AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από niko70 »

Αυτή η ομάδα που παριστάνει τον ΠΑΟΚ, να βγεί αμέσως από το γήπεδο...
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1449
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από theoPAOK »

EΞΩ ΣΑΛΠΙ,ΜΕΣΑ ΜΟΥΣΛΙ.... ΑΝΤΕ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ!! :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 596
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

ηθελα να ξερα,στις προπονησεις τους βαζει ο χαβος να παιζουν με την μπαλα η' μονο τρεχουν σαν μαλακες......δε γινεται να μην μπορουν να αλλαξουν ΜΙΑ σωστη πασα στα 2 μετρα ρε πουστη μου...κ ομαδα γ εθνικης να δεις εναν συνδυασμο θα τον κανει.....αυτοι δεν πετυχαινουν ουτε φορτηγο απο τα 2 μετρα με την μπαλα......που να δωσουν κ σωστη πασα....μονο για αποχες κ μαλακιες ειναι.....κ να διαλεγουν παιχνιδια....κ καποιοι τους εχουν κ για θεους κ τους υποδεχονται στα αεροδρομια μετα απο ισοπαλιες κ ηττες....αντε τα κοπροσκυλα
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από moican4 »

Ο Βιτολο φοβαται ακομη, ο Φωτακης εχει χασει αγωνιστικο ρυθμο, ο Κλαους ειναι κακος...

Εξω αυτοι μεσα οι αλλοι τρεις..
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από gika »

Ο τσουκαλάς πάντως στην αρχή ξεχώρισε. Μετά εξαφανιστηκε όλο το κέντρο..
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33753
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αντε γεια.....ο γκαρσια ηθελε ξεκουραση σωματικη,,,ο χαβος πνευματικη,.....που πας με 10αρι τον αθανασιαδη...ελεος..δεξια παλι τον φωτακη....ελεος...4 4 2 σε τετοιο παιχνιδι ειδαμε τι εγινε με καβαλα παλι τα ιδια,,θα μας τρελανεις ρε ελεος...οχι αλλο καρβουνο...
Άβαταρ μέλους
TylerDurden
Δημοσιεύσεις: 986
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από TylerDurden »

Παρουμε δε παρουμε το κυπελλο,αυτο το συνοθυλευμα παιχτων με τα ασπρομαυρα δεν εχει καμια σχεση με την περσινη ομαδαρα.Ξερω ξερω φανταστικες εμφανισεις στην Ευρωπη,αλλα αυτο βασιζοταν περισσοτερο στην ορεξη και το ταλεντο καποιων ποδοσφαιριστων παρα σε συγκεκριμενο πλανο.Για δυο σεζον ημασταν μακραν η καλυτερη ΟΜΑΔΑ στην Ελλαδα,τωρα ειμαστε ενα σκορπιοχωρι
Άβαταρ μέλους
novitok
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 10:21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από novitok »

Ελα κλειστε το πισι ... δεν ενδιαφεροναι αυτοι ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ.. ΑΝΤΕ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9120
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από Photis »

Ο ΠΑΟΚ έχει εμφανιστεί το γήπεδο???Ακόμη τον περιμένω....όλο το πρόβλημα είναι στο κέντρο...πολύ λίγος Βιτόλο(σήμερα) και Τσουκαλάς...Φωτάκης ανύπαρκτος...Πόσο χειρότεροι μπορεί να είναι Αρίας και Μπαλάφας...Κρίμα...αδικούμε τους εαυτούς μας και είναι κρίμα...Πλέον τα play off είναι δύσκολη υπόθεση...θα φάμε πολλά σήμερα...Γατάκια ε γατάκια...λείπουν τα 2 αστέρια και είστε όλοι γατάκια...Κρίμα...Μόνο ο Αθανασιάδης προσπαθεί ενώ του Κοντρέρας έχουν σπάσει τα νεύρα του....Εύγε..
:pano:
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2376
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από Steenage »

Με αυτον το αστειο προπονητακο που εχουμε στον παγκο δεκατοι θα βγουμε φετο

με βαζει 2 παικτες ανετοιμους που εχουνε να παιξουν μπαλα 2 μηνες και με παει και με 4-4-2 :shock:

ο ανθρωπος ειναι επικυνδινος

ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΛΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΡΕ
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8557
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από nikolasf »

Ρε παιδιά στο ΟΑΚΑ παίζουμε ή στην Πάτρα!!!!!! Αυτά τα καρναβάλια με την στολή του ΠAOK, πού τα βρήκαμε;;;;;
Λέω να κλείσω τηντηλεόραση.... Δεν ,μπορώ να βλάπω άλλο.............................
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος novito την Κυρ 06 Μαρ 2011, 20:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: με κεφαλαία... ΠΑΟΚ είναι!!!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από gika »

TylerDurden έγραψε:Παρουμε δε παρουμε το κυπελλο,αυτο το συνοθυλευμα παιχτων με τα ασπρομαυρα δεν εχει καμια σχεση με την περσινη ομαδαρα.Ξερω ξερω φανταστικες εμφανισεις στην Ευρωπη,αλλα αυτο βασιζοταν περισσοτερο στην ορεξη και το ταλεντο καποιων ποδοσφαιριστων παρα σε συγκεκριμενο πλανο.Για δυο σεζον ημασταν μακραν η καλυτερη ΟΜΑΔΑ στην Ελλαδα,τωρα ειμαστε ενα σκορπιοχωρι
Υπάρχει η άποψη του καλή ομάδα στην ευρώπη και στην Ελλάδα βαριούνται.
Υπάρχει κι η άποψη του κακή ομάδα στην Ελλάδα αλλά έχουν όρεξη συγκερκιμενοι παίκτες στην Ευρώπη.

Μισοάδειο ή μισογεμάτο το ποτήρι;
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9120
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από Photis »

slidar έγραψε:AnuParkta amintika xaf gamw ta panta
+++++++++++++++++++++++++++++++++Εκεί είναι το πρόβλημα...
:pano:
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από cristiano4 »

απο τεταρτη και μετα 3 ματσακια φωτια και οποιος αντεξει,σε πιθανο κλαρινο με αεκ δεν μας βλεπω καλα
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από xristos14 »

Ποια ΤΣΣΚΑ και ποια Φενερ?η κούλα..ο Καράμπελας, ο Γεωργέας κ ο Γκερειρο..6οι και καταιδρωμένοι...ΧαβοΔερμιτζάκηδες έχετε αποτύχει παταγωδώς..και οι παικταράδες μας μόνο να δίνουν 3 συνεντεύξεις τη μέρα ξέρουν μετά από κάθε ηρωικό Χ..ρε ουστ
Και συ ρε Μάκη ξέρεις από χθες ότι ο άλλος θα παίξει με ρόμβο 4 χαφ και βάζεις 2 χαφ ο ένας ανέτοιμος???Είσαι με τα καλά σου???Ούτε το κέντρο δε μπορούμε να περάσουμε
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”