AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Αυτή η ομάδα που παριστάνει τον ΠΑΟΚ, να βγεί αμέσως από το γήπεδο...
- paok_athens_g4
- Δημοσιεύσεις: 596
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
ηθελα να ξερα,στις προπονησεις τους βαζει ο χαβος να παιζουν με την μπαλα η' μονο τρεχουν σαν μαλακες......δε γινεται να μην μπορουν να αλλαξουν ΜΙΑ σωστη πασα στα 2 μετρα ρε πουστη μου...κ ομαδα γ εθνικης να δεις εναν συνδυασμο θα τον κανει.....αυτοι δεν πετυχαινουν ουτε φορτηγο απο τα 2 μετρα με την μπαλα......που να δωσουν κ σωστη πασα....μονο για αποχες κ μαλακιες ειναι.....κ να διαλεγουν παιχνιδια....κ καποιοι τους εχουν κ για θεους κ τους υποδεχονται στα αεροδρομια μετα απο ισοπαλιες κ ηττες....αντε τα κοπροσκυλα
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Ο Βιτολο φοβαται ακομη, ο Φωτακης εχει χασει αγωνιστικο ρυθμο, ο Κλαους ειναι κακος...
Εξω αυτοι μεσα οι αλλοι τρεις..
Εξω αυτοι μεσα οι αλλοι τρεις..
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Ο τσουκαλάς πάντως στην αρχή ξεχώρισε. Μετά εξαφανιστηκε όλο το κέντρο..
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
αντε γεια.....ο γκαρσια ηθελε ξεκουραση σωματικη,,,ο χαβος πνευματικη,.....που πας με 10αρι τον αθανασιαδη...ελεος..δεξια παλι τον φωτακη....ελεος...4 4 2 σε τετοιο παιχνιδι ειδαμε τι εγινε με καβαλα παλι τα ιδια,,θα μας τρελανεις ρε ελεος...οχι αλλο καρβουνο...
- TylerDurden
- Δημοσιεύσεις: 986
- Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ 2010, 07:50
- Τοποθεσία: Εδώ ειν' ωραία mister.
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Παρουμε δε παρουμε το κυπελλο,αυτο το συνοθυλευμα παιχτων με τα ασπρομαυρα δεν εχει καμια σχεση με την περσινη ομαδαρα.Ξερω ξερω φανταστικες εμφανισεις στην Ευρωπη,αλλα αυτο βασιζοταν περισσοτερο στην ορεξη και το ταλεντο καποιων ποδοσφαιριστων παρα σε συγκεκριμενο πλανο.Για δυο σεζον ημασταν μακραν η καλυτερη ΟΜΑΔΑ στην Ελλαδα,τωρα ειμαστε ενα σκορπιοχωρι
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Ελα κλειστε το πισι ... δεν ενδιαφεροναι αυτοι ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ.. ΑΝΤΕ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Ο ΠΑΟΚ έχει εμφανιστεί το γήπεδο???Ακόμη τον περιμένω....όλο το πρόβλημα είναι στο κέντρο...πολύ λίγος Βιτόλο(σήμερα) και Τσουκαλάς...Φωτάκης ανύπαρκτος...Πόσο χειρότεροι μπορεί να είναι Αρίας και Μπαλάφας...Κρίμα...αδικούμε τους εαυτούς μας και είναι κρίμα...Πλέον τα play off είναι δύσκολη υπόθεση...θα φάμε πολλά σήμερα...Γατάκια ε γατάκια...λείπουν τα 2 αστέρια και είστε όλοι γατάκια...Κρίμα...Μόνο ο Αθανασιάδης προσπαθεί ενώ του Κοντρέρας έχουν σπάσει τα νεύρα του....Εύγε..

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Με αυτον το αστειο προπονητακο που εχουμε στον παγκο δεκατοι θα βγουμε φετο
με βαζει 2 παικτες ανετοιμους που εχουνε να παιξουν μπαλα 2 μηνες και με παει και με 4-4-2
ο ανθρωπος ειναι επικυνδινος
ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΛΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΡΕ
με βαζει 2 παικτες ανετοιμους που εχουνε να παιξουν μπαλα 2 μηνες και με παει και με 4-4-2
ο ανθρωπος ειναι επικυνδινος
ΠΑΡΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΛΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΡΕ
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Ρε παιδιά στο ΟΑΚΑ παίζουμε ή στην Πάτρα!!!!!! Αυτά τα καρναβάλια με την στολή του ΠAOK, πού τα βρήκαμε;;;;;
Λέω να κλείσω τηντηλεόραση.... Δεν ,μπορώ να βλάπω άλλο.............................
Λέω να κλείσω τηντηλεόραση.... Δεν ,μπορώ να βλάπω άλλο.............................
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος novito την Κυρ 06 Μαρ 2011, 20:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: με κεφαλαία... ΠΑΟΚ είναι!!!
Λόγος: με κεφαλαία... ΠΑΟΚ είναι!!!
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Υπάρχει η άποψη του καλή ομάδα στην ευρώπη και στην Ελλάδα βαριούνται.TylerDurden έγραψε:Παρουμε δε παρουμε το κυπελλο,αυτο το συνοθυλευμα παιχτων με τα ασπρομαυρα δεν εχει καμια σχεση με την περσινη ομαδαρα.Ξερω ξερω φανταστικες εμφανισεις στην Ευρωπη,αλλα αυτο βασιζοταν περισσοτερο στην ορεξη και το ταλεντο καποιων ποδοσφαιριστων παρα σε συγκεκριμενο πλανο.Για δυο σεζον ημασταν μακραν η καλυτερη ΟΜΑΔΑ στην Ελλαδα,τωρα ειμαστε ενα σκορπιοχωρι
Υπάρχει κι η άποψη του κακή ομάδα στην Ελλάδα αλλά έχουν όρεξη συγκερκιμενοι παίκτες στην Ευρώπη.
Μισοάδειο ή μισογεμάτο το ποτήρι;
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
+++++++++++++++++++++++++++++++++Εκεί είναι το πρόβλημα...slidar έγραψε:AnuParkta amintika xaf gamw ta panta
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
απο τεταρτη και μετα 3 ματσακια φωτια και οποιος αντεξει,σε πιθανο κλαρινο με αεκ δεν μας βλεπω καλα
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Ποια ΤΣΣΚΑ και ποια Φενερ?η κούλα..ο Καράμπελας, ο Γεωργέας κ ο Γκερειρο..6οι και καταιδρωμένοι...ΧαβοΔερμιτζάκηδες έχετε αποτύχει παταγωδώς..και οι παικταράδες μας μόνο να δίνουν 3 συνεντεύξεις τη μέρα ξέρουν μετά από κάθε ηρωικό Χ..ρε ουστ
Και συ ρε Μάκη ξέρεις από χθες ότι ο άλλος θα παίξει με ρόμβο 4 χαφ και βάζεις 2 χαφ ο ένας ανέτοιμος???Είσαι με τα καλά σου???Ούτε το κέντρο δε μπορούμε να περάσουμε
Και συ ρε Μάκη ξέρεις από χθες ότι ο άλλος θα παίξει με ρόμβο 4 χαφ και βάζεις 2 χαφ ο ένας ανέτοιμος???Είσαι με τα καλά σου???Ούτε το κέντρο δε μπορούμε να περάσουμε