AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
H πίεση στα 200!'
Τουλάχιστον μη φάμε άλλο!!!
PS.Προλάβαμε και το φάγαμε....
Τώρα κανονίστε την πορεία σας!!!
Ο ΠΑΟΚ αργοπεθαίνει!
Τουλάχιστον μη φάμε άλλο!!!
PS.Προλάβαμε και το φάγαμε....
Τώρα κανονίστε την πορεία σας!!!
Ο ΠΑΟΚ αργοπεθαίνει!
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Με τι μούτρα κυκλοφορείς έξω τωρα?
Μην αρχίσω τα καντήλια τωρα....
Μην αρχίσω τα καντήλια τωρα....
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Δεν με νοιάζει αν ο ΠΑΟΚ δεν ξαναπάιξει ποδόσφαιρο!!!1 Κάψτε το πούλμαν πριν ανέβουν Θεσσαλονίκη!!!
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Καλή Σαρακοστή σε όλους....Τα έκλεισα όλα...Νά'σαι καλά Μάκη Χάβο...
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Μετα το hangover και το due date η καλητερη κομωδια που εχω δει φετος.Μηπως να παρουμε τον Γαλυφιανακη προπονητη?
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΤΕ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΜΗ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΚΩΛΟ-ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ!!
(η αεκ ειχε να κερδισει στην εδρα της 4 σχεδον μηνες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και την κανατε μπαρτσα...ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!)
(η αεκ ειχε να κερδισει στην εδρα της 4 σχεδον μηνες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και την κανατε μπαρτσα...ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!)
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Ναι μας χαρίσατε πολύ ωραίες στιγμές στην Ευρώπη αλλά το μόνο που σας αξίζει πλέον είναι γιουχάρισμα..
ΥΓ Ε ρε και δεν πάρουμε προπονητή το καλοκαίρι..
ΥΓ Ε ρε και δεν πάρουμε προπονητή το καλοκαίρι..
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
χαλαρώστε, τώρα θα παίξουμε χωρίς άγχος 
θα προτιμούσατε να τα τρώγαμε στομ ημιτελικό;
θα προτιμούσατε να τα τρώγαμε στομ ημιτελικό;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kourdos την Κυρ 06 Μαρ 2011, 20:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη