Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
ΗΤΑΝ
Ξεχνα το πια φιλε μου,πραγματικα δεν γινεται τιποτα ομως
Ξεχνα το πια φιλε μου,πραγματικα δεν γινεται τιποτα ομως
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Μουσλιμοβιτς ή Σαλπιγγιδης πρεπει να βγουν,και να μπει γρηγορα ο Κουτσια...Θελουμε φρεσκαδα στην επιθεση αμεσα!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Μήπως οι μεγάλοι προπονητές είναι για μεγάλα παιχνίδια?
Γιατί δεν υπάρχει ο Αθανασιάδης στον πάγκο?
Γιατί δεν υπάρχει ο Αθανασιάδης στον πάγκο?
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Και φυσικά αρχίσανε τα γνωστά......................τα ζώα της κερκίδας.Θα φάμε και κεκλεισμένων όλη την υπόλοιπη χρονιά τώρα!!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Η ομάδα χωρίς νεύρο...χωρίς αυτοπεποίθεση...τι σκατά μπήκε να κάνει????Έλεος...ρε εσείς στη διοίκηση τι έγινε???θα τους πορώσετε μετά το παιχνίδι???4-0 μας κέρδισαν????Να βράσω τη φενερ και την πορεία στην Ευρώπη...Αυτά μας μεγαλώνουν σε μέγεθος...τα παιχνίδια που κρίνουν τίτλους...

Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Μπράβο τσογλανια έτσι βοηθάμε την ομάδα. Έτσι!!!
ΦΩΝΗ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!111
ΦΩΝΗ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!111
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Οοο ρε πουστη...Δεν κερδιζουμε κατι την δεδομενη χρονικη στιγμη απ'αυτα...
Εκτος κι αν η καθυστερηση ηρεμησει την ομαδα.
Εκτος κι αν η καθυστερηση ηρεμησει την ομαδα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOKfanAthens την Τετ 16 Μαρ 2011, 22:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Το ματς πρέπει να διακοπεί......................είναι ντροπή αυτό που έγινε στον Σάχα....έτσι ρε θα κάνουμε Παοκτσάκια?