19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από moican4 »

Παντως αυτο που λεει ο Real , εχει δικιο και το παρατηρησα και χθες..
Και στο παιχνιδι με τον Εργοτελη ενω ηταν μονος και διπλα σε παικτη για να παρει την μπαλα, ο Λινο π.χ προτιμουσε να την περασει η στο κεντρο η απεναντι..
Το ιδιο εκανε και ο Γκαρσια χθες 2 φορες...
Μονο ο Τσιριλο εψαχνε να τον βρει και σε ορισμενες περιπτωσεις ο Ιβιτς.
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5431
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Σωστος, σε αρκετες περιπτωσεις φανηκε να μην τον εμπιστευονται ακομα οι υπολοιποι. Αυτο ομως ειναι θεμα χρονου και εμφανισεων. Το ιδιο εκανε και ο Γκαρσια με τον Τσουκαλα, αλλα μετα αλλαξε.
Μακαρι να συνεχισει ετσι, ειναι ευκαιρια να τον κερδισουμε σαν παικτη. Να παρει κι αλλες συμμετοχες, τωρα που γυριζει...!
Άβαταρ μέλους
crabsody_in_blue
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 13 Νοέμ 2010, 00:00

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από crabsody_in_blue »

Ανεβαίνει. Μακάρι να συνεχίσει. Βέβαια τώρα που γυρνάει ο Vierinha δεν πρέπει να τον φάει πάλι ο πάγκος. Πρέπει να του δοθούν κάποιες ευκαιρίες. Ας περάσει ο Vierinha δεξιά και να ξεκουραστεί και λίγο ο Σάλπι ώστε να είναι πιο φρέσκος στα play off. Αυτό μπορεί να γίνει σε ματς στην Τούμπα όπως με την Λάρισα και την Κέρκυρα.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21298
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από navigator11 »

για πρώτη φορά,μετά τον περσινό αγώνα με το λεβαδειακό,έδειξες κάτι.το γκόλ ήταν συνδυασμός κακής εκτίμησης του κηπουρού ν2 κ της δικής σου επιμονής κ μαγκιά σου.σε γενικές γραμμές δεν έκανες κ κάτι για το οποίο θα αναγκαζόμουν να σε αποθεώσω κιόλας.αλλά μου δημιούργησες κάποια περιέργεια για το μέλλον σου στον ΠΑΟΚ.μέχρι χτές ήμουν περίεργος για την τύχη σου μακριά από τον ΠΑΟΚ.εκμεταλλεύσου την ευκαιρία.όχι προφανώς αυτή που σου δίνω εγώ. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

D.A.A.T. έγραψε:Κλανει ο πεθαμενος??Θα δουμε..
ένα πριτς μόνο...ούτε καν προυτς[/quote]


ενα πριτσ,προυτσ εγινε τελικα..σφιξιμο,στο σφιξιμο λες να βγει καμια καλη???δυσκολο αλλα μακαρι.
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

οταν ειναι ξεμαρακαριστος η μπαλα δεν παει με τιποτα σαυτον μερικοι παιζουν το συστημα εγω σε σενα εσυ σε μενα.....να τα παρουμε για ακομα ενα χρονο .....το μελλον του ΠΑΟΚ ειναι οι νεαροι παιχτες του και η σωστη διαχειρηση τους
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

εισαι κακοπροαιρετος κριτης του βασιλη τους περπατητες που παιρνουν τα χοντρα συμβολαια δεν τους βλεπεις???? ο βασιλακης ειναι ταλενταρα και με το προσωπικο του παθος για διακριση εδωσε το εναυσμα για την ανατροπη μεσα στην τουμπα..
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

teod1980 έγραψε:Ο Κουτσιανικούλης εγακινιάζει νέο στυλ λακτίσματος...
Μετά τα φάουλ ''μπανάνα'' έχουμε τα σουτ ''ταπιά''....όταν και ο παίκτης αντί να σουτάρει σκοράρει με την πατούσα και τις τάπες...
:)
να σε ρωτησω κατι ?? εισαι σιγουρος οτι πλασαρε με τις ταπες???αν σου αποδειξω οτι πλασαρε κανονικοτατα τι αλλο θα βρεις να πεις για τον παιχτη? σε ρωταω ?
δικεφαλος σελιδα 5 ενθετη φοτο δειχνει ακριβως την στιγμη που ο κουτσια πλασαρει κανονικοτατα με το εσωτερικο του ποδιου και οχι με τις ταπες που λες ...........μαλλον δεν βλεπεις και πολυ καλα
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από teod1980 »

Χαβαλέ κάνουμε...ίσα ίσα που γουστάρω το παληκαράκι να παίξει μπάλα...

Ρε μήπως πρέπει να χαλαρώσετε λίγο όλοι; Μην χαλάτε το μυαλό σας για να την πείτε στον άλλο;
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Maximus »

Δεν εξηγειται αλλιως!

Ο Βασιλακης κανει λογαριασμους στο paokmania καθε τόσο και εκθειαζει τον εαυτο του! :lol:
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από niko70 »

Επιθεωρητής Maximus.... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Maximus »

Ε, μα δεν γινεται βρε niko60! :lol:

Καθε φορα που παιζει καλα ο Κουτσιανικουλης ή του ασκειται ανηλεη κριτική, τσουπ (!), εμφανιζεται ενα nickname τύπου "paokara", "paok- pantou", "paok-kai-sta-bouna", "paokleme" (τυχαια τα ονοματα) και αρχιζει "τι παιχταρας ειναι αυτος", "τι ταλεντο", "το νεο ταλεντ γκρικ σοου" κλπ! :lol:

ΥΓ.

Συγχωρεσε με φιλε "_paokara__", ελπιζω να μην με παρεξηγησες...
Gatsis_G4
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τετ 19 Δεκ 2007, 15:20

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Gatsis_G4 »

Δε χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε σε ακριβώς προηγούμενη δημοσίευση!
Thx, AdminTeam


Κάτσε ρε φίλε, πως μπορείς και βγάζεις ένα τέτοιο πόρισμα? Εγώ πάντα μπαίνω στο site και βλέπω νέα για τον Π.Α.Ο.Κ μας και ενημερώνομαι αλλά σπάνια εώς καθόλου να γράψω κάποιο σχόλιο. Άμα τύχει και το κάνω όμως τι θα σημαίνει? Πως επειδή δεν έχω γράψει ποτέ κάποιο σχόλιο θα σημαίνει και ότι λέω μπούρδες :?:

ΥΓ. Άντε και με τη νίκη αύριο η ομαδάρα μας! Κύπελλο εμείς ή κανείς! :pano:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από teod1980 »

Απλά σου λέει γιατί κάποιος που δεν δείχνει τόσο έντονη ευαισθησία σε ότι γίνεται στον ΠΑΟΚ και σε όλους τους παίκτες, δείχνει σε ένα μόνο άτομο μέσα στον ΠΑΟΚ.
Δηλαδή τι είναι αυτό που ωθεί κάποιον που δε γράφει για άλλους παίκτες για τους οποίους έχουν γίνει πόλεμοι εδώ μέσα αλλά μόνο σε μία περίπτωση θίγεται;
Gatsis_G4
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τετ 19 Δεκ 2007, 15:20

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Gatsis_G4 »

Δε χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε σε ακριβώς προηγούμενη δημοσίευση!
Thx, AdminTeam


Αν πιστεύει ο ίδιος πως θίγεται είναι δικαίωμά του. Δεν μπορείς να τον κατηγορήσεις για κάτι αλλά μπορείς να του μιλήσεις και να αλλάξει γνώμη! Μεμονωμένα περιστατικά πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν! :pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”