Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Μάζεψτους και πέστους μην ξανατολμήσουν και συμπεριφερθούν απέναντι στην ομάδα και τον κόσμο με τέτοια απαξίωση θα τους πάρει και θα τους σηκώσει όλους.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Pegasus »

teratios2 έγραψε:
diniko80 έγραψε:θοδωρακη παρε κοουτς αλλιως θα τα ακουσεις dolby
μην ενοχλείς την ιερή αγελάδα

δεν το ξέρεις πως η ΠΑΟΚτσήδικη νομοθεσία απαγορεύει να τον κρίνεις;
Συκοφαντείς. Αυτό μόνο, απάντα ό,τι θες. Και δεν είναι Θοδωράκης, σας αρέσει δε σας αρέσει. Πείτε εναλλακτική λύση, κάντε του κριτική (θα βρείτε πολλά να πείτε) αλλά αυτή η μίζερη απαξίωση δε βοηθά σε τίποτα.
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από brigate4 »

teratios2 έγραψε:
diniko80 έγραψε:θοδωρακη παρε κοουτς αλλιως θα τα ακουσεις dolby
μην ενοχλείς την ιερή αγελάδα

δεν το ξέρεις πως η ΠΑΟΚτσήδικη νομοθεσία απαγορεύει να τον κρίνεις;
Όχι εσένα περιμέναμε τον δήθεν ψαγμένο που περιμένει να χάσει ο ΠΑΟΚ για να την πεις σε όλους.
Τον Γούμενο κ τον Μπάτμαν δεν τους κράζατε τόσο όσο το Ζαγοράκη.

Τεο κάνε ό,τι γουστάρεις μην ακούς εμάς τους μ@λ@κες...
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από marley 4 »

θα εχεις λεφτα φιλε
1 τσιριλο-σαβινι-μουσλι-φιλομενο =1700
2 πωληση κρεσιτς αλλα τοσα
3 με πωληση του αντελινο παει αλλου το πραγμα
η ουσια ειναι να κανεις παλι μια γερη αρχη να φτιαξεις ομαδα με μεγαλο προπονητη τεχνικο διευθυντη σοβαρο και με μεγαλα κονε και ας κοστιζουν πολυ ετσι θα κανεις ομαδα μετα στις μεταγραφες καθε ευρω που θα δινεις θα πρεπει να σκεφτεσαι τριπλα ειτε για αγορες ειτε για συμβολαια εκει ειναι το ζουμι
ειπα για τους δυο της καβαλας γιατι εχει κονε με μακη τον ντουγκλαο τον βλεπουμε για δευτερη χρονια και νομιζω οτι ολοι εχουμε θετικη αποψη για τον αμπτουν σημερα με αφησε χαζο
επισης απο ελλαδα μπορεις φορτουνη-αργυροπουλο
ανακογλου, τατο και ματιες σε γαλια πορτογαλια για λαβρακια
η ομαδα εχει μεγαλο μεσο ορο ηλικιας ιδιως οι βασικοι θελει λοιπον ανανεωση και καλο ειναι να ξεκινησουμε απο τωρα
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από DC »

Την Τρίτη το βράδυ ήσουν Θεός και ο Χάβος ημίθεος.
Σήμερα ερασιτέχνης και ο Χαβίνιο άμπαλος.

Τα κοράκια και οι γύπες του φόρουμ είναι τόσο ... μα τόσο προβλέψιμοι ....
Σαν τους γυμνοσάλιαγκες μετά την βροχή, που παρακαλάνε μη βγει ο ήλιος και σταφιδιάσουν.
Άβαταρ μέλους
mkpaok
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:36
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από mkpaok »

++++++++++++++++++++++
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Makis4444 »

Ήμαρτον.Έναν προπονητή ζητάμε.
Άβαταρ μέλους
papageorgiou
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Παρ 12 Σεπ 2008, 17:06

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από papageorgiou »

Το μόνο μου παράπονο είναι πως εδώ κ 4 χρόνια δεν έχει πέσει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΣΤΙΜΟ στην ομάδα μετά από απογοητευτικές ή κακές εμφανίσεις!!!δεν γίνεται στις καλές να δίνονται πρίμ κ στην κακή απόδοση με αποτέλεσμα ΠΟΤΕ δεν πάει αντίθετα..Έλεος!!Στη δουλειά μας όλοι κρινόμαστε μάγκες,καλώς ή κακώς...Νομίζω πως οι πολύ καλές εως φιλικές σχέσεις με τους παίχτες πρέπει να πάψει!Επαγκελματισμό θέλετε ρε μάγκες??κράξιμο κ πρόστιμο στις στραβές!!!
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από marley 4 »

ρε παιδια τι προστιμο να βαλει οταν τους χρωσταει? εδω τους παρακαλαμε να φυγουν και λενε αν δεν πεσουν τα φραγκα δεν παω πουθενα αλλοι μπορει να κανουν προσφυγη αλλοι μια χαρα τα παιρνουν και καθονται στον παγκο και ποιος να τους τριξει τα δοντια? ποιον να φοβειθουν τον χαβο η τον σβουρα?
ωρες ωρες σκεφτομαι να παρει μαθηματα απο τον ψωμιαδη αλλα...
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από zoomgr »

ΤΕΟ κοίτα να τους στρώσεις να πάρουμε το κύπελλο για να σώσουμε την χρονιά, ακόμα τίποτα δεν χάθηκε,
θα είναι αμαρτία να μην πάρουμε έστω το Κύπελλο φέτος
zavos4
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από zavos4 »

zoomgr έγραψε:ακόμα τίποτα δεν χάθηκε,
θα είναι αμαρτία να μην πάρουμε έστω το Κύπελλο φέτος
κλαίμε με μαύρο δάκρυ.

Ουσιαστικά αποδείχτηκε οτι δεν αξίζεις ουτε το κύπελο φέτος.

και γιατι να το αξίζεις άλλωστε. Αν το πάρεις θα είναι απο σπόντα. Με τέτοιον προγραμματισμο (που δεν έγινε) απο την αρχή της χρονιάς δεν αξίζεις τίτλο. Άξιζες πέρυσι, πρόπερσι, φετος μονο απο κολοφαρδία.

Εξάντλησες και ολοκληρο τον κορμό σου με τα συνεχόμενα παιχνίδια, κακη διαχειριση λοιπόν και αγωνιστικά.

Κακές επιλογές, κακό αποτέλεσμα. Απλά.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ρε παιδιά αυτό το θοδωράκη κόψτε το. το βγάλανε αυτοί που πρώτα είναι αντιθερμοσίφωνας και μετά ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από xrictoforoc »

ΘΟΔΩΡΑΡΑ σε παρακαλω φερε πισω τον ΣΑΝΤΟΣ :evil:
Μα καθολου δεν σκεφτονται στην δοιηκηση,την επιστροφη του ΣΑΝΤΟΣ?

ΥΓ:Αυτη η απαξιωση να μην επαναληφθει μαγκες,μην ξεχναμε οτι αναγεννησε τον ΠΑΟΚ αυτος ο ανθρωπος
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από teratios2 »

αφού όπως μας ενημέρωσαν επιτρέπεται η κριτική, ας πάρουμε 4 πραματάκια και να δούμε τι έκανε ο Ζαγοράκης για αυτά:

προπονητής:

το σημαντικότερο πόστο σε μια ομάδα...ο άνθρωπος απ τον οποίο ξεκινάει το χτίσιμο της, αυτός η επιλογή του οποίου θα έπρεπε να γίνει όσο μπορούμε πιο προσεχτικά...τι έκανε ο Ζαγοράκης;...αμφιταλαντεύτηκε μεταξύ 124 ξένων ονομάτων, τελικά έφερε Μπερέτα, τον κράτησε 20 μέρες και τον έδιωξε, τον αντικατέστησε με έναν γιδοβοσκό φιλαράκι του που την στιγμή που μιλάμε αποτυγχάνει σε ομάδα επιπέδου β' εθνικής (αστέρας τρίπολης), τον κράτησε για κάτι μήνες, τον έδιωξε μετά την κατακραυγή, κορόιδεψε τον κόσμο για κανά μήνα πως και καλά ψάχνει προπονητή να τον αντικαταστήσει, και τελικά έκανε τον βοηθό γιδοβοσκού πρώτο προπονητή του ΠΑΟΚ ισχυριζόμενος πως μια ακόμα αλλαγή θα έκανε κακό στην ομάδα...το τελευταίο διάστημα, έχει βάλει τον τύπο (που ελέγχει ΑΠΟΛΥΤΑ) να προσπαθεί να μας πείσει πως έχουμε να κάνουμε με τον Γκουαρντιόλα Νο. 2 και για αυτό πρέπει να μείνει ως το 2035...

ως αποτέλεσμα, η ομάδα παρουσιάζει σημάδια αποσύνθεσης, τα αποδυτήρια είναι παιδική χαρά, οι παίχτες κάνουν ότι γουστάρουν, οι αυτοματισμοί έχουν εκλείψει, η άμυνα είναι ασόβαρη, η επίθεση δυσκοίλια, το κέντρο μπορούμε να το χάσουμε ακόμα κι απ τον Εορδαικό, γενικά, η περσινή καλοκουρδισμένη μηχανή του ΠΑΟΚ έχει καταντήσει σε ένα τουρλουμπούκι, 11 παίχτες ατάκτως εριγμένοι...οτιδήποτε καλό κάνει αυτή η ομάδα είναι απ το ταλέντο κάποιων παιχτών και τίποτα παραπάνω


ρόστερ:

οι αλλοπρόσαλες κινήσεις ακολουθούν η μία την άλλη...από το καλοκαίρι και μετά δεν υπήρξε ούτε για δείγμα καλή κίνηση του ΠΑΟΚ σε μεταγραφικό επίπεδο...ο Μπουσαιντί ήρθε τον Σεπτέμβριο έφυγε τον Ιανουάριο, ο Ζουέλα ήρθε τον Σεμπτέμβριο έφυγε τον Ιανουάριο, ο Κριστιάνο εκδιώχθη την μία μέρα και την άλλη μέρα έπαιζε ο Τσουκαλάς δεξί εξτρέμ γιατί δεν είχαμε άλλον για την θέση, ο Σορλέν έφυγε και φέραμε ως αντικαταστάτη του τον Ελ Ζαρ (αφού δεν πήραμε τερματοφύλακα πάλι καλά), ο Βιτόλο τραυματίστηκε πήραμε τον Αρίας για να καλύψει το κενό του και ακόμα δεν τον έχουμε δει να παίζει, ο Φιλομένο έχει διαρρεύσει πως θα τον διώξουμε αλλά παρόλαυτα παραμένει στην ομάδα (γιατί, για να "βελτιώνει" το κλίμα στα αποδυτήρια;), στο 10ρι έχουμε έλλειψη από πέρσι ακόμα κι όμως δεν πήραμε ποτέ...αυτά είναι μόνο ένα κομμάτι της φετινής κακοδιαχείρισης του ρόστερ του ΠΑΟΚ...και βεβαίως για αυτό ευθύνη φέρουν και οι γιδοβοσκοί που "κοσμούν" τον πάγκο μας όλη αυτή την χρονιά, και ο Παντελής Κωνσταντινίδης που μπήκε στο πόστο του με το ίδιο κριτήριο που μπήκαν όλοι (είναι φίλος του Ζαγοράκη) και ο ίδιος ο Ζαγοράκης και έμμεσα για τα πρόσωπα που επιλέγει και άμεσα γιατί είναι άνθρωπος του ποδοσφαίρου και κάποιες κοτσάνες δεν θα δικαιολογούνταν παρά σε κάποιο που θα ήταν παντελώς άσχετος με το θέμα...


ιατρικό τημ:

ιδού η ιστοσελίδα του γιατρού του ΠΑΟΚ Ιωάννη Ράλλη (http://www.arthroskopisi.gr/index.html)...μπαίνουμε στο βιογραφικό του και διαβάζουμε...17/01/2008 λήψη του τίτλου ιατρικής ειδικότητος Ορθοπαιδικής Χειρουργικής...Από τις 07/02/2008 έως και σήμερα, ιατρός ομάδος της Π.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ.

δηλαδή, 20 μέρες αφού πήρε την ειδικότητα του έγινε γιατρός στον ΠΑΟΚ...δεν ξέρω τις ικανότητες του, μπορεί να είναι αξιόλογος, αλλά εγώ ως ΠΑΟΚτσής θα ήθελα κάποιον που να είναι το μεγαλύτερο όνομα στον χώρο του, κάποιον με εμπειρία, με "παράσημα", που να μιλάει η πιάτσα για αυτόν, όχι κάποιο επαγγελματικό μειράκιο που τα πρώτα του βήματα θα τα κάνει στον ΠΑΟΚ (ΟΑΕΔ έχει γίνει ο ΠΑΟΚ...τι προπονητές, τι γιατροί, όλοι μαθαίνουν την δουλειά τους στην πλάτη μας)...

π.χ., βλέπεις στην μετεκπαίδευση του πως στις 17-22 Ιανουαρίου 2010 παρακολούθησε σεμινάριο πάνω στη χειρουργική γονάτου...την ίδια στιγμή ήταν επίσημα ο γιατρός του ΠΑΟΚ...δηλαδή αν τύχαινε στις 5 Ιανουαρίου και τραυματιζόταν κανένας στο γόνατο τι θα λεγε, μισό παιδιά, περιμένετε 2 βδομάδες να παρακολουθήσω το σεμινάριο και θα σας πω;...

χωρίς να έχω τις γνώσεις να κρίνω τις ιατρικές του ικανότητες, εκ του αποτελέσματος φαίνεται πως είναι μια κάκιστη επιλογή...πόσες και πόσες φορές αυτά τα 3.5 χρόνια δεν έμεινε παίχτης μας τραυματίας περισσότερο από όσο θα περιμέναμε;..πόσες και πόσες φορές δεν υποτροπίασε;...τελευταίο παράδειγμα ο Βιτόλο...από τις 15 Δεκεμβρίου περιμένουμε, πάμε για 3ο μήνα και ο Βιτόλο ακόμα δεν ξέρουμε πότε θα επιστρέψει...

ποιος ευθύνεται για το θέμα του ιατρικού τημ αν όχι ο Ζαγοράκης;...όλα αυτά τα χρόνια δεν έχει ενοχληθεί από τον τρόπο που χειρίζεται το ιατρικό τημ την αποθεραπεία των παιχτών του ΠΑΟΚ, δεν έχει έστω απορήσει πως γίνεται και κάθε χρόνο η ομάδα που πλήτεται περισσότερο από τραυματισμούς να είμαστε εμείς;...γιατί δεν κάνει τίποτα για αυτό;...ούτε λεφτά για να πάρει γιατρό έχει;...ή μήπως, κοιτώντας και την ημερομηνία γέννησης του κυρίου Ράλλη που ταιριάζει με του Ζαγοράκη, είναι κι αυτός τίποτα συμμαθητής του και τον μάζεψε στην ομάδα όπως τα υπόλοιπα φιλαράκια του;


διαιτησία:

σήμερα είδαμε ακόμα μια σφαγή του ΠΑΟΚ, αυτή την φορά από την Καβάλα...ένα από τα πιο κραχτά πέναλτι που έχω δει στην ζωή μου δεν σφυρίχτηκε και γιατί να σφυριχτεί άλλωστε;...θα ιδρώσει το αυτί του που αδίκησε κατάφορα τον ΠΑΟΚ;...θα κάνει τίποτα ο Ζαγοράκης ώστε να τιμωρηθεί, έχει κάνει ποτέ όλα αυτά τα χρόνια τίποτα για να προστατεύσει την ομάδα;...απολύτως τίποτα...του έλεγε ο Πιλάβιος πως ο Σπάθας θα παίξει 50-50 και αυτός τον πίστευε...ψήφιζε τον Μαρινάκη γιατί τον ήξερε ως άνθρωπο και τον εκτιμούσε, και όταν μας φέρανε τους τζι-αι-τζο και τους πεζοναύτες χτύπησε το χέρι στο τραπέζι και ξεκαθάρισε "η μπουτίκ θα μείνει ανοιχτή"...

ήταν ο πρόεδρος με την μεγαλύτερη λαική στήριξη των τελευταίων δεκαετιών, αντί να μπει στις γαμωεπιτροπές και τις γαμωομοσπονδίες τους σαν καουμπόης και να τους ξεκαθαρίσει "ξέρω πως είστε σάπιοι και στα αρχίδια μου...μεταξύ σας κάντε ότι γουστάρετε, όποιος όμως πειράξει τον ΠΑΟΚ, με ένα κούνημα του δαχτύλου μου όλον τον κόσμο του ΠΑΟΚ τον βγάζω στον δρόμο σε ανένδοτο εναντίον σας" καθόταν και κάθεται άπραγος ως άβουλο ον και αφήνει τον κάθε Παππά και τον κάθε παπάρα να έρχεται στην τούμπα και να πουλάει τρέλα ατιμώρητος



αυτά τα ολίγα για την ιερή αγελάδα του ΠΑΟΚ και συγγνώμη αν διέκοψα την βοσκή της...ως απαντήσεις ξέρω τι θα ακούσω, πως είμαι εχθρός του ΠΑΟΚ, νοσταλγός του Τζον Γου κι αχάριστος προς αυτόν που έβγαλε το κάρο απ την λάσπη...ναι, το έβγαλε, (όχι μόνος του βέβαια, με Βρύζα και καρπουζά και κάτι χιλιάδες ΠΑΟΚτσάκια από δίπλα), αυτό όμως δεν του δίνει το δικαίωμα να το ξαναρίξει...
Άβαταρ μέλους
mkpaok
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:36
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από mkpaok »

Σεβαστη απολυτως η γνωμη σου
Αν θελεις εγω και ο καθενας απο εμας που διαφωνει με αυτη τη στοιχειοθετημενη κατα τα αλλα αποψη να σε παρω στα σοβαρα, κοψε την ειρωνεια περι ιερων αγελαδων, οπως και οι υπολοιποι για θεοδωρακηδες.
Κατα τα αλλα τους προβληματισμους σου καλα κανεις και τους εχεις.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”