91. Dario Krešić
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 91. Dario Krešić
αν ισχύει αυτό που υπαινίσσεστε κ υποψιάζομαι,είναι ακόμα πιο τραγικός ως επαγγελματίας τερματάς.όφειλε να έχει ήδη μάθει πως πιάνονται ακόμα και τα ... πουλιά στον αέρα,όχι μόνο η μπάλα.μηδενική γνωσιακή προσληψιμότητα

- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 91. Dario Krešić
Απο αλλου τον περιμεναμε τον πορνοσταρ (σεξι Μπρουνο), απο αλλου μας ηρθε! 
ΥΓ.
Αν και ειχα μια ελπιδα οτι θα ηταν ο "σεξι Σωτήρης", αλλα τελος παντων...
ΥΓ.
Αν και ειχα μια ελπιδα οτι θα ηταν ο "σεξι Σωτήρης", αλλα τελος παντων...
Re: 91. Dario Krešić
Σπού σκ@τ@ το άκουσες, πουθενά δεν άκουσα όνομα!!!???!?D.A.A.T. έγραψε:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
εισαι σοβαρος ρε Νταριο?????????????????????
ελπιζω παπας
Re: 91. Dario Krešić
Kolokotronis_4 έγραψε:Σωστότατη η επιλογή του Χάβου να τον βάλει μετά το ντόρτι με το χανούμι.
Αν δεν τον έβαζε θα τον κατέστρεφε.
Και τον δικαίωσε παίζοντας πολύ καλά.
Βαρέθηκα αυτήν την ανούσια σύγκριση Χαλκιά και Κρέσιτς.
Και οι 2 ισάξιοι γκολκήπερ είναι παίχτες του ΠΑΟΚ.
αντε μπραβο εμεις ειμαστε ικανοι να καψουμε και τους δυο πολυ καλους τερματοφυλακες που εχουμε ....
χαλαρωστε και σκεφτητε λιγο την ομαδα που ειναι πανω απο ολα.....
Re: 91. Dario Krešić
αδερφε μου το ειπανε ανθρωποι που μαλλον γνωριζουν...εξου και το ελπιζω να ειναι παπας..eleos έγραψε:Σπού σκ@τ@ το άκουσες, πουθενά δεν άκουσα όνομα!!!???!?D.A.A.T. έγραψε:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
εισαι σοβαρος ρε Νταριο?????????????????????
ελπιζω παπας
τεσπα..μαλακια μου.
συγνωμη γιατι οτι και να κανει δν μας αφορα
Re: 91. Dario Krešić
Δηλ. αν δε θέλει να κάνει μεταγραφή , τι γίνεταιlefis έγραψε:αν και εκανε μια καταπληκτικη αποκρουση στο σουτ του μπουντιμιρ έκανε και παλι ενα τραγικο διωξιμο με τα ποδια στην αρχη του αγωνα που κατ'εμε γίνονται οι εξης μ@λ@κιες : ο μαλεζας του γυρναει χωρις λογο την μπαλα η οποία αρχίζει να αναπηδά και λόγω του γηπέδου και ο κρέσιτς αντί να την σταματήσει και να την διώξει (δεν πιεζόταν) την διωχνει με την μια και βγαίναι πλάγιο με αποτελεσμα να παρει ο εργοτελης την μπαλα χωρίς κόπο. αυτό το πράγμα πρέπει να το βελτιώσει αν θέλει να κάνει μεταγραφή.
Θες μεταγραφή
Δε θες μεταγραφή
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2079
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.
Re: 91. Dario Krešić
Ο σημερινός "Φίλαθλος" δημοσιεύει το ίδιο ροζ παπαρολόγημα
με πρωταγωνίστρια την Τζούλια Α.
μόνο που στη θέση του Κρέσιτς αναφέρει τον Ζλάταν.
Διασταυρωμένα πράματα!
Και εγώ λέω ότι
η μητέρα του Καραγιαννίδη πεζοδρομιάζεται κατά Συγγρού μεριά
ενώ η αδελφή του Κόκε πηγαίνει με άλογα
όποτε της δίνουν... ρεπό ο αδελφός της με τον Σηφάκη.
Πού θέλω να καταλήξω;
Επειδή πες-πες, στο τέλος κάτι μένει,
μην αναπαράγετε/διαδίδετε κουτσομπολιά
που ακόμα και εαν έχουν κάποια δόση αλήθειας
εξυπηρετούν οποιονδήποτε άλλο εκτός από τον ΠΑΟΚ.
με πρωταγωνίστρια την Τζούλια Α.
μόνο που στη θέση του Κρέσιτς αναφέρει τον Ζλάταν.
Διασταυρωμένα πράματα!
Και εγώ λέω ότι
η μητέρα του Καραγιαννίδη πεζοδρομιάζεται κατά Συγγρού μεριά
ενώ η αδελφή του Κόκε πηγαίνει με άλογα
όποτε της δίνουν... ρεπό ο αδελφός της με τον Σηφάκη.
Πού θέλω να καταλήξω;
Επειδή πες-πες, στο τέλος κάτι μένει,
μην αναπαράγετε/διαδίδετε κουτσομπολιά
που ακόμα και εαν έχουν κάποια δόση αλήθειας
εξυπηρετούν οποιονδήποτε άλλο εκτός από τον ΠΑΟΚ.
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 91. Dario Krešić
Α να μπράβο.eorptol έγραψε:Kolokotronis_4 έγραψε:Σωστότατη η επιλογή του Χάβου να τον βάλει μετά το ντόρτι με το χανούμι.
Αν δεν τον έβαζε θα τον κατέστρεφε.
Και τον δικαίωσε παίζοντας πολύ καλά.
Βαρέθηκα αυτήν την ανούσια σύγκριση Χαλκιά και Κρέσιτς.
Και οι 2 ισάξιοι γκολκήπερ είναι παίχτες του ΠΑΟΚ.
αντε μπραβο εμεις ειμαστε ικανοι να καψουμε και τους δυο πολυ καλους τερματοφυλακες που εχουμε ....
χαλαρωστε και σκεφτητε λιγο την ομαδα που ειναι πανω απο ολα.....
Re: 91. Dario Krešić
And the Oscar goes to:
It' s not so difficult. Avoid scatology.PRAKTORINOS έγραψε:Επειδή πες-πες, στο τέλος κάτι μένει,
μην αναπαράγετε/διαδίδετε κουτσομπολιά
που ακόμα και εαν έχουν κάποια δόση αλήθειας
εξυπηρετούν οποιονδήποτε άλλο εκτός από τον ΠΑΟΚ.
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: 91. Dario Krešić
Έλα ρε Κρέσιτς!
Τα έχει κάνει όλα και τα έχει πει όλα. Αλλά ως σύντροφος ποδοσφαιριστή, δεν είχε εμφανιστεί ακόμα. Τώρα, η Τζούλια και σε WAG, αν πιστέψουμε τις φήμες από τη Θεσσαλονίκη.
Όπως λέγεται, η Τζούλια έχει «κλέψει» την καρδιά ενός γνωστού ποδοσφαιριστή από τη Θεσσαλονίκη, και μάλιστα σκέφτεται για χάρη του να μετακομίσει μόνιμα στη συμπρωτεύουσα, συνδυάζοντας και τις επαγγελματικές τις ασχολίες. Οι φήμες αναφέρουν πως ο «εκλεκτός» της καρδιάς της αγωνίζεται στην ομάδα του ΠΑΟΚ…
http://www.gazzetta.gr/component/k2/ite ... F%84%CF%82
Τα έχει κάνει όλα και τα έχει πει όλα. Αλλά ως σύντροφος ποδοσφαιριστή, δεν είχε εμφανιστεί ακόμα. Τώρα, η Τζούλια και σε WAG, αν πιστέψουμε τις φήμες από τη Θεσσαλονίκη.
Όπως λέγεται, η Τζούλια έχει «κλέψει» την καρδιά ενός γνωστού ποδοσφαιριστή από τη Θεσσαλονίκη, και μάλιστα σκέφτεται για χάρη του να μετακομίσει μόνιμα στη συμπρωτεύουσα, συνδυάζοντας και τις επαγγελματικές τις ασχολίες. Οι φήμες αναφέρουν πως ο «εκλεκτός» της καρδιάς της αγωνίζεται στην ομάδα του ΠΑΟΚ…
http://www.gazzetta.gr/component/k2/ite ... F%84%CF%82
Re: 91. Dario Krešić
Τελικά οι Πωλονοί δεν έχουν γούστο.. Τη τζούλια ρε;; Έλεος. Κάποτε άξιζε σαν γκόμενα... Τώρα έιναι για τον... Χάθηκε να παραδειγματιστείς από τον Ιταλό συμπαίκτη σου; Ή από τον Ναφτί;;;;;;;;