Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
μούσλι και σάλπι όταν παίζουν δίδιμο μπροστά κάνουν τιποτα? γιατί έτσι το βλέπω να πάει με αλλαγή κούτσια
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Η σιγουριά μας έφαγε.φαγωθήκαμε να γίνουμε υπερόπτες και αλλαζόνες με μια ομάδα που μας έριξε προσφατα 4.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
1 ημίχρονο είναι...
Αλλα 2 γκολ θέλουμε...
Γιατι ρε πούστη μου γιατι?
Αλλα 2 γκολ θέλουμε...
Γιατι ρε πούστη μου γιατι?
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Πως ρε παιδιά....πως γαμώ την τρέλα μου μέσα...................Δεν υπάρχει ο Μούσλι και ο Ίβιτς.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Ρε Χαβο οη ομαδα σερνεται! Γιατι δεν τους πορωσες για αυτο το παιχνιδι;; Ειναι το παιχνιδι της χρονιας γαμωτο!!
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia