Και γιατί δεν κάνεις "Quote-Παράθεση" όπως όλος ο κόσμος;ΑποστόληςΑ έγραψε:Όχι, απλά όταν παραθέτω απόψεις άλλων, φροντίζω να αλλάζω το χρώμα...kotsos έγραψε:Αποστόλη τι έγινε??
Ξέβαψες στο πλυντήριο?![]()
Στο θέμα.
Δεν ξέρω τί κλίμα ηττοπάθειας έχει καλλιεργηθεί και για ποιό λόγο.
Αν δεν έχουμε:
- περίεργες διαιτητικές συμπεριφορές, που δεν νομίζω
- τρελή γκίνια για μας και την γνωστή κωλοφαρδία της ξαδέρφης
το ματσάκι είναι διπλό από εδώ μέχρι το ΟΑΚΑ.
Ακόμη και χωρίς Βιτόλο-Βιεϊρίνια, έχουμε καλύτερη ομάδα από την ΑΕΚ. Στην οποία δεν παίζει πλέον ο μοναδικός παίκτης που φοβόμουν στα προηγούμενα ματς.
Μήν επηρεάζεστε από την επιθετική αφλογιστία του τελευταίου μήνα. Κάναμε πολλές ευκαιρίες, που χάθηκαν στις λεπτομέρειες. Λίγη περισσότερη αυτοσυγκέντρωση (εύκολο στο αχανές ΟΑΚΑ), λίγη τύχη και βλέπω να πανηγυρίζουμε δυο φορές αύριο.