Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Χμμμ...με δεδομένο οτι και τα δύο κυκλοφόρησαν το 97, δεν παίζει θέμα "επιρροών".
Οι Χ από την αρχή προσπάθησαν να διαφοροποιηθούν από τους DT, οι οποίοι εγώ θεωρώ οτι παίζουν ένα fusion prog ανάλογα τις ορέξεις τους σε κάθε δίσκο. Οι Χ πάντα είχαν ένα πιο powerαδικο στυλακι, πιο κλασικες γραμμές ειδικά στα πλήκτρα και διαφορετική θεματολογία (DT κυρίως εσωτερικής αναζήτησης, οι Χ πολύ συχνά επικά ή "συμφωνικά" θέματα, βλ. και άλμπουμ V: The New Mythology Suite).
Χωρίς να θέτω θέμα προτίμησης η οποία είναι ξεκάθαρη για εμένα, όντως στη δομή και εξέλιξη του κομματιού υπάρχουν ομοιότητες, αν και η ατμόσφαιρα είναι διαφορετική.
Δες ύφος κομματιού ανοίγματος στους μεν και σύγκρινέ το με όλο το Falling into infinity για να δεις οτι οι όποιες ομοιότητες υπάρχουν είναι συμπτωματικές, αν και αναγνωρίζω οτι η "ακουστική" χροιά της εισαγωγής και στα δύο, ναι, θυμίζει, αν και μετά "ανεβαίνει" και επιταχύνει το των Χ καπάκι.
Είχες ακούσει Χ πιο πριν;
[youtube]8-m6fiXEtJk[/youtube]
Sorry για το βίντεο, αλλά ήταν το μόνο που είναι κάπως καθαρός ο ήχος...
Οι Χ από την αρχή προσπάθησαν να διαφοροποιηθούν από τους DT, οι οποίοι εγώ θεωρώ οτι παίζουν ένα fusion prog ανάλογα τις ορέξεις τους σε κάθε δίσκο. Οι Χ πάντα είχαν ένα πιο powerαδικο στυλακι, πιο κλασικες γραμμές ειδικά στα πλήκτρα και διαφορετική θεματολογία (DT κυρίως εσωτερικής αναζήτησης, οι Χ πολύ συχνά επικά ή "συμφωνικά" θέματα, βλ. και άλμπουμ V: The New Mythology Suite).
Χωρίς να θέτω θέμα προτίμησης η οποία είναι ξεκάθαρη για εμένα, όντως στη δομή και εξέλιξη του κομματιού υπάρχουν ομοιότητες, αν και η ατμόσφαιρα είναι διαφορετική.
Δες ύφος κομματιού ανοίγματος στους μεν και σύγκρινέ το με όλο το Falling into infinity για να δεις οτι οι όποιες ομοιότητες υπάρχουν είναι συμπτωματικές, αν και αναγνωρίζω οτι η "ακουστική" χροιά της εισαγωγής και στα δύο, ναι, θυμίζει, αν και μετά "ανεβαίνει" και επιταχύνει το των Χ καπάκι.
Είχες ακούσει Χ πιο πριν;
[youtube]8-m6fiXEtJk[/youtube]
Sorry για το βίντεο, αλλά ήταν το μόνο που είναι κάπως καθαρός ο ήχος...
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2079
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Ένα από τα καλύτερα τραγούδια της πιο υποτιμημένης(κατά τη διάρκεια της καριέρας της)μπάντας του πλανήτη,των τεράστιων Ramones.
Ramones-The KKK Took My Baby Away
She went away for the holidays
Said she's going to L.A.
But she never got there
She never got there
She never got there, they say
The KKK took my baby away
They took her away
Away from me
[youtube]TI7JjiZuiVc[/youtube]
Ramones-The KKK Took My Baby Away
She went away for the holidays
Said she's going to L.A.
But she never got there
She never got there
She never got there, they say
The KKK took my baby away
They took her away
Away from me
[youtube]TI7JjiZuiVc[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Όχι. Δεν τους ήξερα. Καλοί είναι.bane1980 έγραψε: Είχες ακούσει Χ πιο πριν;
[youtube]8-m6fiXEtJk[/youtube]
Sorry για το βίντεο, αλλά ήταν το μόνο που είναι κάπως καθαρός ο ήχος...
OK ρε, δεν εννοούσα μουσικοκλοπή. Απλώς, μόλις άκουσα το κομάτι με ήρθε στο μυαλό ο Περουβιανός Ουρανός.
Όπως και με το παραπάνω που με θύμησε Night wish.
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2079
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Φίλε Μakis,Makis4444 έγραψε:Ένα από τα καλύτερα τραγούδια της πιο υποτιμημένης(κατά τη διάρκεια της καριέρας της)μπάντας του πλανήτη,των τεράστιων Ramones.
ελαφρώς αυθαίρετο το συμπέρασμα "περί υποτίμησης"
για μία μπάντα που έπαιξε περισσότερα από 2.000 live
επί 20+ χρόνια, δίχως σταματημό.
Κάποιος λόγος θα υπήρχε
στα σίγουρα υπερτιμητικός!
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Στην Αμερική ηταν τρελά υποτιμημένη.Αναφέρομαι στην εμπορική της επιτυχία.Υπάρχει κι ένα αφιερωματάκι που είχα δει σχετικά με αυτό,αν θες στο στέλνω.Ο Johnny Ramone χαρακτηριστικά αναφέρει σε ένα σημείο:"'Επρεπε να αποδεχτούμε ότι είμαστε μια μπάντα που δεν πουλάει."
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]iEM9W14TsWQ&NR=1&feature=fvwp[/youtube]
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
προφανώς επηρρεασθείς από το αφιέρωμα της ετ1 εις μνήμη της ΓΥΝΑΙΚΑΡΑΣ αυτής με αφορμή τη συμπλήρωση 17 χρόνων από το φευγιό της:
[youtube]G1Mw-R1nubM[/youtube]
ένα από τα πιο αγαπημένα μου κομμάτια.
παρεμπιπτόντως,κατά τη διάρκεια του αφιερώματος εμφανίσθηκαν στο πλευρό της μελίνας καλλιτεχνικές μορφές της σύγχρονης σχετικά ελλάδας,που αντιπαραβάλλοντας τις με τις αντίστοιχες τωρινές -Θεέ μου σχώρα με- μου προξένησαν κατάθλιψη.πραγματική τραγωδία.εφάμιλλη της χθεσινής εμφάνισης της ομάδας μας.
και κλείνοντας,μου έκανε εντύπωση κάτι που είπε η μελίνα:τρέμω στην ιδέα ότι μπορεί κάποτε να μην υπάρχει ιδεολογία στον κόσμο.και οι άνθρωποι να καταντήσουν ανθρωπάκια.
[youtube]G1Mw-R1nubM[/youtube]
ένα από τα πιο αγαπημένα μου κομμάτια.
παρεμπιπτόντως,κατά τη διάρκεια του αφιερώματος εμφανίσθηκαν στο πλευρό της μελίνας καλλιτεχνικές μορφές της σύγχρονης σχετικά ελλάδας,που αντιπαραβάλλοντας τις με τις αντίστοιχες τωρινές -Θεέ μου σχώρα με- μου προξένησαν κατάθλιψη.πραγματική τραγωδία.εφάμιλλη της χθεσινής εμφάνισης της ομάδας μας.
και κλείνοντας,μου έκανε εντύπωση κάτι που είπε η μελίνα:τρέμω στην ιδέα ότι μπορεί κάποτε να μην υπάρχει ιδεολογία στον κόσμο.και οι άνθρωποι να καταντήσουν ανθρωπάκια.
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]Q7CCflub604[/youtube]
Μια που έπιασε την Ελλάδα ο φίλος Πλοηγός...
Ανατριχιαστικά τα λόγια της ποίησης του Καββαδία.
Μουσική Σπανός, φωνή Καραλης.
Μια που έπιασε την Ελλάδα ο φίλος Πλοηγός...
Ανατριχιαστικά τα λόγια της ποίησης του Καββαδία.
Μουσική Σπανός, φωνή Καραλης.
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]k8Kt6AZS8KQ&feature=related[/youtube]
Και η διασκευή του Μίκη από τους ωραίους Walkabouts.
Και η διασκευή του Μίκη από τους ωραίους Walkabouts.
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]zPsdbl2bO-Y[/youtube]
Ο Κραουνάκης με διαολίζει γενικά αλλά σε αυτό το τραγούδι σηκώνω τα χέρια ψηλά..
Είναι και η φωνή της Παπιου...
Όσοι δεν έχετε δει τη φοβερή ομότιτλη ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου, πράξτε το σύντομα σας παρακαλώ.
Ο Κραουνάκης με διαολίζει γενικά αλλά σε αυτό το τραγούδι σηκώνω τα χέρια ψηλά..
Είναι και η φωνή της Παπιου...
Όσοι δεν έχετε δει τη φοβερή ομότιτλη ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου, πράξτε το σύντομα σας παρακαλώ.
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]_-rJ5Bo236U[/youtube]
Η εισαγωγή με τρελαίνει
Η εισαγωγή με τρελαίνει
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Δεν μπορώ .... θα το αναφέρω ....'Aureliano Buendia έγραψε:[youtube]zPsdbl2bO-Y[/youtube]
Ο Κραουνάκης με διαολίζει γενικά αλλά σε αυτό το τραγούδι σηκώνω τα χέρια ψηλά..
Είναι και η φωνή της Παπιου...
Όσοι δεν έχετε δει τη φοβερή ομότιτλη ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου, πράξτε το σύντομα σας παρακαλώ.
ΤΣΙΜΠΟΥΚΙΑ ΣΤΗΝ ΜΑΡΤΙΟΥ, Η ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΙΟΥ
(παλιό μπασκετικό, όταν η Παπίου τραβιώταν με τον μητρούδη)
[youtube]7m5xnsmsZ4M[/youtube]