AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από theoPAOK »

Δεν ανοίγουμε σιγά σιγά το ΠΑΟΚ-Εργοτέλης?
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από nikolasf »

Λαικό δικαστήριο εδώ και τώρα!!!! Οχι γαι την ήττα, αλλά για την εμφάνιση!!!! ΝΤΡΟΠΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
AntoniosK
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:13

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από AntoniosK »

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΤΙ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ...Η ΟΜΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΥΣ 4 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ...
Η ΟΜΑΔΑ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟ ΧΑΒΟ...ΛΑΘΗ ΟΜΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ...Η ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...ΗΡΕΜΙΑ ΓΙΑ ΤΩΡΑ...ΝΙΚΗ ΜΕ ΕΡΓΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΓΑΥΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ.
ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΣΑΝ...ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ ΣΚΟΚΟ, ΝΤΙΟΠ, ΜΠΛΑΝΚΟ, ΜΙΤΣΕΛ ΚΑΙ ΑΣ ΕΡΧΟΤΑΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ...ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ...
ΔΕΝ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ...Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από nikolasf »

theoPAOK έγραψε:Δεν ανοίγουμε σιγά σιγά το ΠΑΟΚ-Εργοτέλης?
Δεν έχω ελπίδες ούτε εκεί!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από nikolasf »

AntoniosK έγραψε:ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΤΙ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ...Η ΟΜΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΥΣ 4 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ...
Η ΟΜΑΔΑ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΟ ΧΑΒΟ...ΛΑΘΗ ΟΜΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ...Η ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...ΗΡΕΜΙΑ ΓΙΑ ΤΩΡΑ...ΝΙΚΗ ΜΕ ΕΡΓΟΤΕΛΗ ΚΑΙ ΓΑΥΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ.
ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΚΟΣΤΙΣΑΝ...ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ ΣΚΟΚΟ, ΝΤΙΟΠ, ΜΠΛΑΝΚΟ, ΜΙΤΣΕΛ ΚΑΙ ΑΣ ΕΡΧΟΤΑΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ...ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ...
ΔΕΝ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ...Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ
Ποιά ομάδα;;;;;;;;
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από theoPAOK »

nikolasf έγραψε:
theoPAOK έγραψε:Δεν ανοίγουμε σιγά σιγά το ΠΑΟΚ-Εργοτέλης?
Δεν έχω ελπίδες ούτε εκεί!!!!!!!!!!!

Μην ανησυχείς..ΠΑΟΚ είσαι ;)
Θα τους/μας βιασουμε/νε
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 944
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

felix 4 έγραψε:ολα τα λαθη γιναν το καλοκαιρι.τωρα οτι κ να πουμε ειναι αργα.
μαχη για το κυπελλο τν τελευταιο στοχο π εμεινε κ βλεπουμε γ μετα
+++++
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

theoPAOK έγραψε:Παιδιά χελπ!! Την τρίτη πως πάω σχολείο??? :lol:
Μακάρι να χιονίσει και να είναι κλειστά!!!
Ρεζίλι...Άντε να χάναμε 2-0.. 3-0...όχι 4...
Τέσπα..κάτι θα βρώ να πώ :twisted:
Μπορεις να δοκιμασεις την υπομονη σου παραμενοντας σιωπηλος σε οποιαδηποτε καζουρα (με αλλα λογια να τους γραφεις στα @@)!!
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από nikolasf »

theoPAOK έγραψε:
nikolasf έγραψε:
theoPAOK έγραψε:Δεν ανοίγουμε σιγά σιγά το ΠΑΟΚ-Εργοτέλης?
Δεν έχω ελπίδες ούτε εκεί!!!!!!!!!!!

Μην ανησυχείς..ΠΑΟΚ είσαι ;)
Θα τους/μας βιασουμε/νε
ΠΑΟΚ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΝΟΙΩΘΩ.... ΠΩΣ ΤΟ ΕΊΠΕ Ο ΦΟΥΣΤΑς..... ΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ........ ΑΠΟΨΕ!!!!!!!!!!!!!
zavos4
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από zavos4 »

Ελάτε, παιδιά, όλα τα φυτά μαζί να πάμε στο αεροδρομιο, "ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ, ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ ΟΕΟΕΟΕ"

Οπως και στα προηγουμενα ματς, εε?

δεν φταίει μονο η διοικηση.

"Αγαπήστε την ομάδα."
Ποια φυτά το έγραφαν αυτό?
Θέλω να τους ακούσω.
kleo
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από kleo »

Άμεση ανασύνταξη για τα παιχνίδια που ακολουθούν και είναι σημαντικά!! Δεν πρέπει να διαλυθούμε τώρα..Βαριά η ήττα και ντροπιαστική, αλλά ΤΩΡΑ επιβάλλεται να κοιτάξουμε μπροστά..
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από sidpanos »

Εικόνα

Εικόνα

Eνδεκάδες:
  • Εικόνα
Αναπληρωματικοί:
  • Εικόνα
Στατιστικά:
Εικόνα


Συνέχεια στο "AEK - Π.Α.Ο.Κ. 4-0 Σχόλια & παραλειπόμενα". :nairepaok:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”