91. Dario Krešić

monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από monopaokre »

κάκιστος σήμερα...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ατολμια στις εξοδους
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από eleos »

Απο εκεί που είχαμε 2 ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΡΕΣ πάμε να απαξιώσουμε και τους 2...
Ήρθε η ώρα να κάτσει και λίγο πάγκο, αφού δε πάει καλά και ο Κώστας είναι για τα ντέρμπι.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Petm »

εντάξει κάθε 10 παιχνίδια τερματοφύλακα δε θα αλλάζουμε.
για το goal σήμερα δεν έχει ευθύνη. ήταν βολίδα

για κάποιες άλλες αστάθειες , τέτοια ώρα τέτοια λόγια. ντέρμπι είναι, όλοι είναι υπό πίεση , όλα γίνονται γρήγορα , είναι λογικό να γίνουν μικρολαθάκια
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από teod1980 »

monopaokre έγραψε:κάκιστος σήμερα...
Δεν αφήνεις τα ''κάκιστος'' και τέτοια και να αρχίσεις να λες και δύο κουβέντες παραπάνω γιατί τα ότι λες...
Επιχειρήματα, u know ?
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Pegasus »

Ούτε το μεγάλο λάθος έκανε σήμερα ούτε τη μεγάλη απόκρουση.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από eleos »

Petm έγραψε:εντάξει κάθε 10 παιχνίδια τερματοφύλακα δε θα αλλάζουμε.
για το goal σήμερα δεν έχει ευθύνη. ήταν βολίδα
...
Προσωπικά δε το θεωρώ τόσο βολίδα...
Είχε αφήσει 1 μέτρο ανοιχτή την κλειστή γωνία.
Δεν ήταν στη σωστή θέση και συνεπώς φταίει.
Χαμηλά στην κλειστή ήταν το σούτ, αν ήταν εκεί που έπρεπε απλά θα άπλωνε 1 εκατοστο το πόδι..

Και αν έχεις 2 ισάξιους τερματοφύλακες, γιατί να μην αλλάξεις όταν ο ένας είναι ψιλοντεφορμέ?
Άβαταρ μέλους
nick_shortjohn
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από nick_shortjohn »

Λύση της 10ετίας ή της 20ετίας είπαμε;
Μπάγερν...
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Petm »

eleos και οι δυο τερματοφύλακες το ίδιο μου φαίνονται.

λόγο τύχης παίζει αυτή τη στιγμή ο κρέσιτς , δε βλέπω γιατί να αλλαχτεί για 4h φορα ο τερματοφύλακας τη φετινή σεζόν. τα στατιστικά του χαλκιά είναι λίγο καλύτερα, αλλα όχι πολύ καλύτερα.

βασικά δε βλέπω να αλλάζει ως το τέλος του πρωταθλήματος. στα play off ίσwς ναι

ΥΓ: όσον αφορά τη θέση στο goal του djebour, μια χαρά μου φάνηκε η θέση του. μιλάμε για τετατετ με απόσταση 3-4 μέτρwν μεταξύ τερματοφύλακα-djebour, όχι για στημένο με 5 παίκτες στο τοίχος. έχει δυο γωνιές να καλύψει όχι μια, αλλα εντάξει ακόμα και έτσι ψιλό καλυμμένη την είχε , όσο μπορούσε να την έχει με το djebour στ 4 μετρα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Τρί 15 Μαρ 2011, 00:50, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από navigator11 »

λοιπόν προσωπικά μπήκα στο γήπεδο λίγο μετά το 20ό λεπτό.όσο τον είδα αγωνιζόμενο,σε επιστροφές της μπάλας από αμυντικούς μας πέταξε το τόπι ΑΝΑΙΤΙΑ κ ΦΟΒΙΣΜΕΝΑ πλάγια,δίνοντας επιθέσεις στους ερυθρόκωλους.στο 2ο ημίχρονο θυμάμαι 2 τουλάχιστον φάσεις,νομίζω από στημένα του ιμπαμπάζα,που χέστηκε πάνω του να κουνήσει το ποδαράκι του να καθαρίσει τον κίνδυνο.το παιδί είναι παντελώς άβουλο,όταν απαιτείται.αν βελτιωθεί σε επίπεδο προσωπικότητας αγωνιστικά,έχει προοπτικές.ακόμα ΔΕΝ σε καμία περίπτωση.

πέτμ,στα πλέι-όφ,που οι αγώνες θα έχουν πίεση,εύχομαι να <<δικαιωθείς>>.ας παίξει 4 ματσάκια ακόμα κ αν δυσαρεστηθεί στον πάγκο κατά τα πλέι-όφ,υπάρχει κι ο φάν χάαλ,που τον θέλει ωσάν τρελός (το κυριολεκτικό ή μεταφορικό του επιθετικού προσδιορισμού τρελός το αφήνω στην κρίση του καθενός).
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Maximus »

Θα ηθελα παντως να δω και τον Κρεσιτς σε μια ομάδα με καλη αμυντικη λειτουργια...

Ο τερματοφυλακας ειναι ο μονος μεσα στην ποδοσφαιρικη ενδεκαδα, που εξαρταται η απόδοση του σε τοσο μεγαλο ποσοστο απο τους υπολοιπους 10...

Ακόμα και τον καλυτερο τερματοφυλακα του κοσμου να βαλεις, αν η αμυνα σου ειναι σκορποχωρι, τα μπαλακια σου θα τα φας!

Ενώ απο την άλλη ενας μετριος με μια καλη αμυνα, αν κανει ακομα και τα πιο απλα πραγματα, μπορει να δειξει σταθεροτητα και ουσια στο παιχνιδι του...
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Olorin »

Τελικα παει στην Μπαγιερν?

Υποψιαζομαι οτι οταν ξαναβρεθει στον παγκο λιαν συντομως, ο Φαν Χαλ θα ξαναμιλησει επι του θεματος.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από gika »

Maximus έγραψε: Ενώ απο την άλλη ενας μετριος με μια καλη αμυνα, αν κανει ακομα και τα πιο απλα πραγματα, μπορει να δειξει σταθεροτητα και ουσια στο παιχνιδι του...
πχ Χαλκιας περσυ...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από navigator11 »

Olorin έγραψε:Τελικα παει στην Μπαγιερν?

Υποψιαζομαι οτι οταν ξαναβρεθει στον παγκο λιαν συντομως, ο Φαν Χαλ θα ξαναμιλησει επι του θεματος.

δυστυχώς για μπάγερν δεν το βλέπω.ο φάν χάαλ πιθανώς θα κουνήσει μαντήλι μετά τα χθεσινά,οπότε μόναχο γιόκ.στον επόμενο σταθμό της καριέρας λοιπόν του φάν χάαλ θα τον ακολουθήσει,αν εξακολουθεί να τον πιστεύει κ να τον θέλει όσο θρυλείται ο ντάτς.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Petm »

gika έγραψε:
Maximus έγραψε: Ενώ απο την άλλη ενας μετριος με μια καλη αμυνα, αν κανει ακομα και τα πιο απλα πραγματα, μπορει να δειξει σταθεροτητα και ουσια στο παιχνιδι του...
πχ Χαλκιας περσυ...
το έχουμε ξαναπεί, αλλα ας το ξαναπούμε μια φορα ακόμα.

δε φταίει ο Χαλκιάς αν ο Santos πέρσι τον θεωρούσε καλύτερο τερματοφύλακα για την ομάδα από το κρέσιτς με αποτέλεσμα ο κρέσιτς να βγάλει όλη τη χρονια στο πάγκο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”