Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21303
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21303
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21303
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21303
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
ο φίλος μου ο σατανάς πόσταρε το παρακάτω...είναι αλήθεια πως δεν χρειάζεται σατανική επιρροή για να καταλάβεις τι εννοεί...
[youtube]aGmAmJFUvzM&feature=fvwrel[/youtube]
[youtube]aGmAmJFUvzM&feature=fvwrel[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
αν και στον ΠΑΟΚ περισσότερο ταιριάζει άλλο...when the music is over...
cancel my subscription to the resurrection δημοσιοσχεσίτη (και εφόσον επιμένεις να είσαι δημοσιοσχεσίτης) Ζαγοράκη
[youtube]xkp8fNODegU[/youtube]
cancel my subscription to the resurrection δημοσιοσχεσίτη (και εφόσον επιμένεις να είσαι δημοσιοσχεσίτης) Ζαγοράκη
[youtube]xkp8fNODegU[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]RH_zJzR48M0[/youtube]

Θα'ρθουν καιροί
Που ακόμη και τα βαλσαμωμένα πουλιά
Θα ανοίξουν
Τις φτερούγες τους
Και θα αποχωρήσουν περήφανα
απο τις βιτρίνες μας.
Και εμείς
Οι δήθεν ζωντανοί και παντοδύναμοι
Πιο ηττημένοι απο ποτέ
Θα τα κυνηγάμε ασθμαίνοντας
Και θα ανεμίζουν στον αέρα
Ανήμπορες
Οι μπαλωμένες μας απόχες
-----------Γιάννης Αγγελάκας------------

Θα'ρθουν καιροί
Που ακόμη και τα βαλσαμωμένα πουλιά
Θα ανοίξουν
Τις φτερούγες τους
Και θα αποχωρήσουν περήφανα
απο τις βιτρίνες μας.
Και εμείς
Οι δήθεν ζωντανοί και παντοδύναμοι
Πιο ηττημένοι απο ποτέ
Θα τα κυνηγάμε ασθμαίνοντας
Και θα ανεμίζουν στον αέρα
Ανήμπορες
Οι μπαλωμένες μας απόχες
-----------Γιάννης Αγγελάκας------------