Falegkos έγραψε:Ηρθε η ωρα να ξεσπασει ο λαος.
Ο κομπος ευτασε στο χτενι με αυτα που βλεπουμε.
δεν με ενδιαφέρει πια τιποτα.....
ΠΕΣΤΑ ΡΕ!!!
+1926!!!!!!!!!!!!1
Falegkos έγραψε:Ηρθε η ωρα να ξεσπασει ο λαος.
Ο κομπος ευτασε στο χτενι με αυτα που βλεπουμε.
δεν με ενδιαφέρει πια τιποτα.....
theoPAOK έγραψε:Falegkos έγραψε:Ηρθε η ωρα να ξεσπασει ο λαος.
Ο κομπος ευτασε στο χτενι με αυτα που βλεπουμε.
δεν με ενδιαφέρει πια τιποτα.....
nikolasf έγραψε:ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΑΔΟΞΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ 3ΕΤΉς ΠΟΡΕΙΑ!!! ΖΑΓΩΡΑΚΗ ΑΝΤΕ ΓΑ@#$@ΣΟΥ!!!!!!!!!!!! ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΑ ΛΑΘΗ!!!
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ S.L. ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TO EΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ!!!!!!
ΜΗΝ ΒΑΡΑΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ!!! ΑΛΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΑ@#$%ΜΗΘΟΥΝΕ