Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Και άλλοι χαλάνε το μισθό τους στην οικογένεια τους ρε Βασίλη, δε σημαίνει πως έχουν δικαίωμα να τη γαμήσουν κιόλας.....
- TylerDurden
- Δημοσιεύσεις: 985
- Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
- Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Πολυ περισσοτερο με πονανε αυτα που γιναν απο τα μπουμπουκια που μπουκαραν μεσα,παρα ο αποκλεισμος της ομαδας..
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
+++basilis έγραψε:καλα εσεις που κραζετε αυτους που μπηκαν μεσα να ξερετε οτι οταν αυτοι αφηνουν την φωνη τους και χαλανε ολο το μισθο στον παοκ αυτοι(εμεις) χαλαμε καποιεσ ωρεσ πισω απο το pc.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
Τη χειροκροτατε ρε θελετε και χειροκροτιμα?
μεσα σε ενα χρονο καταστρεψατε τον ΠΑΟΚ.
Η διοικιση κοιματε σε ολα τα επιπεδα, η ομαδα σερνετε...... ενα καραβι που παει μονο με αυτους που πληρωνουν.
Αν ο Ζαγορ κουραστικε ας φυγει δεν μπορουμε να τον κρατισουμε αλλα ΑΝ θελει να μηνει ας κανει εεεεεεστο τα αυτονοιτα.
Βλεπουμε μια ομαδα που παιζουν βασικοι παικτες που δεν αξιζουν μονο και μονο για τα συμβολαια.
Μανατζεριλικια στις πλατες του λαου που πληρωνει.
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Δεν το έχω πει ΠΟΤΕ στην ζωή μου, αλλά σήμερα ντρέπομαι που είμαι ΠΑΟΚ ... , ντρέπομαι για τα ζώα που έχουμε για οπαδούς! ΜΗΝ μου πει κανείς κάφρος ότι είμαι στο καναπέ και το παίζω μάγκας του πληκτρολογίου, αλλά αυτό που έγινε πριν, μαζί με το βεγγαλικό στον τερματοφύλακα δείχνει οπαδούς πρέζας και ρετσίνας!!!
Πραγματικά μετά από αυτό πρέπει να φύγουν όλοι οι μισθοφόροι παίχτες μας, γιατί το θέατρο σήμερα που πρόσφεραν ήταν ΓΕΛΟΙΟ!!!! Σε έναν από τους σημαντικότερους αγώνες της χρονιάς , παίζουν λες και φοράνε φούστες και γόβες ..... ΠΑΙΞΤΕ ΜΕ @ΡΧΙΔΙΑ ΡΕ ΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣ ΦΑΤΕ 5 ΓΚΟΛ , ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ .....
Μικρός προπονητής, μικρή ομάδα, γελοίοι οπαδοί ... άντε γεια!!!! Καληνύχτα ΠΑΟΚ!!!
Πραγματικά μετά από αυτό πρέπει να φύγουν όλοι οι μισθοφόροι παίχτες μας, γιατί το θέατρο σήμερα που πρόσφεραν ήταν ΓΕΛΟΙΟ!!!! Σε έναν από τους σημαντικότερους αγώνες της χρονιάς , παίζουν λες και φοράνε φούστες και γόβες ..... ΠΑΙΞΤΕ ΜΕ @ΡΧΙΔΙΑ ΡΕ ΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣ ΦΑΤΕ 5 ΓΚΟΛ , ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ .....
Μικρός προπονητής, μικρή ομάδα, γελοίοι οπαδοί ... άντε γεια!!!! Καληνύχτα ΠΑΟΚ!!!
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Δεν θελω να ακουω τετοια!Την ομαδα πρεπει να τη στηριξουμε τωρα στα δυσκολα και οχι μονο στις χαρες και στις νικες!"ΠΑΟΚ θα ειμαι μια ζωη" τραγουδαμε, "σε λυπες και χαρες σ' ακολουθαω" φωναζουμε και στην πρωτη σοβαρη δυσκολια τα παραταμε; Η ομαδα μας χρειαζεται τωρα πιο πολυ απο ποτε!paoki_ έγραψε:theoPAOK έγραψε:Falegkos έγραψε:Ηρθε η ωρα να ξεσπασει ο λαος.
Ο κομπος ευτασε στο χτενι με αυτα που βλεπουμε.
δεν με ενδιαφέρει πια τιποτα.....
ΠΕΣΤΑ ΡΕ!!!
+1926!!!!!!!!!!!!1[/quoτε]
αντι να ντρεπεστε...
τι να πω λυπαμε που ειμαι ΠΑΟΚ.που Ημουν μαλλον
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3847
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
+1926TylerDurden έγραψε:Πολυ περισσοτερο με πονανε αυτα που γιναν απο τα μπουμπουκια που μπουκαραν μεσα,παρα ο αποκλεισμος της ομαδας..
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Μην τυχόν κανείς πει ότι διαφέρουμε από γαύρους, βάζελους, χανούμισσες... στα ίδια σκατά είμαστε... ο Ζαγόρ σας φταίει ζώα... γούμενε θεέ πάρε την ΠΑΕ
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
distixos tha exoume alisidotes antidrasis kai o theos na bali to xeri tou ....
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
+++++++yiannisPAOKitalia έγραψε:Όσοι δεν αντέχεται, πάτε για κανένα ποτάκι.
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3847
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Το mats πρέπει να τελειώσει
Θα φάμε πιθανόν τιμωρία αλλα θα συνεχίσουμε για τα play off
ΠΑΟΚ, μια ζωή ΠΑΟΚ
Θα φάμε πιθανόν τιμωρία αλλα θα συνεχίσουμε για τα play off
ΠΑΟΚ, μια ζωή ΠΑΟΚ
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Απευθυνομαι σε ολα τα μελη που συμμετεχουν στη συγκεκριμενη συζητηση! Κλειστε το κομπιουτερ, ηρεμηστε και τα ξαναλεμε αυριο πιο ψυχραιμα! Αντε γιατι σιχαθηκα να ακουω μαλακιες βραδιατικα.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Για όσους θέλουν να συνεχίσουν το ίδιο βιολί θα ξεκινήσουν οι διακοπές άμεσα...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
ΤΟ ΤΙ ΧΑΛΑΕΙ ΚΑΘΕΝΑς ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ !!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ!!!!basilis έγραψε:καλα εσεις που κραζετε αυτους που μπηκαν μεσα να ξερετε οτι οταν αυτοι αφηνουν την φωνη τους και χαλανε ολο το μισθο στον παοκ αυτοι(εμεις) χαλαμε καποιεσ ωρεσ πισω απο το pc.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΟΥΣ !!! ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΤO PC!!!
ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΝΕΙ Η ΗΤΤΑ... ΚΑΙ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ, ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΧΑΛΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙς, ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΕΦΘΥΝΕΣ!!! ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΡΑΞΕΙΣ (ΚΑΙ ΕΝΝΟΏ ΤΟΥΣ "ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ" ΦΤΑΙΜΕ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ!!!!!