11. Zlatan Muslimović

Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από ioanmits »

Γιατί, έχει πουθενά άδικο σε αυτά που δήλωσε;;;;

1)Καθυστερήσεις στις πληρωμές υπάρχουν
2)Η ομάδα είναι γερασμένη... χάσαμε 4-0 από την αεκ και μας έλειπε ο 34χρονος Γκαρσία
3)Αν θεωρείτε όλοι σας ενισχύσεις του Σαβίνιδες, Εττό, Αρίας, Μπουσαιντίδες, Φιλομένους κτλ κτλ, τότε τι να πούμε..

Μια χαρά τα είπε.... και το κυριότερο είναι ότι μας στέρησαν το όραμα που είχαμε τα τελευταία χρόνια.... αυτό δεν το είπε , αλλά το εννόησε... για αυτό θέλει να φύγει... γιατί με αυτη την κατάσταση που επικρατεί τον τελευταίο χρόνο δεν υπάρχει πλέον όραμα...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ioanmits την Δευ 07 Μαρ 2011, 23:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από eleos »

Ο πιο ψηλα αμοιβόμενος παίχτης μας?
ΜΠΑΑΑΑΑ...

Ελεος ρε φίλε, τι λες?
Ακόμα στην ομάδα είναι, δε τα λες αυτα όταν είσαι σε μία ομάδα.
Πρόστιμο χθες.
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Ευχαριστώ για όλα, διότι ως Παοκτσής δεν είμαι αχάριστος. Με τις τελευταίες δηλώσεις σου όμως τα γ@μησες όλα λεβέντη μου!

Στο καλό λοιπόν και να μην μας γράφεις...
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Περιμένετε να επιβεβαιωθεί το άρθρο και μετά πείτε ότι θέλετε. Μην αρχίζει το κράξιμο από ένα άρθρο. Με βάζει σε προβληματισμούς όμως το ότι η πηγή είναι τα Σπορ του Βορρά...
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από Falegkos »

Καλα ρε τη τρελαθήκατε ολοι?
ειπε κατι λαθος απο ολα αυτα? αν ναι τη?

ειπε καποιο ψεμα?..... ειπε αυτα που γινοντε ακριβος με το ονομα τους (αν ειναι αληθεινες οι δηλωσεις.


Πεσατε απο τα συνεφα ε δεν ξερατε τιποτα για πληρωμες κτλ...
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από eleos »

Η πηγή είναι η fotbollskanalen.se , σιγά μη τάλεγε στα σπορ...

Falegkos θα το ξαναπώ
αυτα τα πράγματα όταν είσαι ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟΛΟΥΣ (έστω και καθυστερημένα), και που επέλεξες να μείνεις τώρα το χειμώνα ΔΕ ΤΑ ΛΕΣ.

Απλά.
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από cristiano4 »

θα τον γουσταρα να τα ελεγε και περυσι η φετος οταν επαιζε να γινει ανανεωση και ελεγε θελω να μεινω για παντα και ειμαι ΠΑΟΚΑΡΑ ,μολις ειδε οτι δεν παει για ανανεωση τοτε τα ειπε,αρα οι δηλωσεις του για μενα ειναι σε λαθος στιγμη,ολοι ξερουμε τι γινεται με τις πληρωμες
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cristiano4 την Δευ 07 Μαρ 2011, 23:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από gika »

Μια χαρά τα είπε.

Καθυστερήσεις στις πληρωμές υπάρχουν.
Νέοι σε ηλικία παίκτες δεν έρχονται.
Οι μεταγραφές που γίνονται δεν δίνουν κανένα όραμα.
Δεν υπάρχει καμία διάθεση να γίνει κάποια επένδυση.
Οι οπαδοί εδώ είναι οι καλύτεροι στον κόσμο.

Ποιο από τα 5 είναι λάθος;;;; Ε;;;;
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από Falegkos »

Δεν τα λες αυτα αλλα οταν λενε για οικογενιακα κληματα και αγαπες και χαρες χερομαστε... τοτε τα λεμε?

Ποτε δεν με πειραξε η αληθεια και πραγματικα προσωπικα προτιμω να ξερω και τα καλα και τα κακα που νιωθι καθε παικτης και που γινοντε στην ομαδα και οχι τα "ειμαστε μια αγαπημενη οικογενια και ειμαστε ολοι ΠΑΟΚτσακια τρελα " κτλ κτλ.

Καταλαβα την αποψη σου απλα αυτην ειναι η δικη μου.
LoverBoy
Δημοσιεύσεις: 835
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 02:34

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από LoverBoy »

To να δηλώνεις το ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ, ονομάζεται "βόμβες" και "Δηλώσεις Σοκ" στον ΠΑΟΚ του 2011.

Δηλαδή που διαφωνείται? Απλήρωτοι, γηρασμένοι και χωρίς στόχους(εκτός του Κυπέλλου), χωρίς μέλλον, χωρίς πλάνο.
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

eleos έγραψε:Η πηγή είναι η fotbollskanalen.se , σιγά μη τάλεγε στα σπορ...

Falegkos θα το ξαναπώ
αυτα τα πράγματα όταν είσαι ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟΛΟΥΣ (έστω και καθυστερημένα), και που επέλεξες να μείνεις τώρα το χειμώνα ΔΕ ΤΑ ΛΕΣ.

Απλά.
Η ελληνική πηγή που τα έβγαλε πρώτη εννοώ καρντάσι. Αυτό με παραξενεύει.
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από Boksic4 »

αυτα που σκεφτομαστε ολοι ειπε...

αρχιζει το ''διακριτικο φαγωμα'' των παικτων απο τους δημοσιογραφους... (σταζει δηλητηριο χαχαχα)
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Και για του λόγου του αληθές.

http://www.fotbollskanalen.se/1.2044652

Πάνω κάτω όπως τα γράφει στα ελληνικά είναι το άρθρο με κάτι ασήμαντες παραλείψεις.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από teod1980 »

+1926 στον παίκτη...
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: 11. Zlatan Muslimović

Δημοσίευση από Boksic4 »

τακτικες ρουλη μου θυμιζουν αυτα των αρδ...

να δειτε που θα βγουν κι αλλοι παικτες ''αχρηστοι φιλοχρηματοι και που θα σταζουν δηλητηριο'' απο τους αρδ
απλα για να μην υπαρξουν πολλες αντιδρασεις στην αποχωρηση τους
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”