4-0 απο τον Δελλα..
Αν ηρεμησω ,θα τα πουμε αυριο το πρωι στο webradio...
καληνυχτα..
+1ARMY έγραψε:Όποιος δεν μπορεί να πάει να πετάξει αετό. Γατάκια οπαδοί.
Μόνο ΠΑΟΚ ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Εγώ όπως και να παίζει η ομάδα δεν μπορώ να κατηγορήσω κάποιον που φοράει το δικέφαλο.
Συγνώμη για το γατάκια αλλά με συγχήσατε περισσότερο από την ομάδα.