AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Δεν εχει τελειωσει καν ο αγωνας και σταματαω να βλεπω...
Κανατε την αεκ ομαδα σημερα, μπραβο σας
Κανατε την αεκ ομαδα σημερα, μπραβο σας
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Με τετοια εμφανιση των χαφ μας, εχω αρχισει να νοσταλγω τον Βερον (ο οποιος παρεπιπτοντως επαιξε εξαιρετικα σημερα για τον ΟΦΗ!).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PaOkArAsIrAkLiO την Κυρ 06 Μαρ 2011, 21:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Όποιος δεν μπορεί να πάει να πετάξει αετό. Γατάκια οπαδοί.
Μόνο ΠΑΟΚ ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Εγώ όπως και να παίζει η ομάδα δεν μπορώ να κατηγορήσω κάποιον που φοράει το δικέφαλο.
Συγνώμη για το γατάκια αλλά με συγχήσατε περισσότερο από την ομάδα.
Μόνο ΠΑΟΚ ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Εγώ όπως και να παίζει η ομάδα δεν μπορώ να κατηγορήσω κάποιον που φοράει το δικέφαλο.
Συγνώμη για το γατάκια αλλά με συγχήσατε περισσότερο από την ομάδα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ARMY την Κυρ 06 Μαρ 2011, 21:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Αν δεν τιμαει τον Δικεφαλο που φοραει τοτε γιατι να μην τον κατηγορησεις;;ARMY έγραψε:Εγώ όπως και να παίζει η ομάδα δεν μπορώ να κατηγορήσω κάποιον που φοράει το δικέφαλο.
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Αν δεν παρετηθεί ο Χάβος ,..... ναφύγει ο πρόεδρος !!!!!!!11 μόνος του ΟΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!!!!111
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Αν θελετε να αναλαβουν παλι λαμογια τον ΠΑΟΚ τοτε ας φυγει ο Ζαγορ! ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ!!!
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Για κάτι τέτοιους τα γράφω ρε αδερφέPaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Αν θελετε να αναλαβουν παλι λαμογια τον ΠΑΟΚ τοτε ας φυγει ο Ζαγορ! ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ!!!
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Το 4ο γκολ ειναι αστειο πραγματικα! Δεν αντεχω να το βλεπω! Πλακα μας κανει ο Κρεσιτς;;
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
4-0
Αφου εχει τσοντα στην νοβα, θα βαλω να δω την κομωδια στον αντ1...
Θελουμε και κυπελλο...
Αφου εχει τσοντα στην νοβα, θα βαλω να δω την κομωδια στον αντ1...
Θελουμε και κυπελλο...
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια