Θεόδωρος Ζαγοράκης
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Το προβλημα δεν ειναι ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΑΣ.
ΕΙΝΑΙ και θα ΕΙΝΑΙ οτι πολυτιμοτερο και καθαρο εχει να επιδειξει ο συλογος μας γενικα σε ολα τα επιπεδα.
Το προβλημα ειναι ο προπονητης η κολονα του ποδοσφαιρικου τμηματος.
ΕΙΝΑΙ και θα ΕΙΝΑΙ οτι πολυτιμοτερο και καθαρο εχει να επιδειξει ο συλογος μας γενικα σε ολα τα επιπεδα.
Το προβλημα ειναι ο προπονητης η κολονα του ποδοσφαιρικου τμηματος.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ρε ομο ι δεάτες κατταλάβατε τι σημαίνει οικονομική κρίση????????????
Οικονομικη κρίση σημαίνει:
Χορηγοί που δέν έχουν ρευστότητα και στην καλύτερη δεν πληρώνουν στον προκαθορισμένο χρόνο.
Κόσμος που δύσκολα πλέον μπορεί να στηρίζει οικονομικά την ομάδα.
Παίχτες που για τους παραπάνω λογους δεν πληρώνονται στη ώρα τους και κόσμος που αναρωτιέται, ελαφρά τη καρδία, που πήγαν τα λεφτά.
Τηλεοπτικά που καθόλου δεν ειναι σίγουρο οτι θα συνεχίσουν στο ιδιο μεχρι τώρα υψηλό επίπεδο.
Γενικά σημαίνει οτι δύσκολα μπορείσ να προγραμματίσεις και να σχεδιάσεις γιατί δεν μπορείς βάσιμα να προβλέψεις
τα μελοντικά σου έσοδα.
Σημαίνει χαμηλά την μπάλλα να τα κατφερουμε, οσο καλύτερα, μεχρι να αλλάξει η κατάσταση.
Τι λοιπόν περιμένετε να κάνει ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ.
Πρέπει να υποθηκεύσει το μέλον της ΠΑΕ και να την οδηγήσει σε καταστροφή για να κάνει το κέφι των " ΠΑΟΚ εισαι" ????????
Οικονομικη κρίση σημαίνει:
Χορηγοί που δέν έχουν ρευστότητα και στην καλύτερη δεν πληρώνουν στον προκαθορισμένο χρόνο.
Κόσμος που δύσκολα πλέον μπορεί να στηρίζει οικονομικά την ομάδα.
Παίχτες που για τους παραπάνω λογους δεν πληρώνονται στη ώρα τους και κόσμος που αναρωτιέται, ελαφρά τη καρδία, που πήγαν τα λεφτά.
Τηλεοπτικά που καθόλου δεν ειναι σίγουρο οτι θα συνεχίσουν στο ιδιο μεχρι τώρα υψηλό επίπεδο.
Γενικά σημαίνει οτι δύσκολα μπορείσ να προγραμματίσεις και να σχεδιάσεις γιατί δεν μπορείς βάσιμα να προβλέψεις
τα μελοντικά σου έσοδα.
Σημαίνει χαμηλά την μπάλλα να τα κατφερουμε, οσο καλύτερα, μεχρι να αλλάξει η κατάσταση.
Τι λοιπόν περιμένετε να κάνει ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ.
Πρέπει να υποθηκεύσει το μέλον της ΠΑΕ και να την οδηγήσει σε καταστροφή για να κάνει το κέφι των " ΠΑΟΚ εισαι" ????????
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Αν όχι ο Ζαγοράκης τότε ποιός?
Ζαγοράκης ή χάος?
Aυτά τα διλλήματα τελικά έχουν πολύ πλάκα.
Οπως πλάκα έχουν και οι προσπάθειες για φίμωση οποιασδήποτε κριτικής στα πεπραγμένα της διοίκησης με το ατράνταχο επιχείρημα πως όποιος την κάνει πρέπει την επόμενη στιγμή να είναι και έτοιμος να αναλάβει αυτός την προεδρία στον ΠΑΟΚ....λες και για να έχει κάποιος το δικαίωμα να λέει πως ο Γιωργάκης ή ο Κωστάκης τα γάμησαν πρέπει την επόμενη στιγμή να είναι έτοιμος να αναλάβει την πρωθυπουργία της χώρας.
Μ' αυτά και μ' αυτά, με το δικαίωμα του οποιουδήποτε(ακόμα και του Ζαγοράκη) να είναι πρόεδρος στον ΠΑΟΚ και δεν πά να έχει προπονητή απ' την ομάδα του χωριού του και διοίκηση τους παιδικούς του φίλους,με τις αποθεωτικές υποδοχές στα αεροδρόμια για το παραμικρό,με την μείωση των απαιτήσεων του ΠΑΟΚτσή που κατάντησε σήμερα μπρός σ' αυτήν την κατάσταση να νοσταλγεί την εποχή που έκανε 3 χρόνια να πάρει ένα ντέρμπυ απ' το ΠΟΚ,που ακόμα και στο ρούλη με την παραπλήσια φετινή πορεία γίνεται της πουτάνας(και δεν τους πήρε ούτε 1 μήνα να καταλάβουν πως με πορδές στον πάγκο αυγά δεν βάφονται) και δω όλοι μας είμαστε στη νιρβάνα μας,μ' αυτήν την αστεία ομάδα από πάσης άποψης την κούλα που ακόμα και αυτήν την υποτίθεται χρυσή εποχή σου να σου έχει ρίξει δύο τεσσάρες και να σε κερδίζει μέσα-έξω συνεχώς και συ να ιδρώνεις να την κερδίσεις ΜΙΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΦΟΡΑ στο 90τόσο αντί να ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ να την διασύρεις(γιατί για διασυρμό ήταν φέτος στην Τούμπα) και ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ γιατί δεν έγινε αυτό.....
Μ' αυτά και μ' αυτά ο ΠΑΟΚ μίκρυνε πολύ με τις όποιες αναλαμπές του κάποια χρόνια....μίκρυνε απ' αυτό που εγώ τον θυμόμουν όταν ήμουνα παιδί.
Και όσο αφορά τουλάχιστον εμένα αυτό που αγαπάω,καλύτερα θα είναι να το δώ να πεθαίνει παρά να μικρύνει κι άλλο.
Ζαγοράκης ή χάος?
Aυτά τα διλλήματα τελικά έχουν πολύ πλάκα.
Οπως πλάκα έχουν και οι προσπάθειες για φίμωση οποιασδήποτε κριτικής στα πεπραγμένα της διοίκησης με το ατράνταχο επιχείρημα πως όποιος την κάνει πρέπει την επόμενη στιγμή να είναι και έτοιμος να αναλάβει αυτός την προεδρία στον ΠΑΟΚ....λες και για να έχει κάποιος το δικαίωμα να λέει πως ο Γιωργάκης ή ο Κωστάκης τα γάμησαν πρέπει την επόμενη στιγμή να είναι έτοιμος να αναλάβει την πρωθυπουργία της χώρας.
Μ' αυτά και μ' αυτά, με το δικαίωμα του οποιουδήποτε(ακόμα και του Ζαγοράκη) να είναι πρόεδρος στον ΠΑΟΚ και δεν πά να έχει προπονητή απ' την ομάδα του χωριού του και διοίκηση τους παιδικούς του φίλους,με τις αποθεωτικές υποδοχές στα αεροδρόμια για το παραμικρό,με την μείωση των απαιτήσεων του ΠΑΟΚτσή που κατάντησε σήμερα μπρός σ' αυτήν την κατάσταση να νοσταλγεί την εποχή που έκανε 3 χρόνια να πάρει ένα ντέρμπυ απ' το ΠΟΚ,που ακόμα και στο ρούλη με την παραπλήσια φετινή πορεία γίνεται της πουτάνας(και δεν τους πήρε ούτε 1 μήνα να καταλάβουν πως με πορδές στον πάγκο αυγά δεν βάφονται) και δω όλοι μας είμαστε στη νιρβάνα μας,μ' αυτήν την αστεία ομάδα από πάσης άποψης την κούλα που ακόμα και αυτήν την υποτίθεται χρυσή εποχή σου να σου έχει ρίξει δύο τεσσάρες και να σε κερδίζει μέσα-έξω συνεχώς και συ να ιδρώνεις να την κερδίσεις ΜΙΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΦΟΡΑ στο 90τόσο αντί να ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ να την διασύρεις(γιατί για διασυρμό ήταν φέτος στην Τούμπα) και ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ γιατί δεν έγινε αυτό.....
Μ' αυτά και μ' αυτά ο ΠΑΟΚ μίκρυνε πολύ με τις όποιες αναλαμπές του κάποια χρόνια....μίκρυνε απ' αυτό που εγώ τον θυμόμουν όταν ήμουνα παιδί.
Και όσο αφορά τουλάχιστον εμένα αυτό που αγαπάω,καλύτερα θα είναι να το δώ να πεθαίνει παρά να μικρύνει κι άλλο.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
γιατι δν παει κανεις ν κραξει και στο αντιστοιχο του μπασκετ που εχουν φυγει ποσοι παιχτες απο την ομαδα και δν δινουν λογαριασμο σε κανεναν?εκει εχουν κανει μπουρδελο την ομαδα και κανεις δν μιλαει αλλα ναι εδω φταιει ο ζαγορακης(να τον κρεμασουμε να δω τι θα κανουμε)!καλη η κριτικη ρε μαγκες αλλα εσεις η ιδιοι δν βαρεθηκατε?νομιζετε οτι θ αλλαξουν πολλα απο τ σχολια εδω μεσα?μονο κλιμα δημιουργουμε!
ΚΑΙ Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΝΕΧΕΤΕ ΑΚΟΜΗ!
ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΖΑΓΟΡ!!!!!!
ΚΑΙ Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΝΕΧΕΤΕ ΑΚΟΜΗ!
ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΖΑΓΟΡ!!!!!!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Και οι άνθρωποι γύρω από το αγωνιστικό τμήμα θα προσθέσω αδελφέ μου...Ο Πρόεδρος απλά είναι συνυπεύθυνος γιατί αυτός το αποφάσισε έτσι...!!!!PAPA TSIBIKOS έγραψε:Το προβλημα δεν ειναι ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΑΣ.
ΕΙΝΑΙ και θα ΕΙΝΑΙ οτι πολυτιμοτερο και καθαρο εχει να επιδειξει ο συλογος μας γενικα σε ολα τα επιπεδα.
Το προβλημα ειναι ο προπονητης η κολονα του ποδοσφαιρικου τμηματος.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
αδερφια οι παιχτες δν φταινε?για μενα αυτοι φταινει και η αδιαφορια τους.αμα θελουν ν παιξουν παιζουν αν οχι βλεπουμε τ αποτελεσματα!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Μακάρι να πάμε σαράντα χρόνια πίσω!η χρυσή ομάδα της δεκαετίας του εβδομήντα!eleos έγραψε:Ακριβώς...gika έγραψε:...
Άρα δεν μας κάνει ούτε αυτός; Και τότε ποιος;;
Έχεις να προτείνεις όνομα; Ξέρεις κάποιον καλύτερο; Αν ναι, πες τον να πάει να αναλάβει. Δεν είναι χούντα ο Ζαγοράκης. ΑΝ όμως δεν ξέρεις, καλύτερα να στηρίξεις την μία και μοναδική σου επιλογή.
Κάθε φορά τα ίδια.
Δεν είναι προφανές ότι αν φύγει ο Ζαγόρ θα πάμε 40 χρόνια πίσω?
Δε φτάνει που έχεις ΜΟΝΟ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ,
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΗΚΑΡΙ,
έχεις και πρόβλημα!!!
ΕΛΕΟΣΣΣΣ
-
Dimg4
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ναι αλλα μετα να παμε στο 85 και κατευθειαν στην περσινη χρονια με 2 στασεις 2001 και 2003...

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
να συγκεντρωθουμε ολοι στους αγωνες που ερχονται και ειδικα στο ματς με κουλα περιμενω να παιξουμε μπαλα και εμεις ......

- Mutasevic
- Δημοσιεύσεις: 1054
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 20:15
- Τοποθεσία: πλανητης Καξξον Γαλαξιας ΠΑΟΚ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Εμενα η προταση μου ειναι πολυ πιο απλη εχω κατι κονε με εξωγηινους που κατεχουν κατι χρονοπυλες α μπω μεσα σε μια α καθαρισω στην κουνια του το θειο σωκρατη στα καπακια α φαω μαρινακηδες πατερες και τα αλλα τα σοου.μετα οταν γυρισω στο παρον α μαζεψω καμια 50.000 απο μας α κανουμε μια εταιρια α κολλαμε απο 30ε το μηνα και α διοικουμε τον ΠΑΟΚ.Επειτα θα παω ναραξω μετο ΠΑΟΚΙ απο την σουηδια που την εχει δει πολυ σφαιρικα την δουλεια να ψηνουμε μπιφτεκια αρκουδας πανω σε κανα βουνο.Παντως η ουεφα ειναι θεμα χρονου να κανει ντου και να ψαξει το κωλοχανειο που λεγεται ελληνικο πρωταθλημα εχει ποσο καιρο φωτιζουμε την περιοχη μας σαν χριστουγεννιατικο δεντρο με κομμενα κεφαλια κρεμασμενα πανω και θελουμε συμμαζεμα .οπως μπουκαρε και το ΔΝΤ ετσι α μπουκαρουν και αυτοι και μετα Πιλαφιους κτλ κρεμασμα ολους
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
κοιτα ο λαγογιαννης και ο παπαδοπουλος ειναι μια λυση και μαλιστα θα ενωσουν τον κοσμο θα φερουν χορηγουςabg12d34 έγραψε:και μετα απο μια εβδομαδα τιμωρια ξαναγραφω και μαλλον δεν εχω και την διαθεση να ξαναγραψω μια και αυτοι που κανουν ταχα μου το κουμαντο κοβουν εμενα που λεω αυτο που σκεφτομαι .....νομιζουν οτι καποιον εβρισα......ενω αυτους που με τον γεμπελικο λογο τους εδω και αρκετο καιρο ζητουν την απομακρινση του ζαγορακη ...εχθες ενας το ζητησε και αμεσα..... εξακολουθουν και λενε την αποψη τους ανετοι.
και οπως εχετε δει και οι ποιο πολλοι ολο και περισοτεροι με αρνητικη.....κριτικη το λεμε τωρα....διαθεση εμφανιζοντε μεσα στο φορουμ και στρεφοντε κατα παντων
πρωτη φορα ειδα τον ΠΑΟΚ το 77 σε φιλικο με το σκουλικι στην τουμπα και θα τον βλεπω σιγουρα αλλα τοσα χρονια μεχρι να την κανω απο αυτον τον κοσμο ενα πραγμα θα μου ειναι παντα μεσα στο μιαλο μου
την μεγαλητερη ζημια την κανουμε εμεις οι ιδιοι.....σε σενα το λεω τερατιε με το 2 και σε σενα το λεω κος.....
συνεχιστε με τον ιδιο ρυθμο το εργο που αναλαβατε και οταν την κανει ο σκυλος ...ενταξη μωρε...θα αναλαβει ο ........λαγογγια;νης.....η στην καλητερη ο παπαπδοπουλας......
το ιδιο καναμε και με τον φαλακρα και ανελαβε ο........ σαββιδης και ο ναχαμε να λεγαμε και απο τοτε ο ΠΑΟΚ απο 1-2-3τος σταθερα εχανε την θεση του σε αυτο που εγω τουλαχιστον γνωρισα
δεν γαμης ομως και ποιος ειμαι εγω που λεω αυτες τις παπαριες...αρκει να ακουγομαστε ολοι
κλπ. εχουν σχεδιο και θα σπανε και καμμια πορτα στα γραφεια της σουπερ ληγκα
δεν ειναι σαν του αρη και αυτα δυσκολα θα περασουν σε μας......
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
σας εχει πιασει τρομος μηπως φυγει και καταστραφει η ομαδα.
Για μερικούς εδώ μέσα το ο,τι υπερασπιζόμαστε τον Ζαγοράκη είναι επειδή φοβόμαστε για την καταστροφή της ομάδας.
Και Ναι!Έχουν δίκιο!Ένας από τους λόγους είναι αυτός.Φοβόμαστε να γυρίσουμε πίσω στο απόλυτο μηδέν,στην ανυπαρξία.(το οποίο μπορεί να συμβεί από μια απλή απόφαση του μπουχτισμένου Ζαγοράκη).Γιατί το να φοβάσαι μήπως χάσεις κάτι ,προϋποθέτει να έχεις κάτι.Κάτι το οποίο βέβαια θα πρέπει να είναι πολύτιμο(χέστηκες αν χάσεις τα παλιά σου τα παπούτσια).Και για μας ο ΠΑΟΚ είναι ότι πολυτιμότερο.
Όμως ο κυριότερος λόγος που τον υπερασπιζόμαστε με τόση θέρμη είναι γιατί απλά δεν είμαστε αγνώμονες.Ξερούμε πότε πρέπει να νοιώθουμε υποχρέωση σε κάποιον.Και αυτό το αντιλαμβανόμαστε από το αποτέλεσμα.Και ο Ζαγοράκης έχει αποτέλεσμα.
Πέρυσι ο Δικέφαλος "πετούσε" στο πρωτάθλημα(διαικδικώντας το μάλιστα,καταφέρνοντας να βγει στο ΤσουΛου).
Φέτος "πετούσε" στην Ευρώπη, καταφέρνοντας να βρίσκεται στην καλύτερη θέση της Παγκόσμιας κατάταξης από κάθε άλλη Ελληνική ομάδα).
Τώρα αν για κάποιους αυτό που έχει πετύχει ο Ζαγοράκης (με τα λίγα μέσα που διαθέτει ,καθώς και τον πόλεμο που του γίνεται)δεν τους είναι αρκετό , τι να πω ;
Ας φύγει και ας κλαίμε όλοι μαζί μετά!
Αλλά έτσι είναι οι Έλληνες μέχρι και τον Κολοκοτρώνη "χώσανε" φυλακή.(χωρίς να είναι το μοναδικό παράδειγμα στην ιστορία μας).Εμείς γιατί να διαφέρουμε;
Αχάριστοι μέχρι εκεί που δεν παίρνει.
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!
ΥΓ.Το ξέρω ότι στο πρωτάθλημα δεν τα πάμε καλά.Και ο Ζαγοράκης το ξέρει.Αλλά με το ρόστερ (χρήματα) που έχουμε τι παραπάνω μπορείς να κάνεις;
Εδώ και ο βάζελος που είναι από τις πλουσιότερες ομάδες του Ελληνικού πρωταθλήματος και έχασε από την Λάρισα.Όσο για τον θρύνο τί να πω;Αποκλεισμός στην Ευρώπη από το καλοκαίρι και παίρνει το πρωτάθλημα με καλύτερο παίχτη του, τον "διαιτητή".Δεν ξέρω για ποιο λόγο δεν θέλουμε να δούμε την αλήθεια;Ίσως να ήταν καλύτερα, αν ο Ζαγοράκης στην αρχή κάθε σεζόν μας ρωτούσε πρώτα "Σε ποια διοργάνωση από όλες θέλετε να πρωταγωνιστήσουμε φέτος;" γιατί σε όλες με τα χρήματα(ρόστερ)που έχουμε δεν γίνεται.Την απόφαση θα την παίρναμε εμείς
και ο Ζαγοράκης θα είχε το κεφάλι του ήσυχο.
ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ
Ε!
ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ
Για μερικούς εδώ μέσα το ο,τι υπερασπιζόμαστε τον Ζαγοράκη είναι επειδή φοβόμαστε για την καταστροφή της ομάδας.
Και Ναι!Έχουν δίκιο!Ένας από τους λόγους είναι αυτός.Φοβόμαστε να γυρίσουμε πίσω στο απόλυτο μηδέν,στην ανυπαρξία.(το οποίο μπορεί να συμβεί από μια απλή απόφαση του μπουχτισμένου Ζαγοράκη).Γιατί το να φοβάσαι μήπως χάσεις κάτι ,προϋποθέτει να έχεις κάτι.Κάτι το οποίο βέβαια θα πρέπει να είναι πολύτιμο(χέστηκες αν χάσεις τα παλιά σου τα παπούτσια).Και για μας ο ΠΑΟΚ είναι ότι πολυτιμότερο.
Όμως ο κυριότερος λόγος που τον υπερασπιζόμαστε με τόση θέρμη είναι γιατί απλά δεν είμαστε αγνώμονες.Ξερούμε πότε πρέπει να νοιώθουμε υποχρέωση σε κάποιον.Και αυτό το αντιλαμβανόμαστε από το αποτέλεσμα.Και ο Ζαγοράκης έχει αποτέλεσμα.
Πέρυσι ο Δικέφαλος "πετούσε" στο πρωτάθλημα(διαικδικώντας το μάλιστα,καταφέρνοντας να βγει στο ΤσουΛου).
Φέτος "πετούσε" στην Ευρώπη, καταφέρνοντας να βρίσκεται στην καλύτερη θέση της Παγκόσμιας κατάταξης από κάθε άλλη Ελληνική ομάδα).
Τώρα αν για κάποιους αυτό που έχει πετύχει ο Ζαγοράκης (με τα λίγα μέσα που διαθέτει ,καθώς και τον πόλεμο που του γίνεται)δεν τους είναι αρκετό , τι να πω ;
Ας φύγει και ας κλαίμε όλοι μαζί μετά!
Αλλά έτσι είναι οι Έλληνες μέχρι και τον Κολοκοτρώνη "χώσανε" φυλακή.(χωρίς να είναι το μοναδικό παράδειγμα στην ιστορία μας).Εμείς γιατί να διαφέρουμε;
Αχάριστοι μέχρι εκεί που δεν παίρνει.
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!
ΥΓ.Το ξέρω ότι στο πρωτάθλημα δεν τα πάμε καλά.Και ο Ζαγοράκης το ξέρει.Αλλά με το ρόστερ (χρήματα) που έχουμε τι παραπάνω μπορείς να κάνεις;
Εδώ και ο βάζελος που είναι από τις πλουσιότερες ομάδες του Ελληνικού πρωταθλήματος και έχασε από την Λάρισα.Όσο για τον θρύνο τί να πω;Αποκλεισμός στην Ευρώπη από το καλοκαίρι και παίρνει το πρωτάθλημα με καλύτερο παίχτη του, τον "διαιτητή".Δεν ξέρω για ποιο λόγο δεν θέλουμε να δούμε την αλήθεια;Ίσως να ήταν καλύτερα, αν ο Ζαγοράκης στην αρχή κάθε σεζόν μας ρωτούσε πρώτα "Σε ποια διοργάνωση από όλες θέλετε να πρωταγωνιστήσουμε φέτος;" γιατί σε όλες με τα χρήματα(ρόστερ)που έχουμε δεν γίνεται.Την απόφαση θα την παίρναμε εμείς
ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ
Ε!
ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Αν ήθελε να κάνει κάτι τέτοιο, για πιο λόγο να αναλάβει τον ΠΑΟΚ; Όχι πως δεν μπορεί να το κάνει και τώρα,αφού πρώτα τα βροντήξει όλα κάτω, μπουχτισμένος από το άδικο κράξιμο που ακούει κάθε φορά.Τον έχουμε σκάσει τον άνθρωπο! Πόλεμο από την Αθήνα , πόλεμο κι από εμάς!desperando έγραψε:αυτο που βλεπω εγω δυστυχως ειναι τι ο Ζαγορκης περιμενει το τελος της περιοδου για να παει στην οικογενια του και να χαρει ολα αυτα που με κοπους τοσα χρονια απεκτησε
Ωραία στήριξη του κάνουμε!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ!!!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Μια εβδομάδα πριν : (μεταξύ άλλων)
Σήμερα : (μεταξύ άλλων)
Χωρίς Σχόλια
abg12d34 έγραψε:αυτον τον ΗΛΙΘΕΙΟ τον τερατιο με το 2 πως τον κρατατε ακομη εδω μεσα
abg12d34 έγραψε:![]()
![]()
σε αυτους που κανουν ......ταχαμου.....κουμαντο εδω μεσα
abg12d34 έγραψε:....αυτον τον ΒΛΑΚΑ ..... αυτος ο ΠΑΝΙΒΛΑΚΑΣ..... ακου ρε τον καμενο ... ρε φυτο...
abg12d34 έγραψε:...και αν τα σβησετε αυτα που γραφω θα τα ξαναγραψω μεχρι να καταλαβετε οτι .....
Σήμερα : (μεταξύ άλλων)
abg12d34 έγραψε:και μετα απο μια εβδομαδα τιμωρια ξαναγραφω και μαλλον δεν εχω και την διαθεση να ξαναγραψω μια και αυτοι που κανουν ταχα μου το κουμαντο κοβουν εμενα που λεω αυτο που σκεφτομαι .....νομιζουν οτι καποιον εβρισα......
Χωρίς Σχόλια
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Δε ζητάμε παικταράδες και μπάτζετ τρελό γιατί δεν το έχουμε το χρήμα...
Ένα πλάνο ρε φίλε να μπορέσουμε να πιστέψουμε...
Ένα πλάνο ρε φίλε να μπορέσουμε να πιστέψουμε...