Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
w.s
Δημοσιεύσεις: 456
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:13
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από w.s »

niko70 έγραψε:
w.s έγραψε:3 χρονια πανω απο 60 εκ εσοδα. ολα τα χρεη με τους τοκουσ ηταν γυρω στα 40.. ετσι και αλλιως τιτλο δεν πηρε

Δε την καταλαβαίνω τη λογιστική σου...Έσοδα, χρέη, τόκοι και τίτλοι (?) ζυγίζονται ως ομοειδή, παιρνάνε από την κρεατομηχανή, και ο κιμάς :........να φύγει, τώρα ο άχρηστος.....δεν περάσαμε και στο τελικό...γαμώτο...

Έλεος
Το θεμα για μενα δεν ειναι ο τελικος. Το να ημασταν ξεχρεωμενοι τωρα δεν το συγκρινω ουτε με 3 κυπελλα. Απλα -θεωρω- οτι επειδη την πρωτη χρονια πηγαμε ανελπιστα καλα απο εκει χασαμε το στοχο. Στοχος ηταν να ξεχρεωθουμε και καταφεραμε να χρεωθουμε 3 μυρρια για περυσι επενδυοντας σε σαρδελλες εισαγωγης. Δεν κανεις δουλεια ετσι. Οσο για τα οργανωτικα κλπ τα αφηνω ασχολιαστα. Η λειτουργια της ΠΑΕ ειναι αναλογη της λειτουργιας της μπουτικ
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Αν ο Ζαγοράκης ακολουθήσει το μοντέλο Ντέμη, τότε όχι απλά θα φύγει από τον ΠΑΟΚ, αλλά θα φύγει με τις κλωτσιές.

Αυτό το θέμα είναι αποκλειστικά δικό μας. ΔΙΚΟ ΜΑΣ. Μόνο εμείς μπορούμε και πρέπει να συνετίσουμε, ή στην χειρίστη να αποβάλλουμε από τον ΠΑΟΚ μας όλους αυτούς που φυσικά και δεν είναι μόνο 50 και 100. Αυτή είναι η γραμμή κρούσης όπως επισημαίνει και ο Hideguti.

Όποιος πηγαίνει χρόνια στο γήπεδο και δη στην 4, θα γνωρίζει πολύ καλά ότι φράσεις όπως πρεζάκηδες, χαπακωμένοι κτλ δεν τους αντιπροσωπεύουν. Οι περισσότεροι εξ αυτών είναι άβουλα παιδιά που όταν συσπειρώνονται μεταξύ τους και γίνονται μάζα μπορούν να γίνουν το μεγαλύτερο καρκίνωμα. Ότι και να πεις εκείνη τη στιγμή, το πιθανότερο είναι να σε γράψουν εκεί που δε πιάνει η μελάνη. Αντίθετα αν τους συναντήσεις κάπου μόνους και τους μιλήσεις το πιθανότερο είναι να καταλάβουν κάποια πράματα. We are the youth gone wild που λέει και ο Sebastian. Σίγουρα υπάρχουν και ζαντωμένοι που εκείνοι δεν ελέγχονται με την καμία γιατί απλά βρίσκονται στον δικό τους κόσμο.

Η χθεσινή πίκρα θα φύγει σταδιακά. Πρέπει να ανασυνταχτούμε και να μη λιποτακτήσει κανείς. Ο ΠΑΟΚ είμαστε εμείς.
spiros1989
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:52

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από spiros1989 »

θα ηθελα να ρωτησω κατι σε ολους εσας που τα βλεπετε αγγελικα και δν φταει τπτ παρα μονο οσοι μπηκαν χθες στο γηπεδο και κατεστρεψαν τον ΠΑΟΚ....το καλοκαιρι λεγαμε οτι αν μπουμε ομιλους θα ξεχρεωσουμε,μπηκαμε αλλα το ανοιγμα μεγαλωσε και τωρα χρωσταμε τα διπλα και μαλιστα κανοντας και καλη πορεια περνωντας και στην επομενη φαση....

Ας κανονισει μια συνεντευξη μπας και απαντηθουν ποτε αυτα τα ερωτηματα.....
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6310
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από jibbie »

σκυλε, να σαι καλα για ολα.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από shark4 »

Συγγνωμη αλλα η χθεσινη εξελιξη ειναι αποτελεσμα της αντιδρασης " καποιων αβουλων παιδιων που γινονται εν αγνοια τους μαζα και χρειαζονται νουθεσια και συζητηση κατ'ατομο " η' απλως ειναι μια μαλακισμενη κινηση και μονο ???
Με σοβαρο αντικτυπο οχι μονο στο αγωνιστικο κομματι ????
Δεν ξερω κατα ποσο το " Θεμα ειναι αποκλειστικα δικο μας " ... Ισως να γινοταν 100 % δικο μας αν καλουμασταν αυριο να πλρωσουμε απο την τσεπη μας το προστιμο απο την δραση των " αβουλων παιδιων ".
Εκει ναι , ειναι πραγματι δικο μας θεμα . Ολα τα αλλα ειναι "αλλα λογια να αγαπιομαστε " . Τους βαφτισαμε ολους " αβουλους " , " μαζες " με ειδικοτροπο προσεγγισης του καθενα ....
Ημαρτον πια .
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από 8emis4 »

Hideguti έγραψε:
Πιθανοτατα, δεν υπαρχει ελπιδα απλως.
Ολόκληρο το κείμενο είναι ο,τι πιο εύστοχο διάβασα, σύμφωνα με τη δικη μου αντίληψη, και το προσυπογράφω.
Πλην της φράσης που παραθέτω, οπου θα διέγραφα το "πιθανότατα".
Κι ενα μικρο σχολιο,
τεραστια ήταν κι η δικη μου απογοήτευση, όταν συνειδητοποίησα ότι το όνειρο της "λαϊκής κυριαρχίας" του ΠΑΟΚ θα έμενε απλά ένα...όνειρο. Αλλα την ευθύνη δεν την καταλογίζω μονο στο Ζαγοράκη, αφού ο λαός θέλει άραβες, δρόσους, γκαγκατσηδες, ποια μαζική συμμετοχη τώρα και τέτοιες γραφικότητες ρε συ Χιντε!
Κι όχι μονο ο λαός του ΠΑΟΚ, αλλα γενικότερα. Ολόκληρο ΔΝΤ μας φόρεσαν καπέλο, αλλα βλέπεις καμια μαζική συμμετοχη σε κάτι? Μαζική συμμετοχη στα μπινελίκια και στη γκρίνια στα καφενεία και στα forum, ο προδότης γιωργάκης, η κακια άγγελα, οι συνωμοσιες και οι εχθροι του εθνους, οι προφητειες, οι απεργοι πεινας κτλ. Άλλωστε μπόρα είναι θα περάσει, θα ξαναεπιστρεψουμε σύντομα στην καπιταλιστική ευημερία, η ελεύθερη αγορά γρήγορα θα τα κανονίσει όλα από μονη της.
Αφου γιωργακοσαμαραδοπαγκαλοκαρατζαφερηδοκοκαλομαρινοβαρδινογιαννηδοβγενοπουλομπεοψωμιαδογκαγκατσηδες θελουμε, τι το κουραζουμε?
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από niks »

φαντασου να εισαι στη δουλεια σου και να προσπαθεις να την βγαλεις εις περας
και να εχεις 20-30 ατομα πανω απ' το κεφαλι σου σε καθε κινηση σου να σχολιαζουν και να υποδεικνυουν
τι θα εκανες;
η καμμια παραιτηση με συνοπτικες διαδικασιες η κανα χοντρο λαθος

η φαντασου να οδηγας και να σε λεει η παρεα μεσα , πως οδηγας ετσι και προσεχε και βγαλε φλας και κοιτα εδω και κοιτα εκει και πατα γκαζι οχι πατα φρενο
τι θα εκανες;
η θα το στουκερνες σε κανα δεντρο ή θα τους κατεβαζες κατω στη μεση του πουθενα


αυτος που ειναι στα πραγματα ξερει καλυτερα,απ' εξω μπορεις να λες οτι θες και το λαθος δεν κοστιζει τιποτα
ομως
μην κανεις ποτε σε αλλους αυτα που δεν θα ηθελες να κανουν σε σενα
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από lamosas »

8emis4 έγραψε:
Hideguti έγραψε:
Πιθανοτατα, δεν υπαρχει ελπιδα απλως.
Ολόκληρο το κείμενο είναι ο,τι πιο εύστοχο διάβασα, σύμφωνα με τη δικη μου αντίληψη, και το προσυπογράφω.
Πλην της φράσης που παραθέτω, οπου θα διέγραφα το "πιθανότατα".
Κι ενα μικρο σχολιο,
τεραστια ήταν κι η δικη μου απογοήτευση, όταν συνειδητοποίησα ότι το όνειρο της "λαϊκής κυριαρχίας" του ΠΑΟΚ θα έμενε απλά ένα...όνειρο. Αλλα την ευθύνη δεν την καταλογίζω μονο στο Ζαγοράκη, αφού ο λαός θέλει άραβες, δρόσους, γκαγκατσηδες, ποια μαζική συμμετοχη τώρα και τέτοιες γραφικότητες ρε συ Χιντε!
Κι όχι μονο ο λαός του ΠΑΟΚ, αλλα γενικότερα. Ολόκληρο ΔΝΤ μας φόρεσαν καπέλο, αλλα βλέπεις καμια μαζική συμμετοχη σε κάτι? Μαζική συμμετοχη στα μπινελίκια και στη γκρίνια στα καφενεία και στα forum, ο προδότης γιωργάκης, η κακια άγγελα, οι συνωμοσιες και οι εχθροι του εθνους, οι προφητειες, οι απεργοι πεινας κτλ. Άλλωστε μπόρα είναι θα περάσει, θα ξαναεπιστρεψουμε σύντομα στην καπιταλιστική ευημερία, η ελεύθερη αγορά γρήγορα θα τα κανονίσει όλα από μονη της.
Αφου γιωργακοσαμαραδοπαγκαλοκαρατζαφερηδοκοκαλομαρινοβαρδινογιαννηδοβγενοπουλομπεοψωμιαδογκαγκατσηδες θελουμε, τι το κουραζουμε?
Ωραία αυτά που γράφεις φίλε και ο Hide επίσης, αλλά μάλλον μιλάτε για ιδανικές κοινωνίες όπου ο αθλητισμός είναι απαλλαγμένος από το χρήμα και την εξουσία.

Και επειδή αυτό δεν πρόκειται να γίνει σύντομα, η ομάδα χρειάζεται έναν πρόεδρο να μπορεί να παίρνει σοφές αποφάσεις με τα λιγοστά χρήματα που του διαθέτει ο λαός.
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

μακαρι να μεινει ο Θοδωρης αλλα χλωμο το βλεπω....ας κανει οτι του λεει η καρδια κ το μυαλο του,ουτε να τον πιεσουμε χρειαζεται ουτε παρακαλια....θα πρεπει να θελει ο ιδιος να συνεχισει,γιατι με το ζορι δεν γινεται....απλα ελπιζω πριν φυγει να βρει μια ομαλη διαδοχη κατασταση ωστε να μην γυρισουμε στην προ 3ετιας μιζερια....ειναι κριμα να χαθει οτι φτιαξαμε με τοσο κοπο,για 20-30 μ@λ@κες...αν εχει παρει αποφαση να φυγει,ας αφησει τα αγωνιστικα κ ας ψαξει καποιο σοβαρο επιχειρηματια να δωσει την ομαδα
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

shark4 έγραψε:Συγγνωμη αλλα η χθεσινη εξελιξη ειναι αποτελεσμα της αντιδρασης " καποιων αβουλων παιδιων που γινονται εν αγνοια τους μαζα και χρειαζονται νουθεσια και συζητηση κατ'ατομο " η' απλως ειναι μια μαλακισμενη κινηση και μονο ???
Με σοβαρο αντικτυπο οχι μονο στο αγωνιστικο κομματι ????
Δεν ξερω κατα ποσο το " Θεμα ειναι αποκλειστικα δικο μας " ... Ισως να γινοταν 100 % δικο μας αν καλουμασταν αυριο να πλρωσουμε απο την τσεπη μας το προστιμο απο την δραση των " αβουλων παιδιων ".
Εκει ναι , ειναι πραγματι δικο μας θεμα . Ολα τα αλλα ειναι "αλλα λογια να αγαπιομαστε " . Τους βαφτισαμε ολους " αβουλους " , " μαζες " με ειδικοτροπο προσεγγισης του καθενα ....
Ημαρτον πια .
Φίλε έβλεπες την ηλικία των ατόμων που ήταν μέσα?? Όταν πήρανε τους πυροσβεστήρες χασκογελούσαν μεταξύ τους. Μόνο αυτή η αντίδραση φτάνει για να το καταλάβεις.

Δεν χρειάζεται να πονέσει η τσέπη μας για να γίνει κάτι 100% δικό μας θέμα. Η καψούρα μας για τον ΠΑΟΚ φτάνει.
Άβαταρ μέλους
funk
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: Δευ 22 Νοέμ 2010, 20:41

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από funk »

Hideguti τα σεβη μου!
αν υπηρχε ελπιδα για τον ΠΑΟΚ, το κειμενο σου θα ηταν κεντρικη.
αλλα..
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Ο Μαγυάρος σολίστ αφιέρωσε once again.
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Μη φέρνετε την καταστροφή ρε. Όλοι πονάμε γαμώ την πουτάνα μου γαμώ.
Η καύλα μας ήταν το κύπελλο (υπήρχαν και μερικοί άπλες που το σνομπάρανε). Χάθηκε. Πονάει και θα πονάει για αρκετό διάστημα.

Έχουμε μπροστά μας play-off. Το ξέρω ότι δε χρυσώνει το χάπι αλλά είναι η τελευταία μας ευκαιρία να κάνουμε κάτι καλό. Η τελευταία μας ευκαιρία να συνεχίσουμε το χτίσιμο του ονόματός μας στην Ευρώπη που με τόσο κόπο κάναμε φέτος.

ΈΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΠΑΟΚ ΕΊΝΑΙ Η 4η ΘΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΗΜΙΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 32 ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ??? ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝΕ Ο ΠΑΤΟΣ ΠΡΙΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ?? Η 9η ΘΕΣΗ, Ο ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Η ΟΝΕΙΡΩΞΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ. Τέτοιο πάτο ούτε η μαμά Τζένα Τζέιμσον δεν είχε.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΨΟΥΡΑ ΜΑΣ ΡΕ.
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από niks »

PAOK_NORTH_ARMY έγραψε: ΈΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΠΑΟΚ ΕΊΝΑΙ Η 4η ΘΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΗΜΙΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 32 ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ??? ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝΕ Ο ΠΑΤΟΣ ΠΡΙΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ?? Η 9η ΘΕΣΗ, Ο ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ Η ΟΝΕΙΡΩΞΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ.
ετσι
δεν βλεπουμε τα αυτονοητα
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

τι καλά πάντως που είχαν σήμερα απεργία οι χαραμοφάηδες, τα κοπρόσκυλα αρδ!!!
άκουσα τους ύμνους των Β΄Χαιρετισμών με την ησυχία μου!

Θόδωρε θα το ξαναβγάλουμε το κάρο από την λάσπη.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”