11. Zlatan Muslimović
Re: 11. Zlatan Muslimović
Γιατί, έχει πουθενά άδικο σε αυτά που δήλωσε;;;;
1)Καθυστερήσεις στις πληρωμές υπάρχουν
2)Η ομάδα είναι γερασμένη... χάσαμε 4-0 από την αεκ και μας έλειπε ο 34χρονος Γκαρσία
3)Αν θεωρείτε όλοι σας ενισχύσεις του Σαβίνιδες, Εττό, Αρίας, Μπουσαιντίδες, Φιλομένους κτλ κτλ, τότε τι να πούμε..
Μια χαρά τα είπε.... και το κυριότερο είναι ότι μας στέρησαν το όραμα που είχαμε τα τελευταία χρόνια.... αυτό δεν το είπε , αλλά το εννόησε... για αυτό θέλει να φύγει... γιατί με αυτη την κατάσταση που επικρατεί τον τελευταίο χρόνο δεν υπάρχει πλέον όραμα...
1)Καθυστερήσεις στις πληρωμές υπάρχουν
2)Η ομάδα είναι γερασμένη... χάσαμε 4-0 από την αεκ και μας έλειπε ο 34χρονος Γκαρσία
3)Αν θεωρείτε όλοι σας ενισχύσεις του Σαβίνιδες, Εττό, Αρίας, Μπουσαιντίδες, Φιλομένους κτλ κτλ, τότε τι να πούμε..
Μια χαρά τα είπε.... και το κυριότερο είναι ότι μας στέρησαν το όραμα που είχαμε τα τελευταία χρόνια.... αυτό δεν το είπε , αλλά το εννόησε... για αυτό θέλει να φύγει... γιατί με αυτη την κατάσταση που επικρατεί τον τελευταίο χρόνο δεν υπάρχει πλέον όραμα...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ioanmits την Δευ 07 Μαρ 2011, 23:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 11. Zlatan Muslimović
Ο πιο ψηλα αμοιβόμενος παίχτης μας?
ΜΠΑΑΑΑΑ...
Ελεος ρε φίλε, τι λες?
Ακόμα στην ομάδα είναι, δε τα λες αυτα όταν είσαι σε μία ομάδα.
Πρόστιμο χθες.
ΜΠΑΑΑΑΑ...
Ελεος ρε φίλε, τι λες?
Ακόμα στην ομάδα είναι, δε τα λες αυτα όταν είσαι σε μία ομάδα.
Πρόστιμο χθες.
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: 11. Zlatan Muslimović
Ευχαριστώ για όλα, διότι ως Παοκτσής δεν είμαι αχάριστος. Με τις τελευταίες δηλώσεις σου όμως τα γ@μησες όλα λεβέντη μου!
Στο καλό λοιπόν και να μην μας γράφεις...
Στο καλό λοιπόν και να μην μας γράφεις...
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: 11. Zlatan Muslimović
Περιμένετε να επιβεβαιωθεί το άρθρο και μετά πείτε ότι θέλετε. Μην αρχίζει το κράξιμο από ένα άρθρο. Με βάζει σε προβληματισμούς όμως το ότι η πηγή είναι τα Σπορ του Βορρά...
Re: 11. Zlatan Muslimović
Καλα ρε τη τρελαθήκατε ολοι?
ειπε κατι λαθος απο ολα αυτα? αν ναι τη?
ειπε καποιο ψεμα?..... ειπε αυτα που γινοντε ακριβος με το ονομα τους (αν ειναι αληθεινες οι δηλωσεις.
Πεσατε απο τα συνεφα ε δεν ξερατε τιποτα για πληρωμες κτλ...
ειπε κατι λαθος απο ολα αυτα? αν ναι τη?
ειπε καποιο ψεμα?..... ειπε αυτα που γινοντε ακριβος με το ονομα τους (αν ειναι αληθεινες οι δηλωσεις.
Πεσατε απο τα συνεφα ε δεν ξερατε τιποτα για πληρωμες κτλ...
Re: 11. Zlatan Muslimović
Η πηγή είναι η fotbollskanalen.se , σιγά μη τάλεγε στα σπορ...
Falegkos θα το ξαναπώ
αυτα τα πράγματα όταν είσαι ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟΛΟΥΣ (έστω και καθυστερημένα), και που επέλεξες να μείνεις τώρα το χειμώνα ΔΕ ΤΑ ΛΕΣ.
Απλά.
Falegkos θα το ξαναπώ
αυτα τα πράγματα όταν είσαι ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟΛΟΥΣ (έστω και καθυστερημένα), και που επέλεξες να μείνεις τώρα το χειμώνα ΔΕ ΤΑ ΛΕΣ.
Απλά.
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: 11. Zlatan Muslimović
θα τον γουσταρα να τα ελεγε και περυσι η φετος οταν επαιζε να γινει ανανεωση και ελεγε θελω να μεινω για παντα και ειμαι ΠΑΟΚΑΡΑ ,μολις ειδε οτι δεν παει για ανανεωση τοτε τα ειπε,αρα οι δηλωσεις του για μενα ειναι σε λαθος στιγμη,ολοι ξερουμε τι γινεται με τις πληρωμες
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cristiano4 την Δευ 07 Μαρ 2011, 23:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 11. Zlatan Muslimović
Μια χαρά τα είπε.
Καθυστερήσεις στις πληρωμές υπάρχουν.
Νέοι σε ηλικία παίκτες δεν έρχονται.
Οι μεταγραφές που γίνονται δεν δίνουν κανένα όραμα.
Δεν υπάρχει καμία διάθεση να γίνει κάποια επένδυση.
Οι οπαδοί εδώ είναι οι καλύτεροι στον κόσμο.
Ποιο από τα 5 είναι λάθος;;;; Ε;;;;
Καθυστερήσεις στις πληρωμές υπάρχουν.
Νέοι σε ηλικία παίκτες δεν έρχονται.
Οι μεταγραφές που γίνονται δεν δίνουν κανένα όραμα.
Δεν υπάρχει καμία διάθεση να γίνει κάποια επένδυση.
Οι οπαδοί εδώ είναι οι καλύτεροι στον κόσμο.
Ποιο από τα 5 είναι λάθος;;;; Ε;;;;
Re: 11. Zlatan Muslimović
Δεν τα λες αυτα αλλα οταν λενε για οικογενιακα κληματα και αγαπες και χαρες χερομαστε... τοτε τα λεμε?
Ποτε δεν με πειραξε η αληθεια και πραγματικα προσωπικα προτιμω να ξερω και τα καλα και τα κακα που νιωθι καθε παικτης και που γινοντε στην ομαδα και οχι τα "ειμαστε μια αγαπημενη οικογενια και ειμαστε ολοι ΠΑΟΚτσακια τρελα " κτλ κτλ.
Καταλαβα την αποψη σου απλα αυτην ειναι η δικη μου.
Ποτε δεν με πειραξε η αληθεια και πραγματικα προσωπικα προτιμω να ξερω και τα καλα και τα κακα που νιωθι καθε παικτης και που γινοντε στην ομαδα και οχι τα "ειμαστε μια αγαπημενη οικογενια και ειμαστε ολοι ΠΑΟΚτσακια τρελα " κτλ κτλ.
Καταλαβα την αποψη σου απλα αυτην ειναι η δικη μου.
Re: 11. Zlatan Muslimović
To να δηλώνεις το ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ, ονομάζεται "βόμβες" και "Δηλώσεις Σοκ" στον ΠΑΟΚ του 2011.
Δηλαδή που διαφωνείται? Απλήρωτοι, γηρασμένοι και χωρίς στόχους(εκτός του Κυπέλλου), χωρίς μέλλον, χωρίς πλάνο.
Δηλαδή που διαφωνείται? Απλήρωτοι, γηρασμένοι και χωρίς στόχους(εκτός του Κυπέλλου), χωρίς μέλλον, χωρίς πλάνο.
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: 11. Zlatan Muslimović
Η ελληνική πηγή που τα έβγαλε πρώτη εννοώ καρντάσι. Αυτό με παραξενεύει.eleos έγραψε:Η πηγή είναι η fotbollskanalen.se , σιγά μη τάλεγε στα σπορ...
Falegkos θα το ξαναπώ
αυτα τα πράγματα όταν είσαι ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟΛΟΥΣ (έστω και καθυστερημένα), και που επέλεξες να μείνεις τώρα το χειμώνα ΔΕ ΤΑ ΛΕΣ.
Απλά.
Re: 11. Zlatan Muslimović
αυτα που σκεφτομαστε ολοι ειπε...
αρχιζει το ''διακριτικο φαγωμα'' των παικτων απο τους δημοσιογραφους... (σταζει δηλητηριο χαχαχα)
αρχιζει το ''διακριτικο φαγωμα'' των παικτων απο τους δημοσιογραφους... (σταζει δηλητηριο χαχαχα)
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: 11. Zlatan Muslimović
Και για του λόγου του αληθές.
http://www.fotbollskanalen.se/1.2044652
Πάνω κάτω όπως τα γράφει στα ελληνικά είναι το άρθρο με κάτι ασήμαντες παραλείψεις.
http://www.fotbollskanalen.se/1.2044652
Πάνω κάτω όπως τα γράφει στα ελληνικά είναι το άρθρο με κάτι ασήμαντες παραλείψεις.
Re: 11. Zlatan Muslimović
τακτικες ρουλη μου θυμιζουν αυτα των αρδ...
να δειτε που θα βγουν κι αλλοι παικτες ''αχρηστοι φιλοχρηματοι και που θα σταζουν δηλητηριο'' απο τους αρδ
απλα για να μην υπαρξουν πολλες αντιδρασεις στην αποχωρηση τους
να δειτε που θα βγουν κι αλλοι παικτες ''αχρηστοι φιλοχρηματοι και που θα σταζουν δηλητηριο'' απο τους αρδ
απλα για να μην υπαρξουν πολλες αντιδρασεις στην αποχωρηση τους