ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
interted
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από interted »

δυστυχώς με ελληνική περιγραφή
Άβαταρ μέλους
charlie_pace
Δημοσιεύσεις: 345
Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 21:33

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από charlie_pace »

http://atdhenet.tv/34961/watch-aek-athe ... k-saloniki

αραβικό... εμένα δεν μου κολλάει...
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από black death »

black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από black death »

Ο Ραβούσης δε μιλάει δε λαλάει και πετάχτηκε να πει γκολ. :lol: Αντε γεια μωρή χανούμω κι εσύ!
interted
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από interted »

πρέπει πάση θυσία να μπει το εκτός έδρας γκολ
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από black death »

Χάβο, ο Γκαρσία θα μας μείνει στο γήπεδο ρε! Πάμπλο βγες μόνος σου.
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Καλο κουμασι ο διαιτητης!! Δεν ειναι για καρτα το φαουλ του Λινο!
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από nikos123 »

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ ΛΙΝΟ :twisted: :twisted: :twisted:
interted
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από interted »

ο λίνο έτσι κι αλλιώς ηταν σαν να μην υπήρχε
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΑΝΤΕ ΚΑΙ Γ@ΜΗΣΟΥ!!!!!!!!!!!!! :redcard: :redcard: :redcard:
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από black death »

PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Καλο κουμασι ο διαιτητης!! Δεν ειναι για καρτα το φαουλ του Λινο!
Τι να λέμε τώρα, δύο φάουλ, δύο κίτρινες. Και εντάξει το πρώτο ήταν μαρς αλλά σε αυτό δεν τη βγάζεις τόσο εύκολα ρε γαμωκοράκι.


ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΣ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος black death την Τετ 02 Μαρ 2011, 22:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
stefwow
Δημοσιεύσεις: 271
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2008, 12:35
Τοποθεσία: Γιαννιτσά

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από stefwow »

εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; τι γινεται ... ελεος !
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

Μας γ@μησες κανονικοτατα σημερα λινο...

Πως αλλαξε τοσο αυτος ο παιχτης :(

Εντιντ:Με 9???? :shock:
Άβαταρ μέλους
CHRISTAKIS
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από CHRISTAKIS »

πλάκα μας κάνει το κοράκι.. ελεος...
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Και τον Κωνσταντινιδη απεβαλε!!! Κλειστε και την Τουμπα να γινει πανικος!!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”