Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από cellophan »

Και άλλοι χαλάνε το μισθό τους στην οικογένεια τους ρε Βασίλη, δε σημαίνει πως έχουν δικαίωμα να τη γαμήσουν κιόλας.....
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από TylerDurden »

Πολυ περισσοτερο με πονανε αυτα που γιναν απο τα μπουμπουκια που μπουκαραν μεσα,παρα ο αποκλεισμος της ομαδας..
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από Photis »

Η γιούχα στους παίκτες ήταν ότι καλύτερο έγινε φέτος...
:pano:
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από Falegkos »

basilis έγραψε:καλα εσεις που κραζετε αυτους που μπηκαν μεσα να ξερετε οτι οταν αυτοι αφηνουν την φωνη τους και χαλανε ολο το μισθο στον παοκ αυτοι(εμεις) χαλαμε καποιεσ ωρεσ πισω απο το pc.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
+++

Τη χειροκροτατε ρε θελετε και χειροκροτιμα?
μεσα σε ενα χρονο καταστρεψατε τον ΠΑΟΚ.

Η διοικιση κοιματε σε ολα τα επιπεδα, η ομαδα σερνετε...... ενα καραβι που παει μονο με αυτους που πληρωνουν.

Αν ο Ζαγορ κουραστικε ας φυγει δεν μπορουμε να τον κρατισουμε αλλα ΑΝ θελει να μηνει ας κανει εεεεεεστο τα αυτονοιτα.


Βλεπουμε μια ομαδα που παιζουν βασικοι παικτες που δεν αξιζουν μονο και μονο για τα συμβολαια.

Μανατζεριλικια στις πλατες του λαου που πληρωνει.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από hasio_john »

Δεν το έχω πει ΠΟΤΕ στην ζωή μου, αλλά σήμερα ντρέπομαι που είμαι ΠΑΟΚ ... , ντρέπομαι για τα ζώα που έχουμε για οπαδούς! ΜΗΝ μου πει κανείς κάφρος ότι είμαι στο καναπέ και το παίζω μάγκας του πληκτρολογίου, αλλά αυτό που έγινε πριν, μαζί με το βεγγαλικό στον τερματοφύλακα δείχνει οπαδούς πρέζας και ρετσίνας!!!
Πραγματικά μετά από αυτό πρέπει να φύγουν όλοι οι μισθοφόροι παίχτες μας, γιατί το θέατρο σήμερα που πρόσφεραν ήταν ΓΕΛΟΙΟ!!!! Σε έναν από τους σημαντικότερους αγώνες της χρονιάς , παίζουν λες και φοράνε φούστες και γόβες ..... ΠΑΙΞΤΕ ΜΕ @ΡΧΙΔΙΑ ΡΕ ΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣ ΦΑΤΕ 5 ΓΚΟΛ , ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ .....
Μικρός προπονητής, μικρή ομάδα, γελοίοι οπαδοί ... άντε γεια!!!! Καληνύχτα ΠΑΟΚ!!!
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

paoki_ έγραψε:
theoPAOK έγραψε:
Falegkos έγραψε:Ηρθε η ωρα να ξεσπασει ο λαος.

Ο κομπος ευτασε στο χτενι με αυτα που βλεπουμε.
δεν με ενδιαφέρει πια τιποτα.....

ΠΕΣΤΑ ΡΕ!!!
+1926!!!!!!!!!!!!1[/quoτε]
αντι να ντρεπεστε...
τι να πω λυπαμε που ειμαι ΠΑΟΚ.που Ημουν μαλλον
Δεν θελω να ακουω τετοια!Την ομαδα πρεπει να τη στηριξουμε τωρα στα δυσκολα και οχι μονο στις χαρες και στις νικες!"ΠΑΟΚ θα ειμαι μια ζωη" τραγουδαμε, "σε λυπες και χαρες σ' ακολουθαω" φωναζουμε και στην πρωτη σοβαρη δυσκολια τα παραταμε; Η ομαδα μας χρειαζεται τωρα πιο πολυ απο ποτε!
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3847
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από elvetos giatros »

TylerDurden έγραψε:Πολυ περισσοτερο με πονανε αυτα που γιναν απο τα μπουμπουκια που μπουκαραν μεσα,παρα ο αποκλεισμος της ομαδας..
+1926
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από potamda »

Μην τυχόν κανείς πει ότι διαφέρουμε από γαύρους, βάζελους, χανούμισσες... στα ίδια σκατά είμαστε... ο Ζαγόρ σας φταίει ζώα... γούμενε θεέ πάρε την ΠΑΕ
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Όσοι δεν αντέχεται, πάτε για κανένα ποτάκι.
Άβαταρ μέλους
Alekakius
Δημοσιεύσεις: 792
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:21

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από Alekakius »

distixos tha exoume alisidotes antidrasis kai o theos na bali to xeri tou ....
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από Photis »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Όσοι δεν αντέχεται, πάτε για κανένα ποτάκι.
+++++++
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3847
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Το mats πρέπει να τελειώσει
Θα φάμε πιθανόν τιμωρία αλλα θα συνεχίσουμε για τα play off

ΠΑΟΚ, μια ζωή ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Απευθυνομαι σε ολα τα μελη που συμμετεχουν στη συγκεκριμενη συζητηση! Κλειστε το κομπιουτερ, ηρεμηστε και τα ξαναλεμε αυριο πιο ψυχραιμα! Αντε γιατι σιχαθηκα να ακουω μαλακιες βραδιατικα.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από niko70 »

Για όσους θέλουν να συνεχίσουν το ίδιο βιολί θα ξεκινήσουν οι διακοπές άμεσα...
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV

Δημοσίευση από nikolasf »

basilis έγραψε:καλα εσεις που κραζετε αυτους που μπηκαν μεσα να ξερετε οτι οταν αυτοι αφηνουν την φωνη τους και χαλανε ολο το μισθο στον παοκ αυτοι(εμεις) χαλαμε καποιεσ ωρεσ πισω απο το pc.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
ΤΟ ΤΙ ΧΑΛΑΕΙ ΚΑΘΕΝΑς ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ !!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΥΤΟ!!!!
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΟΥΣ !!! ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΣΤO PC!!!
ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΝΕΙ Η ΗΤΤΑ... ΚΑΙ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ, ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΧΑΛΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙς, ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΕΦΘΥΝΕΣ!!! ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΡΑΞΕΙΣ (ΚΑΙ ΕΝΝΟΏ ΤΟΥΣ "ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ" ΦΤΑΙΜΕ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ!!!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”