AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7069
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από Tolaros »

Και ποιος να κάνει πάσα? Ο Βιτόλο δεν μπορούσε ούτε πριν καλά καλά, για την ικανότητα του "ποδοσφαιριστή" Φωτάκη στις πάσες μη μιλήσω, ο Τσουκαλάς επίμένει να σηκώνει την μπάλα ενώ παίζουμε μόνο με κοντούς. Αηδία.
Να σημειώσω δε, ότι αν μείνουμε εκτός 5άδας η ΠΑΕ θα χάσει γύρω στο 1 και κάτι μύρια που στάνταρ θα υπολόγιζε, οπότε το καλοκαίρι προβλέπεται πολύ δύσκολο αν συνεχίσουμε έτσι.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από nikolasf »

Δεν ξέρω τι θα κάνουν... ή τι θα κάνει ο χάβος...... Αν δεν αλλάξει κάτι ναμην εμφανιστεί κανείς τους στη Τούμπα!!!!!
ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από free4 »

Sardela's return!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ας βαλει τον κονδορα στο κεντρο μηπως παρουμε τα πανω μας αλλη λυση δεν υπαρχει..οι αλλοι μια πασα δεν μπορουν να αλλαξοουν..μαμω τα χαφ μας...Αριας μαριας και μπουρδες,,,βρηκανε παικτηα πο την αλλη ακρη του κοσμου και τελικα δεν παιζει....4 4 2 αυτη η ομαδα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ>>>>ΠΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΑΜΕ ΞΥΠΝΑ ΧΑΒΟ

κκαι ο χαβος το χαβα του..
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από gergeo4 »

ΑΗΔΙΑ!
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από Fawkes »

Μην δραματοποιούμε την κατάσταση , φυσιολογική η εξέλιξη του ματς. Έχεις δυο χαφ που έρχονται απο μακροχρόνια απουσία, πώς να μην χάσεις το κέντρο. Ξέρεις ότι έχεις πρόβλημα στα ψηλά και δεν ξεκινάς Μούσλι που εκτός αυτού είναι ο μοναδικός που μπορεί να απασχολήσει τον δέλα ανοίγοντας την άμυνα τους.
Ο Ελ Ζαρ καλός αλλά δεν βοηθάει καθόλου αμυντικά , δεν γίνεται να κάνει επελάσεις ο γεωργέας
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 596
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

ΒΑΛΕ ΤΟΝ ΑΡΙΑΣ ΜΕΣΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ,ΔΩΣΕ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ,ΜΕΧΡΙ Κ ΣΤΟΝ ΚΑΤΣΕ ΕΔΩΣΕΣ ΚΟΛΛΗΜΕΝΕ
Άβαταρ μέλους
axl4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:11
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από axl4 »

ενα φαιρ πλει θα μας σωσει αν τα παληκαρια μας συνεχισουν ετσι...

εγω ενα παοκακι βλεπω βγαλμενο μεσα απο τη δεκαετια του '90 και '00 που τα ''ντερμπι'' στην αθηνα κρινοντουσαν απο το 15'...

υγ:84 ημερες χωρις νικη στο οακα και σημερα το αεκακι ομως δυο γκολ σε ενα ημιχρονο μονο με σερρες, εμας και κερκυρα...στο ''ΝΤΕΡΜΠΙ'' (ξανα)αναστηθηκαν αυτοι αλλα εμας μας νοιαζει το κυπελλακι... :?: :geek:
Άβαταρ μέλους
nick_shortjohn
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από nick_shortjohn »

Έλα μωρέ, αφού για το κυπελλάκι πάμε... Τι κι αν είσαι 58 βαθμούς απ' την κορυφή; Τι κι αν απο 'κει που καθιερώθηκες ξανά στους μεγάλους, διαλύθηκες σε μια χρονιά; Τι κι αν: από πρωτάθλημα κυπελλάκι, από Σάντος μιχαηλίδη, από Σορλέν Σταφυλίδη κ.λ.π., ; ΠΑΟΚ είσαι. Πάμε σήμερα αεροδρόμιο για κράξιμο, στις 16 που θα προκριθούν αποθέωση και αλάνια κι όλα ωραία, στην επόμενη ήττα κοπρόσκυλα στην επόμενη νίκη αλάνια, Χάβος 5ετές, Κρέσιτς 10ετές και παέι λέγοντας...
Α, και του χρόνου περικοπές...
Μην κράζεις, δεν είναι σωστό, αλλά θοδωράκη πάνε και δείρτους όλους και θοδωράκη το 'να, θοδωράκη τ' άλλο κ.λ.π. κ.λ.π...

Δεν είναι εικόνα σοβαρής ομάδας αυτό...
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από nikolasf »

ΑΠΕΛΠΗΣΙΑΑΑΑΑ!!!!! ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΣ ΧΡΟΝΙΑΣ!!!! ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΧΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!
kalamata4
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:46

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από kalamata4 »

Πραγματικά θέλω να απαντήσει ο χάβος με ποια λογική κατέβασε έτσι την ομάδα.
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από TylerDurden »

gika έγραψε:
TylerDurden έγραψε:Παρουμε δε παρουμε το κυπελλο,αυτο το συνοθυλευμα παιχτων με τα ασπρομαυρα δεν εχει καμια σχεση με την περσινη ομαδαρα.Ξερω ξερω φανταστικες εμφανισεις στην Ευρωπη,αλλα αυτο βασιζοταν περισσοτερο στην ορεξη και το ταλεντο καποιων ποδοσφαιριστων παρα σε συγκεκριμενο πλανο.Για δυο σεζον ημασταν μακραν η καλυτερη ΟΜΑΔΑ στην Ελλαδα,τωρα ειμαστε ενα σκορπιοχωρι
Υπάρχει η άποψη του καλή ομάδα στην ευρώπη και στην Ελλάδα βαριούνται.
Υπάρχει κι η άποψη του κακή ομάδα στην Ελλάδα αλλά έχουν όρεξη συγκερκιμενοι παίκτες στην Ευρώπη.

Μισοάδειο ή μισογεμάτο το ποτήρι;
Αδειο αδερφε.Δεν εισαι ΟΜΑΔΑ οταν διαλεγεις παιχνιδια,η οταν καποιοι παιχτες θυμονται να παιξουν στην Ευρωπη.την ομαδα την κανει (και) η σταθεροτητα,και απο σταθεροτητα φετος αστο να πανε.Δε μειωνω τις επιτυχιες στην Ευρωπη,σε καμια περιπτωση.Η φετινη χρονια ομως για μενα,παρολλα τα γουστα στην Ευρωπη και το γεγονος οτι πιθανοτατα θα τελειωσει με εναν τιτλο,ηταν ενα μεγαλο βημα προς τα πισω.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από Photis »

MANIAKOS έγραψε:ας βαλει τον κονδορα στο κεντρο μηπως παρουμε τα πανω μας αλλη λυση δεν υπαρχει..οι αλλοι μια πασα δεν μπορουν να αλλαξοουν..μαμω τα χαφ μας...Αριας μαριας και μπουρδες,,,βρηκανε παικτηα πο την αλλη ακρη του κοσμου και τελικα δεν παιζει....4 4 2 αυτη η ομαδα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ>>>>ΠΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΑΜΕ ΞΥΠΝΑ ΧΑΒΟ

κκαι ο χαβος το χαβα του..
Συμφωνώ για Κόνδορα στο κέντρο...Ο μόνος που ξέρει να κρατάει μπάλα...κάκιστος ΠΑΟΚ...χειρότερο ημίχρονο δεν έχω δει...
:pano:
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από joshua »

Τι κριτικη να κανεις τα εγραψα ολα πριν τον αγωνα το αν δικαιωθηκα στα @@ μου.Τι στο διαολο βλεπει ο ζαγορακης απο εξω δεν μπορω να καταλαβω, μιλαμε για εγκληματα που μπορει να δει ενα παιδακι,αυτος υποτιθεται οτι ξερει και μπαλλα, εχει παιξει σε υψηλο επιπεδο,δεν ειναι δυνατον να μην τα βλεπει εγω θα κατεβαινα στον παγκο αν ημουν στην θεση του.
Άβαταρ μέλους
novitok
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 10:21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από novitok »

Ρε ετσι του ειπε του Χαβου... να παιξουν αυτοι κ αυτοι.. 1η φορα γινεται.. :redcard:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”