AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: A.E.K. - Π.Α.Ο.Κ 6/3 19:30 (nova1)
Αμφιβάλλω αν ο Τσουκ μπορεί να ανταποκριθεί σαν επιθετικό χαφ. Δεν έχει που δεν έχει την πάσα, αλλά δεν έχει ούτε το σουτ. Αργότερα, με την εμπειρία που θα αποκτήσει και ΚΥΡΙΩΣ αν δουλεύει και το μυαλό, ναι. Για την ώρα ελλείψει καλού Ivic (ο καλός δεν έχει αντίπαλο) θα προτιμούσα τον Φωτάκη.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: A.E.K. - Π.Α.Ο.Κ 6/3 19:30 (nova1)
Αν παίξουμε εμείς με ψυχή δεν επηρεαζόμαστε από το όποιο κοράκι, εκτός και αν κάνει πράματα και θάματα, αλλά αυτά δεν έγιναν ούτε στο 1-0 με Ολυμπιακό
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Και επειδή δικέφαλος είσαι και όλα παίζουν τον ρόλο τους
ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ
[youtube]FpyCokaatrs[/youtube]
ΔΙΚΕΦΑΛΕ
ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ
[youtube]FpyCokaatrs[/youtube]
ΔΙΚΕΦΑΛΕ
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
+++++
αν κ το 0-1 καλο μου φαινεται!! να πανε καλα κ τα παιδια που δεν εχουν παιχνιδια στα ποδια τους οποτε το κερδος ναναι διπλο!
περιμενω να δω και το μαλακα τον τριτσωνη
αν κ το 0-1 καλο μου φαινεται!! να πανε καλα κ τα παιδια που δεν εχουν παιχνιδια στα ποδια τους οποτε το κερδος ναναι διπλο!
περιμενω να δω και το μαλακα τον τριτσωνη
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
gash04 έγραψε:Και επειδή δικέφαλος είσαι και όλα παίζουν τον ρόλο τους
ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ
[youtube]FpyCokaatrs[/youtube]
ΔΙΚΕΦΑΛΕ
+ 1926 ο αυθεντικος ασπρόμαυρος αετός που υπάρχει και στην φύση όχι ο κιτρινομαυρος .....
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
ΕΥΓΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗgash04 έγραψε:Και επειδή δικέφαλος είσαι και όλα παίζουν τον ρόλο τους
ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ
[youtube]FpyCokaatrs[/youtube]
ΔΙΚΕΦΑΛΕ
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Δύσκολο ματς, πολύ δύσκολο, ειδικά μετά το ματς κυπέλλου. Το κακό είναι ότι μια ήττα μας πάει πολύ πίσω για τα play off και η ομάδα είναι κουρασμένη. Δύσκολα τα διπλό, το ματς το βλέπω 1Χ.
Κι αυτό γιατί οι δικοί μας τα παίζουν όλα για όλα στην Τούμπα με την αεκ.
Ιδανικά θα ήθελα ένα χι στο ΟΑΚΑ, για να είμαστε μέσα στο παιχνίδι των play off. Κι αυτό γιατί το ματς με την αεκ στην Τούμπα θα είναι πολύ δύσκολο και παγίδα σκέτη. Αν κάτσει καμια στραβή και βγούμε από το κύπελλο, θα τρέχουμε και δεν θα φτάνουμε. Διαβάζω πολύ μεγάλη αισιοδοξία για το ματς της Τούμπας, η οποία καλό είναι να υπάρχει, αλλά η αεκ έχει περάσει κι άλλες φορές από την Τούμπα. Θέλει σοβαρότητα το ματς και πολύ μεγάλη προσοχή. Τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμα κι ελπίζω να το έχουν καταλάβει οι παίκτες μας.
Φυσικά το καλύτερο θα ήταν διπλό στο ΟΑΚΑ, άσος στην Τούμπα.

Κι αυτό γιατί οι δικοί μας τα παίζουν όλα για όλα στην Τούμπα με την αεκ.
Ιδανικά θα ήθελα ένα χι στο ΟΑΚΑ, για να είμαστε μέσα στο παιχνίδι των play off. Κι αυτό γιατί το ματς με την αεκ στην Τούμπα θα είναι πολύ δύσκολο και παγίδα σκέτη. Αν κάτσει καμια στραβή και βγούμε από το κύπελλο, θα τρέχουμε και δεν θα φτάνουμε. Διαβάζω πολύ μεγάλη αισιοδοξία για το ματς της Τούμπας, η οποία καλό είναι να υπάρχει, αλλά η αεκ έχει περάσει κι άλλες φορές από την Τούμπα. Θέλει σοβαρότητα το ματς και πολύ μεγάλη προσοχή. Τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμα κι ελπίζω να το έχουν καταλάβει οι παίκτες μας.
Φυσικά το καλύτερο θα ήταν διπλό στο ΟΑΚΑ, άσος στην Τούμπα.
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
ρε παμε για χιναρι.....εγω ειμαι προληπτικος καΙ δεν θελω να κερδισουμε τωρα ...θελω μια νικη με την αεκ και τη θελω 16 μαρτιου.
πισω γερα στην αμυνα και παμε για το 0 και με νικη τη τεταρτη παλι 3η
πισω γερα στην αμυνα και παμε για το 0 και με νικη τη τεταρτη παλι 3η
-
Dimg4
Re: A.E.K. - Π.Α.Ο.Κ 6/3 19:30 (nova1)
ΑποστόληςΑ έγραψε:Αμφιβάλλω αν ο Τσουκ μπορεί να ανταποκριθεί σαν επιθετικό χαφ. Δεν έχει που δεν έχει την πάσα, αλλά δεν έχει ούτε το σουτ. Αργότερα, με την εμπειρία που θα αποκτήσει και ΚΥΡΙΩΣ αν δουλεύει και το μυαλό, ναι. Για την ώρα ελλείψει καλού Ivic (ο καλός δεν έχει αντίπαλο) θα προτιμούσα τον Φωτάκη.
Τον ειδαμε ποτε Αποστολη? Αφου υποτιθεται οτι αυτη ειναι η θεση του!
Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1
Στον ΠΑΟΚ ο Χάβος κρατάει ακόμη κλειστά τα χαρτιά του όσον αφορά τις αλλαγές που ετοιμάζει για την Κυριακή. Ο Χιμένεθ στην ΑΕΚ έδειξε σήμερα ότι αλλάζει και πρόσωπα αλλά και σχήμα.
Με βάση λοιπόν τις σημερινές δοκιμές η ΑΕΚ θα παίξει την Κυριακή σε 4-4-2 είτε σε ρόμβο, είτε με τους μέσους στην ευθεία.
Στην άμυνα η τετράδα δύσκολα θα αλλάξει. Ο Καράμπελας θα είναι αριστερά, ο Μανωλάς δεξιά (αν και εκεί θα είναι ο Γεωργές που ξεκουράστηκε ) ενώ οι Δέλλας και Ματέος παραμένουν δίδυμο στα στόπερ.
Από εκεί και πέρα στον πιθανό ρόμβο, ο Ντιοπ ήταν στην βάση, έχοντας στις πλευρές Μάκο και Μίτσελ και τον Γκερέϊρο πίσω από τους επιθετικούς.
Αυτοί ήταν οι Σκόκο και Μπλάνκο.
Όταν ο Χιμένεθ δοκίμασε τετράδα στην ευθεία, είχε τον Λαγό αριστερά και τον Σκόκο δεξιά. Στην επίθεση έπαιξαν μαζί Μπαχά και Μπλάνκο.
Όπως όλα δείχνουν στον αγώνα δεν θα χρησιμοποιηθεί ο Λυμπερόπουλος.
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=6471
Μακάρι να παίξει με ρόμβο ο μυρωδιάς ο Χιμένεθ..Ο Ντιόπ στο 60 θα εχει φτύσει τα πνευμόνια του (αν δεν εχει παθει καμια θλάση),Μάκος και Μίτσελ ειναι πολύ λίγοι και μ αυτον τον Γκερειρο γελάει ο κόσμος..Τώρα βέβαια και σε ευθεια να παιξει με τον Σκόκο δεξιά,θα πέσει πάνω στην σταση "Μιρο" και από αριστερά ο Λαγός μπερδεύεται στα πόδια του και πέφτει μόνος του..
Με βάση λοιπόν τις σημερινές δοκιμές η ΑΕΚ θα παίξει την Κυριακή σε 4-4-2 είτε σε ρόμβο, είτε με τους μέσους στην ευθεία.
Στην άμυνα η τετράδα δύσκολα θα αλλάξει. Ο Καράμπελας θα είναι αριστερά, ο Μανωλάς δεξιά (αν και εκεί θα είναι ο Γεωργές που ξεκουράστηκε ) ενώ οι Δέλλας και Ματέος παραμένουν δίδυμο στα στόπερ.
Από εκεί και πέρα στον πιθανό ρόμβο, ο Ντιοπ ήταν στην βάση, έχοντας στις πλευρές Μάκο και Μίτσελ και τον Γκερέϊρο πίσω από τους επιθετικούς.
Αυτοί ήταν οι Σκόκο και Μπλάνκο.
Όταν ο Χιμένεθ δοκίμασε τετράδα στην ευθεία, είχε τον Λαγό αριστερά και τον Σκόκο δεξιά. Στην επίθεση έπαιξαν μαζί Μπαχά και Μπλάνκο.
Όπως όλα δείχνουν στον αγώνα δεν θα χρησιμοποιηθεί ο Λυμπερόπουλος.
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=6471
Μακάρι να παίξει με ρόμβο ο μυρωδιάς ο Χιμένεθ..Ο Ντιόπ στο 60 θα εχει φτύσει τα πνευμόνια του (αν δεν εχει παθει καμια θλάση),Μάκος και Μίτσελ ειναι πολύ λίγοι και μ αυτον τον Γκερειρο γελάει ο κόσμος..Τώρα βέβαια και σε ευθεια να παιξει με τον Σκόκο δεξιά,θα πέσει πάνω στην σταση "Μιρο" και από αριστερά ο Λαγός μπερδεύεται στα πόδια του και πέφτει μόνος του..

