Οι μάνατζερ εννοούσαDoomlord4 έγραψε:... οι μανατζέρ τους ...
ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
+++++++++++++++++++++++Steenage έγραψε:ελατε τωρα στην ΤΟΥΜΠΑ μουνοπανα αεκακια μαμω τα σπιτια σας
η πιο σιχαμενη και υπουλη ομαδα της ελλαδος
τα παντα εκανε το κορακι για να βαλει γκολ το αεκακι
ελατε ΤΟΥΜΠΑ να σας μαμησουμε τα ματια πουθεναδες
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Το θετικο ειναι οτι τωρα οι παιχτες μας θα το παρουν προσωπικα το παιχνιδι(στυλ φενερ,ζαγκρεμπ,γαυρος,μοσχα)..
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
φίλε μου δεν καταλαβαίνω που διαφωνούμε? αυτό λέω κι εγώ, μας σφάξανε και μας στερίσανε το δικαίωμα να βάλουμε εκτός έδρας γκολ.. που πιστεύω μπορούσαμε σήμερα. έχουν στημένο το πρωτάθλημα, εέχουνε τόσο θράσσος να στήνουν και το κύπελλο ακόμα και με την αεκ44, σκέψου τί πόλεμο δεχόμαστε. Αυτό που είπα είναι ότι η αεκ44 πάει δυστυχώς και για την ισοπαλία με γκολ που είναι εναντίων μας αν δεις πόσο εύκολα τρώμε γκολ στην τούμπα. παρ' όλ' αυτά κι εγώ πιστεύω ότι οφείλουν να μπούνε μέσα και να το καθαρίσουνε οι δικοί μας. άλλωστε η άεκ είναι πολύ άθλια και κωλόφαρδη ομάδα.Photis έγραψε:Λάθος φίλε μου...Πάει για 1 αποτέλεσμα....ΉΤΤΑ!!!!Και θα δεις αν πάει για 2 ή όχι....!!Παίζεται με τα μυαλά μας με τις μαλακίες σας ορισμένοι....Εδώ σε γαμήσανε με τη διαιτησία πάλι και συ μου λες πάει για 2???Αυτή η ομάδα σε είχε 20 λεπτά με 9 παίκτες δεν έπαιζε ο καλύτερος παίκτης σου και μου λες πάει για 2????Θα δεις για τι πάει σε 2 βδομάδες...interted έγραψε:τώρα η αεκ44 πάει για δύο αποτελέσματα στην τούμπα οπού εμείς παίζουμε συνήθως κομπλαρισμένοι... δύσκολα τα πράγματα
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Eνδεκάδες:
ΑΕΚ: Σάχα, Γεωργέας, Δέλλας, Ματέος, Μάκος, Καράμπελας, Ντιόπ, Σκόκο, Μπερνς, Λυμπερόπουλος, Μπαχά
Π.Α.Ο.Κ.: Kresic, Sznaucner, Lino, Cirillo, Contreras, Τσουκαλάς, Garcia, Κουτσιανικούλης, Σαλπιγγίδης, Ιvic, Μuslimovic
Αναπληρωματικοί:
ΑΕΚ: Μοσχονάς, Καφές, Νασούτι, Μίτσελ, Μπλάνκο, Λαγός, Νικόλτσης
Π.Α.Ο.Κ.: Γιακουμής, El Zhar, Πετρίσεβιτς, Αθανασιάδης, Savini, Μωυσιάδης, Arias
Αλλαγές: Baja/Blanco (56'), Κουτσιανικούλης/El Zhar (59'), Berns/Λαγός, Muslimovic/Savini (80'), Καράμπελας/Michel (84'), Σαλπιγγίδης/Αθανασιάδης (89')
Γκολ: -
Κίτρινες: Καράμπελας (36'), Μίτσελ (90'+2) / Lino (21'), Ivic (55'), Cirillo (64')
Κόκκινες: Lino (75' 2η κίτρ.), Ivic (76' 2η κιτρ.)
Διαιτητής: Σιδηρόπουλος (Δωδεκανήσου)
Βοηθοί: Τάτσης (Ηπείρου), Καρσιώτης (Κορινθίας)
ΑΕΚ: Σάχα, Γεωργέας, Δέλλας, Ματέος, Μάκος, Καράμπελας, Ντιόπ, Σκόκο, Μπερνς, Λυμπερόπουλος, Μπαχά
Π.Α.Ο.Κ.: Kresic, Sznaucner, Lino, Cirillo, Contreras, Τσουκαλάς, Garcia, Κουτσιανικούλης, Σαλπιγγίδης, Ιvic, Μuslimovic
Αναπληρωματικοί:
ΑΕΚ: Μοσχονάς, Καφές, Νασούτι, Μίτσελ, Μπλάνκο, Λαγός, Νικόλτσης
Π.Α.Ο.Κ.: Γιακουμής, El Zhar, Πετρίσεβιτς, Αθανασιάδης, Savini, Μωυσιάδης, Arias
Αλλαγές: Baja/Blanco (56'), Κουτσιανικούλης/El Zhar (59'), Berns/Λαγός, Muslimovic/Savini (80'), Καράμπελας/Michel (84'), Σαλπιγγίδης/Αθανασιάδης (89')
Γκολ: -
Κίτρινες: Καράμπελας (36'), Μίτσελ (90'+2) / Lino (21'), Ivic (55'), Cirillo (64')
Κόκκινες: Lino (75' 2η κίτρ.), Ivic (76' 2η κιτρ.)
Διαιτητής: Σιδηρόπουλος (Δωδεκανήσου)
Βοηθοί: Τάτσης (Ηπείρου), Καρσιώτης (Κορινθίας)
...2.....1.....0Pegasus έγραψε:Σε λίγο κλείνει αυτό το νήμα, περάστε εδώ:
"ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 0-0 MVP - Σχόλια & παραλειπόμενα"