Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
θε'ι'κό βίντεο
[youtube]HqH3sQwPoZY&feature=related[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]xp7svl4l5Dk[/youtube]
Το παρόν topic ξαναβρίσκει σιγά-σιγά το δρόμο του
Το παρόν topic ξαναβρίσκει σιγά-σιγά το δρόμο του
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Ναι οι Whitesnake έρχονται Θεσσαλονίκη νομίζω στις 5 Ιουλίου μαζί με JUdas Priest σε ένα διήμερο φεστιβάλ και μαζί με άλλους....bane1980 έγραψε:Έρχονται καλοκαιρι με Judas
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
To τοπικ μπορεί κάλλιστα να μετονομαστεί σε:
"Ποιο μέταλ ή κλάσικ ροκ κομμάτι ακούτε τώρα??Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!(Κραυγή)"
Υπάρχουμε και εμείς που την σπάμε στον Γιαννιώτη ρεεεεε
[youtube]yfySK7CLEEg[/youtube]
"Ποιο μέταλ ή κλάσικ ροκ κομμάτι ακούτε τώρα??Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!(Κραυγή)"
Υπάρχουμε και εμείς που την σπάμε στον Γιαννιώτη ρεεεεε
[youtube]yfySK7CLEEg[/youtube]
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Πού χάθηκες εσύ dc
[youtube]hSwJ2rjUSdc[/youtube]
Βίδεο κλιπ ανεκτίμητης αξίας.
[youtube]hSwJ2rjUSdc[/youtube]
Βίδεο κλιπ ανεκτίμητης αξίας.