ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
ΠΑΡΤΕ ΤΟ Χ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ 7 ΠΑΙΧΤΕΣ Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΚΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
ΣΠΑΘΑΣ Νο2 ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΕ????
ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ, ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ!!
ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΑΣ!
ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ, ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ!!
ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΑΣ!
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Χυδαία σφαγή - με τους μαλακες σχολιαστές να κάνουν σα να μην παίρνουν χαμπάρι.
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Την Κυριακη,οπως και ο λινο...interted έγραψε:δηλαδή ο ίβιτς δεν θα παίξει όυτε στο επόμενο?
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
ΠΟΤΕ ΣΑΣ ΧΑΝΟΥΜΙΑ!!! ΟΥΤΕ ΜΕ 9 ΠΑΙΚΤΕΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΑ ΔΟΚΑΡΙΑ ΣΑΣ!!! ΠΟΤΕ ΛΑΙΜΑΙ!!!
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Γιατι δεν πετανε την μπαλα στο διαολο μονο ανταλλασουνε πασουλες μεσα στην περιοχη;;;
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
κάναμε και ευκαιρία.. τι όμορφο παιχνίδι διαφήμιση του ποδοσφαίρου
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
αεκακια πουτανοομαδα υπουη μια ζωη......Θα παμε οακα ρε μπινεδες..
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
"Απίστευτο" είναι το δεύτερο δοκάρι της κούλας; Η τα αλλα αίσχη;