ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...

M.V.P.

Kresic
10
4%
Lino
4
1%
Sznaucner
40
15%
Contreras
71
26%
Cirillo
11
4%
Garcia
21
8%
Τσουκαλάς
36
13%
Σαλπιγγίδης
15
6%
Κουτσιανικούλης
33
12%
Ivic
4
1%
Μuslimovic
15
6%
El Zhar
7
3%
Savini
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Αθανασιάδης
2
1%
 
Σύνολο ψήφων: 269

yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια και παραλειπόμενα

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

paok87 έγραψε:Itale, ελπίζω να έκλεισες ήδη με easyjet. Μόλις ολοκλήρωσα τα διαδικαστικά με Lufthansa.
Δεν τα έχω κλείσει, γιατί στο μπουρδέλο που λέγεται ελληνικό ποδόσφαιρο-επο-σουπερλιγκ κλπ, είναι ικανοί να στείλουν τον τελικό σε καμιά Ρόδο, σε κανένα Καστελόριζο, σε τίποτα Αντίπαξους, ή σε καμιά Γαύδο..

Έχει να πέσει γέλιο...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από eorptol »

mpafos4 έγραψε:Για ποια καρτα μιλατε,ρε παιδια.....ειστε με τα καλα σας?............Εφαγε κλωτσια και διαμαρτυρηθηκε.Δηλαδη,σε ολο το ματς,δεν διαμαρτυρηθηκε κανεις αλλος?

Και να ρωτησω και κατι αλλο.....Εαν παιζαμε το δευτερο ματς στο ΟΑΚΑ.....τι θα γινοταν?

ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΓΚΑΣ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΣΦΥΡΙΞΕΙ ΜΑΛΑΚΙΑ,ΣΤΟΝ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ.........
Α γεια σου..... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από interad »

θέλατε σφαγείο???

ΕΛΑΤΕ τώρα στο φρενοκομείο...
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από stephanos »

PARASANDALOS έγραψε:ο ιβιτς [...] ναι μεν εχει δικιο δεν ηταν 2 καρτα αλλα σαν εμπειρος που ειναι πλεον στα 34 του χρονια κ ξερει τι γινετε θα μπορουσε να την αποφυγει......
Αν όπως ακούγεται η δεύτερη κίτρινη ήταν για "θέατρο", πώς μπορούσε να την αποφύγει ο Ίβιτς;
α) Να πει στον διαιτητή "δεν είμαι καλός ηθοποιός", "τα oscar δόθηκαν και δεν είμαι στους νικητές", "την άλλη φορά θα βουτήξω όπως ο Σκόκο".
β) Να δεχτεί το χτύπημα (όχι της μοίρας, του Μάκου) όρθιος. Να μην πέσει κάτω. Έστω κι αν το ρητό του Πάμπλο λέει "Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς". Από όσο θυμάμαι ο Ίβιτς σηκώθηκε πάντως.
γ) Να μην έπαιζε χθες. Αφού έχει αποβληθεί και σε άλλα ντέρμπι, δεν έπρεπε να είναι υποψιασμένος; Είδατε εσείς τον Σορλέν να ξανααποβάλλεται; Ο Γάλλος πώς έμαθε δηλαδή ότι στα ελληνικά ήθη και έθιμα το χειροκρότημα είναι βρισιά;
δ) Να μην υπέγραφε συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ. Ορίστε μας! Έχει και την απαίτηση να παίρνει φάουλ, παίζοντας στον ΠΑΟΚ! Σε λάθος ομάδα ήρθες Βλάντο. Ρώτα και τον αδερφό σου.

Ένα σχόλιο για την τρικυμία Σιδηρόπουλου. Νομίζω ότι ο άνθρωπος έπαιξε φοβισμένα. Δεν ξέρω ποιόν και τί. Όλο το πρώτο ημίχρονο έδωσε τα σπόρια στους γηπεδούχους, σε φάουλ και σε κάρτες. Στο ξεκίνημα του δεύτερου το γύρισε σε 50-50. Μετά το 65' το πήγε 90-10. Και μετά την δεύτερη αποβολή το έκανε 20-80. Εντελώς αλλοπρόσαλλη διαιτησία. Από κοντά και οι πλαϊνοί. Είναι δυνατόν να μην είδε κανείς το επικίνδυνο σπρώξιμο του Σκόκο στον Κοντρέρας;

Σκόκο αγορίνα μου, σου εύχομαι ένα πράγμα: Να είσαι υγιής (και στα μυαλά σου, γιατί μάλλον χαζοφέρνεις), να κλείσεις την καριέρα σου σ' αυτήν την ομάδα που παίζεις τώρα και να μην πληρωθείς ΠΟΤΕ ρε @%^&@$. Εκτός κι αν βγεις και ζητήσεις δημόσια συγνώμη.

Κατά τα άλλα: Καλός ο Κρέσιτς, το κέντρο άμυνας, ο Τσουκαλάς, ο Μούσλι. Πολύ καλός σε άμυνα και επίθεση ο Σαλπιγγίδης, συγκινητικός ο κορυφαίος Σνάουτσνερ, σοβαρή εμφάνιση από τον Κούτσια. Γκαρσία και Ίβιτς στην μετριότητα, ένας από τους λόγους που χάσαμε το κέντρο στο πρώτο ημίχρονο. Τουλάχιστον θα ξεκουραστούν την Κυριακή.
maceio
Δημοσιεύσεις: 1708
Εγγραφή: Τρί 11 Μάιος 2010, 18:57

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από maceio »

o lino παντως ,που ετσι κι αλλιως εμπαζε,παιζοταν ανετα στοιχημα οτι θα τη φαει τη δευτερη,κοιμηθηκε ο παγκος,απο το ημιχρονο επρεπε να γινει αλλαγη
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από eorptol »

Σχόλιο κολομπαρινι όταν το μαλακισμενο ο Σκόκο πετάει τον κοντρερας πάνω στις πινακίδες με κίνδυνο να τραυματιστεί όπου βέβαια δεν παίρνει ο Πάμπλο ούτε φάουλ ´ο Σκόκο βοηθάει τον κοντερας να κάνει εντυπωσιακό πέσιμο στις πινακιδες´ λέει γελώντας ο κολομπαρινι .... :evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Shady20 »

Δεν μπορούμε να ζητήσουμε για τον επαναληπτικό να έρθει να σφυρίξει ξένος διαιτητής???

Να έχουμε διαιτησία όπως στο Europa League???
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από mpafos4 »

Στη ΝΕΤ προσπαθουν απο τις 6.30 να μας πεισουν πως ο Λινο κανει φαουλ στο Σκοκο και σωστα του δειχνει δευτερη κιτρινη ο διαιτητης.Ειναι τοσο φελλοι που δειχνουν και ξαναδειχνουν τη φαση για να το αποδειξουν.......

Ποσο γελ@ιος μπορει να εισαι ρε Μαυρογιαννιδη....Eισαι τοσο αστειος που δεν βλεπεις οτι δεν ειναι καν φαουλ!
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Shady20 »

mpafos4 έγραψε:Για ποια καρτα μιλατε,ρε παιδια.....ειστε με τα καλα σας?............Εφαγε κλωτσια και διαμαρτυρηθηκε.Δηλαδη,σε ολο το ματς,δεν διαμαρτυρηθηκε κανεις αλλος?

Και να ρωτησω και κατι αλλο.....Εαν παιζαμε το δευτερο ματς στο ΟΑΚΑ.....τι θα γινοταν?

ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΓΚΑΣ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΣΦΥΡΙΞΕΙ ΜΑΛΑΚΙΑ,ΣΤΟΝ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ.........
Όταν έχουν ήδη κίτρινη κάρτα παίκτες του ΠΟΚ, οι διαιτητές ξέριες τι τους λένε όταν διαμαρτύρονται???

"Πάμε παικταρά μου!!!"
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31593
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Έλα πείτε την αλήθεια Το κοράκι ήταν πιασμένο απο μας .Κάποιοι στο φόρουμ παρακαλούσαν για αυτή την εξέλιξη. Έξω Λίνο, Ίβιτς ,υποχρεωτικό ροτέισον για το Χάβο ,ΤΥΧΑΙΟ δε νομίζω? :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Karelias »

Πολύ καλά τα λέει η Θ4.
Στον επαναληπτκό το χανούμι πρέπει να διασυρθεί. Πρέπει να ταπεινωθεί.
Αλλά θέλει προσοχή μεγάλη. Στη ρεβάνς ο Σιδηρόπουλος θα μοιάζει Κολίνα.
Άβαταρ μέλους
Kourdos
Δημοσιεύσεις: 3142
Εγγραφή: Πέμ 23 Σεπ 2010, 08:25
Τοποθεσία: Αιγιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Kourdos »

kataramenos5 έγραψε:Έλα πείτε την αλήθεια Το κοράκι ήταν πιασμένο απο μας .Κάποιοι στο φόρουμ παρακαλούσαν για αυτή την εξέλιξη. Έξω Λίνο, Ίβιτς ,υποχρεωτικό ροτέισον για το Χάβο ,ΤΥΧΑΙΟ δε νομίζω? :mrgreen:
θείο δώρο ήταν: και σασπένς και rotation! :x
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15056
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από Sera4 »

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΙΚΡΑΙΝΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΕ ΤΗΣ ΑΝΑΙΤΙΕΣ ΥΠΟΔΟΧΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΝΗΓΥΡΤΖΙΔΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΑΣ...ΜΑΣ ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΚΑΠΟΤΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ...ΥΠΟΔΟΧΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ...

ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ

ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΜΕΙΣ Η' ΚΑΝΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31593
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Πάντως στη κάρτα του Λίνο (1η λήψη) φαίνεται ότι το χανουμάκι πηδάει εμφανέστατα πριν την επαφή. Στη 2η λήψη το κοράκι φαίνεται από πίσω στα 3 μέτρα άρα βλέπει ότι ακριβώς δείχνει η 1η λήψη .Είναι αδύνατον να μη το είδε. Άρα δε μιλάμε για κακή διαιτησία, αλλά για πρόθεση. :evil:

http://www.dailymotion.com/video/xhc831 ... from=embed
πηγη dailymotion.com
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από DimisK »

Sera4 έγραψε:ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΙΚΡΑΙΝΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΕ ΤΗΣ ΑΝΑΙΤΙΕΣ ΥΠΟΔΟΧΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΝΗΓΥΡΤΖΙΔΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΑΣ...ΜΑΣ ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΚΑΠΟΤΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ...ΥΠΟΔΟΧΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ...

ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΑΣ

ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΜΕΙΣ Η' ΚΑΝΕΙΣ

Έτσι ρε παιδιά..
Ο δρόμος είναι ακόμα δύσκολος. Στην Τούμπα με την ΑΕΚ δεν θα κάνουμε περίπατο. Απαιτείται σοβαρότητα, προσοχή, πάθος, δύναμη. Σαφώς και η δική μας ομάδα είναι κλάσεις ανώτερη από την αεκ, αλλά αυτό πρέπει να φανεί μέσα στο γήπεδο.
Ας κρατήσουμε όμως τους πανηγυρισμούς για μετά...

Πάντως είμαι σίγουρος ότι αυτό το κύπελλο είναι δικό μας, μας αξίζει και δεν μπορεί να μας το αμφισβητήσει κανείς. 'Αλλος ένας ΠΑΝΑΞΙΟΣ τίτλος ετοιμάζεται να προστεθεί στην "ταπεινή" τροπαιοθήκη μας.

:pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”