε ότι θα στρώσει........ελπίζω δηλαδή.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Άστο φίλε, εδω μέσα μπορεί ο καθένας να βρίζει ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ παίχτες (ανατρέξτε και σε τοπικς άλλων παιχτών, για τον ίβιτς μόνο για τη μάνα του δε τουπαν ακόμα)._paokara__ έγραψε:γιδι εισαι και φενεσαιgash04 έγραψε:Γίδι
Όμως μισός χαρακτηρισμός για άλλον εδω μέσα και τρως ban.
Φαίνεται ότι εδώ, ο ΠΑΟΚ είναι πάνω απόλα (εκτός των μελών του φόρουμ που είναι λιιιγο πιο πάνω).
Σοβαρα τώρα.
Ο ένας λέει γίδι τον ΠΑΙΧΤΗ.
Ο άλλος λέει γίδι αυτόν που βρίζει.
ΙΔΙΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ, και ο ένας τρώει ban ο άλλος μόνο που δεν ακούει μπράβο...
ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ ADMINS!!
Περιμένω και εγώ το ban μου που τόλμισα να μιλήσω...
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Κοίταξε φίλε Έλεος επειδή υπήρξα και διαχειριστής και ιδιοκτήτης πολλών φόρα και sites και συνεχίζω......θα σου πω ότι όταν γίνεσε μέλος σε ένα φόρουμ αποδέχεσε τους κανόνες που έχουν θεσπίσει οι webmasters -admins πάρτο όπως θες.Απο κει και πέρα να ξέρεις ότι ούτε το καρπούζι έχεις αλλά ούτε και το μαχαίρι στο Internet γενικά.Το φόρουμ ανήκει σε συγκεκριμένα άτομα οπότε εσένα δε σου πέφτει λόγος.
Στο λέω ψυχρά και επαγγελματικά όσο παρείστικο και αν είναι ένα φόρουμ πάντα υπάρχουν συμφέροντα και συμμαχίες.
Το φόρουμ το παρακολουθώ από την αρχή του και τα παιδιά πλην ελαχίστων εξαιρέσεων κάνουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δουλειά.
Στο λέω ψυχρά και επαγγελματικά όσο παρείστικο και αν είναι ένα φόρουμ πάντα υπάρχουν συμφέροντα και συμμαχίες.
Το φόρουμ το παρακολουθώ από την αρχή του και τα παιδιά πλην ελαχίστων εξαιρέσεων κάνουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δουλειά.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο._paokara__ έγραψε:γιδι εισαι και φενεσαιgash04 έγραψε:Γίδι
Ο Βασιλάκης μας ο Μέσι των φτωχών που μάλλον δεν έχει αντιληφθεί πόσο τυχερός είναι που βρίσκεται στον ΠΑΟΚ τι άλλο χαρακτηρισμό μπορεί να του δώσει κανείς?
Παιχταράς?
Επίσης και ο Σαλπιγγίδης τα ακούει συχνά πυκνά δεν σ απασχολεί?
Και εκείνος φανέλα του ΠΑΟΚ φοράει.
Βέβαια δεν είναι μόνο ο Σαλπιγγίδης.
Να θυμίσω ότι όλο το ρόστερ τα ακούει κατά καιρούς όπως Μουσλίμοβιτς αλκοολικός, Ίβιτς walker, και Παπάζογλου και ένα σωρό άλλοι.
Τέλος δεν είπα εσένα γίδι τον Κουτσονικούλη είπα τι θίχτηκες εσύ?
υγ
Βελτίωση έχει πάντως στα τελευταία παιχνίδια.
Εξαίρεση το τελευταίο που ένα γίδι μπορεί να παίζει καλύτερα και να μην στουκάρει σε αντίπαλους σαν κριάρι.
Ούτε να κάνει πατινάζ στο χόρτο.
Ποδόσφαιρο είναι όχι χόκει επι πάγου.
υγ2
eleos μπρε eleos με τα ban και boum.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Δεν προσπαθώ να μειώσω τη δουλειά των παιδιών.Argonaut4 έγραψε:Κοίταξε φίλε Έλεος επειδή υπήρξα και διαχειριστής και ιδιοκτήτης πολλών φόρα και sites και συνεχίζω......θα σου πω ότι όταν γίνεσε μέλος σε ένα φόρουμ αποδέχεσε τους κανόνες που έχουν θεσπίσει οι webmasters -admins πάρτο όπως θες.Απο κει και πέρα να ξέρεις ότι ούτε το καρπούζι έχεις αλλά ούτε και το μαχαίρι στο Internet γενικά.Το φόρουμ ανήκει σε συγκεκριμένα άτομα οπότε εσένα δε σου πέφτει λόγος.
Στο λέω ψυχρά και επαγγελματικά όσο παρείστικο και αν είναι ένα φόρουμ πάντα υπάρχουν συμφέροντα και συμμαχίες.
Το φόρουμ το παρακολουθώ από την αρχή του και τα παιδιά πλην ελαχίστων εξαιρέσεων κάνουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ δουλειά.
Όμως στο συγκεκριμένο θέμα είναι τραγικοί, και στις αντιδράσεις και στους κανόνες.
Και όσο είμαι μέλος του φόρουμ μου πέφτει λόγος, αλλιώς δε θάταν φόρουμ. Άσχετα αν δε θα ακουστώ, νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να τα πώ..
Και gash, ξέρω ότι ούτε εσύ συμφωνείς με το ban στο παιδί, οπότε μη με τη λες
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Μα το παιδί είναι ελεύθερο να γράφει.
Επειδή με είπε γίδι και θίχτηκε που έβρισα το σπουδαίο ταλέντο μας με την ίδια λέξη τι σημαίνει ότι θα τον μπανάρουμε ή ότι ο Κουτσιανικούλης δεν θα ξαναπαίξει?
Βασικά μακάρι ο παίχτης να πιάσει και ο άλλος ο Παπάζογλου και όλοι μας οι παίχτες εγώ τους πιστεύω όλους και τον Κούτσια ότι μπορεί να γίνει ποδοσφαιριστής ακόμα κάποια στιγμή αν το θελήσει.
Αλλά αν δεν νοιώθει που βρίσκεται θα τα ξανακούσει χειρότερα.
Και τα πολλά τα ώπα ώπα βλάπτουν καμιά φορά.
Στην περίπτωση του το πιστεύω ότι έχουν πάρει τα μυαλά του αέρα και δεν δικαιολογείται απο ένα παιδάκι να είναι αδιάφορο.
Πρωτίστως για τον εαυτό του και κατά δεύτερον για τα χρήματα που λαμβάνει.
υγ
Όσο για την καλοπροαίρετη κριτική μου ( γίδι
) μάλλον θα ήταν καλύτερα να την κάνω για όλους τους παίχτες στα παραλειπόμενα του εκάστοτε αγώνα παρά στα τόπικ των παιχτών ξεχωριστά μετά τα ματς για να μην γίνονται τέτοιες παρεξηγήσεις.
Επειδή με είπε γίδι και θίχτηκε που έβρισα το σπουδαίο ταλέντο μας με την ίδια λέξη τι σημαίνει ότι θα τον μπανάρουμε ή ότι ο Κουτσιανικούλης δεν θα ξαναπαίξει?
Βασικά μακάρι ο παίχτης να πιάσει και ο άλλος ο Παπάζογλου και όλοι μας οι παίχτες εγώ τους πιστεύω όλους και τον Κούτσια ότι μπορεί να γίνει ποδοσφαιριστής ακόμα κάποια στιγμή αν το θελήσει.
Αλλά αν δεν νοιώθει που βρίσκεται θα τα ξανακούσει χειρότερα.
Και τα πολλά τα ώπα ώπα βλάπτουν καμιά φορά.
Στην περίπτωση του το πιστεύω ότι έχουν πάρει τα μυαλά του αέρα και δεν δικαιολογείται απο ένα παιδάκι να είναι αδιάφορο.
Πρωτίστως για τον εαυτό του και κατά δεύτερον για τα χρήματα που λαμβάνει.
υγ
Όσο για την καλοπροαίρετη κριτική μου ( γίδι
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
η επιβράβευση για το γκολ με το γάυρο και τα τρια σερί καλα παιχνίδια(αεκ,εργοτελης,γαυρος) είναι ο πάγκος
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
τοσο λαθος με αυτο το παικτη διαχειριση δεν υπαρχει κριμα γιατι ειναι μεγαλο ταλεντο
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
λαθος που δεν επαιξε σημερα.......ο βιειρινια προερχοταν απο τραυματισμο,εχει παιξει 40+ματς κ εχουμε μπροστα μας πλευ οφ.....ξεκουραζεις τν βιερινια για να αποθεραπευτει πληρως κ ταυτοχρονα δινεις την ευκαιρια στον κουτσια..... 
-
_paokara__
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
αν ειναι δυνατον ολη την βδομαδα να ετοιμαζει τον βασιλακη για βασικο και το σαβαττο τον πεταει εξω!!!!! και βαζει μεσα βιερινια ο οποιος προερχεται απο σοβαρο τραυματισμο και με μονο 1 προπονηση παιρνει θεση ενδεκαδας.........και ο κουτσια εκτος αποστολης !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! η αλαξαν οι βασικοι κανονες της προπονητικης η καποιοι δεν την γνωριζουν, αλλιως δεν εξηγειται!!!!!!!!!!!!!!!!!! αυτη η διαχειρηση των νεαρων παιχτων ειναι κακκιστη αθανασιαδης κουτσια σακελαριου μπαλαφας τσουκαλας βιωνουν μια απο τα ιδια οτι και να κανεις μολις ερθει ο υποτειθεμενος βασικος εξω διπλο το κακο διοτι και ο αλλος που ξερει οτι εχει την θεση σιγουρη σιγα μην τα δωσει ολα ...κινητηριος μοχλος σε καθε ομαδα κυριε ΧΑΒΟ για συνεχη βελτιωση παθος και αγωνιστικοτητα ειναι ο ανταγωνισμος για μια θεση στην ενδεκαδα κανενας δεν πρεπει να θεωρει τον εαυτο του εκ προοιμιου βασικο.............αφου αγνοεις την βασικοτερη προπονητικη αρχη θα υποστεις τις συνεπειες...........
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Εσύ καλά τα λες αδερφέ αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με τον Ιωακήμ που στο ματς με την ΤΣΣΚΑ έβαλε να παίξουν μέσα τρεις τραυματίες . Και μετά λένε ότι πήραν τα μυαλά του μικρού αέρα και ότι είναι ζαμάν φου.sporos123 έγραψε:λαθος που δεν επαιξε σημερα.......ο βιειρινια προερχοταν απο τραυματισμο,εχει παιξει 40+ματς κ εχουμε μπροστα μας πλευ οφ.....ξεκουραζεις τν βιερινια για να αποθεραπευτει πληρως κ ταυτοχρονα δινεις την ευκαιρια στον κουτσια.....
Υ.Γ."Ρε που πάμε ρε" .ελεγε ο γίγαντας ο Αλωνίτης.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Προψές έκανα κάτι πειραματισμούς με τα τζαμπέ κανάλια που βλέπεις αγώνες ποδοσφαίρου._paokara__ έγραψε:αν ειναι δυνατον ολη την βδομαδα να ετοιμαζει τον βασιλακη για βασικο και το σαβαττο τον πεταει εξω!!!!! και βαζει μεσα βιερινια ο οποιος προερχεται απο σοβαρο τραυματισμο και με μονο 1 προπονηση παιρνει θεση ενδεκαδας.........και ο κουτσια εκτος αποστολης !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! η αλαξαν οι βασικοι κανονες της προπονητικης η καποιοι δεν την γνωριζουν, αλλιως δεν εξηγειται!!!!!!!!!!!!!!!!!! αυτη η διαχειρηση των νεαρων παιχτων ειναι κακκιστη αθανασιαδης κουτσια σακελαριου μπαλαφας τσουκαλας βιωνουν μια απο τα ιδια οτι και να κανεις μολις ερθει ο υποτειθεμενος βασικος εξω διπλο το κακο διοτι και ο αλλος που ξερει οτι εχει την θεση σιγουρη σιγα μην τα δωσει ολα ...κινητηριος μοχλος σε καθε ομαδα κυριε ΧΑΒΟ για συνεχη βελτιωση παθος και αγωνιστικοτητα ειναι ο ανταγωνισμος για μια θεση στην ενδεκαδα κανενας δεν πρεπει να θεωρει τον εαυτο του εκ προοιμιου βασικο.............αφου αγνοεις την βασικοτερη προπονητικη αρχη θα υποστεις τις συνεπειες...........
Έπεσα σε ένα λίνκ που είχε Αγγλικό ποδόσφαιρο Β.
Β όχι Β εθνική αλλά η Β ομάδα της Λίβερπουλ εναντίον κάποιας άλλης και μάλιστα πήρε και κάποιον τίτλο και η παρουσίαση και όλα θα την ζήλευε το δύστυχο πρωτάθλημα μας .
Δηλαδή με άλλα λόγια οι δεύτερες ομάδες παίζουν μεταξύ τους σε ξεχωριστό πρωτάθλημα.
Εκεί μέσα παίζουν όσοι δεν αγωνίστηκαν στην πρώτη ομάδα έτσι ώστε να είναι πάντα ετοιμοπόλεμοι και ζεστοί αν χρειαστούν.
Ούτε δανεικοί ούτε τίποτα αλλά όλοι οι παίχτες ακόμα και οι αλλαγές που δεν παίζουν στην ανώτερη κατηγορία παίζουν σε ξεχωριστό πρωτάθλημα!
Έτη φωτός απο εμάς αυτά τα πράγματα βέβαια.
Βέβαια για το τι ποδόσφαιρο έπαιζαν καλύτερα να μην το συζητήσουμε γιατί θα μας πιάσει μελαγχολία..
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
gash αυτήν είναι πολύ καλή ιδέα αλλά μετά θα πρέπει να μιλάμε για ομάδες με μεγαλύτερα μπάτζετ. δεν γίνεται με 24-25 ποδοσφαιριστές να παίζεις σε 2 πρωταθλήματα και δεν θα μπορείς να βάλεις και μικρούς καθώς αυτοί έχουν είδη το δικό τους πρωτάθλημα. άρα λίγο δύσκολο για τις ελληνικές ομάδες να μπορέσουν να υποστηρίξουν ακόμα μία διοργάνωση.