ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
η αποστολη μας ! Κρέσιτς, Γιακουμής, Αθανασιάδης, Κουτσιανικούλης, Μπαλάφας, Μωυσιάδης, Σαλπιγγίδης, Τσουκαλάς, Αρίας, Τσιρίλο, Κοντρέρας, Ελ Ζαρ, Γκαρσία, Ίβιτς, Λίνο, Μουσλίμοβιτς, Πετρίσεβιτς, Σαβίνι, Σνάουτσνερ.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Να μη τρελλαθούμε κιόλας.
Τι παίχτες έχει η αεκ ρε παιδιά;
Το μόνο που φοβάμαι, είναι ο κακός εαυτός μας και τίποτ΄άλλο.
Αν κατέβουμε για να νικήσουμε, θα νικήσουμε, διότι είμαστε καλλίτεροι και σαν ομάδα και σαν μονάδες.

Τι παίχτες έχει η αεκ ρε παιδιά;
Το μόνο που φοβάμαι, είναι ο κακός εαυτός μας και τίποτ΄άλλο.
Αν κατέβουμε για να νικήσουμε, θα νικήσουμε, διότι είμαστε καλλίτεροι και σαν ομάδα και σαν μονάδες.
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Η αεκ θα παιξει μαλλον
..................σαχα
γεωργεα..δελλα..ματεους..καραμπελα
............καφε......μακο(ντιοπ)
σκοκο........λυμπεροπουλο......λαγος
..................μπλανκο
..................σαχα
γεωργεα..δελλα..ματεους..καραμπελα
............καφε......μακο(ντιοπ)
σκοκο........λυμπεροπουλο......λαγος
..................μπλανκο
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Αν σας πω ότι προβλέπω μεγάλη σφαγή θα με πείτε γραφικό ή προφήτη?
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
μου φανηκε περιεργο που δεν πηρε ετο, εστω ως αλλαγη , μιας και θα μπορουσε να παιξει χαφ εξτρεμ.
απο οτι φαινεται ο ελζαρ θα ναι βασικος, δεν εχουμε πολλες επιλογεσ.
απο οτι φαινεται ο ελζαρ θα ναι βασικος, δεν εχουμε πολλες επιλογεσ.
- anestis_trelopaoki
- Δημοσιεύσεις: 59
- Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 17:46
- Τοποθεσία: Cologne
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Δεν πειραζει ρε αντελινο...ΠΑΟΚ εισαι θα τα παρουμε κ ετσι τα χανουμια...
Προβλεπω σκορερ τον Μιρο....
Ξερουμε αμα θα το δειξει το al jazeera???
Προβλεπω σκορερ τον Μιρο....
Ξερουμε αμα θα το δειξει το al jazeera???
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Κρεσιτς
Μιρος-Τσιριλο-Κοντρερας-Λινο
Τσουκαλινιο-Γκαρσια
Σαλπι-Ιβιτς-Ελ Ζαρ
Μουσλι
Προβλεπω παιχνιδι κεντρου.
Στο πρωτο παιχνιδι τους ειχαμε εξαφανισει στο κεντρο αλλα ειχαμε βιτολο.Οποτε εχουμε ενα μειον σ αυτο τον τομεα.
Δευτερο μειον απο τα αριστερα.Ο Μπερνς ειναι πολυ γρηγορος και δεν ξερω πως θα ανταποκριθει ο Λινο.Τον μπερνς κ γερνς.
Μουσλι ξυλο με δελλα μπροστα.
Σαλπι θα μοιραζει σακουλες σε λαγο.
Τσουκ γκαρσια ιβιτς και απο την αλλη ντιοπ μακος και λιμπε.Νομιζω το χουμε.
Παμε για το 0-1 κ ας παιξουμε χαλια.Δεν αντεχω αλλη ηττα με εμφανισαρα.
Μιρος-Τσιριλο-Κοντρερας-Λινο
Τσουκαλινιο-Γκαρσια
Σαλπι-Ιβιτς-Ελ Ζαρ
Μουσλι
Προβλεπω παιχνιδι κεντρου.
Στο πρωτο παιχνιδι τους ειχαμε εξαφανισει στο κεντρο αλλα ειχαμε βιτολο.Οποτε εχουμε ενα μειον σ αυτο τον τομεα.
Δευτερο μειον απο τα αριστερα.Ο Μπερνς ειναι πολυ γρηγορος και δεν ξερω πως θα ανταποκριθει ο Λινο.Τον μπερνς κ γερνς.
Μουσλι ξυλο με δελλα μπροστα.
Σαλπι θα μοιραζει σακουλες σε λαγο.
Τσουκ γκαρσια ιβιτς και απο την αλλη ντιοπ μακος και λιμπε.Νομιζω το χουμε.
Παμε για το 0-1 κ ας παιξουμε χαλια.Δεν αντεχω αλλη ηττα με εμφανισαρα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Έξω Βιεϊρίνια, Έτο, Μαλεζάς, Φωτάκης, Βιτόλο, Χαλκιάς
01 Μαρ 2011 13:55, paok24.com: Από Δημήτρης Τσορμπατζόγλου
Πολλές απουσίες έχει ο ΠΑΟΚ ενόψει του ημιτελικού κυπέλλου κόντρα στην ΑΕΚ. Βασική η απουσία του Βιεϊρίνια ο οποίος έχει υποστεί θλάση.
Όπως έγινε γνωστό πριν από λίγο, ο Πορτογάλος άσος έχει υποστεί θλάση πρώτου βαθμού στο δικέφαλο και θα απουσιάσει για το επόμενο δεκαήμερο. Αυτό σημαίνει ότι χάνει το αυριανό παιχνίδι κυπέλλου με την ΑΕΚ, αλλά και την αναμέτρηση πρωταθλήματος που θα γίνει την Κυριακή. Κατά πάσα πιθανότατα θα απουσιάσει και από το ματς της άλλης Τετάρτης με τον Εργοτέλη.
Στην αποστολή για τον αγώνα κυπέλλου δεν μετέχουν και άλλοι παίκτες. Πρόκειται για τους Μαλεζά, Έτο, σε μία επιλογή του προπονητή, ενώ έξω έμειναν και οι Χαλκιάς, Φωτάκης, Βιτόλο που κρίθηκαν τελικά ανέτοιμοι.
Οι διαθέσιμοι παίκτες που αποτελούν την αποστολή του Δικεφάλου είναι οι: Κρέσιτς, Γιακουμής, Αθανασιάδης, Κουτσιανικούλης, Μπαλάφας, Μωυσιάδης, Σαλπιγγίδης, Τσουκαλάς, Αρίας, Τσιρίλο, Κοντρέρας, Ελ Ζαρ, Γκαρσία, Ίβιτς, Λίνο, Μουσλίμοβιτς, Πετρίσεβιτς, Σαβίνι, Σνάουτσνερ
01 Μαρ 2011 13:55, paok24.com: Από Δημήτρης Τσορμπατζόγλου
Πολλές απουσίες έχει ο ΠΑΟΚ ενόψει του ημιτελικού κυπέλλου κόντρα στην ΑΕΚ. Βασική η απουσία του Βιεϊρίνια ο οποίος έχει υποστεί θλάση.
Όπως έγινε γνωστό πριν από λίγο, ο Πορτογάλος άσος έχει υποστεί θλάση πρώτου βαθμού στο δικέφαλο και θα απουσιάσει για το επόμενο δεκαήμερο. Αυτό σημαίνει ότι χάνει το αυριανό παιχνίδι κυπέλλου με την ΑΕΚ, αλλά και την αναμέτρηση πρωταθλήματος που θα γίνει την Κυριακή. Κατά πάσα πιθανότατα θα απουσιάσει και από το ματς της άλλης Τετάρτης με τον Εργοτέλη.
Στην αποστολή για τον αγώνα κυπέλλου δεν μετέχουν και άλλοι παίκτες. Πρόκειται για τους Μαλεζά, Έτο, σε μία επιλογή του προπονητή, ενώ έξω έμειναν και οι Χαλκιάς, Φωτάκης, Βιτόλο που κρίθηκαν τελικά ανέτοιμοι.
Οι διαθέσιμοι παίκτες που αποτελούν την αποστολή του Δικεφάλου είναι οι: Κρέσιτς, Γιακουμής, Αθανασιάδης, Κουτσιανικούλης, Μπαλάφας, Μωυσιάδης, Σαλπιγγίδης, Τσουκαλάς, Αρίας, Τσιρίλο, Κοντρέρας, Ελ Ζαρ, Γκαρσία, Ίβιτς, Λίνο, Μουσλίμοβιτς, Πετρίσεβιτς, Σαβίνι, Σνάουτσνερ
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
ΑΠό ότι διάβασα:
Κρεσιτς
Σναου Τσιρίλο Κοντρέρας Λίνο
Τσουκαλάς Γκαρσία
Σάλπι Ίβιτς Κούτσια
Μουσλιμοβιτς.
Όλα καλά αλλά βγάλε τον Σαλπι επιτέλους. Αφού δεν μπορεί....!!!!!!!!!!!!! Άστον να ξεκουραστεί και μετά. 4 ματς έχουμε να βάλουμε κανονικό γκολ (εξαιρούνται οι κόντρες)....
ΥΓ: Για αυτούς που λένε για τον Έτο που άφησε εκτός. ¨Επρεπε να πάρει μαζί και πιτσιρικιά στην αποστολή. Κι εφόσον πήρε Πετρίσεβιτς, ε δεν θα έπαιρνε άλλα δύο (σύνολο 3) δεξιά μπακ.. Διάλεξε τον Σνάου... Και καλά έκανε!
Κρεσιτς
Σναου Τσιρίλο Κοντρέρας Λίνο
Τσουκαλάς Γκαρσία
Σάλπι Ίβιτς Κούτσια
Μουσλιμοβιτς.
Όλα καλά αλλά βγάλε τον Σαλπι επιτέλους. Αφού δεν μπορεί....!!!!!!!!!!!!! Άστον να ξεκουραστεί και μετά. 4 ματς έχουμε να βάλουμε κανονικό γκολ (εξαιρούνται οι κόντρες)....
ΥΓ: Για αυτούς που λένε για τον Έτο που άφησε εκτός. ¨Επρεπε να πάρει μαζί και πιτσιρικιά στην αποστολή. Κι εφόσον πήρε Πετρίσεβιτς, ε δεν θα έπαιρνε άλλα δύο (σύνολο 3) δεξιά μπακ.. Διάλεξε τον Σνάου... Και καλά έκανε!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Βάζει Κουτσια που έχει να παίξει κάτι χρόνια και όχι τον Nabil;
I can hardly believe it!
Μάλλον ο Ιάσονας θα κάνει την καλύτερη δουλειά!
I can hardly believe it!
Μάλλον ο Ιάσονας θα κάνει την καλύτερη δουλειά!
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Μόνο εγώ βλέπω οτι το ματς είναι κομένο και ραμμένο στα μέτρα του Κουτσιανικούλη;
Το παιδί ΜΟΝΟ αυτό μπορεί να κάνει : Να τρέχει στα ελεύθερα και μεγάλα γήπεδα σαν το κουνέλι στα λιβάδεια. Και τώρα που του δίνεται η ευκαιρία να ξεμπουκώσει με τη βαριά άμυνα της Κούλας, θα αξιζε να τον αφήσουμε πάλι έξω; Δεν καταλαβαίνω γιατί τον κρατάμε λοιπόν αν οχι για τέτοια ματς.
Οπως και με τη Φενερ, που μας πίεζε, και με το που μπήκε έκανε όργια, ετσι κι εδώ είναι οτι πρέπει, γιατί τα χανούμια θα προσπαθήσουν - ντεμεκ- να μας πιέσουν, και εμείς ορθά θα κλείνουμε χώρους πισω, αφού είμαστε εκτός έδρας.
Πέτα λοιπόν μπροστά Κούτσια Σάλπι και αστους να τρέχουν.
Το παιδί ΜΟΝΟ αυτό μπορεί να κάνει : Να τρέχει στα ελεύθερα και μεγάλα γήπεδα σαν το κουνέλι στα λιβάδεια. Και τώρα που του δίνεται η ευκαιρία να ξεμπουκώσει με τη βαριά άμυνα της Κούλας, θα αξιζε να τον αφήσουμε πάλι έξω; Δεν καταλαβαίνω γιατί τον κρατάμε λοιπόν αν οχι για τέτοια ματς.
Οπως και με τη Φενερ, που μας πίεζε, και με το που μπήκε έκανε όργια, ετσι κι εδώ είναι οτι πρέπει, γιατί τα χανούμια θα προσπαθήσουν - ντεμεκ- να μας πιέσουν, και εμείς ορθά θα κλείνουμε χώρους πισω, αφού είμαστε εκτός έδρας.
Πέτα λοιπόν μπροστά Κούτσια Σάλπι και αστους να τρέχουν.
- kotsos
- Δημοσιεύσεις: 459
- Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
- Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω
Re: ΑΕΚ - Π.Α.Ο.Κ. 2/3 21:00 conn-xΤV/ant1 Satellite
Αποστόλη τι έγινε??ΑποστόληςΑ έγραψε:Έξω Βιεϊρίνια, Έτο, Μαλεζάς, Φωτάκης, Βιτόλο, Χαλκιάς
01 Μαρ 2011 13:55, paok24.com: Από Δημήτρης Τσορμπατζόγλου
Πολλές απουσίες έχει ο ΠΑΟΚ ενόψει του ημιτελικού κυπέλλου κόντρα στην ΑΕΚ. Βασική η απουσία του Βιεϊρίνια ο οποίος έχει υποστεί θλάση.
Όπως έγινε γνωστό πριν από λίγο, ο Πορτογάλος άσος έχει υποστεί θλάση πρώτου βαθμού στο δικέφαλο και θα απουσιάσει για το επόμενο δεκαήμερο. Αυτό σημαίνει ότι χάνει το αυριανό παιχνίδι κυπέλλου με την ΑΕΚ, αλλά και την αναμέτρηση πρωταθλήματος που θα γίνει την Κυριακή. Κατά πάσα πιθανότατα θα απουσιάσει και από το ματς της άλλης Τετάρτης με τον Εργοτέλη.
Στην αποστολή για τον αγώνα κυπέλλου δεν μετέχουν και άλλοι παίκτες. Πρόκειται για τους Μαλεζά, Έτο, σε μία επιλογή του προπονητή, ενώ έξω έμειναν και οι Χαλκιάς, Φωτάκης, Βιτόλο που κρίθηκαν τελικά ανέτοιμοι.
Οι διαθέσιμοι παίκτες που αποτελούν την αποστολή του Δικεφάλου είναι οι: Κρέσιτς, Γιακουμής, Αθανασιάδης, Κουτσιανικούλης, Μπαλάφας, Μωυσιάδης, Σαλπιγγίδης, Τσουκαλάς, Αρίας, Τσιρίλο, Κοντρέρας, Ελ Ζαρ, Γκαρσία, Ίβιτς, Λίνο, Μουσλίμοβιτς, Πετρίσεβιτς, Σαβίνι, Σνάουτσνερ
Ξέβαψες στο πλυντήριο?