AEK - Π.Α.Ο.Κ. 4-0 Σχόλια & παραλειπόμενα
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
Για τον αγωνα ουδεν σχολιο, τα λεει ολα το σκορ...
Πρεπει να βρουμε αμεσα προπονητη. Θα ειναι τραγικο να μεινουμε εκτος πλεϊ-οφς.
Ο Ζαγορακης αν δεν απολυσει το Χαβο αποψε θα ειναι κι αυτος υπευθυνος για την ξεφτιλα μας.
Χαβο αντε στο καλο και πηγαινε να καταστρεψεις καμια αλλη ομαδα.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ!
Πρεπει να βρουμε αμεσα προπονητη. Θα ειναι τραγικο να μεινουμε εκτος πλεϊ-οφς.
Ο Ζαγορακης αν δεν απολυσει το Χαβο αποψε θα ειναι κι αυτος υπευθυνος για την ξεφτιλα μας.
Χαβο αντε στο καλο και πηγαινε να καταστρεψεις καμια αλλη ομαδα.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ!
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
Συμφωνώ και επαυξάνω+++++++++++++++++++++++++++ εεεεεεπ το ξανάγραψα αυτό!!!!!!!!!evripidis4 έγραψε:εγω βλεπω οτι ο συλλογος παραπαιει και κανεις δεν κανει ΤΙΠΟΤΑ!!!και οχι μονο στο ποδοσφαιρο...
ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
iliasp έγραψε:Για τον αγωνα ουδεν σχολιο, τα λεει ολα το σκορ...
Το πρόβλημα είναι αυτό...(Ακόμα και) αυτό το σκόρ δε λέει απολύτως τίποτα...
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 968
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
Μονη ελπιδα να βγουμε Ευρωπη ειναι πλεον να παιξει η ομαδα πληρης με την περσινη συνθεση + Σαλπιγγιδη σε 3-4 ματς.
Κι αυτο επειδη καποιοι μπορουν να κανουν εστω το κατι παραπανω. Αλλιως.... δε θελω ουτε να το σκεφτομαι
Κι αυτο επειδη καποιοι μπορουν να κανουν εστω το κατι παραπανω. Αλλιως.... δε θελω ουτε να το σκεφτομαι
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
επειδη απο την φυση μας ειμαστε αρρωστακια και ψαχνουμε να βρουμε κατι θετικο
ελπιζω η σημερινη ξεφτιλα να σας πεισμωσει μεχρι εκει που δεν παιρνει αλλο και να γαμησετε το αεκακι στον επαναληπτικο καθαριστε συντομα και την συμμετοχη μας στα πλει οφ και μετα να ερθουν οι συγκινιτικες στιγμες του αποχωρισμου για καποιους απο εσας μεχρι τοτε με το μαχαιρι στα δοντια
ελπιζω η σημερινη ξεφτιλα να σας πεισμωσει μεχρι εκει που δεν παιρνει αλλο και να γαμησετε το αεκακι στον επαναληπτικο καθαριστε συντομα και την συμμετοχη μας στα πλει οφ και μετα να ερθουν οι συγκινιτικες στιγμες του αποχωρισμου για καποιους απο εσας μεχρι τοτε με το μαχαιρι στα δοντια
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
ναι ο χαβος φταιει ο ζαγορακης φταιει ο ποικιλιδης φταιει ο σαντος φταιει ο βρυζας φταιει ενω οι παικτες που στο κυπελο και στην ευρωπη παιζαν μπαλιτσα δεν φταινε πειτε μου εσεις τωρα οτι δεν διαλεγουν παιχνιδια, ετο αριας δεν κανουν ουτε για το τοπικο
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
Κια πάλι δεν προλαβάινουμε για τα πλει οφ!!! δεν εξαρτάται μόνο από εμάς πλέον!!!!!!!!!!!PAOKhead έγραψε:Μονη ελπιδα να βγουμε Ευρωπη ειναι πλεον να παιξει η ομαδα πληρης με την περσινη συνθεση + Σαλπιγγιδη σε 3-4 ματς.
Κι αυτο επειδη καποιοι μπορουν να κανουν εστω το κατι παραπανω. Αλλιως.... δε θελω ουτε να το σκεφτομαι
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
Κια γιαυτά ποιός φτάιει... οι φίλαθλοι;;;;;;don pablo έγραψε:ναι ο χαβος φταιει ο ζαγορακης φταιει ο ποικιλιδης φταιει ο σαντος φταιει ο βρυζας φταιει ενω οι παικτες που στο κυπελο και στην ευρωπη παιζαν μπαλιτσα δεν φταινε πειτε μου εσεις τωρα οτι δεν διαλεγουν παιχνιδια, ετο αριας δεν κανουν ουτε για το τοπικο
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
4-0 αντί για 8-0.Και λίγα φάγαμε.Αστείοι,χωρις αρχή και τέλος.Αλλά ετσι ειναι οταν μου ξεκινας Βιτόλο μετα απο τόσο καιρό,Φωτακη και απο τραυματισμο και δεξί χαφ,αυτον τον Ετο που μπροστα του ο Μπουσαιντί φαίνεται Μαικόν και ο Ζουελα Ντάνι Αλβες,τον Σαλπι που δεν μπορει να δώσει πάσα..Και λίγα φάγαμε.
Αντε κερδιστε τον Τελη αν μπορειτε μπας και μπουμε πλέι οφ.
Οι αλλαγες ασχολίαστες.
Αντε κερδιστε τον Τελη αν μπορειτε μπας και μπουμε πλέι οφ.
Οι αλλαγες ασχολίαστες.
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
Μην τρελαίνεστε ρε. Σχέδιο ήταν για να τους αδειάσουν(ψυχολογικά) ενόψη 2ου ημιτελικού στην Τούμπα.
Θα τρίβετε τα μάτια σας με το αποτέλεσμα του αγώνα στην Τούμπα με την ΑΕ44.
Ραντεβού στις 16.03.2011.

Θα τρίβετε τα μάτια σας με το αποτέλεσμα του αγώνα στην Τούμπα με την ΑΕ44.
Ραντεβού στις 16.03.2011.
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
Αδερφέ δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει, αλλα είπες την μεγαλύτερη αλήθεια και την πραγματικότητα σε όλη της την διάσταση... Μπράβοniko70 έγραψε:Δε θα κρίνω κανένα παίκτη μέχρι να έρθει ένας σοβαρός προπονητής
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
οσο σκεφτομαι το πως καταφεραμε να κανουμε οτι ηταν ανθρωπινως δυνατο απο περσι για να γαμησουμε αναποδα μια ετοιμη ομαδα μου ρχετε να αυτοπυροβοληθω.
ας τα παρουμε με τη σειρα.
1) μη ευρεση προπονητη απο τη στιγμη που χαμε 4 μηνες μπροστα
2) καθυστερημενη προσληψη μολις λιγες μερες πριν αρχισει η προετοιμασια
3) προσληψη αστειου προπονητη βαθια νυχτωμενου
4) προγραμματισμος μεταγραφων του κωλου(ζουελα-μπους ηδη εχουν φυγει)
5) προετοιμασια του πο@τσου με καθολου αγωνιστικο πλανο (ειδαμε το αμιμητο να παιζει ο μπαλαφας δεξι μπακ) και συνεχης τραυματισμους
6) απολυση του βαθια νυχτωμενου και προσληψη ακομα πιο νυχτωμενου μαθητευομενου μαγου(σορυ προπονητη)
7) συνεχης επιβαρυνση παιχτων, εμμονες και τα ιδια παντελακη μου
8) μη προσληψη εμπειρου προπονητη
9)απολυση του μαθητευομενου και προωθηση σε 1ο προπονητη αλλου μαθητευομενου
10) ακομα μεγαλυτερη επιβαρυνση παικτων καποιας ηλικιας με 2 παιχνιδια την εβδομαδα
σ αυτα αν συνυπολογισουμε και τη φυγη βρυζα-βιολιδη μας κανουν τον τελειο οδηγο για το πως μπορει καποιος να κανει μια ομαδα μοντελο μπουρδελο.
ολα αυτα δεν πανε σαν καρφια για τον ζαγορ. προς θεου. απλα τα λαθη ειναι για να μαθαινουμε κι οχι για να τα ξανακανουμε. ας ελπισουμε αυτη η χρονια να αποτελεσει παραδειγμα προς αποφυγη για το μελλον.
τουλαχιστον δεν εχει χαθει τελειως ακομη καθως εχει μεινει ενας εφικτοτατος στοχος, το κυπελο.
ας τα παρουμε με τη σειρα.
1) μη ευρεση προπονητη απο τη στιγμη που χαμε 4 μηνες μπροστα
2) καθυστερημενη προσληψη μολις λιγες μερες πριν αρχισει η προετοιμασια
3) προσληψη αστειου προπονητη βαθια νυχτωμενου
4) προγραμματισμος μεταγραφων του κωλου(ζουελα-μπους ηδη εχουν φυγει)
5) προετοιμασια του πο@τσου με καθολου αγωνιστικο πλανο (ειδαμε το αμιμητο να παιζει ο μπαλαφας δεξι μπακ) και συνεχης τραυματισμους
6) απολυση του βαθια νυχτωμενου και προσληψη ακομα πιο νυχτωμενου μαθητευομενου μαγου(σορυ προπονητη)
7) συνεχης επιβαρυνση παιχτων, εμμονες και τα ιδια παντελακη μου
8) μη προσληψη εμπειρου προπονητη
9)απολυση του μαθητευομενου και προωθηση σε 1ο προπονητη αλλου μαθητευομενου
10) ακομα μεγαλυτερη επιβαρυνση παικτων καποιας ηλικιας με 2 παιχνιδια την εβδομαδα
σ αυτα αν συνυπολογισουμε και τη φυγη βρυζα-βιολιδη μας κανουν τον τελειο οδηγο για το πως μπορει καποιος να κανει μια ομαδα μοντελο μπουρδελο.
ολα αυτα δεν πανε σαν καρφια για τον ζαγορ. προς θεου. απλα τα λαθη ειναι για να μαθαινουμε κι οχι για να τα ξανακανουμε. ας ελπισουμε αυτη η χρονια να αποτελεσει παραδειγμα προς αποφυγη για το μελλον.
τουλαχιστον δεν εχει χαθει τελειως ακομη καθως εχει μεινει ενας εφικτοτατος στοχος, το κυπελο.
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 968
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: αεκ 44- ΠΑΟΚ 4-0 σχόλια και παραλειπόμενα..
Η σημερινη ντροπη ξεπλενεται μονο με νικη στο κυπελλο με αντιστοιχο σκορ και φυσικα κατακτηση του τιτλου στον τελικο.
Αλλα επειδη καλο ειναι να ειμαστε ρεαλιστες (που σαι ρε καρπουζα του εστοριλ που δε μας εκανες) ή ντροπη αυτη δε θα ξεπλυθει. Τουλαχιστον φετος.
Γιατι αν στο κυπελλο δει παλι κανα μεγαλομανες ονειρο ο Ιωακειμ και παει για "εκδικηση" με 4-4-2, ελκυστικο ποδοσφαιρο με πολλα γκολ κτλ κτλ, τη βαψαμε
Δε μπορω να το χωνεψω ρε πστ μου. ΡΕ ΜΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ ΡΕ ΓΙΑΤΙ??????????
Αλλα επειδη καλο ειναι να ειμαστε ρεαλιστες (που σαι ρε καρπουζα του εστοριλ που δε μας εκανες) ή ντροπη αυτη δε θα ξεπλυθει. Τουλαχιστον φετος.
Γιατι αν στο κυπελλο δει παλι κανα μεγαλομανες ονειρο ο Ιωακειμ και παει για "εκδικηση" με 4-4-2, ελκυστικο ποδοσφαιρο με πολλα γκολ κτλ κτλ, τη βαψαμε
Δε μπορω να το χωνεψω ρε πστ μου. ΡΕ ΜΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ ΡΕ ΓΙΑΤΙ??????????