AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: A.E.K. - Π.Α.Ο.Κ 6/3 19:30 (nova1)

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αμφιβάλλω αν ο Τσουκ μπορεί να ανταποκριθεί σαν επιθετικό χαφ. Δεν έχει που δεν έχει την πάσα, αλλά δεν έχει ούτε το σουτ. Αργότερα, με την εμπειρία που θα αποκτήσει και ΚΥΡΙΩΣ αν δουλεύει και το μυαλό, ναι. Για την ώρα ελλείψει καλού Ivic (ο καλός δεν έχει αντίπαλο) θα προτιμούσα τον Φωτάκη.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: A.E.K. - Π.Α.Ο.Κ 6/3 19:30 (nova1)

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αν παίξουμε εμείς με ψυχή δεν επηρεαζόμαστε από το όποιο κοράκι, εκτός και αν κάνει πράματα και θάματα, αλλά αυτά δεν έγιναν ούτε στο 1-0 με Ολυμπιακό
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: A.E.K. - Π.Α.Ο.Κ 6/3 19:30 (nova1)

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από Pegasus »

Εύκολο 0-2.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από niko70 »

Ωραίος ο Πήγασος....
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από gash04 »

Και επειδή δικέφαλος είσαι και όλα παίζουν τον ρόλο τους


ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ

[youtube]FpyCokaatrs[/youtube]

ΔΙΚΕΦΑΛΕ
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από george aspromayros »

+++++

αν κ το 0-1 καλο μου φαινεται!! να πανε καλα κ τα παιδια που δεν εχουν παιχνιδια στα ποδια τους οποτε το κερδος ναναι διπλο!


περιμενω να δω και το μαλακα τον τριτσωνη :evil:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από eorptol »

gash04 έγραψε:Και επειδή δικέφαλος είσαι και όλα παίζουν τον ρόλο τους


ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ

[youtube]FpyCokaatrs[/youtube]

ΔΙΚΕΦΑΛΕ


+ 1926 ο αυθεντικος ασπρόμαυρος αετός που υπάρχει και στην φύση όχι ο κιτρινομαυρος .....
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

gash04 έγραψε:Και επειδή δικέφαλος είσαι και όλα παίζουν τον ρόλο τους


ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ

[youtube]FpyCokaatrs[/youtube]

ΔΙΚΕΦΑΛΕ
ΕΥΓΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από slidar »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από DimisK »

Δύσκολο ματς, πολύ δύσκολο, ειδικά μετά το ματς κυπέλλου. Το κακό είναι ότι μια ήττα μας πάει πολύ πίσω για τα play off και η ομάδα είναι κουρασμένη. Δύσκολα τα διπλό, το ματς το βλέπω 1Χ.
Κι αυτό γιατί οι δικοί μας τα παίζουν όλα για όλα στην Τούμπα με την αεκ.
Ιδανικά θα ήθελα ένα χι στο ΟΑΚΑ, για να είμαστε μέσα στο παιχνίδι των play off. Κι αυτό γιατί το ματς με την αεκ στην Τούμπα θα είναι πολύ δύσκολο και παγίδα σκέτη. Αν κάτσει καμια στραβή και βγούμε από το κύπελλο, θα τρέχουμε και δεν θα φτάνουμε. Διαβάζω πολύ μεγάλη αισιοδοξία για το ματς της Τούμπας, η οποία καλό είναι να υπάρχει, αλλά η αεκ έχει περάσει κι άλλες φορές από την Τούμπα. Θέλει σοβαρότητα το ματς και πολύ μεγάλη προσοχή. Τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμα κι ελπίζω να το έχουν καταλάβει οι παίκτες μας.

Φυσικά το καλύτερο θα ήταν διπλό στο ΟΑΚΑ, άσος στην Τούμπα. 8-)

:pano:
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από tigon4 »

ρε παμε για χιναρι.....εγω ειμαι προληπτικος καΙ δεν θελω να κερδισουμε τωρα ...θελω μια νικη με την αεκ και τη θελω 16 μαρτιου.
πισω γερα στην αμυνα και παμε για το 0 και με νικη τη τεταρτη παλι 3η
Dimg4

Re: A.E.K. - Π.Α.Ο.Κ 6/3 19:30 (nova1)

Δημοσίευση από Dimg4 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Αμφιβάλλω αν ο Τσουκ μπορεί να ανταποκριθεί σαν επιθετικό χαφ. Δεν έχει που δεν έχει την πάσα, αλλά δεν έχει ούτε το σουτ. Αργότερα, με την εμπειρία που θα αποκτήσει και ΚΥΡΙΩΣ αν δουλεύει και το μυαλό, ναι. Για την ώρα ελλείψει καλού Ivic (ο καλός δεν έχει αντίπαλο) θα προτιμούσα τον Φωτάκη.

Τον ειδαμε ποτε Αποστολη? Αφου υποτιθεται οτι αυτη ειναι η θεση του!
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από Odi »

Στον ΠΑΟΚ ο Χάβος κρατάει ακόμη κλειστά τα χαρτιά του όσον αφορά τις αλλαγές που ετοιμάζει για την Κυριακή. Ο Χιμένεθ στην ΑΕΚ έδειξε σήμερα ότι αλλάζει και πρόσωπα αλλά και σχήμα.

Με βάση λοιπόν τις σημερινές δοκιμές η ΑΕΚ θα παίξει την Κυριακή σε 4-4-2 είτε σε ρόμβο, είτε με τους μέσους στην ευθεία.

Στην άμυνα η τετράδα δύσκολα θα αλλάξει. Ο Καράμπελας θα είναι αριστερά, ο Μανωλάς δεξιά (αν και εκεί θα είναι ο Γεωργές που ξεκουράστηκε ) ενώ οι Δέλλας και Ματέος παραμένουν δίδυμο στα στόπερ.

Από εκεί και πέρα στον πιθανό ρόμβο, ο Ντιοπ ήταν στην βάση, έχοντας στις πλευρές Μάκο και Μίτσελ και τον Γκερέϊρο πίσω από τους επιθετικούς.

Αυτοί ήταν οι Σκόκο και Μπλάνκο.

Όταν ο Χιμένεθ δοκίμασε τετράδα στην ευθεία, είχε τον Λαγό αριστερά και τον Σκόκο δεξιά. Στην επίθεση έπαιξαν μαζί Μπαχά και Μπλάνκο.


Όπως όλα δείχνουν στον αγώνα δεν θα χρησιμοποιηθεί ο Λυμπερόπουλος.

http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=6471

Μακάρι να παίξει με ρόμβο ο μυρωδιάς ο Χιμένεθ..Ο Ντιόπ στο 60 θα εχει φτύσει τα πνευμόνια του (αν δεν εχει παθει καμια θλάση),Μάκος και Μίτσελ ειναι πολύ λίγοι και μ αυτον τον Γκερειρο γελάει ο κόσμος..Τώρα βέβαια και σε ευθεια να παιξει με τον Σκόκο δεξιά,θα πέσει πάνω στην σταση "Μιρο" και από αριστερά ο Λαγός μπερδεύεται στα πόδια του και πέφτει μόνος του..
Dimg4

Re: AEK - Π.Α.Ο.Κ. 6/3 19:30 nova1

Δημοσίευση από Dimg4 »

Τσουκαλας Βιτολο Μπαλαφας στα χαφ?? :o :o :o :o :o :o
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”