91. Dario Krešić
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 91. Dario Krešić
Απο εκεί που είχαμε 2 ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΡΕΣ πάμε να απαξιώσουμε και τους 2...
Ήρθε η ώρα να κάτσει και λίγο πάγκο, αφού δε πάει καλά και ο Κώστας είναι για τα ντέρμπι.
Ήρθε η ώρα να κάτσει και λίγο πάγκο, αφού δε πάει καλά και ο Κώστας είναι για τα ντέρμπι.
Re: 91. Dario Krešić
εντάξει κάθε 10 παιχνίδια τερματοφύλακα δε θα αλλάζουμε.
για το goal σήμερα δεν έχει ευθύνη. ήταν βολίδα
για κάποιες άλλες αστάθειες , τέτοια ώρα τέτοια λόγια. ντέρμπι είναι, όλοι είναι υπό πίεση , όλα γίνονται γρήγορα , είναι λογικό να γίνουν μικρολαθάκια
για το goal σήμερα δεν έχει ευθύνη. ήταν βολίδα
για κάποιες άλλες αστάθειες , τέτοια ώρα τέτοια λόγια. ντέρμπι είναι, όλοι είναι υπό πίεση , όλα γίνονται γρήγορα , είναι λογικό να γίνουν μικρολαθάκια
Re: 91. Dario Krešić
Δεν αφήνεις τα ''κάκιστος'' και τέτοια και να αρχίσεις να λες και δύο κουβέντες παραπάνω γιατί τα ότι λες...monopaokre έγραψε:κάκιστος σήμερα...
Επιχειρήματα, u know ?
Re: 91. Dario Krešić
Προσωπικά δε το θεωρώ τόσο βολίδα...Petm έγραψε:εντάξει κάθε 10 παιχνίδια τερματοφύλακα δε θα αλλάζουμε.
για το goal σήμερα δεν έχει ευθύνη. ήταν βολίδα
...
Είχε αφήσει 1 μέτρο ανοιχτή την κλειστή γωνία.
Δεν ήταν στη σωστή θέση και συνεπώς φταίει.
Χαμηλά στην κλειστή ήταν το σούτ, αν ήταν εκεί που έπρεπε απλά θα άπλωνε 1 εκατοστο το πόδι..
Και αν έχεις 2 ισάξιους τερματοφύλακες, γιατί να μην αλλάξεις όταν ο ένας είναι ψιλοντεφορμέ?
- nick_shortjohn
- Δημοσιεύσεις: 343
- Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
- Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...
Re: 91. Dario Krešić
eleos και οι δυο τερματοφύλακες το ίδιο μου φαίνονται.
λόγο τύχης παίζει αυτή τη στιγμή ο κρέσιτς , δε βλέπω γιατί να αλλαχτεί για 4h φορα ο τερματοφύλακας τη φετινή σεζόν. τα στατιστικά του χαλκιά είναι λίγο καλύτερα, αλλα όχι πολύ καλύτερα.
βασικά δε βλέπω να αλλάζει ως το τέλος του πρωταθλήματος. στα play off ίσwς ναι
ΥΓ: όσον αφορά τη θέση στο goal του djebour, μια χαρά μου φάνηκε η θέση του. μιλάμε για τετατετ με απόσταση 3-4 μέτρwν μεταξύ τερματοφύλακα-djebour, όχι για στημένο με 5 παίκτες στο τοίχος. έχει δυο γωνιές να καλύψει όχι μια, αλλα εντάξει ακόμα και έτσι ψιλό καλυμμένη την είχε , όσο μπορούσε να την έχει με το djebour στ 4 μετρα
λόγο τύχης παίζει αυτή τη στιγμή ο κρέσιτς , δε βλέπω γιατί να αλλαχτεί για 4h φορα ο τερματοφύλακας τη φετινή σεζόν. τα στατιστικά του χαλκιά είναι λίγο καλύτερα, αλλα όχι πολύ καλύτερα.
βασικά δε βλέπω να αλλάζει ως το τέλος του πρωταθλήματος. στα play off ίσwς ναι
ΥΓ: όσον αφορά τη θέση στο goal του djebour, μια χαρά μου φάνηκε η θέση του. μιλάμε για τετατετ με απόσταση 3-4 μέτρwν μεταξύ τερματοφύλακα-djebour, όχι για στημένο με 5 παίκτες στο τοίχος. έχει δυο γωνιές να καλύψει όχι μια, αλλα εντάξει ακόμα και έτσι ψιλό καλυμμένη την είχε , όσο μπορούσε να την έχει με το djebour στ 4 μετρα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Τρί 15 Μαρ 2011, 00:50, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 91. Dario Krešić
λοιπόν προσωπικά μπήκα στο γήπεδο λίγο μετά το 20ό λεπτό.όσο τον είδα αγωνιζόμενο,σε επιστροφές της μπάλας από αμυντικούς μας πέταξε το τόπι ΑΝΑΙΤΙΑ κ ΦΟΒΙΣΜΕΝΑ πλάγια,δίνοντας επιθέσεις στους ερυθρόκωλους.στο 2ο ημίχρονο θυμάμαι 2 τουλάχιστον φάσεις,νομίζω από στημένα του ιμπαμπάζα,που χέστηκε πάνω του να κουνήσει το ποδαράκι του να καθαρίσει τον κίνδυνο.το παιδί είναι παντελώς άβουλο,όταν απαιτείται.αν βελτιωθεί σε επίπεδο προσωπικότητας αγωνιστικά,έχει προοπτικές.ακόμα ΔΕΝ σε καμία περίπτωση.
πέτμ,στα πλέι-όφ,που οι αγώνες θα έχουν πίεση,εύχομαι να <<δικαιωθείς>>.ας παίξει 4 ματσάκια ακόμα κ αν δυσαρεστηθεί στον πάγκο κατά τα πλέι-όφ,υπάρχει κι ο φάν χάαλ,που τον θέλει ωσάν τρελός (το κυριολεκτικό ή μεταφορικό του επιθετικού προσδιορισμού τρελός το αφήνω στην κρίση του καθενός).
πέτμ,στα πλέι-όφ,που οι αγώνες θα έχουν πίεση,εύχομαι να <<δικαιωθείς>>.ας παίξει 4 ματσάκια ακόμα κ αν δυσαρεστηθεί στον πάγκο κατά τα πλέι-όφ,υπάρχει κι ο φάν χάαλ,που τον θέλει ωσάν τρελός (το κυριολεκτικό ή μεταφορικό του επιθετικού προσδιορισμού τρελός το αφήνω στην κρίση του καθενός).
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 91. Dario Krešić
Θα ηθελα παντως να δω και τον Κρεσιτς σε μια ομάδα με καλη αμυντικη λειτουργια...
Ο τερματοφυλακας ειναι ο μονος μεσα στην ποδοσφαιρικη ενδεκαδα, που εξαρταται η απόδοση του σε τοσο μεγαλο ποσοστο απο τους υπολοιπους 10...
Ακόμα και τον καλυτερο τερματοφυλακα του κοσμου να βαλεις, αν η αμυνα σου ειναι σκορποχωρι, τα μπαλακια σου θα τα φας!
Ενώ απο την άλλη ενας μετριος με μια καλη αμυνα, αν κανει ακομα και τα πιο απλα πραγματα, μπορει να δειξει σταθεροτητα και ουσια στο παιχνιδι του...
Ο τερματοφυλακας ειναι ο μονος μεσα στην ποδοσφαιρικη ενδεκαδα, που εξαρταται η απόδοση του σε τοσο μεγαλο ποσοστο απο τους υπολοιπους 10...
Ακόμα και τον καλυτερο τερματοφυλακα του κοσμου να βαλεις, αν η αμυνα σου ειναι σκορποχωρι, τα μπαλακια σου θα τα φας!
Ενώ απο την άλλη ενας μετριος με μια καλη αμυνα, αν κανει ακομα και τα πιο απλα πραγματα, μπορει να δειξει σταθεροτητα και ουσια στο παιχνιδι του...
Re: 91. Dario Krešić
Τελικα παει στην Μπαγιερν?
Υποψιαζομαι οτι οταν ξαναβρεθει στον παγκο λιαν συντομως, ο Φαν Χαλ θα ξαναμιλησει επι του θεματος.
Υποψιαζομαι οτι οταν ξαναβρεθει στον παγκο λιαν συντομως, ο Φαν Χαλ θα ξαναμιλησει επι του θεματος.
Re: 91. Dario Krešić
πχ Χαλκιας περσυ...Maximus έγραψε: Ενώ απο την άλλη ενας μετριος με μια καλη αμυνα, αν κανει ακομα και τα πιο απλα πραγματα, μπορει να δειξει σταθεροτητα και ουσια στο παιχνιδι του...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 91. Dario Krešić
Olorin έγραψε:Τελικα παει στην Μπαγιερν?
Υποψιαζομαι οτι οταν ξαναβρεθει στον παγκο λιαν συντομως, ο Φαν Χαλ θα ξαναμιλησει επι του θεματος.
δυστυχώς για μπάγερν δεν το βλέπω.ο φάν χάαλ πιθανώς θα κουνήσει μαντήλι μετά τα χθεσινά,οπότε μόναχο γιόκ.στον επόμενο σταθμό της καριέρας λοιπόν του φάν χάαλ θα τον ακολουθήσει,αν εξακολουθεί να τον πιστεύει κ να τον θέλει όσο θρυλείται ο ντάτς.
Re: 91. Dario Krešić
το έχουμε ξαναπεί, αλλα ας το ξαναπούμε μια φορα ακόμα.gika έγραψε:πχ Χαλκιας περσυ...Maximus έγραψε: Ενώ απο την άλλη ενας μετριος με μια καλη αμυνα, αν κανει ακομα και τα πιο απλα πραγματα, μπορει να δειξει σταθεροτητα και ουσια στο παιχνιδι του...
δε φταίει ο Χαλκιάς αν ο Santos πέρσι τον θεωρούσε καλύτερο τερματοφύλακα για την ομάδα από το κρέσιτς με αποτέλεσμα ο κρέσιτς να βγάλει όλη τη χρονια στο πάγκο.