Σχολιασμός διαιτησίας
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Μακάρι να γίνει κάτι αλλά μάλλον μια απ' τα ίδια θα έχουμε.
PS: Η περσυνή διαιτησία του σπάθα μπροστά στο 2ο ημίχρονο του κουκουλάκη στην Ξάνθη το προηγούμενο Σάββατο, ήταν μουντιαλική διαιτησία. Μόνος του την έπαιζε την Κέρκυρα ο κουκουλάκης.
PS: Η περσυνή διαιτησία του σπάθα μπροστά στο 2ο ημίχρονο του κουκουλάκη στην Ξάνθη το προηγούμενο Σάββατο, ήταν μουντιαλική διαιτησία. Μόνος του την έπαιζε την Κέρκυρα ο κουκουλάκης.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Πριν 5 λεπτά στην εκπομπή του Κυριάκου Θωμαϊδη, ο Κώστας Τσαρούχας ανέφερε για το περσινό αρης-ΠΑΟΚ , ότι υπήρχε άτομο άσχετο με τις δύο ομάδες, που ενδιαφερόταν για το αποτέλεσμα του αγώνα...
Σε όλη τη διάρκεια της εκπομπής βέβαια αφήνει υπονοούμενα για τον πατέρα.
http://www.blueskytv.gr/index.php/live-tv/
Σε όλη τη διάρκεια της εκπομπής βέβαια αφήνει υπονοούμενα για τον πατέρα.
http://www.blueskytv.gr/index.php/live-tv/
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Μπα....δεν το νομιζω......απορω πως εφτασες σ'αυτο το συμπερασμα..
......Κ@ριολη Σπαθα.....αν νομιζεις οτι θα σε ξεχασουμε,γελιεσαι!
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Το θέμα είναι ότι πρόκειται για επώνυμη καταγγελία - που πρώτη φορά ακούω για τον αγώνα- αλλά και γιατί το λέει τώρα στον Θωμαϊδη και όχι στον εισαγγελέα...
Τράβα στον εισαγγελέα ρε Τσαρούχα και όλα τα άλλα άστα.
Τράβα στον εισαγγελέα ρε Τσαρούχα και όλα τα άλλα άστα.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Η εκπομπή του Τραπεζανίδη στην ετ3 είναι απλά τραγική. Δεν θα ασχοληθώ επί της ουσίας για την άχρωμη και άνευ ουσίας συζήτηση. Μια από τα ίδια, μπλα μπλα μπλα.
Θα σταθώ σε ένα σχόλιο τρύπημα του καλεσμένου φερετζέ του πούστη, που σχολίασε ότι χθες την συνέντευξη τύπου στην Τούμπα συντόνιζε ο μώραλης, αφήνοντας αιχμές εναντίον του Ζαγοράκη ότι οι gay κάνουν κουμάντο στο γήπεδό μας.
Καριόλη με το μούσι και την κατουρημένη αδερφόφατσα, όσο και να χτυπιέσαι το κωλοράδιό σου με τα σκουλήκια και τις γριές θα μείνει, ώσπου να κλείσει. Πουστράκι πισωγλέντη 666.
Θα σταθώ σε ένα σχόλιο τρύπημα του καλεσμένου φερετζέ του πούστη, που σχολίασε ότι χθες την συνέντευξη τύπου στην Τούμπα συντόνιζε ο μώραλης, αφήνοντας αιχμές εναντίον του Ζαγοράκη ότι οι gay κάνουν κουμάντο στο γήπεδό μας.
Καριόλη με το μούσι και την κατουρημένη αδερφόφατσα, όσο και να χτυπιέσαι το κωλοράδιό σου με τα σκουλήκια και τις γριές θα μείνει, ώσπου να κλείσει. Πουστράκι πισωγλέντη 666.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Το ξεφτιλισμένο ΣΚΑΪ του μεγαλομέτοχου (25%) Μαρινάκη είπε μέσω του "έγκυρου" καθηγητή διαιτησίας Περικλή Βασιλάκη ότι δεν έπρεπε να δοθεί το penalty!
Ευτυχώς.
Ευτυχώς.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Πολλά συγχαρητήρια στην διαιτησία του Μάνταλου που αφήνει ελπίδες.
Έκανε μικρά λάθη και αυτά ξεχωρίζουν ως ανθρώπινο λάθος και μπορούν να γίνουν ορατά και είναι ανεχτά σε σχέση με κάτι άλλους συναδέλφους του.
Η περίπτωση που τρώμε το γκολ απο το στημένο δεν μου φαίνεται ότι έχει γίνει φάουλ.
Παρ όλα αυτά το θεωρώ ανθρώπινο λάθος και όχι σπρώξιμο όπως κάνουν στους 2 μ@λ@κες του πρωταθλήματος συνεχώς.
Έκανε μικρά λάθη και αυτά ξεχωρίζουν ως ανθρώπινο λάθος και μπορούν να γίνουν ορατά και είναι ανεχτά σε σχέση με κάτι άλλους συναδέλφους του.
Η περίπτωση που τρώμε το γκολ απο το στημένο δεν μου φαίνεται ότι έχει γίνει φάουλ.
Παρ όλα αυτά το θεωρώ ανθρώπινο λάθος και όχι σπρώξιμο όπως κάνουν στους 2 μ@λ@κες του πρωταθλήματος συνεχώς.
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Διαφωνω αλλα δεν έχει καμία σημασία.
Ότι μπορούσε έκανε το παλικάρι.
Δεν χρειάστηκε να κάνει το κάτι παραπάνω.
ΔΕΝ δικαιολογεί παντως τη δική μας εμφανιση με τιποτα.
Ότι μπορούσε έκανε το παλικάρι.
Δεν χρειάστηκε να κάνει το κάτι παραπάνω.
ΔΕΝ δικαιολογεί παντως τη δική μας εμφανιση με τιποτα.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ο Μάνταλος μια χαρά μας έκλεινε το σπίτι άμα ήθελε.
Και δεν θα μπορούσες να του πεις και τίποτα.
Και δεν θα μπορούσες να του πεις και τίποτα.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Μια χαρά διαιτησία, κάτι τσόφλια τα έδωσε στο χανούμι αλλά εντάξει είμαστε ικανοποιημενοι αφού έπαιξε 49,9 - 50,1.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Περίμενα καλή διαιτησία χθες. Του κάκου. Όλα τα σπόρια στην ΑΕΚ.
Τραβάει φανέλα ο Μανωλάς; Σφυρίζει φάουλ στον Αναστασάκο.
Σε φάουλ του Ατρόμητου, με την ΑΕΚ να κάνει αντεπίθεση, αφήνει πλεονέκτημα (σωστά).
Όμως σε φάουλ της ΑΕΚ, με τον Ατρόμητο να βγαίνει στην κόντρα, σταματάει το παιχνίδι.
Και φυσικά ένα δυο τρία ανύπαρκτα φάουλ έξω από την περιοχή του Ατρόμητου, μπας και βάλουν γκολ τα υψηλόσωμα ταγάρια της ΑΕΚ.
Συγχαρητήρια Τάσο μου. 100% πολιτική η χθεσινή σου απόδοση. Αλλά σε εξέθεσε ο βοηθός με το οφσάιντ.
Τραβάει φανέλα ο Μανωλάς; Σφυρίζει φάουλ στον Αναστασάκο.
Σε φάουλ του Ατρόμητου, με την ΑΕΚ να κάνει αντεπίθεση, αφήνει πλεονέκτημα (σωστά).
Όμως σε φάουλ της ΑΕΚ, με τον Ατρόμητο να βγαίνει στην κόντρα, σταματάει το παιχνίδι.
Και φυσικά ένα δυο τρία ανύπαρκτα φάουλ έξω από την περιοχή του Ατρόμητου, μπας και βάλουν γκολ τα υψηλόσωμα ταγάρια της ΑΕΚ.
Συγχαρητήρια Τάσο μου. 100% πολιτική η χθεσινή σου απόδοση. Αλλά σε εξέθεσε ο βοηθός με το οφσάιντ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Ένας φίλος και συνάδελφός μου ΑΕΚτσής, μου είπε ότι η διαιτητική εύνοια προς την ΑΕΚ οφείλεται σε εντολές του Μπέου, προκειμένου να βγει στην Ευρώπη.
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
ωραια η βρωμοκουλα!!
στο 208' γκολ και περναει τον βαζελο στο κυπελο
με 2 κοκκινες υπερ στο πρωτο ματς με εμας που δεν επρεπε να εχει ουτε φιλαθλους
50ρησια διατησια στην Τουμπα
αεροπλανικο πεναλτακι χθες με τον πεο
σιχαμενοι οτι χειροτερο ειστε τατιανες της χαβουζας
στο 208' γκολ και περναει τον βαζελο στο κυπελο
με 2 κοκκινες υπερ στο πρωτο ματς με εμας που δεν επρεπε να εχει ουτε φιλαθλους
50ρησια διατησια στην Τουμπα
αεροπλανικο πεναλτακι χθες με τον πεο
σιχαμενοι οτι χειροτερο ειστε τατιανες της χαβουζας
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: Σχολιασμός διαιτησίας
Πρέπει εκεί στην ΠΑΕ και όλοι οι φίλαθλοι-οπαδοί να καταλάβουν οτι ο Κάκος είναι εξειδικευμένος στην MICROΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ, αποφεύγει τα χοντρά λάθη, αυτά που χαρακτηρίζουν την αλοίωση του αποτελέσματος, λες και τα πολλά μικρά και έξυπνα λάθη δεν καθορίζουν το αποτέλεσμα ενός παιχνιδιού.
Πόσες φορές πρέπει να κλάψουμε ακόμα, για να βάλουμε μυαλό...;
ΞΥΠΝΑΤΕ εκεί στην ΠΑΕ, μήπως και γλυτώσουμε μερικά εγκεφαλικά συνοπαδών μας. Διαφορετικά για κάθε εγκεφαλικό που θα συμβεί θα θεωρηθείτε ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ.
ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΔΡΆΣΕ ΑΜΕΣΑ..ΧΘΕΣ !

Πόσες φορές πρέπει να κλάψουμε ακόμα, για να βάλουμε μυαλό...;
ΞΥΠΝΑΤΕ εκεί στην ΠΑΕ, μήπως και γλυτώσουμε μερικά εγκεφαλικά συνοπαδών μας. Διαφορετικά για κάθε εγκεφαλικό που θα συμβεί θα θεωρηθείτε ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ.
ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΔΡΆΣΕ ΑΜΕΣΑ..ΧΘΕΣ !