AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από george aspromayros »

τι να κανουμε κοντους εχουμε....κ γω κοντος ειμαι αλλά... :lol:
θα μιλησει η ψυχη ρε!!

παραθετω απο olapaok

Δέλλας, Ματέος, Ντιόπ, Μάκος, Μπάχα, Μπλάνκο, Μανωλάς που θα βρίσκονται κατά τα φαινόμενα στην ενδεκάδα της Ένωσης είναι πολύ δυνατοί στον αέρα και οι παίκτες του ΠΑΟΚ καλούνται να ξεπεράσουν το προφανές μειονέκτημα τους. Πως; Αποφεύγοντας αρχικώς τα πολλά φάουλ γύρω από την περιοχή αλλά και παίζοντας με το δυνατόν μεγαλύτερο πάθος.
Οι πεντάδες

ΠΑΟΚ
Κουτσιανικούλης 1.68
Ελ Ζαρ 1.71
Σαλπιγγίδης 1.72
Βιτόλο 1.68
Σνάουτσνερ 1.74

Αεκουλα
Δέλλας 1.96
Ματέος 1.91
Ντιόπ 1.94
Μάνωλάς 1.86
Μπάχα 1.85


Για Φωτακη πρωτο ματς μετα απο καιρο στην 11δα μετα τοση αποχη? δε νομιζω....ειναι φρεσκο ακομη του Βιτολο...!


και για να ζηλεψουν μερικοι....δηλωνω τι θα ειμαι σημερα ΜΕΣΑ στο ΟΑΚΑ! ελπιζω να φανω γουρλης καθως ειναι το πρωτο εκτος εδρας που παω.... 8-) :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από Pegasus »

Νικήστε ακόμα μια ομάδα με κομπλεξικούς φιλάθλους. Αυτοί μάλιστα έχουν την ιδιαιτερότητα να συνδυάζουν την αλαζονεία του ΠΟΚ με το θράσος του Αρηκλειδέα. Γι' αυτό αύριο τούς θέλω πάλι να κλαίγονται για τη διαιτησία (η οποία φυσικά δε θα τους φταίει σε τίποτα).

Κάτι που έγραψα και στο "νέα - άρθρα - σχόλια για άλλες ομάδες":

Ο αετός του ΠΑΟΚ είναι ακόμα μια προσαρμογή ενός παλιού συμβόλου από τις πολλές που υπάρχουν (το σύμβολο είναι πανάρχαιο μικρασιατικό). Ο αετός της ΑΕΚ είναι πανομοιότυπος με αυτόν που έχουν στις εκκλησίες κι ευτυχώς που δεν τον έχουμε αλλά ήμασταν λίγο πιο ευρηματικοί (βοήθησε και σε αυτό βέβαια η ένωση του παλιού ΠΑΟΚ με την ΑΕΚ Θεσσαλονίκης το 1929 γιατί η Ένωση Κωνσταντινουπολιτών θεωρούσε χαζό να έχει δυο ομάδες υπό τη σκέπη της). Η παπαριά περί "αυθεντικών Κωνσταντινουπολιτών" είναι για γέλια. Αυθεντικά κρατικοδίαιτη ομάδα που ζει χάρη σε παραθυράκι σε λαμογιονόμο επί Μητσοτάκη και οι οπαδοί της είναι από τους πρώτους που φώναξαν το "βούλγαροι" παρότι τους ίδιους τους λένε "τούρκους". Συγγενείς είπατε; Αυτά μας έφαγαν, να γιατί οι ΑΕΚτσήδες ήταν σχεδόν οι μόνοι που έρχονταν και το 80 ακόμα (έστω για ένα ημίχρονο) και είναι η ομάδα με την καλύτερη σχετικά παράδοση στην Τούμπα... Αδέρφια των γαύρων είναι
Άβαταρ μέλους
kotsos
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από kotsos »

george aspromayros έγραψε:τι να κανουμε κοντους εχουμε....κ γω κοντος ειμαι αλλά... :lol:
Υποψήφιο για τοπ - σχόλιο του μήνα!

ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από theoPAOK »

Γιατί βλέπετε μόνο τα μειονεκτήματα συνΠΑΟΚτζηδες??
Τα πλεονεκτήματα δεν τα βλέπετε??
Πιος θα μαρκάρει αυτην την πυραυλοκίνητη έπίθεση??

Ελ Ζαρ - Καράμπελας??
Κουτσιανικόλας - Γιάχιτς??
Σαλπι - Δέλλας??
Και τον Κλαους ο άλλος τους αμυντικός?


1-4 χαλλαρά....

Ελ Ζαρ (5',17',63',90+3')
Για αυτούς, το Ντελα, με κεφαλιά μετα απο κόρνερ..μιας και θα τον μαρκάρει ο Νικολάκης :lol:
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από theoPAOK »

Nορμάλ..
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από moican4 »

Ο Φωτακης σε ρολο Ιβιτς, Βιτολο -Τσουκ χαφ ,αριστερα ελ ζαρ, δεξια σαλπι και κορυφη Κλαους..

Νικη και μονο νικη...

Τιποτα αλλο..
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Πέτα ψηλά! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από joshua »

Χαιρομαι για την αλλαγη του φωτακη σε σχεση με τον κουτσια, δεν θα με χαλουσε αν ξεκουραζοταν και ο σαλπι και πεζαμε με 2 καθαρα εξτρεμ σε 4-3-3.Ελπιζω ο φωτακης να παιξει στον αξονα ειτε ως 8ρι ειτε ως αντιιβιτς γιατι αν τον ξαναδω ως δεξι χαφ...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από gika »

Προτιμά τον ανέτοιμο Φωτάκη από τον Αρίας... Τι να πω... Μακάρι να παίξει σαν αμυντικό χαφ και όχι δεκάρι και φυσικά όχι δεξί χαφ...
Άβαταρ μέλους
rosanera
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Τετ 02 Μαρ 2011, 21:55

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από rosanera »

έξω ο κούτσια προφανως σαν επιβραύεση της πολυ καλης του παρουσιας την τετάρτη... μπραβο! ετσι κερδίζονται οι παικτες!! ειδικα όταν εχει ξοδευτει ενας σκασμος λεφτα γι'αυτον... και κουβαλαει ολη την πιεση για να αποδειξει ότι τα αξιζε...
ευτυχως θα παιξει ομως ο Αρίας και έτσι δεν θα μπορουμε να πούμε ότι και τα δικα του θα πανε τζάμπα... :lol:
gpaok
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 15:31

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από gpaok »

καλα ρε...οπαδοι οι λογιστες εισαστε? τι σε νοιαζει εσενα αν και ποτε θα παιξει ο αριας?? να καταλαβω δηλαδη...δεν θελετε να βαλει ο προπονητης αυτους που ΒΛΕΠΕΙ οτι μπορουν να του κανουν τη δουλεια και να βαλει τον αριασ...ΓΙΑΤΙ?? επειδη ειναι φρεσκια μεταγραφη? επειδη γουσταρουν τα μελη του παοκμανια να τον δουν?? ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΧΑΡΤΑΚΙ ΤΟΥ ΧΑΒΟΥ?? ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ Η ΤΟΝ ΜΠΕΟ?

Θα ερθει η ωρα για ολα μαγκεσ...ο αριας εχει ηδη παιξει 35 παιχνιδια...εχει βγαλει φουλ σεζον. οτι κανει φετος και μετα...ξεκουραση , προετοιμασια και του χρονου εδω ειμαστε. ετσι εχουν νομιζω τα πραγματα
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Ο Κουτσια γτ εμεινε εξω;; Ποιον θα εχουμε στα εξτρεμ;;
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

φανταζομαιτον βιτ σκουπα μπροστα απ τα σεντ μπακ και μπροστα τσουκ φωτ ως 8αρια...οσον αφορα οτι ουτε τωρα αριας...τι να πω...ή πολυ κολλημενος ειναι ή το παιδι δεν κανει....

Με αυτο το κεντρο ειμαστε πιο γρηγοροαι αλλα κανεις δεν ειναι γκαρσια ή ιβιτς στις πασες και στις εμπνευσεις..ελπιζω να μην κανουν ευκολες μπαλιες λαθος και να παιξουμε απο τα πλαγια..
Άβαταρ μέλους
rosanera
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Τετ 02 Μαρ 2011, 21:55

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από rosanera »

gpaok έγραψε:καλα ρε...οπαδοι οι λογιστες εισαστε? τι σε νοιαζει εσενα αν και ποτε θα παιξει ο αριας?? να καταλαβω δηλαδη...δεν θελετε να βαλει ο προπονητης αυτους που ΒΛΕΠΕΙ οτι μπορουν να του κανουν τη δουλεια και να βαλει τον αριασ...ΓΙΑΤΙ?? επειδη ειναι φρεσκια μεταγραφη? επειδη γουσταρουν τα μελη του παοκμανια να τον δουν?? ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΧΑΡΤΑΚΙ ΤΟΥ ΧΑΒΟΥ?? ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ Η ΤΟΝ ΜΠΕΟ?

Θα ερθει η ωρα για ολα μαγκεσ...ο αριας εχει ηδη παιξει 35 παιχνιδια...εχει βγαλει φουλ σεζον. οτι κανει φετος και μετα...ξεκουραση , προετοιμασια και του χρονου εδω ειμαστε. ετσι εχουν νομιζω τα πραγματα
μάλιστα. κάνεις δηλαδη,- όντας άφραγκος,με παικτες απλήρωτους, με παικτες στα όρια της καταρευσης απο τα συνεχη παιχνιδια- μεταγραφές τον δεκέμβρη για να τον εχεις του χρόνου έτοιμο...
οκ. τώρα καταλαβα που μου το εξηγησες
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από kos »

gpaok έγραψε:ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΧΑΡΤΑΚΙ ΤΟΥ ΧΑΒΟΥ??
να ειναι σε μπλε χαρτακι για να μην το μπερδεψει με το κιτρινο. πλακα κανω.

φωτακης δεξια 1000%. το σχημα δεν με χαλαει. πιστευω στην νικη. αρκει να παιζει αριστερα (σταση μιρο) ο σκοκο.

για αριας τα εχουμε πει 1000 φορες. ή ο παντελης εφερε μεγιστο παλτο ή ο χαβος εχει φαει τεραστιο κολλημα τσουκαλα. καποιος απο τους δυο ειναι φαουλ. τριτο σεναριο δεν υπαρχει. εμεις τι φταιμε θα μου πεις.....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”