ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Doomlord4 έγραψε:... οι μανατζέρ τους ...
Οι μάνατζερ εννοούσα :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Photis »

Έτσι....
:pano:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Pegasus »

Σε λίγο κλείνει αυτό το νήμα, περάστε εδώ:

http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php?f=64&t=4636
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Photis »

Steenage έγραψε:ελατε τωρα στην ΤΟΥΜΠΑ μουνοπανα αεκακια μαμω τα σπιτια σας

η πιο σιχαμενη και υπουλη ομαδα της ελλαδος

τα παντα εκανε το κορακι για να βαλει γκολ το αεκακι

ελατε ΤΟΥΜΠΑ να σας μαμησουμε τα ματια πουθεναδες
+++++++++++++++++++++++
:pano:
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Το θετικο ειναι οτι τωρα οι παιχτες μας θα το παρουν προσωπικα το παιχνιδι(στυλ φενερ,ζαγκρεμπ,γαυρος,μοσχα)..
interted
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από interted »

Photis έγραψε:
interted έγραψε:τώρα η αεκ44 πάει για δύο αποτελέσματα στην τούμπα οπού εμείς παίζουμε συνήθως κομπλαρισμένοι... δύσκολα τα πράγματα
Λάθος φίλε μου...Πάει για 1 αποτέλεσμα....ΉΤΤΑ!!!!Και θα δεις αν πάει για 2 ή όχι....!!Παίζεται με τα μυαλά μας με τις μαλακίες σας ορισμένοι....Εδώ σε γαμήσανε με τη διαιτησία πάλι και συ μου λες πάει για 2???Αυτή η ομάδα σε είχε 20 λεπτά με 9 παίκτες δεν έπαιζε ο καλύτερος παίκτης σου και μου λες πάει για 2????Θα δεις για τι πάει σε 2 βδομάδες...
:pano:
φίλε μου δεν καταλαβαίνω που διαφωνούμε? αυτό λέω κι εγώ, μας σφάξανε και μας στερίσανε το δικαίωμα να βάλουμε εκτός έδρας γκολ.. που πιστεύω μπορούσαμε σήμερα. έχουν στημένο το πρωτάθλημα, εέχουνε τόσο θράσσος να στήνουν και το κύπελλο ακόμα και με την αεκ44, σκέψου τί πόλεμο δεχόμαστε. Αυτό που είπα είναι ότι η αεκ44 πάει δυστυχώς και για την ισοπαλία με γκολ που είναι εναντίων μας αν δεις πόσο εύκολα τρώμε γκολ στην τούμπα. παρ' όλ' αυτά κι εγώ πιστεύω ότι οφείλουν να μπούνε μέσα και να το καθαρίσουνε οι δικοί μας. άλλωστε η άεκ είναι πολύ άθλια και κωλόφαρδη ομάδα.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από Pegasus »

Eνδεκάδες:
ΑΕΚ: Σάχα, Γεωργέας, Δέλλας, Ματέος, Μάκος, Καράμπελας, Ντιόπ, Σκόκο, Μπερνς, Λυμπερόπουλος, Μπαχά

Π.Α.Ο.Κ.: Kresic, Sznaucner, Lino, Cirillo, Contreras, Τσουκαλάς, Garcia, Κουτσιανικούλης, Σαλπιγγίδης, Ιvic, Μuslimovic

Αναπληρωματικοί:
ΑΕΚ: Μοσχονάς, Καφές, Νασούτι, Μίτσελ, Μπλάνκο, Λαγός, Νικόλτσης

Π.Α.Ο.Κ.: Γιακουμής, El Zhar, Πετρίσεβιτς, Αθανασιάδης, Savini, Μωυσιάδης, Arias


Αλλαγές: Baja/Blanco (56'), Κουτσιανικούλης/El Zhar (59'), Berns/Λαγός, Muslimovic/Savini (80'), Καράμπελας/Michel (84'), Σαλπιγγίδης/Αθανασιάδης (89')

Γκολ: -

Κίτρινες: Καράμπελας (36'), Μίτσελ (90'+2) / Lino (21'), Ivic (55'), Cirillo (64')
Κόκκινες: Lino (75' 2η κίτρ.), Ivic (76' 2η κιτρ.)

Διαιτητής: Σιδηρόπουλος (Δωδεκανήσου)
Βοηθοί: Τάτσης (Ηπείρου), Καρσιώτης (Κορινθίας)
Pegasus έγραψε:Σε λίγο κλείνει αυτό το νήμα, περάστε εδώ:

"ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα"
...2.....1.....0
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”