Παράπονα για το φόρουμ
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Aν και δε συμφωνώ με χαρακτηρισμούς σε άλλα μέλη, εν τούτοις έχει δίκιο για χαρακτηρισμούς απέναντι σε παίκτες ο eleos.
Τόσες φορές έχουμε πει πως το φόρουμ είναι σαν ένα μικρό καφενείο, που με τη σειρά του είναι ένα μικρό ραδιόφωνο, που με τη σειρά του είναι ένα μικρό γήπεδο...και καταλήγω πως όποιος πιστεύει ότι ό,τι ακούγεται εδώ μέσα ακούγεται μόνο εδώ μέσα είναι γελασμένος. Εδώ παίρνουν κλίμα και ραδιοφωνικοί παραγωγοί και οδηγούν όπου θέλουν τις απόψεις.
Τεράστιο παράδειγμα ο Χαλκιάς και ο Ίβιτς.
Τόσες φορές έχουμε πει πως το φόρουμ είναι σαν ένα μικρό καφενείο, που με τη σειρά του είναι ένα μικρό ραδιόφωνο, που με τη σειρά του είναι ένα μικρό γήπεδο...και καταλήγω πως όποιος πιστεύει ότι ό,τι ακούγεται εδώ μέσα ακούγεται μόνο εδώ μέσα είναι γελασμένος. Εδώ παίρνουν κλίμα και ραδιοφωνικοί παραγωγοί και οδηγούν όπου θέλουν τις απόψεις.
Τεράστιο παράδειγμα ο Χαλκιάς και ο Ίβιτς.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
και εγω συμφωνω μαζι σας...τους προσβλητικους χαρακτηρισμους δεν τους αφηνουμε και τους σβηνουμε αμεσως(εκτος που να μην το δουμε και δεν ειδοποιηθουμε απο καποιο μελος) ειτε προς μελη ειτε στους παιχτες...απο εκει και περα για τους παιχτες ομως την εμπαθεια και τα ειρωνικα σχολια δεν μπορουμε να κανουμε κατι ειναι καθαρα στον χαρακτηρα του καθενος και οποιαδηποτε προσπαθεια διορθωσης κινδυνευει να χαρακτηριστει φασιστικη(μπορει και δικαιως)...
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Παίδες, πως θα γίνει να μειώσουμε λίγο το spamming?
Υπάρχουν δημοσιεύεις σε επίκαιρα topic που ειναι εκτός τόπου και χρόνου.
Δε λέω, καλό το φιλικό κλίμα και το παρείστικο, και μέσα στο μουχαμπέτι θα γραφτεί και κάτι άσχετο, όμως όταν επαναλαμβάνεται, κουράζει. Γράψ'τε κάτι ουσιαστικό, και μετά βάλτε και ένα ps και πείτε ότι παπαριά γουστάρετε, αλλά μην υποχρεώνετε τον κόσμο να διαβάζει κατ'επανάληψη την προσωπική σας ζωή, και κυρίως σε topic όπου το ύφος τους δεν το σηκώνει.
Το μικρό σπίτι στο λιβάδι έχουμε καταντήσει.
Υπάρχουν δημοσιεύεις σε επίκαιρα topic που ειναι εκτός τόπου και χρόνου.
Δε λέω, καλό το φιλικό κλίμα και το παρείστικο, και μέσα στο μουχαμπέτι θα γραφτεί και κάτι άσχετο, όμως όταν επαναλαμβάνεται, κουράζει. Γράψ'τε κάτι ουσιαστικό, και μετά βάλτε και ένα ps και πείτε ότι παπαριά γουστάρετε, αλλά μην υποχρεώνετε τον κόσμο να διαβάζει κατ'επανάληψη την προσωπική σας ζωή, και κυρίως σε topic όπου το ύφος τους δεν το σηκώνει.
Το μικρό σπίτι στο λιβάδι έχουμε καταντήσει.
Re: Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων
επειδη αφορα αλλον, δεν θα ηθελα να συνεχισουμε με π.μ.
"χριστιανικές αηδίες", "αηδιαστικό βυζαντινό αετό" ειναι προσβλητικες αποψεις. προσβαλουν το θρησκευμα και την πιστη.
οι κανονισμοι του φορουμ το απαγορευουν και προβλεπουν την διαγραφη μηνυματων.
με την διαθεση σου να αποφυγεις κατηγοριες για λογοκρισια επιτρεπεις κατι πολυ χειροτερο.
"χριστιανικές αηδίες", "αηδιαστικό βυζαντινό αετό" ειναι προσβλητικες αποψεις. προσβαλουν το θρησκευμα και την πιστη.
οι κανονισμοι του φορουμ το απαγορευουν και προβλεπουν την διαγραφη μηνυματων.
με την διαθεση σου να αποφυγεις κατηγοριες για λογοκρισια επιτρεπεις κατι πολυ χειροτερο.
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων
Αδερφέ μου Πίγασε δεν έχω την παραμικρή διάθεση να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν εδώ μέσα και παρακαλώ να μην εκληφθεί ως τέτοια η παρέμβασή μου.
Απλά δεν μπορώ την αδικία.
Πολύ ορθά γράφεις οτι δεν πρέπει να φυμώνονται οι απόψεις, για την συγκεκριμένη όμως, εκτός της άποψης υπάρχουν και οι βαρύτατοι χαρακτηρισμοί: "..χριστιανικές αηδίες", ..τον αηδιαστικό βυζαντινό αετό..
Αν εσύ θεωρείς τους παραπάνω χαρακτηρισμούς ως απλά μια έκφραση προσωπικής άποψης, τότε κάνε με το μυαλό σου μερικούς προσωπικούς συνειρμούς και νοιώσε πόσο προσβλητικό μπορεί να είναι αυτό για κάποιον άλλον που θίγεται.
Αυτά τα λίγα, γιατί δεν μπορώ να βλέπω και να διαβάζω αλλοπρόσαλα πράγματα.
Μην το παίρνεις προσωπικά.
Απλά δεν μπορώ την αδικία.
Πολύ ορθά γράφεις οτι δεν πρέπει να φυμώνονται οι απόψεις, για την συγκεκριμένη όμως, εκτός της άποψης υπάρχουν και οι βαρύτατοι χαρακτηρισμοί: "..χριστιανικές αηδίες", ..τον αηδιαστικό βυζαντινό αετό..
Αν εσύ θεωρείς τους παραπάνω χαρακτηρισμούς ως απλά μια έκφραση προσωπικής άποψης, τότε κάνε με το μυαλό σου μερικούς προσωπικούς συνειρμούς και νοιώσε πόσο προσβλητικό μπορεί να είναι αυτό για κάποιον άλλον που θίγεται.
Αυτά τα λίγα, γιατί δεν μπορώ να βλέπω και να διαβάζω αλλοπρόσαλα πράγματα.
Μην το παίρνεις προσωπικά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. την Κυρ 06 Μαρ 2011, 15:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
ΟΚ τώρα
Οι κανόνες λένε το εξής:
Κάποιος άλλος συντονιστής μπορεί να το βλέπει αλλιώς και να σβήσει ίσως τη λέξη "αηδίες" αν μπει και κρίνει διαφορετικά. Εγώ δε θέλω να το κάνω αυτό άσχετα από το ποια είναι η προσωπική μου άποψη για το θέμα....
Οι κανόνες λένε το εξής:
Το υπογραμμισμένο είναι το ζήτημα (το "ύβρεις" θεωρώ ότι αναφέρεται σε πρόσωπα). Σε ένα φόρουμ επίτηδες αφήνονται τέτοια μεγάλα περιθώρια στους συντονιστές να σβήσουν ή να αλλάξουν ό,τι νομίζουν πιο σωστό. Αν το πάρουμε κατά γράμμα, θα έπρεπε να φύγει το 1/3 των δημοσιεύσεων εδώ και θυμίζω πόσες φορές έχει υπάρξει αναταραχή εξαιτίας τέτοιων περιστατικών. Η ύπαρξη αυτής της φράσης εξασφαλίζει ότι μπορούν να υπάρξουν παρόμοιες φράσεις και απ' τον "αντίπαλο δέος" χωρίς τον κίνδυνο διαγραφής / τροποποίησης.Απαγορεύονται και θα τροποποιούνται ή διαγράφονται άμεσα θέματα ή μηνύματα τα οποία:
- περιέχουν ύβρεις ή/και προσβάλουν ή θίγουν κατ’ οιοδήποτε τρόπο τρίτους,
- περιέχουν παραπομπές στο διαδίκτυο που έχουν κερδοσκοπικό ή άσεμνο χαρακτήρα ή καμία σχέση με τον ΠΑΟΚ.
- επαναλαμβανόμενα πανομοιότυπα μηνύματα από τον ίδιο χρήστη, ή και θέματα και από άλλους χρήστες.
Κάποιος άλλος συντονιστής μπορεί να το βλέπει αλλιώς και να σβήσει ίσως τη λέξη "αηδίες" αν μπει και κρίνει διαφορετικά. Εγώ δε θέλω να το κάνω αυτό άσχετα από το ποια είναι η προσωπική μου άποψη για το θέμα....
Re: Παράπονα για το φόρουμ
δεν μπορω να σε καταλαβω.
3 χρηστες δηλωνουν οτι η δημοσιευση τους προσβαλει.
το επιχειρημα σου ποιο ακριβως ειναι?
οτι κακως μας προσβαλει?
3 χρηστες δηλωνουν οτι η δημοσιευση τους προσβαλει.
το επιχειρημα σου ποιο ακριβως ειναι?
οτι κακως μας προσβαλει?
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Απο την στιγμη που καποιοι θιγονται και πολυ σωστα , θα επρεπε να σβηστει...
Το κοκκινο κουμπακι για ποιο λογο να υπαρχει δηλ.?
Στο κατω κατω μπηκσαν εγραψαν μια μαλακια ,φουντωσαν ολους τους υπολοιπους και εξαφανιστηκαν...
Δεν καταλαβαινω ...
Το κοκκινο κουμπακι για ποιο λογο να υπαρχει δηλ.?
Στο κατω κατω μπηκσαν εγραψαν μια μαλακια ,φουντωσαν ολους τους υπολοιπους και εξαφανιστηκαν...
Δεν καταλαβαινω ...
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Όχι, το σκεπτικό είναι ότι με αυτή τη λογική θα μπορούσε να φύγει το 1/3 των δημοσιεύσεων. Τον έναν θα τον προσβάλει αυτό, τον άλλον κάτι άλλο.
Κόκκινο κουμπάκι σημαίνει αναφορά, όχι σβήσιμο οπωσδήποτε.
Λοιπόν, θα σβήσω το "αηδίες" ώστε να τα βρούμε κάπου στη μέση. Να ξέρετε όμως ότι αυτό δεν είναι και το καλύτερο προηγούμενο που μπορεί να επικαλεστεί κανείς. Δεν είναι απειλή αυτό, απλώς λέω ότι με παρόμοιο σκεπτικό και πίεση μπορεί να κληθούμε να σβήσουμε και άλλα πράγματα. Θέλω όμως το ζήτημα να λήξει εδώ. Έχουμε πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθούμε.
Κόκκινο κουμπάκι σημαίνει αναφορά, όχι σβήσιμο οπωσδήποτε.
Λοιπόν, θα σβήσω το "αηδίες" ώστε να τα βρούμε κάπου στη μέση. Να ξέρετε όμως ότι αυτό δεν είναι και το καλύτερο προηγούμενο που μπορεί να επικαλεστεί κανείς. Δεν είναι απειλή αυτό, απλώς λέω ότι με παρόμοιο σκεπτικό και πίεση μπορεί να κληθούμε να σβήσουμε και άλλα πράγματα. Θέλω όμως το ζήτημα να λήξει εδώ. Έχουμε πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθούμε.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Δεν νομιζω Πηγασε να σου ζητησε κανενας να κανεις κατι παραπανω απο αυτο που πρεπει..
Απλη εφαρμογη των κανονισμων ζητησαμε και οχι "χαρες" ...
Απλη εφαρμογη των κανονισμων ζητησαμε και οχι "χαρες" ...
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Είναι εκνευριστικό να βγάζετε τα δικά σας συμπεράσματα από μια λέξη. "Συμβιβασμός" είπα και όχι χάρη: απ' τη στιγμή που είμαι μπλε, είναι ηθική μου υποχρέωσή μου να λύνω τέτοια ζητήματα και δεν κάνω χάρη σε κανέναν. Είναι δύσκολο να κρατάς τις ισορροπίες όμως όταν έχεις να "συντονίσεις" ασυντόνιστες μεταξύ τους απόψεις.
Οι κανόνες είναι σκόπιμα γενικόλογοι κι εξειδικεύονται στην πράξη. Αν σβήναμε καθετί που τυπικά "έθιγε" κάποιον, δε θα υπήρχε φόρουμ. Τώρα η μετατροπή έγινε.
Οι κανόνες είναι σκόπιμα γενικόλογοι κι εξειδικεύονται στην πράξη. Αν σβήναμε καθετί που τυπικά "έθιγε" κάποιον, δε θα υπήρχε φόρουμ. Τώρα η μετατροπή έγινε.
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Προς τους δημιουργούς των κανονισμών του Σάιτ.
Θα ήταν σκόπιμο να προβληματιστείτε πολύ σοβαρά στην κατεύθυνση, του να συμπεριλαμβάνατε στην προαναφερόμενη φράση του κανονισμού "την θρησκεία και ότι απορρέει από αυτήν". Θα γλυτώνατε δυνητικά από μεγάλους πονοκεφάλους και παρεξηγήσεις στο μέλλον. Τόσο απλά.
Πάντως αντιλαμβάνομαι την πολυπλοκότητα και εν γένει δυσκολία του θέματος
Φιλικά.
Θα ήταν σκόπιμο να προβληματιστείτε πολύ σοβαρά στην κατεύθυνση, του να συμπεριλαμβάνατε στην προαναφερόμενη φράση του κανονισμού "την θρησκεία και ότι απορρέει από αυτήν". Θα γλυτώνατε δυνητικά από μεγάλους πονοκεφάλους και παρεξηγήσεις στο μέλλον. Τόσο απλά.
Πάντως αντιλαμβάνομαι την πολυπλοκότητα και εν γένει δυσκολία του θέματος
Φιλικά.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Pegasus έγραψε:Είναι εκνευριστικό να βγάζετε τα δικά σας συμπεράσματα από μια λέξη. "Συμβιβασμός" είπα και όχι χάρη: απ' τη στιγμή που είμαι μπλε, είναι ηθική μου υποχρέωσή μου να λύνω τέτοια ζητήματα και δεν κάνω χάρη σε κανέναν. Είναι δύσκολο να κρατάς τις ισορροπίες όμως όταν έχεις να "συντονίσεις" ασυντόνιστες μεταξύ τους απόψεις.
Οι κανόνες είναι σκόπιμα γενικόλογοι κι εξειδικεύονται στην πράξη. Αν σβήναμε καθετί που τυπικά "έθιγε" κάποιον, δε θα υπήρχε φόρουμ. Τώρα η μετατροπή έγινε.
Πηγασε καταλαβες που πηγαινει το "χαρες" ,χαζος δεν εισαι..
Επειτα απο τοσες αντιδρασεις ,λοιπον το εσβησες...
Ελπιζω να το εσβησες επειδη καταλαβες οτι θιγονται καποιοι και οχι επειδη θελεις να κρατησεις τις ισορροπιες καιτ που οντως ειναι δυσκολο αλλα οχι σε ολες τις περιπτωσεις για να το επικαλουμαστε..
Re: Παράπονα για το φόρουμ
8.19 Προσβολή των μελών, των φιλάθλων, των θείων, της ομάδας μας, των παικτών της ή των μελών του forum με την χρήση ειρωνικών, υβριστικών ή μειωτικών χαρακτηρισμών. Η παράβαση από μέλος του κανόνα αυτού θα οδηγεί ακόμα και στην οριστική αποβολή του από το forum.
Το είπατε και σας διόρθωσε το Μπλε Άτι γιατί τόσο λόγος?
Η δημοσίευση απο το μέλος που αλλοιώθηκε απο το Μπλε Άτι μπορεί να θεωρηθεί και ως εξής
6.6 Μπορείτε να ασκείτε κριτική στις ιδέες όχι όμως και στους ανθρώπους.
Συνεπώς θα μπορούσε και να μην αλλοιωθεί.
Και μένα δεν μ άρεσαν κάποια συνθήματα στην πορεία καθώς και η συμμετοχή της για 2 φυλακισμένους οπαδούς μας αλλά δεν το κάνω θέμα.
Το είπατε και σας διόρθωσε το Μπλε Άτι γιατί τόσο λόγος?
Η δημοσίευση απο το μέλος που αλλοιώθηκε απο το Μπλε Άτι μπορεί να θεωρηθεί και ως εξής
6.6 Μπορείτε να ασκείτε κριτική στις ιδέες όχι όμως και στους ανθρώπους.
Συνεπώς θα μπορούσε και να μην αλλοιωθεί.
Και μένα δεν μ άρεσαν κάποια συνθήματα στην πορεία καθώς και η συμμετοχή της για 2 φυλακισμένους οπαδούς μας αλλά δεν το κάνω θέμα.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Εγώ πάλι ήλπιζα να καταλαβαίνατε τι σημαίνει ισορροπίες. Ο gash04 έγραψε ένα δυο πραγματάκια παραπάνω περί κανονισμών. Συνδύασέ τα με αυτό που είπα περί "σκόπιμης γενικολογίας" και θα καταλάβεις γιατί υπήρξε αμφιβολία.moican4 έγραψε:Ελπιζω να το εσβησες επειδη καταλαβες οτι θιγονται καποιοι και οχι επειδη θελεις να κρατησεις τις ισορροπιες καιτ που οντως ειναι δυσκολο αλλα οχι σε ολες τις περιπτωσεις για να το επικαλουμαστε..
Το γιατί αποφάσισα να το σβήσω είναι δικό μου ζήτημα ερμηνείας των κανονισμών, όπως δικό σου ζήτημα είναι να ενεργείς ως μέλος όπως νομίζεις μέσα στο φόρουμ στα πλαίσια των κανόνων και κανείς να μη σου ζητάει τα ρέστα γι' αυτό και σωστά. Για χάρη αυτού του γεγονότος έψαξα τους κανονισμούς, είδα αντιδράσεις, έκρινα, έδρασα, γενικώς αφιέρωσα κάποιο χρόνο προσπαθώντας να μη βάλω την προσωπική μου άποψη για το θέμα στη μέση. Το να συνεχίζουμε να μιλάμε για το θέμα είναι τζάμπα συζήτηση και μόνο σε λογομαχία θα καταλήξει.