ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
- charlie_pace
- Δημοσιεύσεις: 345
- Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 21:33
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Ο Ραβούσης δε μιλάει δε λαλάει και πετάχτηκε να πει γκολ.
Αντε γεια μωρή χανούμω κι εσύ!
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Χάβο, ο Γκαρσία θα μας μείνει στο γήπεδο ρε! Πάμπλο βγες μόνος σου.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Καλο κουμασι ο διαιτητης!! Δεν ειναι για καρτα το φαουλ του Λινο!
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Τι να λέμε τώρα, δύο φάουλ, δύο κίτρινες. Και εντάξει το πρώτο ήταν μαρς αλλά σε αυτό δεν τη βγάζεις τόσο εύκολα ρε γαμωκοράκι.PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Καλο κουμασι ο διαιτητης!! Δεν ειναι για καρτα το φαουλ του Λινο!
ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΣ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος black death την Τετ 02 Μαρ 2011, 22:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; τι γινεται ... ελεος !
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Μας γ@μησες κανονικοτατα σημερα λινο...
Πως αλλαξε τοσο αυτος ο παιχτης
Εντιντ:Με 9????
Πως αλλαξε τοσο αυτος ο παιχτης
Εντιντ:Με 9????
- CHRISTAKIS
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
- Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Και τον Κωνσταντινιδη απεβαλε!!! Κλειστε και την Τουμπα να γινει πανικος!!!!