Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Ο Ίβιτς δεν υπάρχει..δεν είπα κάτι για τα παιδιά αδελφέ είναι πολύ καλοί αμυντικά...Για ναπαίξουμε ποδόσφαιρο όμως χρειάζεται και οι 2 μπροστά να φτουράνε...και δεν....Ίβιτς και Μούσλι είναι εκτός...

- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Mην περιμένουμε αποδόσεις σε τέτοιο ματς...
Απο 1 φάση πρέπει να γίνουν όλα..
Απο 1 φάση πρέπει να γίνουν όλα..
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
κοιταξτε να το πατε παραταση...
11 30 πρεπει να μαι στο στρατοπεδο..
ιβιτς μουσλι σαλπι δεν την παλευουν...δυσκολο το ματς αν συνεχισουμε ετσι
ιβιτς μουσλι σαλπι δεν την παλευουν...δυσκολο το ματς αν συνεχισουμε ετσι
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Η Κούλα έχει ξεσκιστεί στο τρέξιμο. Για να δούμε ποσο θα αντέχει. Ο Σάλπι θέλει κάποιον να εναλλάσσει μπάλα. Με μακρινές δε γίνεται τίποτε.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
+1111MANIAKOS έγραψε:κοιταξτε να το πατε παραταση...![]()
11 30 πρεπει να μαι στο στρατοπεδο..
ιβιτς μουσλι σαλπι δεν την παλευουν...δυσκολο το ματς αν συνεχισουμε ετσι
αδερφε ο σαλπι δεν θελει κανεναν.... απλα πρεπει να παρει εστο μια μονομαχια απο τον λαγο γιατι καραμπελας-λαγος τον εσβησαν.... καραμπελας ο χειροτερος μπακ του πρωτατθληματος για οσους δεν ξερουν.
Ο μουσλι και αυτος ουτε ενα κοντρολ μια σωστη πασα κατι ρε παιδι μου.
Στην επιθεση μας τα περιμενουμε ολα απο τον βιερινια..... τη να κανει και αυτος μονος ειναι μπροστα.
ΥΓ ΠΑΜΠΛΟ ΑΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΦΑΟΥΛ ΣΤΟΝ ΛΙΝΟ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Α...Πια νοσοκομεία εφημερευουν εδώ στην "πρωτεύουσα" ????
Εδιτ: χαχαχ 1-1 τα σουτ!
Εδιτ: χαχαχ 1-1 τα σουτ!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
PAOKMANIA WEB RADIO .....STALLION LIVE APO TON NAO P.A.O.K---xanoumi ... ....http://87.117.196.97:25461/listen.pls
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Πάντως χειρότερα δεν γίνεται να παίξουμε, γι' αυτό και είμαι αισιόδοξος!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - AEK 16/3 21:00 conn-xTV
Πιστεύω ο Αθανασιάδης είναι λουκούμι για την περίσταση αλλά ο Χάβος δε ξέρω τι σκατά έχει στο μυαλό του!!
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη